NAZIMİYE KAYMAKAMLIĞI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
DERBENT İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
Advertisements

MEİS MODÜLÜ BİLGİ GİRİŞLERİ
Brifing Dosyası Üstay İlkokulu.
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI KUVAYİ MİLLİYE İLKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI MUSTAFA KEMAL ORTAOKULU
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI OSMANİYE İLKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG DOSYASI
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI DURMUŞALİ TOKSOY İLK-ORTA OKULU/ KURUMU MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG DOSYASI
TC İZMİR VALİLİĞİ Cumhuriyet İlkokulu BRİFİNG DOSYASI
EĞİL DÜZLÜK İLKOKULU. MEHMET ÖNDER OKUL MÜDÜRÜ OKULUMUZ  DÜZLÜK İLKOKULU  EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI  BRİFİNG DOSYASI  DİYARBAKIR  EĞİL 
Gönen İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
Yüksekova 50. Yıl Ortaokulu
TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI ABDULLAH GÜNAYDIN ORTAOKULU/ KURUMU MÜDÜRLÜĞÜ
HOŞ GELDİNİZ.
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI TİCARET VE SANAYİ ODASI EĞİTİM VAKFI İLKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG DOSYASI
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI İBRAHİM KARAOĞLANOĞLU ORTAOKULU MÜDÜRLÜĞÜ
İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
1 SÖĞLE İLKOKULU. 2 “En önemli ve feyizli görevlerimiz, milli eğitim işleridir. Milli eğitim işlerinde mutlaka muzaffer olmak lazımdır. Bir milletin gerçek.
1 ZÜMRÜTOVA İLKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ. 2 “En önemli ve feyizli görevlerimiz, milli eğitim işleridir. Milli eğitim işlerinde mutlaka muzaffer olmak lazımdır.
MERAM İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI ÇUKUROVA İLKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ
ŞEMDİNLİ Yavuz Sultan Selim’in 1514 yılında Çaldıran Zaferinden sonra Osmanlı egemenliğine girdiği ve tarih boyunca bir çok kavimlere belde olduğu görülmüştür.
AKPINAR İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ. En önemli ve verimli vazifelerimiz milli eğitim işleridir. Milli eğitim işlerinde kesinlikle zafere ulaşmak lazımdır.
TERCAN M.KUTSİ BEĞDEŞ İLKOKULU
TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI DURMUŞALİ TOKSOY İLKOKULU/ORTAOKULU MÜDÜRLÜĞÜ
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI YUSUF BAYIK ORTAOKULU MÜDÜRLÜĞÜ
TC. GÜÇLÜKONAK KAYMAKAMLIĞI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG DOSYASI
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI 19 MAYIS ANADOLU LİSESİ BRİFİNG DOSYASI
Varsa okul logosu Okul adı Adres.
Hacı Akif Mahallesi Özdilek Caddesi Beyşehir/KONYA
Brifing Dosyası Üstay Ortaokulu.
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI MUSTAFA KEMAL İLKOKULU
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI BAHRİYE İLKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI MÜRÜVVET FAİK UĞUZ İLKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG BRİFİNG DOSYASI
1. 02 En önemli ve feyizli görevlerimiz, milli eğitim işleridir. Milli eğitim işlerinde mutlaka muzaffer olmak lazımdır. Bir milletin gerçek kurtuluşu.
HANÖNÜ İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG
DİCLE İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ DURABEYLİ İLKÖĞRETİM OKULU
Haliliye Kaymakamlığı İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI TİCARET VE SANAYİ ODASI EĞİTİM VAKFI İLKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG DOSYASI
ORDU-AYBASTI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ 1. Tarihçe Karadeniz’e paralel olarak uzanan Canik Dağları’nın Kuzey Yamaçlarında Bolaman Irmağı’nın sol kolu.
İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
ALTIEYLÜL İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
a)Tarihi Tut ve çevresinin tarihi çok eskilere dayanmaktadır
İl Milli Eğitim Müdürlüğü HATAY İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
Büyük Oluklu. Büyük Oluklu OKULLARIN GENEL DURUMLARI.
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI HALKKENT İLKOKULU/ KURUMU MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG DOSYASI
……………………… İlkokulu - Ortaokulu - Lisesi
GÖREVNORMMEVCUTİHTİYAÇ Müdür Müdür Baş Yardımcısı Müdür Yardımcısı Öğretmen VHKİ – Memur Teknisyen Yardımcı Personel (Hizmetli) TOPLAM.
Misyon :Akkuş İlçesinde Eğitim- Öğretim hizmetinden yararlananlara nitelikli, kaliteli eğitim hizmeti sunmak. -Akkuş İlçesindeki tüm okulları tam donanımlı.
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI MEHMET AKİF ERSOY ORTAOKULU MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG DOSYASI
HAKKI PINAR İLK OKULU EĞİTİM ÖĞTETİM YILI
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI CANDAN MERZECİ ORTA OKULU MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG DOSYASI
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI TOROSLAR ORTAOKULU BRİFİNG DOSYASI
İLKÖĞRETİM TAŞINILAN MERKEZ OKUL SAYISI TAŞINILAN OKUL /YERLEŞİM BİRİMİ SAYISI ÖĞRENCİ SAYISI TAŞINILAN MERKEZ OKUL SAYISI.
Adres Varsa okul logosu. Ön cepheden çekilmiş okul fotoğrafı (2700x1600) bu fotoğrafın yerine konacak.
TÜRK EĞİTİM SİSTEMİNİN AMAÇLARI YAPISI VE SORUNLARI
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI TEFENNİ İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ 2015 – 2016
Misyon: Örgün öğretimde yeteneğine göre öğrencilerimizi yönlendirebilme, yaygın eğitimde sektörlerin ihtiyaç duyduğu insan gücünü yetiştirmek, Okul öncesi.
1 BRİFİNG “” Mustafa Kemal Atatürk “En büyük sava ş, cahilli ğ e kar ş ı yapılan sava ş tır.” Mustafa Kemal Atatürk Dursunbey İlçe Milli Eğitim.
ADRES: 17 Eylül Mahallesi Servet Çırpan Caddesi No:74 TELEFON:
SARUHANLI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ 14/01/2016BRİFİNG.
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI AKPINAR İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
GÖREVNORMMEVCUTİHTİYAÇ Müdür Müdür Baş Yardımcısı Müdür Yardımcısı Öğretmen VHKİ – Memur Teknisyen Yardımcı Personel (Hizmetli) TOPLAM.
BRİFİNG DOSYASI İLİ: KARS İLÇESİ: DİGOR ADI: SORKUNLU İLK/ORTAOKULU EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI.
ARALIK Kurum Sayısı WebTelefon / FaxAdres Sanayi Cad. No1 Azdavay.
T.C. SAİMBEYLİ KAYMAKAMLIĞI İl ç e Milli Eğitim M ü d ü rl ü ğ ü 2016 BRİFİNG DOSYASI.
İLÇEYİ TANITAN BİR GÖRSELLİK. SUNULAR HAZIRLANIRKEN EĞİTİM SİSTEMİ DOĞRULTUNDA İLKOKUL, ORTAOKUL,İMAMHATİP ORTAOKULLARI,İMAMHATİP LİSELERİ İLE İLGİLİ.
T.C. GÖLYAKA KAYMAKAMLIĞI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI MÜRÜVVET FAİK UĞUZ İLKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ
Karşılaştırmalı Eğitim
1.GİRİŞ- DOĞU ANADOLU BÖLGESİ 2.FIRAT NEHRİ 3.AĞRI DAĞI 4.VAN GÖLÜ 5.MUŞ OVASI 6.HAZAR GÖLÜ 7.TORTUM ŞELALESİ 8.ÇIR ŞELALESİ 9.SARI KAMIŞ ORMANI 10.MERCAN.
Sunum transkripti:

NAZIMİYE KAYMAKAMLIĞI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ T.C. NAZIMİYE KAYMAKAMLIĞI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG DOSYASI -2012-

"Eğitimdir ki bir milleti ya özgür, bağımsız, şanlı, yüce bir sosyal toplum hâlinde yaşatır veya bir milleti esaret ve sefalete terk eder."

İLÇENİN GENEL OLARAK TANITILMASI a) Tarihi ve Coğrafi Yapısı   Milattan sonra 500 – 600 yılları arasında Bizanslıların egemenliği altında iken yerleşim merkezi olduğu sanılan ilçenin, Tunceli İlinin diğer İlçeleri ile birlikte Bizans, Arap, Moğol, Selçuklu, Akkoyunlu, Karakoyunlu ve Osmanlı hâkimiyeti altında bulunduğu bilinmektedir. Kızıl Kilise adıyla Hozat Mutasarrıflığına bağlı iken 1876 tarihinde İlçe yapılmış, 25 Aralık 1935 tarih ve 1885 sayılı Kanun ile Tunceli Vilayetinin kurulmasıyla birlikte 4 Ocak 1936 tarihi itibariyle Tunceli İline bağlanmıştır. 7 Şubat 1911 tarihinde zamanın Kaymakamı Balıkesirli Mehmet Vehbi BOLAT, padişahın yeni doğan torunu Nazım Efendinin adını yaşatmak maksadıyla hükümete çektiği bir telgraf ile İlçenin adının değiştirilmesi talebinde bulunmuş, bunun üzerine eski adı Kızıl Kilise olan İlçenin adı Nazımiye olarak değiştirilmiştir. İlçenin yakın tarihine ilişkin kronolojisi şöyledir;

KRONOLOJİSİ: 1876 - Nazımiye İlçesinin kuruluşu 1879 -   Dersimin Vilayet oluşu 1916 -  Dersimde ayaklanmalar ve kuzeyinin Ruslarca işgali 1922 -   Tunceli İlinin Dersim adıyla kısa süreli olarak İl oluşu 1936 -   1935 tarih ve 1885 sayılı Kanun ile Dersimin Tunceli adıyla İl yapılması ve İlçenin 4 Ocak 1936 tarihi itibariyle Tunceli İline bağlanması 1937 -    Tunceli İlinin geçici olarak Elazığ İlinden yönetilmesi                  

1946 -    Tunceli İlinin teşkili 1947 -     İl merkezinin Kalan kasabasına taşınarak fiilen İl oluşu ve merkez İlçe ile Birlikte Nazimiye ve diğer İlçelerin merkezden yönetilmeye başlanması Doğu Anadolu Yukarı Fırat bölümünde bulunan İlçe,38* - 46’  ve 39*  - 37’  kuzey enlemleri ile 38* - 49’   ve 40* - 26’ doğu boylamları arasında bulunmaktadır. Tunceli İlinin en küçük İlçesi olup, yüzölçümü 553 Km2’ dir. Kuzeyde, Cin Dağı, Meryem Dağı, Köplüce Mezrası, Serdini Mezrası, Hacı Elma Dağı, Sultan Tepe ve Barav Tepesi,

Doğuda, Kılcan Mezrası, Balik Mahallesi, Kuzkonak Mahallesi, Bedir Dağı, Tahkin Tepe, Pohus Mahallesi, Yukarıçirik Mahallesi, Kürekli Mahallesi, Hasur Tepenin Batısı, Bayır Mahallesi ve Kırıktaş Tepe, Güneyde Peri Suyu, Çölek Mahallesi, Haluk Sırtları, Taht Tepe, Beltaşı Tepe, Rakadar Tepe, Alman Tepe ve Merge Mezrası, Batıda, Pülümür Çayı, Bilgili Mahallesi arasında kalmakta olup, Kuzeyde Pülümür İlçesi, Doğuda Bingöl ili Yayladere ilçesi, Güneydoğuda Elazığ ili Karakoçan ilçesi Güneyde, Mazgirt İlçesi ve Batıda Tunceli ili merkez ilçesi ile çevrilir.

Bölge Türkiye coğrafyasının doğuya doğru yükselen dağlık karakterinin başladığı yerlerdir. Bunun yanı sıra iç Anadolu’nun Doğu Anadolu ile bağlantısının sağlandığı güzergâh üzerindedir. İlçenin batı sınırında bulunan Tunceli-Erzincan kara yolu büyük önem taşımaktadır. Ayrıca doğu-batı hattında barajlar bölgesine yaklaşma eğilimindedir.  Tunceli İl merkezi, Pülümür ve Karakoçan İlçeleri ile kara yolu bağlantısı bulunan İlçenin İl merkezine uzaklığı 37 Km. olup, deniz seviyesinden yüksekliği 1550 metredir. İlçenin dağlık oluşu sebebiyle sık ve derin vadiler ile yarıldığı görülür. Arazi 3. Jeolojik dönemde oluşmuştur. Belli başlı yükseltileri Düzgün Baba (2097 m.) Dağı, Hamik Baba (2133 m.) Dağı ve Bedir (2614 m.) Dağıdır. Başlıca akarsuları batıda Pülümür Çayı ve

güneydoğusunda Karakoçan İlçesi ile sınır oluşturan Peri Çayıdır güneydoğusunda Karakoçan İlçesi ile sınır oluşturan Peri Çayıdır. Pülümür Çayı, Pülümür İlçesi yakınlarında bulunan Avcı dağlarının eteklerinden doğarak, Pülümür İlçe merkezinden geçtikten sonra Aşkirik, Dereova, Kutu Dere ve Çukur Deresi sularını da toplayarak İl merkezinde Munzur Çayı ile birleşir. Peri Çayı ise Bingöl İlinin kuzeyini kaplayan Şeytan Dağlarının Batı eteklerinden doğduktan sonra, çeşitli derelerin sularını da toplayarak Tunceli-Elazığ kara yolu üzerinde bulunan Seyitli Köprüsü yakınında Keban Baraj Gölüne dökülür ve  Tunceli - Elazığ ile Bingöl - Elazığ doğal sınırını oluşturur. Genel olarak yaz ayları sıcak ve kurak, kış ayları yağışlı olup, en az yağış yaz aylarında ve en çok yağış ise kış, ilkbahar ve sonbahar aylarında olmaktadır. Ortalama yağış miktarı metrekareye 500-600 mm. civarındadır. Arazinin % 40’ ı meşe ormanları ile kaplıdır.

MİSYONUMUZ VİZYONUMUZ Eğitimde sürekli yenileşmeyi ve gelişmeyi sağlayarak ; insan merkezli eğitim anlayışı ile tüm okul ve kurumlarımızı eğitim, bilim ve kültür merkezi yapmak. Herkese eşit ve adil bir şekilde eğitim sunmak, öğrencilerimizi ve öğretmenlerimizi geleceğe en iyi şekilde hazırlamak, kişilikleri gelişmiş, üretken bireyler ve iyi birer yurttaş olarak yetişmelerini sağlamak. VİZYONUMUZ Sesinin gücünü demokratik katılımdan alan, yolunu bilimle çizen, tüm paydaşları ile mutlu, ulusal ve uluslar arası alanda öncü, geleceği şekillendiren bir kurum olmak.

DEĞERLERİMİZ KURUMSAL DEĞERLERİMİZ 1.Görevlerimizi yerine getirirken objektiflik ilkesini uygularız, 2. Tüm ilişkilerde insana saygı esasını uygular; çalışan ve hizmet alanların beklenti duygu ve düşüncelerine değer veririz, 3. Kurumsal ve bireysel gelişmenin ''Sürekli Eğitim ve İyileştirme'' anlayışının uygulanması sonucu gerçekleşeceğine inanırız ve bu doğrultuda eğitim ve iyileştirme sonuçlarını en etkin şekilde değerlendiririz 4. Çalışmalarda etkililik ve verimliliğin ekip çalışmalarıyla sağlanacağı anlayışı kabullenilerek ekip çalışmalarına gereken önemi veririz, 5. Kurumsal ve bireysel gelişmelerin bilimsel verilerin uygulama hayatına geçirilmesiyle sağlanacağına inanırız, 6. Kurumda çalışmaların bilimsel veriler doğrultusunda ve mevzuatına uygun olarak gerçekleştirildiğinde başarı sağlanacağına inanırız, 7. Görev dağılımı ve hizmet sunumunda adil oluruz ve çalışanın kurum katkısını tanıyıp takdir ederiz. 8. Eğitime yapılan yatırımı kutsal sayar, her türlü desteği veririz.    Personelin tüm potansiyelini kullanabileceği çalışma ortamı sağlanır.     Çalışanlara problemin bir parçası olmak yerine, çözümün bir parçası olunması anlayışı benimsetilir.     Hizmetlerin sunumunda iş görenlere kalitenin geliştirilmesinin bütün personelin işi olduğu anlayış ve yaklaşımı benimsetilir.     Gelişmenin değişmeyle mümkün olacağının herkes tarafından bilinmesi sağlanır.     Kurumsal ve bireysel amaçlar arasında denge sağlanarak çalışanların iş doyumu göz önünde bulundurulur.     Kurum personelimiz, asli görevleri gereği yapmaları gereken iş ve işlemleri fedakârca gerçekleştirirler

İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ NAZIMİYE İLÇESİ İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ GENEL BİLGİLER İLİ Tunceli İLÇESİ Nazımiye KURUM KODU 205316 ADI Nazımiye İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü ADRESİ İlçe Hükümet Konağı 2. Kat 62950 Nazımiye/Tunceli TELEFON NUMARASI (428) 411 27 14 - 15 FAKS NUMARASI (428) 411 20 14 E-POSTA ADRESİ nazimiye62@meb.gov.tr WEB SAYFASI ADRESİ http://nazimiye.meb.gov.tr/ ARAÇ DURUMU Araç bulunmamaktadır.

KURUMUMUZUN PERSONEL DURUMU 2012-2013 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI KURUMUMUZUN PERSONEL DURUMU ÜNVAN MEVCUT MEVCUT GÖREVLENDİRME MEVCUT TOPLAM İHTİYAÇ İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ - 1 ŞUBE MÜDÜRÜ USTA ÖĞRETİCİ ŞEF 2 MEMUR AMBAR MEMURU VERİ HAZIRLAMA VE KONTROL İŞLETMENİ ŞOFÖR TEKNİSYEN HİZMETLİ 4 AŞÇI BEKÇİ TOPLAM 3 6 16

OKULLARDA/KURUMLARDA BULUNAN ÖĞRETMEN VE İDARECİ SAYISI 2012 – 2013 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI OKULLARDA/KURUMLARDA BULUNAN ÖĞRETMEN VE İDARECİ SAYISI KURUM TÜRÜ S.NO OKUL ADI İDARECİ SAYISI ÖĞRETMEN SAYISI TOPLAM Müdür Müdür Baş. Yrd. Müdür Yrd ANAOKULLARI 1 Nazımiye Anaokulu İLK OKULLAR Kurtuluş İlkokulu 5 7 ORTA OKULLAR Nazımiye Ortaokulu 6 LİSELER Şehit Mehmet Lisesi 4 DİĞER KURUMLAR İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü 2 Halk Eğitim Merkezi 16 23

OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİ - SINIF ÖĞRETMENLERİ 2012 – 2013 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİ - SINIF ÖĞRETMENLERİ VE BRANŞ ÖĞRETMENLERİNİN NORM DURUMU ESAS NORM MEVCUT NORM İHTİYAÇ DUYULAN NORM OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENİ 2 SINIF ÖĞRETMENİ 6 10 BRANŞ ÖĞRETMENİ 18 19 5 TOPLAM 26 31

NAZIMİYE İLÇESİ RESMİ KURUMLARIN İLETİŞİM BİLGİLERİ KURUM TÜRÜ S.NO OKUL ADI E-Mail TELEFON FAKS ANAOKULLARI 1 Nazımiye Anaokulu 892706@meb.k12.tr 411 26 20 - İLK OKULLAR Kurtuluş İlkokulu 724465@meb.k12.tr 411 20 31 ORTA OKULLAR Nazımiye Ortaokulu 724750@meb.k12.tr 411 26 11 411 20 08 LİSELER Şehit Mehmet Lisesi 965955@meb.k12.tr 411 20 09 411 20 61 DİĞER KURUMLAR İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü 205316meb.k12.tr 411 27 14 411 20 14 2 Halk Eğitim Merkezi 205304@meb.k12.tr 411 21 95 411 21 06

5 2012-2013 YILI KURUM SAYILARI 1 ANAOKULU TOPLAM RESMİ – ÖZEL KURUM SAYISI 5 2012-2013 YILI KURUM SAYILARI 1 İLKOKUL 1 ORTAOKUL 1 LİSE 1 YAYGIN EĞİTİM

ÖĞRENCİ VE KURSİYER SAYILARI TOPLAM RESMİ KURUM 942 ÖĞRENCİ - KURSİYERİMİZ VARDIR. ANA OKULU 26 2012-2013 YILI ÖĞRENCİ VE KURSİYER SAYILARI İLKOKUL 116 ORTAOKUL 110 LİSE 91 YAYGIN EĞİTİM KURUMU 600

GEÇMİŞ YILLAR ÖĞRENCİ SAYILARI OKUL TÜRÜ 2011-2012 2012-2013 Anaokulu 25 26 İlköğretim Kurumu 224 226 Ortaöğretim Kurumu 83 91 Yaygın Eğitim Kurumu 540 600 TOPLAM 782 841

Anasınıfı Derslik Sayısı Okulöncesi Eğitim Öğrenci ve Öğretmen Durumu İlçe Bazı Özet Tablo İLÇE Kurum Sayısı Anasınıfı Derslik Sayısı Şube Sayısı Erkek Kız Toplam 3 Yaş E 3 Yaş K 4 Yaş E 4 Yaş K 5 Yaş E 5 Yaş K Üzeri E Üzeri K Öğretmen Sayısı Nazımiye 1 2 11 15 26 3 9 12

NAZIMİYE İLÇESİ İLKOKULLARI SAYISI 2012-2013 NORMAL ÖĞRETİM İKİLİ ÖĞRETİM TOPLAM NAZIMİYE 1 - NAZIMİYE İLÇESİ ORTAOKULLARI SAYISI İLÇE 2012-2013 NORMAL ÖĞRETİM İKİLİ ÖĞRETİM TOPLAM NAZIMİYE 1 -

İlkokul Öğrenci ve Öğretmen Durumu ile Okullaşma Oranları İlçe Bazı Özet Tablo Kurum Sayısı Derslik Sayısı Öğrenci Sayısı Okullaşma Oranı Öğretmen Sayısı Derslik Başına Düşen Öğrenci Sayısı Öğretmen Başına Düşen Öğrenci Sayısı Şube Toplam Erkek Kız Nazımiye 1 8 5 116 %100 4 23 Ortaokul Öğrenci ve Öğretmen Durumu ile Okullaşma Oranları İlçe Bazı Özet Tablo İlçe Kurum Sayısı Derslik Sayısı Öğrenci Sayısı Okullaşma Oranı Öğretmen Sayısı Derslik Başına Düşen Öğrenci Sayısı Öğretmen Başına Düşen Öğrenci Sayısı Şube Toplam Erkek Kız Nazımiye 1 8 4 110 %100 7 5 12 28 9

2012-2013 YILI İLKÖĞRETİM OKULLARI SINIF BAZINDA ÖĞRENCİ SAYILARI S.NO OKUL ADI 1. SINIFLAR 2. SINIFLAR 3. SINIFLAR 4. SINIFLAR 5. SINIFLAR 6. SINIFLAR 7. SINIFLAR 8. SINIFLAR ŞUBE S. ERKEK KIZ TOPLAM 1 KurtuluşİlkokuluNazımiye Ortaokulu 2 23 36 14 12 26 11 25 15 19 18 30 10 33 22

ORTA ÖĞRETİM OKULLARI OKUL TÜRÜ OKUL SAYISI Genel Lise 1 TOPLAM Ortaöğretim Öğrenci ve Öğretmen Durumu ile Okullaşma Oranları İlçe Bazı Özet Tablo İlçe Kurum Sayısı Derslik Sayısı Öğrenci Sayısı Okullaşma Oranı Öğretmen Sayısı Derslik Başına Düşen Öğrenci Sayısı Öğretmen Başına Düşen Öğrenci Sayısı Şube Erkek Kız Toplam Nazımiye 1 8 4 47 44 91 100 % 5 23 19

2012-2013 YILI ORTAÖĞRETİM OKULLARI SINIF BAZINDA ÖĞRENCİ SAYILARI S.NO OKUL ADI 9. SINIFLAR 10. SINIFLAR 11. SINIFLAR 12. SINIFLAR ŞUBE SAYISI ERKEK KIZ TOPLAM 1 Şehit Mehmet Lisesi 14 20 34 8 22 9 10 19 6 16

YAYGIN EĞİTİM KURUMLARI OKUL TÜRÜ OKUL SAYISI Halk Eğitimi Merkezi 1 YAYGIN EĞİTİM KURUMLARINDAKİ TOPLAM KURSİYER SAYISI 540 YAYGIN EĞİTİM KURSLARI HALK EĞİTİM MERKEZİ Açılan Kurs Sayısı 28 Katılan Kursiyer Sayısı 540 Öğretmen Sayısı

Halk Eğitim Kurs ve Kursiyer Sayıları Halk Eğitim Merkezlerince Açılan Kurs ve Kursiyer Sayıları Mesleki ve Teknik Kurslar Açılan Kurs Sayısı 6 Katılan Kursiyer Sayısı Erkek 44 Kız 51 Toplam 95 Genel Kurslar 18 198 229 427 Okuma Yazma Kursları 4 8 10

HALK EĞİTİM MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ KURUM ADI : NAZIMİYEHALK EĞİTİMİ MERKEZİ KURUM KODU : 205304 TELEFONU : (428) 411 21 95 ADRESİ : Merkez Mahalle Yeni Mahalle Caddesi No:2 TELEFON NUMARASI FAKS NUMARASI : (428) 411 21 06 E-POSTA ADRESİ : 205304@meb.k12.tr SEVİYESİ : Yaygın Eğitim ÖĞRENİM ŞEKLİ : Tam Gün Tam Yıl

ÇALIŞMA İLKELERİ: Kurumumuzda planlama stratejik planlama ekibi tarafından yürütülür, Planlama sürecine Nazımiye Halk Eğitimi Merkezinde çalışan tüm yönetici ve çalışanların katılım ve katkısı sağlanır, İhtiyaç duyuldukça yönetici ve çalışanlara konuyla ilgili Hizmetiçi Eğitim düzenlenir, Planlama Nazımiye Halk Eğitimi Merkezi’nin tüm faaliyetlerini kapsar. Planlama, Mevcut Durum Analizi, Misyon-Vizyon oluşturulması, Stratejik Amaçlar bu amaçlara yönelik ölçülebilir hedefler, hedeflerin gerçekleştirilmesine yönelik faaliyet ve projeler, bütçeleme, faaliyetlerin izleme- değerlendirme ve önceden belirlenen kriterler doğrultusunda performans ölçüm süreçlerini kapsar. KURUMUN BİNA DURUMU : a)-Binanın Özellikleri : Kurumumuz halk kütüphanesi binasında hizmet vermektedir. b)-Laboratuar : 15+1 Bilgisayarı mevcut olan BT Sınıfında hafta sonu dahil sürekli bilgisayar kursları düzenlenmektedir. YÖNETİCİ DURUMU: Kurumda 1 müdür 1 müdür yardımcısı görev yapmaktadır. PERSONEL DURUMU : Kurumumuzda 1 veri hazırlama kontrol işletmeni,1 hizmetli bulunmaktadır.

PROJELERİMİZ SODES