1 DELL CONFIDENTIAL
2 NASIL İŞLER? AMAÇ: –Müşterinin teknik desteği kendi adresinde alabilmesidir. –Müşteri Dell Destek Hattını arar. (Hafta içi 9:00-17:30) –Teknik Destek Uzmanı müşteri detaylarını aldıktan sonra, telefon desteği ile problemi çözmeye çalışır. –Parça değişimi gerekiyorsa, gerekli parça telefon desteği esnasında tespit edilir ve çağrı Yerinde Destek Ekibi’ne yönlendirilir. –Yerinde Destek Uzmanı gerekli parça ile randevu alarak müşteri adresine sonraki iş günü ulaşır ve problemi yerinde çözer.
DELL CONFIDENTIAL 3 NE ZAMAN? Hizmet Süreleri: –İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa, Adana, Antalya, Eskişehir, Kayseri, Trabzon, Erzurum, Diyarbakır ve Gaziantep’de ERTESİ İŞ GÜNÜ yerinde destek sağlanmaktadır. –Aşağıdaki illerde 2 İŞ GÜNÜ içinde yerinde destek sağlanmaktadır: Afyon – Balıkesir – Bolu – Çanakkale – Çorum – Denizli – Hatay – Isparta – Kastamonu – Konya – Malatya – Muğla – Samsun – Sivas – Tekirdağ – Van –Diğer illerde 3 İŞ GÜNÜ içinde yerinde destek sağlanmaktadır.
DELL CONFIDENTIAL 4 DELL TEKNİK DESTEK HATTI Ücretsiz Türkçe Telefon Hattı Telefon hattı yurtdışı aramalara kapalı olan mağaza ve müşteriler aşağıdaki ücretsiz numarayı aradıktan sonra ingilizce mesaj duyulduğunda Müşteri Şifresi girerek Dell Destek Hattına ulaşabilirler: Müşteri Şifresi:
DELL CONFIDENTIAL 5 DELL HİZMETİNİN FARKLARI Dell gerçek Yerinde Destek Hizmeti sunmaktadır. Onarımı müşteri adresinde gerçekleştirmektedir. Dell’ in yerinde desteği bir getir götür hizmeti değildir. Yedek parça stoğu Türkiye’de bulunduğundan parça bulunamama problemi yaşanmamaktadır. 12 ilde bir sonraki iş günü müşteri adresine ulaşılmakta ve müdaheleyi gerçekleştirmektedir. Servis kalitesi baştan sona Dell tarafından kontrol edilmektedir. Arıza tespiti telefonda yapıldığından, müşteri adresinde sadece parça değişim işlemi yapılmaktadır. Bu da çözüm süresini çok kısa hale getirmektedir.