BARİS İSELİYUSUF AKDAŞ İLKÖĞRETİM OKULU Hangisini beslerseniz o kazanır...

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
DÜZLEM MODELİ DÜZLEMSEL ŞEKİL.
Advertisements

ÜÇ FİLTRE SOKRATES. ÜÇ FİLTRE SOKRATES SOKRATES (M.Ö ) “Kendi kendini tanı" özdeyişinin felsefesinin temel kuralı olduğuna inanmış, “Hiç bir.
“İnsanoğlu hakkında en çok ney şaşırtır sizi?…”
Gökkuşağının Altından Geçilir mi?
İYİLİK.
SLAYTI MUTLAKA SESLİ İZLEYİNİZ… İYİ SEYİRLER…
BENİM EŞSİZ YUVAM Hazırlayan:Turan KAYA.
Hissedebiliyorum... lüzümsuz konuşmalara gebe bu gece, hissedebiliyorum, kıracaksın beni yine, biliyorum ama istiyorum. sıradanlıktan geçiyorum, sıradışılık.
SUNUM.
BENİM EŞŞİZ YUVAM Çevremizdeki canlıların yuvaları nelerdir?
HANGİ DİNDEN OLDUĞUN ÖNEMLİ DEĞİL
ZAMİRLER.
Kazanım 4. Çocuk olarak haklarını fark eder.
SÖZCÜK TÜRLERİ.
STRESE GİRENİN İMANINDAN ŞÜPHE EDERİM!
Bir uçak düşmek üzereydi. Uçakta beş yolcu, ama dört paraşüt vardı….
Cömertlikte ve yardım etmede akarsu gibi ol.
(ses düğmesini açabilirsiniz) ihtiyar mısırcı ve sürpriziniz.
Cin ali derslerini pekiştirmek ve eğlenmek için ttçocuk’u kullanıyordu.
ZAMİRLER.
“Sonsuza Dek” sesli.
(Rehberlik Danışmanı)
Ses bilgisi.
KAZANIMLAR 5.Sosyal bilgilerin, Türkiye Cumhuriyeti’nin etkin bir vatandaşı olarak gelişimine katkısını fark eder.
TRIGONOMETRI ÇÖZÜMLÜ ÖRNEKLER.
HAYVANLARI KORUMA GÜNÜ
VARLIKLARIN ÖZELLİKLERİNİ BİLDİREN KELİMELER (SIFAT-ÖN AD)
ANLAM BAKIMINDAN SÖZCÜKLER Bir sonraki sayfaya geçiniz.
ALİ YALKIN İLKÖĞRETİM OKULU 3/A SINIFI ÖĞRENCİ ÇALIŞMA SAYFASI ADI VE SOYADI: …………………………………………………… 14 Ocak 2011 Cuma ALİ YALKIN İLKÖĞRETİM OKULU 3/A SINIFI.
İlköğretim DKAB Dersi 5. Sınıf 3. Ünite Sunusu
Büyük kurbağa, küçük kurbağaya diğer hayvanları tanıtmak istiyordu.
2. SINIFLAR BİLGİ YARIŞMASINA HOŞGELDİNİZ
Boya sandığına saklı düşler
GERÇEK ANLAM MECAZ ANLAM.
KESİRLERLE TOPLAMA İŞLEMİ
Boya sandığına saklı düşler
GÖKYÜZÜ HEDEF VE HEDEF DAVRANIŞLAR KONU ANLATIMI DEĞERLENDİRME
BALONUM OKUMA – ANLAMA.
HAZIRLAYAN NECLA OĞUR.
KRALIN OĞLU İlknur Eryiğit 2011 DEM.
1-)BASİT 2-)BİRLEŞİK 3-)SIRALI 4-)BAĞLI
Bir bilgeye sormuşlar:
DİNİMİZİN YASAKLADIĞI KÖTÜ ALIŞKANLIKLAR
1. Eylemsizlik Prensibi(Fnet = 0)
DİKKATİNİZİ ÖLÇÜN (İLLÜZYON)
Mitat Zorlu 1 Bir bütün oluşturan yarımları, aşağıdaki örnekte olduğu gibi yazalım. Adı ve Soyadı: ……….……………………………. 21 Nisan 2009 Salı Matematik Bir bütün.
Hep gördüğümüz çizginin gerçek yüzü ! 1 6 Selam arkadaşlar. Geçtiğimiz yıldan beri beni kesirler konusunda pay ve paydanın arasında görüyorsunuz. Ama benim.
LİDER KİM?.
VARLIKLARIN ÖZELLİKLERİNİ BİLDİREN KELİMELER
Bir varmış, bir yokmuş…Evvel zaman içinde Kırmızı Başlıklı Kız ailesi ile birlikte ormanda mutlu bir şekilde yaşarmış.Ormanın diğer ucunda ise anneannesi.
Çevre Temizliği Sudenur TAŞTEKİN.
SEVG İ HER BOYUTTA OLAB İ L İ R. Dostlarımız bizi destekler…
GÜLCE’ NİN DOĞUM GÜNÜ.
Bu Sunum; İlköğretim Okulları Türkçe Dersinde “Anlatım Biçimleri ve Paragraf Yapısı “ Konuları Hakkında Bilgi Vermek İçin Hazırlanmıştır.
KURABİYE HIRSIZI.
DEMO SLAYT Yolda karşılaştığımızda ezan okunuyordu. -Gel seni camiye götüreyim, dedim. Bugün Cuma biliyorsun. -Sen de benim camiye gitmediğimi biliyorsun,
DOĞADA NELER OLUYOR Biz insanlar çevreye bakmıyoruz oysa ki baksak çevremizdeki yeşillikleri nasıl pisletiyoruz. Biz insanlar çevreye bakmıyoruz oysa.
Keloğlan ve Kuyu Bir varmış, bir yokmuş. Evvel zaman içinde, kalbur saman içinde, bir Keloğlan’la ninesi varmış. Bunlar çok yoksul insanlarmış. Keloğlan’ın.
Metinleri Okuyalım.
 Ülkenin  batısındaki küçük bir mahallenin  bir sokağının neredeyse tamamı  ressamlardan oluşmaktaydı.  Bu mahallede, üç katlı bodur bir tuğla yığınının.
ÇOCUKLARIN DİL GELİŞİMİNE YÖNELİK ETKİNLİKLER PLANLAMA
3 KONUM TEKRARI MERKEZ HAKEM KURULU.
VARLIKLARIN ÖZELLİKLERİNİ BİLDİREN KELİMELER
ZIT ANLAMLI KELİMELER.
KURŞUN KALEM Paulo Coelho Sesli izleyiniz.
Tahmin edelim..
PİYONUN HAREKETİ.
TÜRK BEŞLERİ.
Sunum transkripti:

BARİS İSELİYUSUF AKDAŞ İLKÖĞRETİM OKULU Hangisini beslerseniz o kazanır...

BARİS İSELİYUSUF AKDAŞ İLKÖĞRETİM OKULU Yaşlı Kızılderili Reisi kulübesinin önünde torunuyla oturmuş, az ötede birbiriyle boğuşup duran iki köpeği izliyorlardı.

BARİS İSELİYUSUF AKDAŞ İLKÖĞRETİM OKULU Köpeklerden biri beyaz, biri siyahtı ve on iki yaşındaki çocuk kendini bildi bileli o köpekler dedesinin kulübesi önünde boğuşup duruyorlardı.

BARİS İSELİYUSUF AKDAŞ İLKÖĞRETİM OKULU Dedesinin sürekli göz önünde tuttuğu, yanından ayırmadığı, iki iri köpekti bunlar.

BARİS İSELİYUSUF AKDAŞ İLKÖĞRETİM OKULU Çocuk, kulübeyi korumak için biri yeterli görünürken niye ötekinin de olduğunu, hem niye renklerinin illa da siyah ve beyaz olduğunu anlamak istiyordu artık. O merakla sordu dedesine.

BARİS İSELİYUSUF AKDAŞ İLKÖĞRETİM OKULU Yaşlı reis, bilgece bir gülümsemeyle torununun sırtını sıvazladı. "Onlar," dedi, "benim için iki simgedir evlat." "Neyin simgesi?" diye sordu çocuk.

BARİS İSELİYUSUF AKDAŞ İLKÖĞRETİM OKULU "İyilik ile kötülüğün simgesi. Aynen şu gördüğün köpekler gibi, iyilik ve kötülük içimizde sürekli mücadele eder durur. Onları seyrettikçe ben hep bunu düşünürüm. Onun için yanımda tutarım onları."

BARİS İSELİYUSUF AKDAŞ İLKÖĞRETİM OKULU Çocuk, sözün burasında, mücadele varsa, kazananı da olmalı diye düşündü ve her çocuğa has bitmeyen sorulara bir yenisini ekledi:

BARİS İSELİYUSUF AKDAŞ İLKÖĞRETİM OKULU "Peki, sence hangisi kazanır bu mücadeleyi?" Bilge reis, derin bir gülümsemeyle baktı torununa: "hangisi mi evlat? Ben hangisini daha iyi beslersem!"