2014-2015 FEN BİLİMLERİ DERSİ 5.SINIFLAR HAFTALIK KONU DAĞILIMI 15 Eylül 2014 - 19 Eylül 2014 (1) İlk ders genelgesi, 5.Sınıf Fen Bilimleri müfredatının.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
8. SINIF 3. ÜNİTE BİLGİ YARIŞMASI
Advertisements

FEN BİLİMLERİ DERSİ ÖĞRETMENİ SUAT ALTAY
NOKTA, DOĞRU, DOĞRU PARÇASI, IŞIN, DÜZLEMDEKİ DOĞRULAR
BOŞALTIM SİSTEMİ.
Öğr.Gör.Dr. S. Sadi SEFEROĞLU & Arş. Gör. Fatih GÜRSUL
FENERBAHÇE & ANTALYASPOR AŞ KDÇ KARABÜKSPOR & MANİSASPOR BŞ. BLD.SPOR & KAYSERİSPOR MKE ANKARAGÜCÜ & TRABZONSPOR AŞ BUCASPOR & BEŞİKTAŞ AŞ GAZİANTEPSPOR.
Hazırlayan  Ercan YÜRÜK Fen Ve Teknoloji Öğretmeni 
VÜCUDUMUZ BİLMECESİNİ ÇÖZELİM
Emir Melih Tosun 5/k 654 Cihangir Fatih Ercan 5/k 1600
ORHAN EREN İLKOKULU 1-A.
BOŞALTIMDA GÖREVLİ YAPI VE ORGANLAR
ARALARINDA ASAL SAYILAR
AB SIĞIR VE DANA ETİ PAZAR DURUMU 18 Temmuz 2013.
Gün Kitabın Adı ve Yazarı Okuduğu sayfa sayısı
19 Ocak 2015 – 23 Ocak 2015 (3) Saydam maddeler, yarı saydam maddeler, saydam olmayan maddeler ile ilgili olarak öğrenciler; Maddeleri,
10 Kasım Kasım 2014 (2) 2. ÜNİTE Kuvvetin büyüklüğünün ölçülmesi, kuvvetin birimi ile ilgili olarak öğrenciler; Kuvvetin büyüklüğünü.
VÜCUDUMUZ BİLMECESİNİ
7. SINIF 1. ÜNİTE ÇALIŞMA KİTABI ETKİNLİKLERİ
CANLILARIN ORTAK ÖZELLİKLERİ Dersimiz.com
Üsküdar Halk Eğitim Merkezi Eczane Çalışanlarının Eğitimi
Vücudumuz Bilmecesini Çözelim
Calmustical 5.SINIF VÜCUDUMUZUN BİLMECESİNİ ÇÖZELİM calmustical
HAZIRLAYAN : LEVENT YAĞMUROĞLU ERSULAR İLKÖĞRETİM OKULU 4-B SINIFI
BESİNLER VE ÖZELLİKLERİ
HABTEKUS' HABTEKUS'08 3.
VÜCUDUMUZDA SİSTEMLER
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENİ : EMİNE KURTEL
ANA SAYFA KONU ANLATIMI DEĞERLENDİRLENME HAZIRLAYANLAR ÇIKIŞ.
KONU:SİNDİRİM SİSTEMİ ALİ DAĞDEVİREN
3. BÖLÜM VÜCUDUMUZDA BOŞALTIM AMAÇLAR
Diferansiyel Denklemler
06 Nisan Nisan 2015 (2) Devre Elemanlarının Sembollerle Gösterimi ve Devre Şemaları ile ilgili olarak öğrenciler; Bir elektrik.
DERS:HAYAT BİLGİSİ KONU:ORGANLARIM ÇALIŞIYOR SINIF:2.
BOŞALTIM VE BOŞALTIM SİSTEMİ NE DEMEKTİR?
BOŞALTIM SİSTEMİ VE SAĞLIĞI
KONU:SİNDİRİM SİSTEMİ
Toplama Yapalım Hikmet Sırma 1-A sınıfı.
CANLI VÜCUDUNDA BOŞALTIMA NEDEN İHTİYAÇ VARDIR?
ÖZEL MÜZEYYEN ÇELEBİOĞLU İLK OKULU.
ÜNİTE DEĞERLENDİRME -Çoktan Seçmeli Test.
1.HAFTA 26 Ağustos 2009 ÇARŞAMBA 2.HAFTA 01 EYLÜL 2009 SALI 3.HAFTA 09 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA 4.HAFTA 15 EYLÜL 2009 SALI 5.HAFTA 23 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA 6.HAFTA.
1.HAFTA 26 Ağustos 2009 ÇARŞAMBA 2.HAFTA 01 EYLÜL 2009 SALI 3.HAFTA 09 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA 4.HAFTA 15 EYLÜL 2009 SALI 5.HAFTA 23 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA 6.HAFTA.
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
Vücudumuzun Bilmecesini Çözelim
ANA SAYFA KONU ANLATIMI DEĞERLENDİRLENME HAZIRLAYAN ÇIKIŞ.
I. ÜNİTE: VÜCUDUMUZDA SİSTEMLER A. SİNDİRİM SİSTEMİ
Organlarım Çalışmazsa
BOŞALTIM SİSTEMİ fsinemb.
PROJENİN ADI: Atık pil kutusu PROJEYİ UYGULAYAN OKUL: DERİNÖZ KAMBURLAR İ. PROJENİN AMACI: köyde kullanılan pillerin toplanarak geri dönüşüme gönderilmesi.
İÇ ORGANLARIMIZ.
Organlarımız ve Görevleri
DENGELİ VE DÜZENLİ BESLENME.
BOŞALTIM SİSTEMİ.
Hücre Vücudumuz hücrelerden oluşmuştur.
ANA SORU: Sindirim sisteminin en önemli işlevi besin maddelerinin emilimi ise bundan hangi organ esas sorumludur?
SİNDİRİM SİSTEMİ ETKİNLİKLER.
ZARARLI MADDELERİN BOŞALTIMI İstanbul, Kadıköy’de belediye ekipleri tarafından tespit edilen bu ev görenleri hayrete düşürdü. Mahalleliler eve: ÇÖP.
Sindirim sistemi.
DENGELİ BESLENMENİN İNSAN SAĞLIĞINA ETKİLERİ
fen bilimler
BOŞALTIM Vücumuzdaki yaşamsal olaylar sonucunda bazı atık maddeler oluşur.Bu atık maddelerin dışarı atılması olayına BOŞALTIM denir. Vücumuzdaki yaşamsal.
4.SINIF VÜCUDUMUZUN BİLMECESİNİ ÇÖZELİM KANIN VÜCUTTA DOLAŞIMI  Kanın vücutta dolaşımını sağlayan yapı ve organları tanır ve model üzerinde gösterir.
Boşaltım Sistemi.
DOLAŞIM SİSTEMİ
BESLENMEMİZE DİKKAT.
SAĞLIKLI BESLENME TUĞHAN YENİYOL 4 / A 391.
KONU:SİNDİRİM SİSTEMİ
İNSAN VÜCUDU.
Konu: 2. Ünite: BESİNLERİMİZ Kaliteli Eğitim Ayrıcalık değil, Haktır.
Sunum transkripti:

FEN BİLİMLERİ DERSİ 5.SINIFLAR HAFTALIK KONU DAĞILIMI 15 Eylül Eylül 2014 (1) İlk ders genelgesi, 5.Sınıf Fen Bilimleri müfredatının tanıtılması ve laboratuar kullanımı (3) 1. ÜNİTE Besin içerikleri, dengeli beslenme, sigara ve alkolün zararları ile ilgili olarak öğrenciler; Besin içeriklerinin, canlıların yaşamsal faaliyetleri için gerekli olduğunu fark eder Vitamin çeşitlerinin en fazla hangi besinlerde bulunduğunu araştırır ve sunar. 22 Eylül Eylül 2014 (2) Vitamin çeşitlerinin en fazla hangi besinlerde bulunduğunu araştırır ve sunar. (1) Su ve minerallerin bütün besinlerde bulunduğu çıkarımını yapar. (1) Dengeli beslenmenin insan sağlığına etkilerini araştırır ve sunar. 29 Eylül Ekim 2014 (1) Sağlıklı bir yaşam için besinlerin tazeliğinin ve doğallığının önemini, araştırma verilerine dayalı olarak tartışır. (3) Sigara ve alkol kullanımının vücuda verdiği zararları araştırma verilerine dayalı olarak tartışır. (04-07 EKİM 2014 KURBAN BAYRAMI) 08 Ekim Ekim 2014 (2) 5.1.2Sindirimde görevli yapı ve organlar, besinlerin vücutta taşınması, besinlerin sindirimi, diş ve diş sağlığı ile ilgili olarak öğrenciler; Sindirimde görevli yapı ve organların yerini model üzerinde sırasıyla gösterir. 13 Ekim Ekim 2014 (2) Diş çeşitlerini model üzerinde göstererek görevlerini açıklar. (2) Diş sağlığı için beslenmeye, temizliğe ve düzenli diş kontrolüne özen gösterir. 20 Ekim 2014 – 24 Ekim 2014 (2) Besinlerin sindirildikten sonra vücutta kan yoluyla taşındığı çıkarımını yapar. (2) Boşaltımda görevli yapı ve organlar, vücutta oluşan zararlı maddeler atık maddelerin atılmasını sağlayan yapı ve organlar, boşaltım şekilleri, böbrek sağlığı ile ilgili olarak öğrenciler; Boşaltımda görevli yapı ve organları tanır. 27 Ekim 2014 – 31 Ekim 2014 (1) Vücutta farklı boşaltım şekillerinin olduğu ve boşaltım faaliyetleri sonucu oluşan zararlı maddelerin vücut dışına atılması gerektiği çıkarımını yapar. (1) 1. DÖNEM 1. YAZILISI 03 Kasım Kasım 2014 (2) Böbreklerin sağlığını korumak için nelere dikkat edilmesi gerektiğini araştırır ve sunar. (2) 1.Ünite Değerlendirmesi FEN BİLİMLERİ DERSİ 5.SINIFLAR HAFTALIK KONU DAĞILIMI 15 Eylül Eylül 2014 (1) İlk ders genelgesi, 5.Sınıf Fen Bilimleri müfredatının tanıtılması ve laboratuar kullanımı (3) 1. ÜNİTE Besin içerikleri, dengeli beslenme, sigara ve alkolün zararları ile ilgili olarak öğrenciler; Besin içeriklerinin, canlıların yaşamsal faaliyetleri için gerekli olduğunu fark eder Vitamin çeşitlerinin en fazla hangi besinlerde bulunduğunu araştırır ve sunar. 22 Eylül Eylül 2014 (2) Vitamin çeşitlerinin en fazla hangi besinlerde bulunduğunu araştırır ve sunar. (1) Su ve minerallerin bütün besinlerde bulunduğu çıkarımını yapar. (1) Dengeli beslenmenin insan sağlığına etkilerini araştırır ve sunar. 29 Eylül Ekim 2014 (1) Sağlıklı bir yaşam için besinlerin tazeliğinin ve doğallığının önemini, araştırma verilerine dayalı olarak tartışır. (3) Sigara ve alkol kullanımının vücuda verdiği zararları araştırma verilerine dayalı olarak tartışır. (04-07 EKİM 2014 KURBAN BAYRAMI) 08 Ekim Ekim 2014 (2) 5.1.2Sindirimde görevli yapı ve organlar, besinlerin vücutta taşınması, besinlerin sindirimi, diş ve diş sağlığı ile ilgili olarak öğrenciler; Sindirimde görevli yapı ve organların yerini model üzerinde sırasıyla gösterir. 13 Ekim Ekim 2014 (2) Diş çeşitlerini model üzerinde göstererek görevlerini açıklar. (2) Diş sağlığı için beslenmeye, temizliğe ve düzenli diş kontrolüne özen gösterir. 20 Ekim 2014 – 24 Ekim 2014 (2) Besinlerin sindirildikten sonra vücutta kan yoluyla taşındığı çıkarımını yapar. (2) Boşaltımda görevli yapı ve organlar, vücutta oluşan zararlı maddeler atık maddelerin atılmasını sağlayan yapı ve organlar, boşaltım şekilleri, böbrek sağlığı ile ilgili olarak öğrenciler; Boşaltımda görevli yapı ve organları tanır. 27 Ekim 2014 – 31 Ekim 2014 (1) Vücutta farklı boşaltım şekillerinin olduğu ve boşaltım faaliyetleri sonucu oluşan zararlı maddelerin vücut dışına atılması gerektiği çıkarımını yapar. (1) 1. DÖNEM 1. YAZILISI 03 Kasım Kasım 2014 (2) Böbreklerin sağlığını korumak için nelere dikkat edilmesi gerektiğini araştırır ve sunar. (2) 1.Ünite Değerlendirmesi