TR 07- FI- 02 Davranış ip uçları Eylemci (Activist)  Hızlı konuşur  ‘Sesli düşünür’ gibidir  Araya girer  Ses tonu yüksektir Düşünüp taşınan (Reflector)

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
TED KAYSERİ KOLEJİ OKUL ÖNCESİ BÖLÜMÜ “ŞUBAT AYI BÜLTEN”
Advertisements

TED KAYSERİ KOLEJİ OKUL ÖNCESİ BÖLÜMÜ “OCAK AYI BÜLTEN”
Uygulama: Bir kitap olarak HAYATIM
ZOR İNSANLARLA BAŞA ÇIKMA
KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ FARMAKOLOJİ TOKSİKOLOJİ A.B.D.
ÖZGÜVEN; kendimize yönelik iyi duygular geliştirmemiz sonucu, kendimizi iyi hissetmemiz demektir. Başka bir deyişle kendimiz olmaktan memnun olmak ve bunun.
İletişim Nedir? Duygu, düşünce veya bilgilerin akla gelebilecek her türlü yolla başkalarına aktarılmasıdır.
DİNLEME KONUŞMA VE ELEŞTRİ ADABI
SORUN ÇÖZME ve DİNLEME BECERİLERİ.
ASSURE MODELİ Öğrenenlerin Analizi A Grup Üyeleri Gökhan Kerim Güler
Hafta 07: Kesikli Değişkenler (Yrd.Doç.Dr. Levent AKSOY)
‘Eğiticilerin Eğitimi’ Sunum 2. gün 2. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.
‘Eğiticilerin Eğitimi’ Hazırlık 2. Gün 1. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.
KİŞİSEL GELİŞİM MERKEZİ
IŞIL ÖNCEL EBRU YETİM SERAP DAĞLAR YASEMİN ARSLAN NURGÜL KABAR
TR 07- FI- 02 İÇ KONTROL – temel düzey eğitim COSO RİSKLER HEDEFLER KONTROLLER Ocak 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.
Sıradan bir arkadaş, sizi asla ağlarken görmez.
AB Eşelştirme Projesi TR 07-FI-02
10. SINIF DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ
‘Eğiticilerin Eğitimi’ Teknikler 1. Gün 3. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.
Öz et.
ŞART İFADELERİ.
Etkili İletişime Giriş
RİSKLERİN TESPİT EDİLMESİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ
HANGİ AYDA DOĞDUNUZ.
9.Sınıf Sağlık Hizmetlerinde İletişim
Okula ve Çevreye Uyum: Çocuğun aileden sonra sosyalleşme sürecine devam ettiği yerlerden biri de okul öncesi eğitim kurumlarıdır. Çocuğun okul öncesi.
‘Eğiticilerin Eğitimi’ Oturumu yönetmek 3. Gün 2. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.
=>SES BİLGİSİ
BENİM MESLEĞİM NE OLACAK???
HAYATIN İÇİNDEN PSİKOTERAPİ MERKEZİ
KASIM AYI BÜLTENİMİZ.
SLAYTI MUTLAKA SESLİ İZLEYİNİZ… İYİ SEYİRLER…
7 YAŞ DÖNEMİ ÇOCUKLARI.  Harflerin her birini, tüm sesleri doğru olarak çıkarabilir.  Kendine sorulan sorulara cevaplar verebilir.  Kendisiyle göz.
‘Eğiticilerin Eğitimi’ Hepsini bir araya getirmek 4. Gün 1. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.
9.Sınıf Sağlık Hizmetlerinde İletişim
TÜRKÇE / Cümlenin İfade Ettiği Anlam Özellikleri
‘Eğiticilerin Eğitimi’ Eğitimin tasarlanması 1. Gün 4. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.
Etkili İletişim Teknikleri: İletişim Becerileri ve Yapılan Hatalar
Aşağıdaki kısa test dört sorudan oluşmakta
TR 07- FI- 02 İÇ KONTROL – temel düzey eğitim COSO KONTROL ORTAMI Ocak 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.
B İ L İ M Bilim: "Evrenin ya da olayların bir bölümünü konu olarak seçen, deneysel yöntemlere ve gerçekliğe dayanarak yasalar çıkarmaya çalışan düzenli.
Cümlenin Öğeleri Yüklem Özne Tümleç.
CAN KULAĞI Ramazan Bayraktar.
=>CÜMLEDE ANLAM<=
‘Eğiticilerin Eğitimi’ Pratik Faaliyetler 2. Gün 4. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.
SEBEP – SONUÇ İLİŞKİLERİ.
Dostluğa Dair Sesli İzleyin.
Yükleniyor Sunu seslidir...
Sosyal Bilgiler İletişim
ÇOCUKLARINIZ DİYOR Kİ;
SLAYT GEÇİŞLERİ İÇİN… LÜTFEN TIKLAYINIZ… SLAYTI MUTLAKA SESLİ İZLEYİNİZ… İYİ SEYİRLER… Sesli İzleyiniz.
HASTA YARARINA İLETİŞİMİ GELİŞTİREN VE
DİNLEME BECERİLERİ YAPILANDIRILMIŞ GRUP PROGRAMI
Pozitif psikoloji İletişim becerileri.
REHBERLİK SERVİSİ YAYINIDIR
DİL GELİŞİMİ.
Görgü Tanığı İfadesi Ne Kadar Güvenilirdir? Jüri Üyelerinin Kararlarını Etkileyen Diğer Faktörler Nelerdir? Bireysel Jüri Üyesini Neler Etkiler?Grup.
İLETİŞİM VE İNSAN İLİŞKİLERİNDEKİ ROLÜ
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRENİYORUM
PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI
Aşağıdaki kısa test dört sorudan oluşmakta
Hazırlayan Psk.Dan.Nazan MUTLU
NESNELLİK KONUSU.
İletişim Nedir? Duygu, düşünce veya bilgilerin akla gelebilecek her türlü yolla başkalarına aktarılmasıdır. Katılımcılardan “iletişim” kavramının tanımın.
ÖĞRENME STİLLERİ ENVANTERİNİN YORUMLANMASI. “Her insan farklı bir dünyadır.” “Öğrenme stillerimiz doğuştan var olan karakteristik özelliğimizdir.”
İLETİŞİMİ KOLAYLAŞTIRAN YAKLAŞIMLAR
Hazırlayan:Süleyman Duman s_4
Altı Şapkalı Düşünme Tekniği
Sunum transkripti:

TR 07- FI- 02 Davranış ip uçları Eylemci (Activist)  Hızlı konuşur  ‘Sesli düşünür’ gibidir  Araya girer  Ses tonu yüksektir Düşünüp taşınan (Reflector)  Cevap veya bilgi verirken duraksar  Derin derin düşünür gibidir  Kısa cümleler kurar  Ses tonu daha düşüktür

TR 07- FI- 02 Davranış ip uçları Uygulamacı (Pragmatist)  Adım adım talimat verilmesini ister  Mevcut durum hakkında sorular sorar  ‘Ne’ ve ‘nasıl’ sorularını sorar  Kesin ifadeler kullanır Teori üreten (Theorist)  Eylemin amacını sorar  Uzun vadedeki etkiler hakkında sorular sorar  ‘Neden’ soruları sorar  Genel anlamda ve olasılıklar hakkında konuşur

TR 07- FI- 02 Davranış ip uçları Analizci (Analyst)  Sizin bilginizi ‘sınıyor’ ve savınızda hatalar buluyor gibi durur  Mantığı kontrol eder “eğer bu böyleyse, o zaman bu şu anlama gelir…”  ‘Nesnel’ kanıt ister  Başkalarının ne düşüneceğiyle ilgilenmez Empati kuran (Empathetic)  Uyum yakalamak için uğraşır  Değerlerden bahseder  Aynı durumda başkalarının nasıl davrandığı veya sorunu nasıl çözdüklerini sorar  Başkalarının üzerinde oluşacak etkinin dikkate alınmasına özen gösterir

TR 07- FI- 02 Davranış ip uçları Yöntemci (Methodic)  Fazla uzun tasvirlere karşı sabırsızdır  İşi yapıp bitirmeyi sever Uyarlayıcı (Adaptor)  “Göz önünde bulundurmam gereken başka etkenler var mı?” diye sormak ister  Bir karar varmadan önce zaman ister  Süreçten zevk alır