Çocuklar,sayılar arasındaki İlişkiyi fark ettiniz mi?

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
8. SINIF 3. ÜNİTE BİLGİ YARIŞMASI
Advertisements

el ma 1Erdoğan ÖZTÜRK ma ma 2 Em re 3 E ren 4.
Yrd. Doç. Dr. Mustafa Akkol
ORMAN VE SU İŞLERİ BAKANLIĞI
ALİ YALKIN İLKÖĞRETİM OKULU 2/A SINIFI ÇALIŞMA SAYFASI
NOKTA, DOĞRU, DOĞRU PARÇASI, IŞIN, DÜZLEMDEKİ DOĞRULAR
Birlikler ve onluklar Aşağıdaki tabloyu inceleyerek, sonuçları üzerinde konuşalım.
DOĞAL SAYILAR.
Saydığımızda 15 tane sayı olduğunu görürüz.
T.C. İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ Arapgir Meslek YÜKSEKOKULU
ASELSAN- TOKİ YAPRACIK KONUTLARI KOORDİNASYON KURULU
Atlayarak Sayalım Birer sayalım
Diferansiyel Denklemler
1/27 GEOMETRİ (Kare) Aşağıdaki şekillerden hangisi karedir? AB C D.
ALIŞVERİŞ ALIŞKANLIKLARI ARAŞTIRMASI ÖZET SONUÇLARI Haziran 2001.
TC ÇAVDARHİSAR KAYMAKAMLIĞI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ 2011 – 2012 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI OKULLAR HAYAT OLSUN PROJESİ.
KIR ÇİÇEKLERİM’ E RakamlarImIz Akhisar Koleji 1/A.
Verimli Ders Çalışma Teknikleri.
Sıvı Ölçüleri Değerlendirme.
ÖMER ÖZDEMİR NE DERSENİZ ÇARPIM TABLOSUNA BAKALIM MI.
BPR152 ALGORİTMA VE PROGRAMLAMA - II
Soruya geri dön
Prof. Dr. Leyla Küçükahmet
1 ’den 20 ’ye kadar birer birer sayalım.
Özel Üçgenler Dik Üçgen.
TOPLAMA İŞLEMİNDE VERİLMEYEN TOPLANANI BULMA
HAZIRLAYAN:SAVAŞ TURAN AKKOYUNLU İLKÖĞRETİM OKULU 2/D SINIFI
1/25 Dört İşlem Problemleri A B C D Sınıfımızda toplam 49 öğrenci okuyor. Erkek öğrencilerin sayısı, kız öğrencilerin sayısından 3 kişi azdır.
ÇIKARMA İŞLEMİ.
ÖRNEKLEM VE ÖRNEKLEME Dr.A.Tevfik SÜNTER.
EBOB EKOK.
ARALARINDA ASAL SAYILAR
ZAMBAK 1 SORU BANKASI UĞUR CESUR 1 ZAMBAK 1 SORU BANKASI ÖZEL SORULARI Hazırlayan: UĞUR CESUR.
1/20 BÖLME İŞLEMİ A B C D : 4 işleminde, bölüm kaçtır?
Gün Kitabın Adı ve Yazarı Okuduğu sayfa sayısı
TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
FİİLİMSİLER (EYLEMSİLER)
1/20 ÖLÇÜLER (Değer Ölçüleri) A B C D Kaç tane 1 YTL, 5 YTL eder?
İmalat Yöntemleri Teyfik Demir
Matematik Ödevi.
Matematik 2 Örüntü Alıştırmaları.
Zihinden Toplama ve Çıkarma İşlemi
Tam sayılarda bölme ve çarpma işlemi
DOĞUŞ ÜNİVERSİTESİ VI. LİSELERARASI MATEMATİK YARIŞMASI
TEST – 1.
3tane3=9 3kere3=9 3 x 3 =9 4tane3=12 4kere3=12 4 x 3 =12.
TOPLAMA İŞLEMİNDE VERİLMEYEN TOPLANANI BULMA.
HABTEKUS' HABTEKUS'08 3.
4 X x X X X
Mukavemet II Strength of Materials II
1/20 ÖLÇÜLER (Zaman) A B C D Bir saat kaç dakikadır?
MURAT ŞEN AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ Üçgenler.
Bir bölme işleminde bölen 8,Bölüm 7, kalan 1ise bölünen Kaçtır?
Diferansiyel Denklemler
1 DEĞİŞMEYİN !!!
Test : 2 Konu: Çarpanlar ve Katlar
VERİ İŞLEME VERİ İŞLEME-4.
Bankacılık sektörü 2010 yılının ilk yarısındaki gelişmeler “Temmuz 2010”
1 (2009 OCAK-ARALIK) TAHAKKUK ARTIŞ ORANLARI. 2 VERGİ GELİRLERİ TOPLAMIDA TAHAKKUK ARTIŞ ORANLARI ( OCAK-ARLIK/2009 )
İSMİN HALLERİ.
Toplama Yapalım Hikmet Sırma 1-A sınıfı.
RASYONEL SAYILARLA TOPLAMA ve ÇIKARMA İŞLEMLERİ
SAYILAR NUMBERS. SAYILAR 77 55 66 99 11 33 88.
1.HAFTA 26 Ağustos 2009 ÇARŞAMBA 2.HAFTA 01 EYLÜL 2009 SALI 3.HAFTA 09 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA 4.HAFTA 15 EYLÜL 2009 SALI 5.HAFTA 23 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA 6.HAFTA.
1.HAFTA 26 Ağustos 2009 ÇARŞAMBA 2.HAFTA 01 EYLÜL 2009 SALI 3.HAFTA 09 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA 4.HAFTA 15 EYLÜL 2009 SALI 5.HAFTA 23 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA 6.HAFTA.
ECHİNODERMATA Kambriyen – Güncel tümüyle denizel Filum
ÖĞR. GRV. Ş.ENGIN ŞAHİN BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNOLOJİSİ.
Diferansiyel Denklemler
Sunum transkripti:

Çocuklar,sayılar arasındaki İlişkiyi fark ettiniz mi? SAYI ÖRÜNTÜLERİ 4-6-8-10-12-14-16-18 Çocuklar,sayılar arasındaki İlişkiyi fark ettiniz mi?

İkişer,üçer,dörder ve beşer saymıştık İkişer,üçer,dörder ve beşer saymıştık.Bu sayıların belli bir kurala göre sıralanışı bir sayı örüntüsü oluşturur.

Aşağıdaki sayı örüntülerini inceleyiniz Aşağıdaki sayı örüntülerini inceleyiniz.Bu sayı örüntülerinin kurallarını bulunuz.

70-65-60-55-50-45-40-35-30-25-20. 36-32-28-24-20-16-12. 27-24-21-18-15-12. 3-5-7-9-11-13-15-17. 1-4-7-10-13-16-19. 5-9-13-17-21-25-29. 3-8-13-18-23-28-33.

ÖRÜNTÜLERDE VERİLMEYEN SAYILARI BULUNUZ.

12-16-20-.....-28-32-.....-40. 70-60-50-.....-30-20-......-0. 25-30-35-....-45-50-....-60. 13-15-17-....-21-23-....-27. 2-5-8-11-....-17-....-23. Anladınız mı? Öğretmen:M.ÜLGÜL