ÖĞRETMEN’ İN KENDİNİ YENİLEMESİ (VİZYON MESELESİ) 1.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
8. SINIF 3. ÜNİTE BİLGİ YARIŞMASI
Advertisements

TÜRKİYE ESNAF ve SANATKARLARI KONFEDERASYONU HİZMETİÇİ EĞİTİM SEMİNERİ
Güzel ve Çirkin Huylar Hüsnü Zan
Öğretmen Nitelikleri Dr. Süleyman Sadi SEFEROĞLU
Soru 1 CEVAP.
ORAN ORANTI.
ÖZEL ÜMİT İLKÖĞRETİM OKULU FEN BİLGİSİ MADDENİN DOĞASI 20 SORU
NOKTA, DOĞRU, DOĞRU PARÇASI, IŞIN, DÜZLEMDEKİ DOĞRULAR
DERSİN AMACI: - Çeşitli öğretim teknolojilerinin özellikleri, öğretim süreçlerindeki yeri ve kullanımı, öğretim teknolojileri yoluyla kendi branşınızla.
ASELSAN- TOKİ YAPRACIK KONUTLARI KOORDİNASYON KURULU
Farklı Kültürlerde Liderlik Yapmak Prof. Dr. Yeşim Toduk Akiş
Baş Öğretmen Atatürk.
ÜNİTE DEĞERLENDİRMESİ 1.Sınıf Türkçe
TEKNOLOJİNİN BİLİMSEL İLKELERİ
1/27 GEOMETRİ (Kare) Aşağıdaki şekillerden hangisi karedir? AB C D.
4 Kare Problemi 4 Kare Problemi Hazır mısın? B A Bu şekle iyi bak
SAYGI SORUMLULUK ÖZGÜVEN YARDIMSEVERLİK
Verimli Ders Çalışma Teknikleri.
Yarbaşı İlköğretim Yarbaşı İlköğretim.
TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ Ders Notları Eser ÇEKER (M.Sc.)
ORHAN EREN İLKOKULU 1-A.
Örnek Bİr VerİtabanI TasarImI
ZAMBAK 1 SORU BANKASI UĞUR CESUR 1 ZAMBAK 1 SORU BANKASI ÖZEL SORULARI Hazırlayan: UĞUR CESUR.
14.Gün MATEMATİK 1.KİTAP RASYONEL SAYILAR ANTRENMANLARLA
ÇOKTAN SEÇMELİ TESTLER
Karenin Çevre Uzunluğu
Prof. Dr. Yeşim Toduk Akiş
Doğrular ve Açılar Demet ATALAY
SINIFLARIMIZ ÖNCEKİ HALİ ŞİMDİKİ HALİ 1. ÖĞRETMENLER ODAMIZ ÖNCEKİ HALİ ŞİMDİKİ HALİ 2.
Tam sayılarda bölme ve çarpma işlemi
TEST – 1.
Üsküdar Halk Eğitim Merkezi Eczane Çalışanlarının Eğitimi
1/20 GRAFİKLER Yandaki grafik, hangi çeşit grafiktir? Şekil Sütun Çizgi Daire KIZ ERKEK   Her resim 4 öğrenciyi gösteriyor A B C D.
TOPLAMA İŞLEMİNDE VERİLMEYEN TOPLANANI BULMA.
2 ve 1’in toplamı 3 eder..
HABTEKUS' HABTEKUS'08 3.
(Strateji Geliştirme Bölümü) BİLGİLENDİRME TOPLANTISI
SINIF YÖNETİMİ YENİ BİR DÖNEME BAŞLANGIÇ
ÇEMBERİN VE ÇEMBER PARÇASININ UZUNLUĞU
8 ? E K S İ L E N EKSİLEN _ 5 5 ÇIKAN FARK(KALAN) 8.
1/20 ÖLÇÜLER (Zaman) A B C D Bir saat kaç dakikadır?
CİSİMLERİN FARKLI YÖNLERDEN GÖRÜNÜMLERİ
Adı ve Soyadı : …………………………………………. 19 Şubat 2009 Perşembe Matematik
1 DİYALOĞU 2 ÖĞRENCİ DİYALOĞU I-ONLAR BİZE BİRER EMANETTİR. II-BÜTÜN MESELE O’NU YETİŞTİRMEKTİR.
CÜMLENİN YARDIMCI ÖGELERİ
Dostluğa Dair.
HAZIRLAYAN HATİCE DOĞAN
ROMEN RAKAMLARI.
ÖZGÜVEN GELİŞTİRME EĞİTİMİ
Yard. Doç. Dr. Mustafa Akkol
Çocuklar,sayılar arasındaki İlişkiyi fark ettiniz mi?
Toplama Yapalım Hikmet Sırma 1-A sınıfı.
Yansıma sözcükler İkilemeler SÖZCÜKTE ANLAM
Mitat Zorlu 1 Adı ve Soyadı : …………………………………………. 3 Mart 2009 Salı Matematik 14-2=İ 4-2=S 8-4=Ö 18-4=H 7-4=K 17-4=Y 6-1=R 16-1=Ü 9-2=A 19-2=M
B OŞ Z AMANLARı D EĞERLENDIRME. Çaba, enerji ve zamanı en ekonomik şekilde kullanmak istiyorsak bir programa bağlanmalıyız. Zamanı boşa geçirmek,yaşamı.
PROGRAM GELİŞTİRME ve PROGRAM GELİŞTİRME SÜRECİ
Etik Değerler ve İş Ahlakı
KİTAP OKUMANIN YARARLARI
Kareköklü Sayılar KAREKÖKLÜ BİR İFADE İLE ÇARPILDIĞINDA SONUCU DOĞAL SAYI YAPAN ÇARPANLAR.
Lider dediğin… Sesli İzleyin….
DÜNYANIN HER TARAFINDA ÖĞRETMENLER,
BAŞARININ SIRLARI.
Birlikte Başarabiliriz
DOST DEDİĞİN Sevilecek biri olmadığın Zamanlarda bile Seni Sevmeli...
ALİ CANİP YÖNTEM ( ).
Dostlarıma sunu: gülay.
OKULUMUZDA UYGULANMAKTA OLAN DEĞERLER EĞİTİMİ KAPSAMINDA AYIN DEĞERİ OLAN İYİLİK VE YARDIMLAŞMA İLE İLGİLİ HAZIRLADIĞIMIZ SUNUMU SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTEDİK.
Güzel Söz Söyleyelim Hikmet SIRMA.
VİZYON MİSYON AMAÇ-4 AMAÇ-3 AMAÇ-2 AMAÇ-1 AMAÇ-5 HEDEF-1 HEDEF-2 HEDEF-3.
6. Sınıf 3. Ünite: ZARARLI ALIŞKANLIKLAR
Sunum transkripti:

ÖĞRETMEN’ İN KENDİNİ YENİLEMESİ (VİZYON MESELESİ) 1

I-FİKRÎ I-FİKRÎ VE İLMÎ YÖNÜNÜ GELİŞTİRMESİ III-MORAL GÜCÜ II-HÜSN-Ü AHLAK AHLAK 2 ÖĞRETMEN’ İN KENDİNİ YENİLEMESİ

I-FİKRÎ VE İLMÎ YÖNÜ 1-BRANŞINDA, MÜKEMMEL OLMALI. 2-YENİ KAYNAKLAR ARAŞTIRMALI. 3 A) KENDİ BRANŞI

3-YENİLENMİŞ BİLGİLER KULANMALI. 4 A) KENDİ BRANŞI 4- BİLGİLERİN, GEÇERLİĞİNE İNANMALI VE İNANDIRMALI.

1-AKTÜALİTEYİ TAKİP ETMELİ. 5 B)BRANŞININ ÇEVRESİ B)BRANŞININ ÇEVRESİ. 2-BRANŞININ ÇEVRESİNİ İYİ TESPİT ETMELİ.

3-AFÂKÎ HADİSELERDEN SAKINMALI. ! 6 B)BRANŞININ ÇEVRESİ B)BRANŞININ ÇEVRESİ. a-KİŞİYİ ETKİLEYEN, FAKAT ETKİLEYEMEDİĞİMİZ ÇEVRE. a-KİŞİYİ ETKİLEYEN, FAKAT ETKİLEYEMEDİĞİMİZ ÇEVRE.

3-AFÂKÎ HADİSELERDEN SAKINMALI. 7 B) BRANŞININ ÇEVRESİ B) BRANŞININ ÇEVRESİ. b-ETKİ ALANIMIZDA OLUP, TE’SİR EDEN HADİSELER. (ÇEVRE). b-ETKİ ALANIMIZDA OLUP, TE’SİR EDEN HADİSELER. (ÇEVRE). !

İNSANLAR VE HADİSELER İNSAN ENFÜSÎ DAİRE AFÂKÎ DAİRE 8 ALÂKA TERS ORANTILI

SÖZÜN MÜESSİRİYETİ BUNA BAĞLI A-SÖZ VE DAVRANIŞ BÜTÜNLÜĞÜ. 9 B-SÖZÜNÜ TUTMALI. II)HÜSN-Ü AHLAK 

10 II)HÜSN-Ü AHLAK C-ZAMANA RİAYET ETMELİ D-KABA, ANLAMSIZ SÖZLERDEN SAKINMALIYIZ.

E-MUHATAPLARIMIZA DEĞER DEĞER VERMELİYİZ VERMELİYİZ. F-ÖFKEMİZİ YENMESİNİ, BİLMELİYİZ. 11 II)HÜSN-Ü AHLAK

12 H-HER H-HER ZAMAN ÖRNEK ALINDIĞIMIZI UNUTMAMALIYIZ. II)HÜSN-Ü AHLAK G-AHLAKIMIZ GÜZELLEŞTİREN ESERLER OKUMALIYIZ

J-GÜZEL J-GÜZEL AHLAKA SAHİP DOSTLAR EDİNMELİYİZ EDİNMELİYİZ. 13 İ İ-SÛ’-İ ZANDAN KAÇINMALIYIZ. II)HÜSN-Ü AHLAK

14 A)RUH SAĞLIĞI (MANEVÎ DİNAMİKLER) B-ÜMİT -YEİS III-MORAL GÜCÜ

15 D-FEVRÎ HAREKETTEN KAÇINMAK.... C-HADİSELERİN GÜZEL YANINI GÖREBİLMEK. “GÜZEL GÖREN GÜZEL...” III-MORAL GÜCÜ

E-AZİM VE KARAR 16 F-MÜLÂYEMET (UYUM). G-FEDAKÂR G-FEDAKÂR VE ÂL-İ CENAB OLMAK. III-MORAL III-MORAL GÜCÜ

-EĞİTİMDEKİ H-EĞİTİMDEKİ MÜSPET GELİŞMELERİ NAZARA VERMEK İ-MANEVİ MESÛLİYETİ İDRAK ETMELİ. III-MORAL III-MORAL GÜCÜ