242/102/49 0/51/59 181/172/166 Primary colors 248/152/29 PMS 172 PMS 137 PMS 546 PMS 407 251/206/146 202/227/233 141/129/123 Secondary colors 114/181/204.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Hazırlayanlar: Berrin Önürme Makbule Özge Özen Esma Erdoğan
Advertisements

.com İletişimde Kökten Çözüm...
KURAN’IN ANLAMI İLE BULUŞMAK ARAŞTIRMASI
© 2011 MediaMind | A division of DG | All rights reserved Logo with white text place on top © 2011 MediaMind Technologies Inc | All rights reserved.
Kobi Tanımı 150 kişiden daha az çalışanı olan kurumlar
LHC Çarpışmalarını Nasıl Görüyoruz?
İçerik Yönetim Sistemi (CMS)
2009. Logaritma 2009 Logaritma 2002’de internet reklam satış şirketi olarak Ekin İlyasoğlu ve Fatih Muslu ortaklığı ile kuruldu. Ortaklar eğitimleri ile.
242/102/49 0/51/59 181/172/166 Primary colors 248/152/29 PMS 172 PMS 137 PMS 546 PMS /206/ /227/ /129/123 Secondary colors 114/181/204.
Bölüm 5 – Kontrol İfadeleri : 2.Kısım
BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ HEMŞİRELİK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ BAKIM TALİMATLARI B.E.Ü
Çevre ve Orman Bakanlığı Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı
KIR ÇİÇEKLERİM’ E RakamlarImIz Akhisar Koleji 1/A.
HAKKIMIZDA. İstatistiki Veriler Özgeçmiş Sayısı: Kurumsal Üye Sayısı: Günlük Tekil Ziyaretçi Sayısı: Aylık Tekil Ziyaretçi Sayısı:
242/102/49 0/51/59 181/172/166 Primary colors 248/152/29 PMS 172 PMS 137 PMS 546 PMS /206/ /227/ /129/123 Secondary colors 114/181/204.
Microsoft Gelişim Atölyesi Kampı 2 Şubat 2010 – Microsoft Türkiye İstanbul Ofisi Mesut MERT Teknoloji Danışmanı Microsoft Corporation.
242/102/49 0/51/59 181/172/166 Primary colors 248/152/29 PMS 172 PMS 137 PMS 546 PMS /206/ /227/ /129/123 Secondary colors 114/181/204.
GÖK-AY Özel Güvenlik Eğt. Hizmetleri
Yazılım Sertifikasyonunda Karşılaşılan Zorluklar
Math in Advertising....
242/102/49 0/51/59 181/172/166 Primary colors 248/152/29 PMS 172 PMS 137 PMS 546 PMS /206/ /227/ /129/123 Secondary colors 114/181/204.
 2006 Pearson Education, Inc. All rights reserved. Görsel C# ile Windows Programlama Güz 2009 (5. Hafta)
242/102/49 0/51/59 181/172/166 Primary colors 248/152/29 PMS 172 PMS 137 PMS 546 PMS /206/ /227/ /129/123 Secondary colors 114/181/204.
Dijital Pazarlama İletişimi Semineri 15 Haziran 2013.
Primary colors R 0 G 39 B 118 R 0 G 161 B 222 R 60 G 138 B 46 R 114 G 199 B 231 R 201 G 221 B 3 R 146 G 212 B 0 Eylül 2014 / Ankara MUHASEBECİLİK MESLEĞİNİN.
TÜRK İNTERNETİ’NDE REKLAM UYGULAMALARI GÜLDEN TOZKOPARAN 17 KASIM  2001.
Öğrenci sayıları ve verilen dereceler Tekstil Teknolojileri ve Tasarımı Fakültesi Program Kayıtlı öğrenci sayısı Mezun sayısı Tekstil.
MEDYANET DISPLAY REKLAM ÜRÜNLERİ
TEOG Online Sınavı 08 TEMMUZ 2014 SALı GÜNÜ SıNAV SAATI = 10:00 SıNAV SÜRESI = 140 DAKIKA.
242/102/49 0/51/59 181/172/166 Primary colors 248/152/29 PMS 172 PMS 137 PMS 546 PMS /206/ /227/ /129/123 Secondary colors 114/181/204.
Dijital Pazarlama Merve Öztürkcan.
 Sık kullandığınız raporları Reports menüsünün altındaki User Report seçeneğinde açılan listeye ekleyerek raporlarınıza daha kolay ulaşabilirsiniz.
242/102/49 0/51/59 181/172/166 Primary colors 248/152/29 PMS 172 PMS 137 PMS 546 PMS /206/ /227/ /129/123 Secondary colors 114/181/204.
© 2011 MediaMind | A division of DG | All rights reserved Logo with white text place on top © 2011 MediaMind Technologies Inc | All rights reserved INTERACTION.
YEREL YÖNETİMLERİM ÖZ GELİR YARATMA KAPASİTESİNİN GÜÇLENDİRİLMESİ III.YEREL YÖNETİMLERİN MALİ YÖNETİMİ FORUMU 15 EYLÜL 2010 ANKARA Prof. Dr. Ayşe Güner.
242/102/49 0/51/59 181/172/166 Primary colors 248/152/29 PMS 172 PMS 137 PMS 546 PMS /206/ /227/ /129/123 Secondary colors 114/181/204.
TÜRKİYE’DE SAĞLIKLI İŞLEYEN BİR FİNANSAL RAPORLAMA ALTYAPISININ TASARLANMASI 17 Eylül 2014, Ankara Murat SANCAR PwC Türkiye Bölgelerden Sorumlu Ortak.
Sosyal Medya Sosyal medya ; İçeriğinin alıcıları tarafından oluşturulup, yine başka alıcıların kullanımına sunulduğu alandır. 1.
EXCEL 2003 Ders 3,4,5,6. HESAPLAMALAR Fonksiyon Düğmesi Bu düğmeye tıkladığımızda karşımıza 5 tane seçenek çıkmaktadır. Bunlar; 1. Sum(Topla)= Belirtilen.
© Copyright by Deitel & Associates, Inc. and Pearson Education Inc. All Rights Reserved. 1 Faiz Hesaplama Uygulaması Amaçlar Bu derste öğrenilecekler:
© Copyright by Deitel & Associates, Inc. and Pearson Education Inc. All Rights Reserved. 1 Amaçlar Bu derste öğrenilecekler: –Uygulamaları “method”
© Copyright by Deitel & Associates, Inc. and Pearson Education Inc. All Rights Reserved. 1 Tutorial 9 – Araba Ödeme Hesaplaması Uygulaması Bu.
Outline 4.1 Giriş 4.2 Algoritmalar 4.3 Pseudocode 4.4 Kontrol İfadeleri 4.5 if tek-seçimli ifadeler 4.6 if else seçimli ifadeler 4.7 while döngü ifadeleri.
DynEd Bilgisayar Destekli İngilizce Dil Eğitim Sistemi
TÜRKİYE’NİN EMLAK SİTESİ
33 CHAPTER TEMEL UYGULAMA YAZILIMLARI. © 2005 The McGraw-Hill Companies, Inc. All Rights Reserved. 3-2 Uygulama Yazılımları Temel Uygulamalar Genel amaçlı.
METRIC’TEN HATASIZ, ORJİNAL FULL+FULL Metric – Abdullah Çekin.
Türkiyenin ilk içerik bazlı reklam modeli! ULUDAĞ
Teknoloji, tasarım ve performans için kime sorarsanız sorun size yeni Renault Megane’ı gösterir. Kullanıcılar, bir mikro siteye ya da Facebook uygulamasına.
#TweetCar Autoshow – İÇERİK 01 – Kampanya Yapısı 01 / İletişim Hedefi 02 / Hedef Kitle 03 / Yaratıcı Fikir 04 / Fikrin Nasıl.
Onur Görür Ürün Grubu Pazarlama Müdürü Microsoft Türkiye.
Biz Kimiz 9 senelik satış evi tecrübesi 100+ premium yayıncı Türkiye’ nin ilk bağımsız network’ ü.
Statistics, Data, and Statistical Thinking
HONDA CR-Z Proje Önerileri. PV : imp/ ay UV : kişi / ay * Belirtilen trafik ve tekil kişi rakamları Google Analytics Şubat raporundan.
YENİ LINKZ MODELLERİ LinkZ 2010 Yeni Ürünler.
Akıllı İstemcileri Geliştirmek ve Dağıtmak
Copyright © 2013 Pearson Education, Inc.. All rights reserved.
Copyright © 2013 Pearson Education, Inc.. All rights reserved.
Murat Erkan Genel Müdür BÜYÜK VERİ Bulut ve Veri Merkezi Yatırımları.
İÇERİK YÖNETİM SİSTEMİ Öğr. Gör. Emine TUNÇEL Kırklareli Üniversitesi Pınarhisar Meslek Yüksekokulu.
Basic Application Software © 2013 The McGraw-Hill Companies, Inc. All rights reserved.Computing Essentials 2013.
Querying SQL Server Data with Power BI Desktop Erdem Avni SELÇUK Microsot MVP.
Çözümlerimiz Algı Yönetimi Sosyal Medya İçerik Yönetimi Dijital Pazarlama Mobil Reklam Web Tasarım Marka / Kurumsal Kimlik SEO (Search Engine Optimization)
One Touch Video Kurumlar, İşletmeler ve Çağrı Merkezleri için internet tabanlı ve mobil etkileşimli video çözümü 2010 Avaya Inc. All rights reserved.
Açıköğretim Dersleri Uygulama ve Sistem Kullanım Kılavuzu
TÜRKÇE SUNUM BAŞLIĞI İngilizce Sunum Başlığı
2017 TEOG-2 72,3 55,35 78,15 65,75 73,75 60,1 2.TEOG TÜRKÇE MATEMATİK
2017 TEOG-2 72,3 55,35 78,15 65,75 73,75 60,1 2.TEOG TÜRKÇE MATEMATİK
XNA ile Oyun Programlama
Sunum transkripti:

242/102/49 0/51/59 181/172/166 Primary colors 248/152/29 PMS 172 PMS 137 PMS 546 PMS /206/ /227/ /129/123 Secondary colors 114/181/204 PMS 148 PMS 7458 PMS 7457 PMS /79/75 PMS /166/143 PMS 487 © 2010 MediaMind Technologies Inc. | All rights reserved MediaMind Turkiye 2012 MediaMind Dwell Gerçek Etkileşim

© 2010 MediaMind Technologies Inc. | All rights reserved Dwell nedir? ▸ Türkçe anlamı: Kalmak, durmak, beklemek, yaşamak ▸ İngilizce açıklaması: (of a moving tool or machine part) to be motionless for a certain interval during operation.

© 2010 MediaMind Technologies Inc. | All rights reserved MediaMind Dwell nedir? ▸ Kullacının banner ile olan gerçek etkileşimidir. ▸ Kullanıcının yalnışlıkla değil, ilgilendiği için mouse ile reklamın üzerine gittiğini tespit etmek için üretilmiş bir ölçüdür. ▸ MediaMind’da bir kullanıcın bir reklam üzerinde yaptığı hareketin gerçek olduğunu tespit etmek için 1 saniye üzeri etkileşim Dwell olarak sayılır.Bu süreye kampanya yöneticisi de karar verebilir. ▸ Bu ölçü, kullanıcı, mouse’u ile site üzerinde reklamdan bağımsız bir davranışta bulunuyorsa, bunu da bir reklam etkileşimi olarak raporlanmasına engel olmak için üretilmiştir. ▸ MediaMind Dwell sayesinde gerçek mouse-over, kullanıcı tarafından başlatılan video, kullanıcı tarafından açılan banner veya diğer bütün kulllanıcı tabanlı banner etkileşimleri belirlenmektedir. ▸ MediaMind ile Dwell ölçümü için bir kreatif kod yerleştirme işlemi gerektirmez ve sistem tüm rich media tabanlı banner teknolojilerini otomatik olarak rapor.

© 2010 MediaMind Technologies Inc. | All rights reserved Dwell Metrikleri ▸ Dwell Average Duration - Kullanıcıların banner ile geçirdikleri ortalama etkileşim süresi. ▸ Dwell Rate - Kullanıcının reklam ile kasti olarak yani 1 saniyeden fazla etkileşime girdiği sayının, toplam gösterim rakamına olan oranı. Bir gösterim içinde maksimum bir dwell olabilir. ▸ Unique Dwell- Bannerın üzerinde en az 1 saniye geçiren tekil kullanıcıların sayısı. ▸ Impressions with Dwell - Banner üzerinde minumum 1 saniye geçirilmiş toplam gösterim.

© 2010 MediaMind Technologies Inc. | All rights reserved Dwell raporuna nasıl ulaşabilirim? ▸ Dwell Average Duration ve Dwell rate raporlarına ‘engagement summary’ rapor taslağı üzerinden ulaşabilirsiniz. (Reports>Reports Gallery>Engagement Reports>Engagement Summary) ▸ Unique Dwell ve Impressions with Dwell metriklerine ulaşmak için ise Reports>Custom Report Builder sekmesini kullanabilirsiniz.

© 2010 MediaMind Technologies Inc. | All rights reserved Dwell rapor örneği

© 2010 MediaMind Technologies Inc. | All rights reserved Teşekkürler!