DÜŞÜNCELERİMİZİ NASIL KORUYALIM? ETKİNLİĞİ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Bil-Tek Bil-Tek Nur ERGÜL Nuray Doğan KARABAYIR KARACA Mahmut DALKIRAN
Advertisements

E Ğ İ T İ M DENETİMİ Dr. Mustafa Aydın BAŞAR Eğitim Denetimi-I.
MAİ VE SİYAH.
SES BİLGİSİ (ÜNSÜZ BENZEŞMESİ)
Ünite Portfolyo Sunumu Zeynep Üzümcü
Mail açarken dikkat edilmesi gerekenler
AHMET NAFİZ DEMİR * * 2005 a.g.b k.g.b z.g.e a.g.b a.g.b o.l.m a.g.b
PARADİGMA DEĞİŞİMİ Çetin TORAMAN.
Adam, bütün bir haftanın yorgunlu ğ undan sonra pazar sabahı eline gazetesini alıp okumaya ba ş ladı ve "Bütün gün miskinlik yapaca ğ ım, beni bundan kimse.
E t k i l i İ l e t i ş i m i n S ı r l a r ı D r. H ü s e y i n Ç e t i n a l p İ z m i r İ l S a ğ l ı k M ü d ü r l ü ğ ü H a s t a H a k l a r ı İ.
YAPIM KUŞAĞI ÜRETİYORUM.
HAZIRLAYAN: G ü lsel ALADA Ğ HZ-B ı ATATÜRK’E... Bugün yine 10 kasım Aklımda senin yaptıkların Kalbimde yaşadıkların Gözlerimde hatıraların...
Büyük Ünlü Uyumu.
Alfabeye TÜRKÇE Hoş Geldiniz TÜRKÇE.
BÜYÜK ÜNLÜ UYUMU.
HER GÜN BAYRAM Zamanla anlıyor insan:
Gelişimi Farklı Olan Çocuklar
6 Sınıf Düzen Kuşağı.
Eğitim Bilimlerine Giriş.
Bilgi? 1. Ö ğ renme, araştırma veya gözlem yolu ile elde edilen gerçekler 2. İ nsan zekâsının çalışması sonucu ortaya çıkan düşünce ürünü.
Tömük Yeşilyurt İlköğretim Okulu 6.Sınıf Leyla YILMAZ
Etkili İletişime Giriş
YAPIM KUŞAĞI ÜRETİYORUM.
BİR TIKLA ELEKTRONİK POSTA
Gelişimi Farklı Olan Çocuklar
K İ M L İ K. “Cem, 16 Eylül 2009 seninle kar ş ıla ş mamızın 10. yılına giriyoruz. Kalbi(m/n) 33 ya ş ında, tenim 64 … Doktorlar, kalp naklinden sonra.
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA TEKNİKLERİ.
KURGU KUŞAĞI.
Master in Advanced European and International Studies.
Geometrik Cisimler.
Daire Grafiği.
İNSANLAR KONUŞA KONUŞA ELFİN AKŞAM 2-A TÜRKKONUT İLKOKULU.
YAPIM KUŞAĞINI TANIYALIM.
CANLILAR DÜNYASINI GEZELİM TANIYALIM
ETKİNLİK HAYALLERİMDEKİ DEĞİŞİM VE GELİŞİM
*DÜŞÜNELİM ÇÖZELİM *HAYALLERİM ÇİZGİDE SAKLI
Belki bu açıklayıcı olur ;
ALFABEMİZDEKİ HARF SIRASINI ÖĞRENELİM FUAT ŞURGUN.
DÜŞÜNCELERİMİZİ NASIL KORUYALIM?
Uykuların kaçar geceleri
GRUBUMUZUN WEB SAYFASI YAYINA GİRMİŞTİR: Bu sunuşu Çözüm Paylaşım Grubuna Üye olduğunuz için aldınız. Benzer sunuşları düzenli.
ÜNİTE ÜRÜN DOSYASI SUNUMU
DÜZEN KUŞAĞI Bütünde Farklılık
IHLAMURLAR ÇİÇEK AÇTIĞINDA GEL...
KESİRLER Aslında her bir doğal sayı aynı zamanda bir kesir sayısıdır.
TRAFİK SORUNU Çözüm.
Mitat Zorlu 1 ALİ YALKIN İLKÖĞRETİM OKULU 2/A SINIFI ÇALIŞMA SAYFASI Adı ve Soyadı: ……….…………………………………..…… 14 Aralık 2009 Pazartesi Aşağıda modellenen.
ÖZGÜVEN BASAMAKLARI.
DERS PROGRAMI OLUŞTURMA
1. KUŞAK DÜZEN.
TEKNOLOJİ VE TASARIM DERSİ
ORTAOKULU Eğitim Öğretim Ders : Teknoloji Tasarım Konu : DÜŞÜNCELERİMİZ NASIL KORUYALIM? Ad-Soyad : Sınıf: 8/ No: Ders Öğretmeni Ahmet Akan.
YAPIM KUŞAĞI ÜRETİYORUM.
ŞİMDİ Bugün, içinde yaşadığımız zamandır. Geçmiş, yaşanmış ve bitmiş, geride kalmış zamandır.
YAPIM KUŞAĞI ÜRETİYORUM ETKİNLİĞİ. Bu dersimizde yaptığınız araştırmalarınızı ve taslak çiziminizi bir araya getirin. Artık tasarımınızın nasıl bir şekilde.
GÜNLÜK & TASARIM GÜNLÜĞÜ
YAPIM KUŞAĞI ÜRETİYORUM ETKİNLİĞİ.
EGE ÇAĞDAŞ EĞİTİM VAKFI YARATICI YENİLİKÇİ ÖĞRETMEN SEMİNERİ “YAŞIYORUZ YAZIYORUZ” DENİZ GÖKSU AYDAN AYKAÇ 16 Nisan 2011.
SÖZCÜKTE ÇOK ANLAMLILIK. SÖZCÜKTE ÇOK ANLAMLILIK NED İ R? Bir kelimenin birden çok anlam ifade etmesine sözcükte çok anlamlılık denilmektedir. Çok anlamlılık.
BETONARME YAPILARIN PROJELENDİRİLMESİ DERSİ
ADIM 1 2 Harf Seç – 1 Sesli 1 Sessiz olsun. Örnek : «AS»
TEKNOLOJİ TASARIM ADIM: TUĞÇENUR SOYADIM: GÖYDENİZ SINIF: 8/E NO:973 KONU: RÜZGAR ENERJİSİ ÖĞRETMEN: CANER EVGLÜLÜ HAZIRLAYAN: TUĞÇENUR.
KONU:ELDELİ TOPLAMA İŞLEMİ PROBLEMLERİ SUNUSU HAZIRLAYAN: CUMA ARAYICI
MBT-303 özel öğretim yöntemleri-ı

RAMANZAN GÜMÜ Ş SOY BEN İ D İ NLED İ G İ N İ Z İ Ç İ N TE Ş EKKÜR ERDER İ M.
Hızlı Okuma Egzersizleri
Hızlı Okuma Egzersizleri
BU SUNUMDA EMEĞİ GEÇEN ARKADAŞLARA TEŞEKKÜR EDERİZ.
Sunum transkripti:

DÜŞÜNCELERİMİZİ NASIL KORUYALIM? ETKİNLİĞİ KURGU KUŞAĞI DÜŞÜNCELERİMİZİ NASIL KORUYALIM? ETKİNLİĞİ

Bu etkinlikte bireysel çalışma yapacaksınız.

6.sınıfta yaptığımız “Hayallerimdeki Değişim ve Gelişim” etkinliğinde ortaya koyduğumuz çözüme yönelik önerilerimizi şu anki;

Birikim,

Kaygı,

Beklenti,

Düşünce,

Hayallerinizdeki

Değişim ve gelişimi de

Göz önüne alarak

Yeniden değerlendireceğiz.

Geçen yıl yaptıklarımızı inceleyelim.

Yaptığımız çözüm önerimizin çizimini yazılı anlatım olamayacak şekle getirelim.

Çizimlerinizi yazısız hale getirirken üstüne koyup kopya yoluyla yeniden çizebilir veya yazdığınız yazıları silebilirsiniz. Yazılar silinemiyorsa kağıt parçalarını kesip yazıların üstüne yapıştırıp kapatabilirsiniz.

Yazısız hale getirdiğimiz çizimlerimizi yakın çevremizdeki kişilere gösterelim.

Çiziminizin kendilerine ne ifade ettiğini sorun.

Bu kişilerden aldığınız görüşleri liste haline getirin.

Bu değerlendirmeler sonucunda çiziminizdeki anlaşılmayan yerleri belirleyin.

Anlaşılmayan bölümleri nasıl değiştirebileceğinizi araştırın.

Farklı teknikler kullanılabileceğini düşünün. Araştırmalarınızın sonuçlarını yazın.

Araştırma sonuçlarınız göre çiziminizdeki değişiklikleri yapın. Çözüm önerinizi yeniden çizin.

Hangi değişiklikleri yaptığınızı sınıfta arkadaşlarınızla paylaşın.

İlk çiziminiz ile son yaptığınız çiziminizi sergileyin ve düşüncelerinizdeki değişimi ve gelişimi görmeye çalışın.

Bu derste kaydettiğiniz gelişmeleri sınıfta arkadaşlarınızla paylaşacağınızı unutmayın ve yaşadığınız süreci tasarım günlüğünüze yazın.

Teknoloji ve Tasarım Öğretmeni A.Kadir AKBAŞ Teknoloji ve Tasarım Öğretmeni