Çağdaş Sanat Projesi Sunuşu Hedefin belirlenmesi Açık Oturum: İstanbul ne kadar çağdaş? Çağdaş gallery Çukurcuma.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Future tense(gelecek zaman)
Advertisements

FORM 3 USE OF THE PRESENT CONTINUOUS TENSE • a)Bu tense ile temel olarak içinde bulunduğumuz anda yapmakta olduğumuz eylemleri anlatırız. Zamanı.
WELCOME HOŞ GELDİNİZ Sandi Engler Overseas College Counselor
Everyday objects ● Possession
SANATA EVET YES WE ART. FOTOGRAF SANATI ART OF PHOTOGRAPHY İSA ÇELİK.
Today’s Lesson By the end of this lesson you should be able to greet Each other in Turkish.
SELMA GENC TEFL 496 IYI KOTU BAKIMSIZ
Merhaba, çocukları sever misiniz? Hi, Do you like children?
“Ben çay içmek istiyorum.” Asking for things ● Offering things ● Plans
“Çarşıda & Restoranda” Shopping for clothes ● At the restaurant talebe U28 
Hazırlayan: Duygu Özkan
Temel Kavramlar ve Özellikleri
NUMBERS. STUDENTS WILL BE ABLE TO ASK AND SAY Saat kac? Kac yasindasin? Bugunun tarihi ne? Ne kadar? Dogumgunum 29 Nisan. 23 Nisan en sevdigim kutlama.
Yabancı Dil - II Bölüm - 1.
Heykeltraş ve ressam Bruno Torfs’un Avustralya’da Melbourne yakınlarındaki yağmur ormanlarında bulunan atölyesi ve heykellerinden bazıları. Torfs, bu ünik.
Past tense ● Time expressions
To want to do sth. -mek istemek Part I Study Turkish
Dinleyenlerde derin izler bırakan İnsanın içini titreten Aynı zamanda Gençlere aktardığı yaşam felsefesi ile Düşündüren Orson Welles’in I know what.
EXPRESSING OPINIONS ( fikirleri belirtme)
NOUN CLAUSES (İSİM CÜMLECİKLERİ).
Yaptıklarımız / yapmadıklarımız Pg
ADJECTIVE + preposıtıon combınatıons ( SIFAT + EDAT kombinasyonları)
UNIT- 3 OUR NATURAL HERITAGE.
UNIT 1 IN THE CLASSROOM.
E WILLIAM BLAKE.
Today’s Lesson By the end of this lesson you should be able to say phone numbers in Turkish.
V İ DEO-KL İ P HAZIRLAMA. NASIL HAZIRLAYACA Ğ IZ ?
REQUESTING OTHERS TO DO SOMETHING
Birthday party. birthday party new year's party new year's party New Year's Party.
Altında ğ Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlü ğ ü Altında ğ Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlü ğ ü EUROPEAN TERR İ TORY OF CULTURE.
Have to / has to ©2016 ingilizcebankasi.com.
TEOG SINAVINA BU KELİMELERİ BİLMEDEN GİRMEYİN UNIT 6.
PRESENT CONTINUOUS © 2016 ingilizcebankasi.com.
© 2016 Future simple (will) © 2016 ingilizcebankasi.com.
©2016 be ©2016 ingilizcebankasi.com.
MUSIC FOR COMENIUS BROTHER HOOD NEVER ENDS BROTHERHOOD NEVER ENDS…. *We are not going to give up yet *It's time for us to make our move *We fed up with.
Near future (be going to)
Jale YILMABAŞAR Hayatı ve Eserleri.
Prefer nedir ???? I prefers football to volleyball We prefer watching movies I prefer documantaries to TV series.  ‘’prefer’’ kelimesinden sonra yukarıdaki.
P RESENT C ONTINUOUS T ENSE ( Şimdiki zaman ). Konuşma anından önce başlayan, konuşma anında devam eden ve muhtemelen bir süre daha devam edecek olayları.
Grade 8 Unit 7 Bilginbakterim.com.
ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ.
MODA TASARIMCILIĞI.
YARATICI İKİZLER SANAT VE TASARIM ATÖLYELERİ
HAZIRLAYANLAR SULTAN BİLİR NURSEL ÇINAR ESRA YAĞAN M. CAN KAZAN
Superstitions Grade 7 Unit Bilginbakterim.com
AHMET SARI “Ders-i İntibah” 27 Ekim – 21 Kasım 2009.
Grade 5 Unit 6 Movies Bilginbakterim.com.
W O R D A M G E U FOR N I T 1.
Can I walk there? Is it far?
Would you like a different color?
Excuse me. Afedersiniz. 1.
PUANLAMA ÖNERİSİ *Öğrenciler iki gruba ayrılır. Her iki gruba da baştan 1000’er puan verilir. *Birinci grup yarışırken “GAME 1“ açılır. Öğrenciler her.
Future: I will/shall & I am going to. Structure: Subject+will/shall+verb(base form)+object.
tomorrow soon next week / year in five minutes/ in two hours later today I'll go to the market tomorrow. Don’t worry. He will be here soon. There.
PRESENT CONTİNUOUS TENSE
SİMPLE PAST TENSE Grup Üyeleri
Present Continuous Tense
introducing Elementary
ESRA KURT ENGLISH TEACHER
EK YILINDA GERÇEKLEŞTİRİLECEK ÇEVRE EĞİTİM ETKİNLİKLERİ
PRESENT CONTINUOUS. Present continuous (am/is/are + V-ing) I am (=’m) playing football today. He She It is (=’s) We You They are (=’re)
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NAME:MERYEM SURNAME:ACAR CLASS:7/E NUMBER:628. UNIT 7 DREAMS.
WHAT İS THİS? Select the shape next to the correct word.
ELİF SU KÜÇÜKKAVRUK. plants When you touch this plant, it can be like the photograph. When you let go, it becomes normal.
KONFERANS ve SERGİ SALONU
People with an entrepreneurial mindset are always brave.
PASSİVE VOİCE Edilgen çatI.
English Language Teacher
Sunum transkripti:

Çağdaş Sanat Projesi Sunuşu Hedefin belirlenmesi Açık Oturum: İstanbul ne kadar çağdaş? Çağdaş gallery Çukurcuma

Hedef

Çağdaş Sanat Projesi Dört oturum (ayda bir) Güzel Sanatlar Çağdaş Stüdyolar (açık atölye) Halka Açık MIXER Studios Çukurcuma Resim atölyesi chottomatte

Çağdaş Sanatı anlayabilmek için, zaman içindeki köklerini ve süreçlerini anlamak önemlidir. Bir oturumda tanımlanabilecek ve anlaşabilecek bir konu olmadığı için, 4 ay boyunca sürecek, 4 oturuma böldük.

1. Ay: İstanbul Çağdaş mı? Her üniversite için Çağdaş Sanat Projesini tanıtacak 1 İletişim Sorumlusu (İS) Üniversiteler Sergilere Ziyaretler Contemporary? Yes, I think it is.. Grup Oturumları

2. Ay: Ben Çağdaş Bir Sanatçı mıyım? Üniversiteler AM I Contemporary? Yes, I think he is.. Açık Diyalog Münazaralar

3. Ay: Çağdaş döneme nasıl girdik? Üniversiteler ART HISTORY OK NOW I UNDERSTAND... Teori...

4. Ay: Nelerin çağdaş olduğunu düşünüyoruz? Universities ARE WE STILL IN MODERNISIM? NEED NEW SIGNIFIERS...

Amaç, yerel sanat camiasında bulunan galeriler, öğrenciler ve sanat profesyonelleri arasında etkileşim kurarak çağdaş sanat hakkındaki farkındalığı geliştirmektir.

İstanbul Ne Kadar Çağdaş?

Artist: Elvan Alpay’s Biophilia II?

MIXED Exhibition “Say What?”

Artist: Merve Çanakçı “Paper cut’’

Artist: Sinan Tuncay Wonderland?

Artist: Gözde Başkent ‘Pale Blue Dot’

Artist: Can Göknil “Songs & Lyrics’’

Mixed exhibition: “Transparency of Evil or looking into the other ”

Mixed exhibition: Elsa Ers “The Scared plus the profane’’

Artist: Erol Eskici “Nostomania’’

Artist: Murat Palta "Depictions of White Screen"

Artist: Gülşah Bayraktar “Close to Self"

chottomatte.gallery

Toplamda 6 artist seçicegiz, 3'er kişilik 2 grup 3'er haftada atölyede çalışmalarını sürdürecek.Toplam atölye çalışması 6 hafta sürecektir.Asıl vurgulanması gereken, artistlerin bir arada bulunması ve bir şeyler yaratıp, sanat projeleri hakkında konuşmaktır. 6.haftanın sonunda, Chottomatte’de yapılan tüm sanat eserlerini yerel topluma sergileyeceğiz.

Surprise party