© 2011 MediaMind | A division of DG | All rights reserved Logo with white text place on top © 2011 MediaMind Technologies Inc | All rights reserved INTERACTION.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Matematik Öğretmeni RAGIP ŞAHİN
Advertisements

SOSYAL MEDYADA KPI’LAR ve AYLIK ANALİZ RAPORU HAZIRLAMA
Performans, etkinlik, erişim ve fiyat önemli ise...
GÖRMEK İNANMAKTIR Herkes İçin Kolay Analizler
.com İletişimde Kökten Çözüm...
© 2011 MediaMind | A division of DG | All rights reserved Logo with white text place on top © 2011 MediaMind Technologies Inc | All rights reserved.
MedyaNet Performans Reklam Ürünleri
İzinli Veritabanı & Hedefli Lokasyon
Yeni TTK ve Doküman Yönetim Süreçleri Nasıl Dönüştürülüyor?
2009. Logaritma 2009 Logaritma 2002’de internet reklam satış şirketi olarak Ekin İlyasoğlu ve Fatih Muslu ortaklığı ile kuruldu. Ortaklar eğitimleri ile.
Internette nasıl müşteri kazanacaksınız?
Mega Holdings İş Sunumu Yaşam Değiştiren Organizasyon
Sosyal Medya.
8 İKİNCİL DEPOLAMA CHAPTER
Biyometrik Çözümlerde
© 2011 VMware Inc. All rights reserved Confidential VMware Corporate Overview Engin METİN VMware Kıdemli Sistem Mühendisi
Bibliyografyalar oluşturma ve yönetim programı ENDNOTE WEB
TÜRKSAT “iletişim her şeydir” ULUSLAR ARASI UYDU OPERATÖRÜ NEJAT DÖĞER UYDU HİZMETLERİ KURUMSAL ÇÖZÜMLER DİREKTÖRÜ.
HAKKIMIZDA. İstatistiki Veriler Özgeçmiş Sayısı: Kurumsal Üye Sayısı: Günlük Tekil Ziyaretçi Sayısı: Aylık Tekil Ziyaretçi Sayısı:
242/102/49 0/51/59 181/172/166 Primary colors 248/152/29 PMS 172 PMS 137 PMS 546 PMS /206/ /227/ /129/123 Secondary colors 114/181/204.
Microsoft Gelişim Atölyesi Kampı 2 Şubat 2010 – Microsoft Türkiye İstanbul Ofisi Mesut MERT Teknoloji Danışmanı Microsoft Corporation.
242/102/49 0/51/59 181/172/166 Primary colors 248/152/29 PMS 172 PMS 137 PMS 546 PMS /206/ /227/ /129/123 Secondary colors 114/181/204.
Bölüm 3 – Yapısal Programlama
Görüntülü Reklam Kampanyası Optimize Edici
Ford Fiesta Fizy Projeler.
Evyap Proje Önerileri. * Belirtilen trafik ve tekil kişi rakamları Google / Analytics Aralık raporundan alınmıştır PV : imp/ ay UV :
242/102/49 0/51/59 181/172/166 Primary colors 248/152/29 PMS 172 PMS 137 PMS 546 PMS /206/ /227/ /129/123 Secondary colors 114/181/204.
 2006 Pearson Education, Inc. All rights reserved. Görsel C# ile Windows Programlama Güz 2009 (5. Hafta)
242/102/49 0/51/59 181/172/166 Primary colors 248/152/29 PMS 172 PMS 137 PMS 546 PMS /206/ /227/ /129/123 Secondary colors 114/181/204.
Dijital Pazarlama İletişimi Semineri 15 Haziran 2013.
MEDYANET DISPLAY REKLAM ÜRÜNLERİ
@isilyilmaz 1 SOSYAL MEDYA ÇAĞINDA YENİ TÜKETİCİLER.
English version 1.0 © Unaico All Rights Reserved. İnsanların karşılaştığı yer.
242/102/49 0/51/59 181/172/166 Primary colors 248/152/29 PMS 172 PMS 137 PMS 546 PMS /206/ /227/ /129/123 Secondary colors 114/181/204.
Dijital Pazarlama Merve Öztürkcan.
CEİT 313 Msconfig.
55 CHAPTER SİSTEM YAZILIMI. © 2005 The McGraw-Hill Companies, Inc. All Rights Reserved. 5-2 Sistem yazılımı Teknik detayları çözer Kullanıcı, uygulama.
Bölüm 2 – Kontrol Yapıları
242/102/49 0/51/59 181/172/166 Primary colors 248/152/29 PMS 172 PMS 137 PMS 546 PMS /206/ /227/ /129/123 Secondary colors 114/181/204.
© Copyright by Deitel & Associates, Inc. and Pearson Education Inc. All Rights Reserved. 1 Gelişmiş Envanter Uygulaması.
© Copyright by Deitel & Associates, Inc. and Pearson Education Inc. All Rights Reserved. 1 Bu derste şunları öğreneceğiz: –CheckBox es kullanımı.
242/102/49 0/51/59 181/172/166 Primary colors 248/152/29 PMS 172 PMS 137 PMS 546 PMS /206/ /227/ /129/123 Secondary colors 114/181/204.
12 Yaş üzeri: 2010’da 23.8 milyon 2011’de 24.8 milyon.
Facebook Uygulamalarında Reklam MÜZİKOLİK & BENCE.
VERİ İŞLEME VERİ İŞLEME-4.
242/102/49 0/51/59 181/172/166 Primary colors 248/152/29 PMS 172 PMS 137 PMS 546 PMS /206/ /227/ /129/123 Secondary colors 114/181/204.
Bölüm 4 – C’de Program Kontrolü
© Copyright by Deitel & Associates, Inc. and Pearson Education Inc. All Rights Reserved. 1 Faiz Hesaplama Uygulaması Amaçlar Bu derste öğrenilecekler:
© Copyright by Deitel & Associates, Inc. and Pearson Education Inc. All Rights Reserved. 1 Amaçlar Bu derste öğrenilecekler: –Uygulamaları “method”
Pompa Takip Sistemi Giriş Kılavuzu. Internet Explorer üzerinden adresine giriniz.
© Copyright by Deitel & Associates, Inc. and Pearson Education Inc. All Rights Reserved. 1 Anahat 4.1 Inventory uygulamasını çalıştırmak 4.2.
Outline 4.1 Giriş 4.2 Algoritmalar 4.3 Pseudocode 4.4 Kontrol İfadeleri 4.5 if tek-seçimli ifadeler 4.6 if else seçimli ifadeler 4.7 while döngü ifadeleri.
TÜRKİYE’NİN EMLAK SİTESİ
33 CHAPTER TEMEL UYGULAMA YAZILIMLARI. © 2005 The McGraw-Hill Companies, Inc. All Rights Reserved. 3-2 Uygulama Yazılımları Temel Uygulamalar Genel amaçlı.
METRIC’TEN HATASIZ, ORJİNAL FULL+FULL Metric – Abdullah Çekin.
Teknoloji, tasarım ve performans için kime sorarsanız sorun size yeni Renault Megane’ı gösterir. Kullanıcılar, bir mikro siteye ya da Facebook uygulamasına.
ne yapar? tweety, timisi Creative tarafından geliştirilmiş bir yazılımdır. tweety, belli bir lokasyonda tweet atan kullanıcıları tespit eder ve bu kullanıcılara.
Ford Fiesta Fizy Projeler tekil kullanici sayfa gösterimi ziyaretçi Sitede geçirilen ortalama süre 46dk Rakamlarla fizy.
#TweetCar Autoshow – İÇERİK 01 – Kampanya Yapısı 01 / İletişim Hedefi 02 / Hedef Kitle 03 / Yaratıcı Fikir 04 / Fikrin Nasıl.
12/11/ TURKCELL / İŞ TCELL PROJE ÖNER İ LER İ.
Statistics, Data, and Statistical Thinking
HONDA CR-Z Proje Önerileri. PV : imp/ ay UV : kişi / ay * Belirtilen trafik ve tekil kişi rakamları Google Analytics Şubat raporundan.
YENİ LINKZ MODELLERİ LinkZ 2010 Yeni Ürünler.
Akıllı İstemcileri Geliştirmek ve Dağıtmak
Copyright © 2013 Pearson Education, Inc.. All rights reserved.
Proje Önerileri ’ nin rakiplerinden ayrılması, ve güçlü bir imaj yaratılması için, kullanıcıların internet üzerinde ki arama işlemleri ile 11850’yi.
Copyright © 2013 Pearson Education, Inc.. All rights reserved.
Querying SQL Server Data with Power BI Desktop Erdem Avni SELÇUK Microsot MVP.
T he ’s Diary Özlem Bulut Sönmezyalçın Research Labs, Neuroscience&Digital, Ipsos PAZARLAMANIN HATIRLISI…
One Touch Video Kurumlar, İşletmeler ve Çağrı Merkezleri için internet tabanlı ve mobil etkileşimli video çözümü 2010 Avaya Inc. All rights reserved.
Sunum transkripti:

© 2011 MediaMind | A division of DG | All rights reserved Logo with white text place on top © 2011 MediaMind Technologies Inc | All rights reserved INTERACTION

© 2011 MediaMind | A division of DG | All rights reserved Yaygın erişim mi dediniz? Global Ofisler: 62 Aylık Toplam Gösterim: 60 Billion + Network Bandwidth: 16 Gigs per second Reklamverenler: Server Request / Saniye: 50 Thousand Tekil Kullanıcılar: 750 Million + Hizmet Verilen Ülkeler: 63

© 2011 MediaMind | A division of DG | All rights reserved Interaction (Etkileşim) Nedir? Yaygın kullanımıyla ‘’Interaction’’ ya da Türkçe kullanımıyla ‘’Etkileşim’’ bir kullanıcının reklam üzerinde mouse ile uyguladığı her türlü eylemi ifade eder. Rich media kampanyalarında ölçülür. Neler Interaction olarak tanımlanır? ▸ Mouse-over, klik, butonlar (kapat, play, pause) ve banner içinde clickthru gerçekleşmeden kliklenen tüm ekstra butonlar. Custom Interaction nedir? ▸ Yukarıda tanımlanan klasik etkileşimler dışında, bir flash developer tarafından bannera harici olarak tanımlanan her türlü etkileşimi ifade eder.

© 2011 MediaMind | A division of DG | All rights reserved Interaction Raporları Total Interactions:Gerçekleşmiş tüm interaction’ların toplamı. Interaction Rate:Toplam interaction’ların toplam gösterimlere olan oranı. Total Expansions:Bannerın toplamda kaç kez açıldığını gösterir. Expansion Average Duration:Bannerın açık halde ne kadar süreyle kaldığının ortalamasını verir. Total Custom Interactions:Bannera sonradan eklenmiş interaction’ların toplam sayısı. Custom Interaction Rate:Bannera sonradan eklenmiş interaction’ların toplamının gösterimlere olan oranı.

© 2011 MediaMind | A division of DG | All rights reserved Interaction Neden Önemli? Etkileşim bir kampanyada marka ile kullanıcının ne kadar etkileşime geçtiğini gösterir. Diğer bir tabirle reklamın kullanıcılar üzerinde ne kadar etkili olduğunu gösteren en değerli rapordur. Nasıl Ulaşabilirim?

© 2012 MediaMind | A division of DG | All