Team Members Team Members Okan Tekdaş Candaş Alyıldız Oğuz Semerci

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
SGB.NET’İN TEKNİK ALTYAPISI
Advertisements

CANLILAR DÜNYASI CANLILAR DEĞİŞİYOR CANLILARIN ETKİLEŞİMİ
Yazılım Geliştirme ve Java
GETTİNG THE GAMEPLAY WORKİNG (Oyun Mekaniğinin Hayata Geçirilmesi)
.NET FRAMEWORK.
Oyunlar ve Ödeme Metotlarının Gelişimi/Değişimi
Ferhat Çetin Akçalı-Projeler
İSİM UZAYLARI.
C Programlama Diline Giriş
Oyun Programlama (Yapay Zeka)
Hazirlayan: Yrd. Doç. DR. Emin BORANDAĞ
EĞİTİM SETİ TANITIMI.
JavaScript Javascript , Netscape firması tarafından C dilinden esinlenilerek yazılmıştır Yazılma amacı Html'in sahip olmadığı bazı özelliklerin web sayfalarında.
Tasarım Aşamaları.
NESNEYE DAYALI PROGRAMLAMA
Elements of Gameplay Betül Altındiş.
Derya Duygu KARSLI
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi 2007 – 2008 Bahar Dönemi Beytepe - ANKARA BTÖ302 - İNTERNET ORTAMINDA.
EĞİTİM OYUNLARI TASARLAMA
MULTI-PLAYER Damla KIZILTAŞ. Overview  “No one on their death bed ever said, ‘I wish I’d spent more time alone with my computer.’” — Dani Bunten Berry.
GÖKAY GÖKTAŞ.  Hollywood, iyi belirlenmiş hedeflerle birlikte iyi bir sisteme sahiptir. Film yapımcısı filmin nasıl yapılacağını bilir. Film yapım aşamasındayken.
Eğitsel Oyunlar.
GİRİŞ Yard.Doç.Dr. Cihad Demirli Sunu içeriği kaynağı: ALGAN, S. (2010). Her Yönüyle C# 4.0. (12.Baskı). Pusula Yay. İstanbul.
KOBİ – ŞİRKET PORTALI BİTİRME PROJESİ EMRE UYUMAZ & ANIL GÜR.
Ders Yazılımlarının Geliştirilmesi
OYUN TANITIMI Oyun hiçbir şekilde siyasi bir amaçla yapılmamıştır ve tamamen eğlence amaçlıdır.
Sponsorluk 1.
TASARIM BELGELERİ DİLARA SOLMAZ.
Quest Atlantis Dünya Üzerine Yayılmış Çok-Kullanıcılı Çevrim-İçi Eğitsel Bir Bilgisayar Oyununun Teknik Yapısı.
DOĞAL AFET BTÖ–302 Internet Ortamında Yazarlık Dilleri ve Uygulamaları
HUZEYFE MUHAMMED KOCABAŞ
0-6 YAŞ GELİŞİM DÖNEMİ ÖZELLİKLERİ
Programlama Dili nedir? Programlama Dili nedir?. Programlama Dili: Programcının bir bilgisayara ne yapmasını istedi ğ ini anlatmasının standartlaştırılmış.
Proje Konuları.
Fragment.
 BOKEMON NEW WORLD.   Oyuna Genel Bakış  Oyun Mekanikleri  Oyun Görselleri  Ses ve Müzik  Teknik Analiz İçindekiler.
Java GUI Programming.
Multi-Player Erdi Okan YILMAZ BTÖ616 - Eğitsel Bilgisayar Oyunları Tasarımı | 2010.
B İ LG İ SAYAR DESTEKL İ Ö Ğ RET İ M GENEL BAKIŞ.
Foto Manipülasyon (5. Hafta çalışması).
ÖZGÜVENLİ GELECEK PROJESİ
Web Tasarımı ve Adobe Muse
Grafik ve Animasyon-II FLASH CS5 Öğr.Gör. Onur BULUT.
Grafik ve Animasyon-II
Kritik Finansal Sistemlerde Yazılım Değişiklik ve Takip Yönetim Sistemi Mehmet Vacit BAYDARMAN BİLGİ TEKNOLOJİLERİ.
Mobil Uygulama Geliştirme
Web Tasarım Nedir? Web tasarımı, bir ürünü ya da hizmeti veya bir bireyin reklam ve tanıtımını yapmak üzere veyahutsa toplumu eğitici ve öğretici çalışmalarla.
BIL MOBiL PROGRAMLAMA TEKNiKLERi
PROJENİN ADI “Doğrusal Konumlandırıcılar” için Profesyonel Kontrol Ara yüz Tasarımı ve İmalatı.
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi
İÇERİK YÖNETİM SİSTEMİ Öğr. Gör. Emine TUNÇEL Kırklareli Üniversitesi Pınarhisar Meslek Yüksekokulu.
Doç. Dr. Gülten HERGÜNER. EĞİTİMDE OYUNUN KULLANILMASI  Oyun, bir eğitim aracıdır. Öncelikle temel eğitimin bütün dallarında ve beden eğitimi ve sporda.
OYUN GELİŞTİRME DÖKÜMASYONU BUKET ALBAYRAK 17.BÖLÜM BCO623.
Yapay Zeka Algoritmaları
Nedir Nasıl kurulur.
| Zararlı JavaScript Analizi |
TETRİS PROJEYİ HAZIRLAYANLAR: Murat Karacaköylü
SketchUp 3D Çizim Programı
BİLGİSAYARDA DONANIM ve YAZILIM
PROGRAMLAMA TEMELLERİ
OYUN TASARIMI & OYUN GELİŞTİRMEK
VİRÜS ÇEŞİTLERİ VE BULAŞMA YÖNTEMLERİ. VİRÜS NEDİR? Bilgisayar virüsleri, aslında "çalıştığında bilgisayarınıza değişik şekillerde zarar verebilen" bilgisayar.
Bir Oyunun Oluşturulması: Oynanış Şekli, Teknolojisi ve Hikayesi
Robot Prenses ve Zombi Cüceler
DERİN ÖĞRENME UYGULAMA ALANLARI
YAZILIM KOD ÜRETEÇLERİ
Dünya Üzerine Yayılmış Çok-Kullanıcılı Çevrim-İçi Eğitsel
AMACIMIZ Hazırladığımız oyunla günlük hayatta kullandığımız yabancı sözcükler konusunda farkındalık oluşturup farklı sınıf seviyelerindeki öğrencilerin.
AMACIMIZ Hazırladığımız oyunla günlük hayatta kullandığımız yabancı sözcükler konusunda farkındalık oluşturup farklı sınıf seviyelerindeki öğrencilerin.
AMACIMIZ Hazırladığımız oyunla günlük hayatta kullandığımız yabancı sözcükler konusunda farkındalık oluşturup farklı sınıf seviyelerindeki öğrencilerin.
Sunum transkripti:

Team Members Team Members Okan Tekdaş Candaş Alyıldız Oğuz Semerci Gözde Çetin Ümit Polat

İçindekiler Oyunun Hikayesi ve Tanıtımı Oyun Türü ve Oynanış Geliştirme Süreci Oyun Görselleri Oyun Mekanikleri Kullanılan Yazılımlar

Oyunun Hikayesi Oyunumuz, ana karakterimiz olan Karınca’nın yuvasından kaçışını konu almaktadır. Karıncamız önüne çıkan engellere takılıp ölmemeli ve süresini önüne çıkan item’ları toplayarak sürekli artırmalıdır.

Esinlenilen Oyunlar ~Temple Run ~SubwaySurfers ~AngryGranRun

Oyun Türü ve Oynanış Oyunumuz 3D olarak mobil ortam için geliştirilmiş “endless runner” tarzı bir macera oyunudur. Oyun oynanışı son derece basit olmakla birlikte oldukça eglencelidir. Sonsuz yolda süren oynumuzda saga ve sola giderek hem itemler toplanır hem de yuvarlanan taşlardan kaçılır.

Geliştirme Süreci

Ana Karınca Karakteri

Riglenmiş Karınca karakteri görünümü

Tünel geliştirme Süreci

Oyun Görselleri

Karıncamız yuvasından kaçarken..

Süre devamlı azalır ve kayalardan kaçmaya çalışır.

“Item” ları topladıkça süresi artar.

Oyunumuzun geliştirildigi Unity3D ortamında görünümü

Oyun Mekanikleri Oyun Fiziği Karakterler Yapay Zeka Grafikler

Oyun Fizigi Ana karakter hareketi kontrolü Kayaların yuvarlanması Item’lerin belirmesi

Karakterler Ana karınca karakteri Fiziksel Özellikler: Modelimiz gerçek hayatta ki karıncaların fiziksel özelligini birebir taşımaktadır. Karakter Özellikler: Hızlı hareket eder ve refleksleri her karınca gibi oldukça iyidir. Oyundaki rolü: Oyundaki ana karakterimiz. Engellere çarpmadan ve süresi bitmeden yuvadan kaçmaya çalışır. Engeller Yuvarlanan Kayalar Itemler Karıncanın süresini uzatmak için ihtiyaç duydugu besinler

Yapay Zeka Kayaların rastgele yuvarlanması ve item’lerin random şekilde oluşumu. Karakter hareketinde yapay zeka kullanılmamıştır karakteri tamamen oyuncu yönlendirmektedir.

Grafikler Oyunda geliştirilen tüm nesneler kullanıcıya eglenceli bir oyun hazırlamak için 3D olarak modellenmiştir.

Kullanılan Yazılımlar Oyunumuzu geliştirmek için oyun motoru olarak Unity 3D kullanılmıştır. Unity'nin avantajı oyun geliştirme zamanında geliştiriciye program kodu yazma imkanı vermesidir. Diger oyun motorlarının çogu grafik ile kodu ayırmışken Unity ile grafik ve kod birlikte çalışmaktadır. Bu çalışma mantıgı geliştiriciye esneklik saglamakta, geliştirme süresini kısaltmaktadır. Unity 3D şu anda 3 farklı dil yapısını (Java Script, C# ve Boo) desteklemektedir.

Kullanılan Yazılımlar 3D modellerimizi oluşturmak için Autodesk Maya tercih edilmiştir. Maya görsel efekt ve modelleme işleriyle ugraşan tüm dünya profesyonellerinin tercih ettiği bir yazılım olmasıyla bilinir. Tercih edilmesinin sebebi “User friendly” arayüzü ve açık script yapısıdır.

Teşekkürler..