Öğretim İlke ve Yöntemleri Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Bilimsel Yöntem ve Bilimsel Araştırma Türleri
Advertisements

Celal Bayar Üniversitesi Hasan Ferdi Turgutlu Teknoloji Fakültesi
Günlük Plan Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık.
UZAKTAN EĞİTİME GİRİŞ VE KAVRAMSAL ÇERÇEVE
Ölçme Araçlarının Nitelikleri
Öğretİm Materyallerİ Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık.
EĞİTİM FAKÜLTELERİ, TEKNOLOJİ VE DEĞİŞİM
Öğretim İlke ve Yöntemleri Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık
İdealist Eğitim Felsefesi
Bilişşsel Hedeflerin Ölçülmesi
Öğretim İlke ve Yöntemleri Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık
Eğitim ve Eğitim Psikolojisi
Proje Tabanlı Öğretim (Proje Temelli Öğretim)
Öğretim İlke ve Yöntemleri Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık
Basamaklı Öğretim Modeli (Layered Curriculum Model)
Öğretim İlke ve Yöntemleri Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık
Sosyal Ağların Eğitim Amaçlı Kullanımı
Hızlandırılmış Öğrenme
Öğretim İlke ve Yöntemleri Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık
PROGRAMLI ÖĞRETİM Tanımı:
Öğretim İlke ve Yöntemleri Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık
Öykü Tabanlı Öğretim The Storyline Method
Eğitimde Program Geliştirme Temel Kavramlar
EĞİTSEL YAZILIMLAR GİRİŞ Sibel SOMYÜREK.
Öğretim İlke ve Yöntemleri Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık
Öğretim İlke ve Yöntemleri Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık
Eğitim Psikolojisi Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık
Öğretim İlke ve Yöntemleri Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık
Öğretim İlke ve Yöntemleri Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık
Yrd Doç. Dr. Cenk Akbıyık Öğretim İlke ve Yöntemleri
Devinişsel Hedeflerin Sınıflandırılması
Gözleyerek Öğrenme Kuramı
İŞBİRLİĞİYLE ÖĞRENME.
PROJE TABANLI ÖĞRENME.
Durumlu Öğrenme (Situated Learning)
Uzaktan Eğitimde Kavramsal Çerçeve
MEB HİZMET İÇİ EĞİTİM SEMİNERİ EĞİTİMDE YENİ YÖNELİMLER Prof. Dr. Özcan DEMİREL 27 Kasım – 1 Aralık 2006 Mersin.
Öğretim İlke ve Yöntemleri Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık
Devinişsel Hedeflere Ulaşma Öğretim İlke ve Yöntemleri Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık.
Öğretim İlke ve Yöntemleri Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık
Uzaktan Eğitim Çalışmaları ve Başlanan e-Eğitim Projesinin İçeriği
Örnek Olay Yöntemi (Örnek Olay İncelemesi)
Öğretim İlke ve Yöntemleri Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık
Eğitim Psikolojisi Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık
Z ve T puanları Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık.
Eğitimde Program Geliştirme
Öğretim Materyalleri Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık.
Öğretim Materyallerinin Değerlendirilmesi
Sayısal Öyküleştirme Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık.
Uzaktan Eğitim Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık. Uzaktan eğitim, öğrenme ve öğretme süreçlerinin farklı yerlerde gerçekleştiği, öğrenenle öğretenin çoğu zaman.
Çoklu Ortamda Öğrenme Modeli
İkili Kodlama Kuramı Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyı.
Mantığın Temel Kavramları
Gestalt Kuramı Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık.
Temel Kavramlar ve İlkeler
Öğretim Teknolojisinin Tarihsel Gelişimi
Probleme Dayalı Öğrenme
Buluş Yoluyla Öğrenme Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık.
Probleme Dayalı Öğrenme
Programlı Öğretim Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık.
Eğitim Psikolojisi Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık
Kolb’un Yaşantısal Öğretim Modeli
Eğitim Psikolojisi Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık
Kavram Karikatürleri Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık.
E ĞITIMDE P ROGRAM G ELIŞTIRME T EMEL K AVRAMLAR Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık.
İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
Öğretim İlke ve Yöntemleri Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık
REHBERLİK TÜRLERİ.
Sunum transkripti:

Öğretim İlke ve Yöntemleri Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık Harmanlanmış Öğrenme Öğretim İlke ve Yöntemleri Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık

Harmanlanmış Öğrenme Harmanlama, birçok çeşitten birer parça alıp yeni birleşim oluşturma işine denmektedir. Harmanlanmış öğrenme ise yüz yüze ve ağ tabanlı (online) öğretimin birleştirildiği öğrenme durumunu ifade etmektedir.

Harmanlanmış öğrenme ile yüz yüze öğretimin olumlu yönlerinden (etkileşim, iletişim) faydalanılırken, ağ tabanlı teknolojilerin öğrenmeye getirdiği olanaklardan (esneklik, bireysel hız, bilgiye ulaşmadaki kolaylık) da faydalanılmaktadır.