SAP Best Practices Hazır Sektörel & Sektörler Arası Know-How Uygulamalarınızı SAP Best Practices ile canlandırın.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Parti Yönetimi SAP Best Practices. ©2011 SAP AG. All rights reserved.2 Amaç, Faydalar ve Anahtar Süreç Adımları Amaç  Faaliyet prosesini ayrıntılı biçimde.
Advertisements

E-Hizmet: Şikayet ve İade Yönetimi CRM için SAP Best Practices
Zaman Kaydı SAP Best Practices. ©2011 SAP AG. All rights reserved.2 Amaç, Faydalar ve Anahtar Süreç Adımları Amaç  Zaman Çizelgesi (CATS), bir çalışanın.
Şikayet ve İade Yönetimi CRM için SAP Best Practices
Tedarik için Teklif SAP Best Practices. ©2011 SAP AG. All rights reserved.2 Amaç, Faydalar ve Anahtar Süreç Adımları Amaç  Satıcılardan malzeme için.
Olası Müşteri için Müşteri Siparişi İşlemesi
Senaryoya Genel Bakış – 1
Servislerin Dışarıdan Tedariki SAP Best Practices.
Yıl Sonu Kapanışı için Stok Değerlemesi
Kredi Yönetimi SAP Best Practices.
Tedarik Sözleşmesi SAP Best Practices.
Zaman ve Malzemeye Dayanan Faturalamayla Servis
Pazarlamaya Yönelik İç Sipariş ve Diğer Genel Masraf Payı Planlaması
Genel Masraf Payı Muhasebesi – Fiili SAP Best Practices.
Prim İşlemleri: Bedelsiz Ürünler
BI Raporlama CRM için SAP Best Practices
İç Sipariş Fiili AR&GE SAP Best Practices.
Dönemsel Faturalamayla Servis Sözleşmesi
Pipeline Performans Yönetimi CRM için SAP Best Practices
Aktivite Yönetimi CRM için SAP Best Practices
Dış Ticaret İhracat Prosedürü
Sabit Fiyatlı Faturalamaya Sahip Spot Danışmanlık SAP Best Practices.
Sabit Fiyatlı Faturalamaya Sahip Servis SAP Best Practices.
SAP Business All-in-One:
Satıcı Konsinye Stokunun Tedariki ve Tüketimi
Teslimat olmadan Stok Nakli
Örnek ve Simülasyon Maliyet Hesaplaması SAP Best Practices.
Yapılan Yatırımlar için Duran Varlık Girişi
Müşteri ve İlgili Kişi Yönetimi CRM için SAP Best Practices SAP Best Practices.
SAP Best Practices Hazır Sektörel & Sektörler Arası Know-How SAP Müşterileri ve SAP İş Ortakları için Kullanılabilirlik.
Bölge Yönetimi CRM için SAP Best Practices SAP Best Practices.
Satış Miktarı Tahmini SAP Best Practices. ©2011 SAP AG. All rights reserved.2 Amaç, Faydalar ve Anahtar Süreç Adımları Amaç  Satış tahminini üç aylık.
İadeler ve Şikayetler SAP Best Practices. ©2011 SAP AG. All rights reserved.2 Amaç, Faydalar ve Anahtar Süreç Adımları Amaç  Bu senaryoda müşteri siparişi.
Service Order Management (Standalone) CRM için SAP Best Practices SAP Best Practices.
Alacak Dekontu İşlemesi SAP Best Practices. ©2011 SAP AG. All rights reserved.2 Amaç, Faydalar ve Anahtar Süreç Adımları Amaç  Alacak Dekontu işlemesi,
Aday Müşteri Yönetimi CRM için SAP Best Practices
Stok İşlemesi: Iskarta Stoku ve Bloke Stok SAP Best Practices.
Bedelsiz Teslimat SAP Best Practices. ©2011 SAP AG. All rights reserved.2 Amaç, Faydalar ve Anahtar Süreç Adımları Amaç  Bu senaryoda müşteriye masrafsız.
Defteri Kebir SAP Best Practices.
Müşteri Konsinye İşlemleri
Yeniden İşleme (Yarı Mamul) SAP Best Practices. ©2011 SAP AG. All rights reserved.2 Amaç, Faydalar ve Anahtar Süreç Adımları Amaç  Üretim siparişinde.
CRM için SAP Best Practices Yenilikler. © SAP 2010 / Sayfa 2 Müşteri İlişkileri Yönetimi için SAP Best Practices aşağıdaki alanlara ilişkin önceden konfigüre.
Müşteriler Muhasebesi
Dahili Projeler SAP Best Practices. ©2011 SAP AG. All rights reserved.2 Amaç, Faydalar ve Anahtar Süreç Adımları Amaç  Herhangi bir profesyonel hizmet.
İade Edilebilir Ambalaj İşlemesi
Sabit Fiyata ve Z&M Faturalamasına Sahip Proje SAP Best Practices.
Satış Masrafları Prosedürü SAP Best Practices. ©2011 SAP AG. All rights reserved.2 Amaç, Faydalar ve Anahtar Süreç Adımları Amaç  Satış masrafları prosedürü.
E-Hizmet: Şikayet ve İade Yönetimi CRM için SAP Best Practices SAP Best Practices.
Fırsat Yönetimi CRM için SAP Best Practices
Yalın Kampanya Yönetimi CRM için SAP Best Practices
Şirketler Arası Müşteri Siparişi İşlemesi
Etkileşimli Raporlama CRM için SAP Best Practices SAP Best Practices.
Fiziksel Envanter / Envanter Sayımı ve Karşılaştırması SAP Best Practices.
Seyahat Yönetimi SAP Best Practices. ©2011 SAP AG. All rights reserved.2 Amaç, Faydalar ve Anahtar Süreç Adımları Amaç  Ortaya çıkan tüm seyahat masraflarının.
Etkileşim Merkezi Hizmet CRM için SAP Best Practices SAP Best Practices.
Satıcı Değerlendirmesi ile Tedarik için Kalite Yönetimi
Basit Depo Yönetimi SAP Best Practices.
Planlanan Servislerin Satışı SAP Best Practices. ©2011 SAP AG. All rights reserved.2 Amaç, Faydalar ve Anahtar Süreç Adımları Amaç  Bir müşteri, servis.
Dahili Bakım SAP Best Practices. ©2011 SAP AG. All rights reserved.2 Amaç, Faydalar ve Anahtar Süreç Adımları Amaç  Faaliyet senaryosu, çalışan tarafından.
Yeniden İşleme (Stoka Üretilen Malzeme) SAP Best Practices.
Müşteri Teklifi SAP Best Practices. ©2011 SAP AG. All rights reserved.2 Amaç, Faydalar ve Anahtar Süreç Adımları Amaç  Standart müşteri teklifinin müşteri.
Fason Üretim SAP Best Practices.
Dönem Sonu Kapanış Projeleri SAP Best Practices. ©2011 SAP AG. All rights reserved.2 Amaç, Faydalar ve Anahtar Süreç Adımları Amaç  Bu Senaryo projelere.
Seri Numarası Yönetimi SAP Best Practices. ©2011 SAP AG. All rights reserved.2 Amaç, Faydalar ve Anahtar Süreç Adımları Amaç  Faaliyet prosesini ayrıntılı.
Sabit Fiyata ve Z&M Faturalamasına Sahip Satış Sözleşmesi SAP Best Practices.
Bölüm Raporlaması SAP Best Practices. ©2011 SAP AG. All rights reserved.2 Amaç, Faydalar ve Anahtar Süreç Adımları Amaç  Bölüm raporlamasının amacı,
Dönem Sonu Kapanışı Servis Siparişleri SAP Best Practices.
İç Sipariş AR&GE Planlaması SAP Best Practices. ©2011 SAP AG. All rights reserved.2 Amaç, Faydalar ve Anahtar Süreç Adımları Amaç  Bu proses, masrafları.
Türkiye için SAP Best Practices Baseline Package V1.605 What's New.
Siparişe Özgü Tedarik ile Depolanmayan Malzeme Kalemi Satışı
Sunum transkripti:

SAP Best Practices Hazır Sektörel & Sektörler Arası Know-How Uygulamalarınızı SAP Best Practices ile canlandırın

Standart/ Add-on Sistem SAP Best Practices Proje içinde düzenlemeler SAP Best Practices müşteri uygulamalarını akıcı hale getirir SAP Best Practices şunları içerir: Konfigüre edilmiş çekirdek faaliyet prosesleri Sektöre özgü senaryolar Dokümantasyon ve eğitim YENİ—Birçok SAP Best Practices için SAP NetWeaver Business Client kullanımında esnek seçenekler Faydaları: Proje zamanını kısaltın—16 hafta gibi kısa bir sürede canlı kullanıma geçin Prototip yaratmayı aylar değil günler içinde tamamlayın İhtiyaçlarınıza uyacak şekilde düzenlenmiş Dünya çapında iş uygulamalarını kullanın İşe %80'i hazır bir çerçeveyle başlayın ve daha sonra sizi benzersiz kılacak %20'ye odaklanın SAP Best Practices prototip veya geliştirme için hızlı uygulanabilir, tam özellikli sistem sağlar. SAP Best Practices ile Geleneksel proje Zaman tasarrufu Proje içinde düzenlemeler

Kapsamlı deneyim SAP Best Practices'i "En iyi" kılar SAP ve iş ortağı deneyimleri SAP Best Practices gelişimine katkı sağlar 35 yılın üzerinde deneyim, tasarım ve her büyüklükteki şirketten gelen girdiler 36 'nın üzerinde SAP İş Ortağı verimlilik ve geçerliliğe odaklanmış doğrudan gelişmeye katkı sağlar 'in üzerinde uygulama Binlerce şirketin "alınan dersler"ini içerir

Prototip / Konsept Kanıtlama SAP uygulamalarını ve proseslerini ön izleyin ve kavrayın Referans Sistemi Blueprinting ve çözüm kapsamı tanımını hızla kurun ve hızlandırın Başlama Noktası Orta ölçekli şirket gereksinimlerinin ortalama %30-%80'ini karşılayın Proje boyunca ihtiyaç oldukça ek gereksinimleri ekleyin Mikro dikey SAP All-in-One Mikro dikey ihtiyaçları karşılamak için SAP İş Ortakları ve SAP Best Practices sektör tekliflerini kullanın Bağlı Şirket Rollout'u Farklı bölge veya sektörlerdeki bağlı şirketlere SAP rollout'unu hızlandırın SAP Best Practices geniş bir proje yelpazesi için kullanılmaktadır

Dokümantasyon Senaryoya genel bakış Faaliyet prosesi prosedürleri Ayarların otomatik olarak etkinleştirilmesi için Hızlı Kılavuz Konfigürasyon Kılavuzu Eğitim malzemesi SAP Best Practices dokümantasyon ve ön konfigürasyon sağlar Dokümantasyon DVD'si Faaliyet dokümantasyonu, teknik dokümantasyon, dokümantasyon şablonları ve dönüştürme formları SAP Best Practices'ın sundukları: Eksiksiz dokümantasyon ve ön konfigürasyon her SAP Best Practices uygulamasında mevcuttur. Teknik Aşağı yükleme Konfigürasyon ayarları Otomasyon araçları Netleştirilmiş Yazdırma Formları ve Raporları bir SAP Add-On ile sağlanır Ön konfigürasyon Ön konfigürasyon ayarları Örnek ana veriler Konfigürasyon dokümanları Otomasyon araçları Yazdırma formları Yeni SAP NetWeaver Business Client'I güçlendirmek için kullanıcı rolleri

SAP ERP SAP NetWeaver SAP CRM SAP BW SAP SCM SAP EP SAP Best Practices genel versiyonları sektörel ve coğrafi ihtiyaçlarınızı karşılamak için genişletmiştir SektörlerSektörler Arası Bileşenler Ülke Baseline Versiyonları Profesyonel Servisler Otomotiv Tedarikçisi İşlenmiş Metaller Yüksek Teknoloji Endüstri Mak. Bileşenleri İlaç Sanayi Toptan Satış Dağıtımı Kimyasallar Tüketim Malları Lojistik Servis Sağlayıcıları Madencilik Kamu Sektörü Perakendecilik Enerji Üretim ve Dağıtımı Baseline Package CRM Business Intelligence SCM İşletme Portalları HCM Uluslararası Muhasebe Standartları Önceden Konfigüre Edilmiş Akıllı Formlar VSDK Avustralya Arjantin Brezilya Kanada Şili Çin Kolombiya Danimarka Finlandiya Fransa Almanya Hong Kong Hindistan Japonya Kore Malezya Meksika Norveç Filipinler Singapur Slovak Cumhuriyeti İsveç Tayland Birleşik Krallık Birleşik Devletler Venezüela

SAP Best Practices olmadan uygulama SAP Best Practices uygulama süresini ortalama %32* oranında kısaltır Canlı kullanıma geçiş ve Destek Son HazırlıkGerçekleştirme Blueprint Proje Hazırlığı SAP Best Practices ile uygulama Canlı kullanıma geçiş ve Destek Son Hazırlık Gerçekleştir me Blueprint Proje Hazırlığı %32 tasarruf %30 tasarruf %50 tasarruf %40 tasarruf %20 tasarruf *SAP iş ortaklarının ve müşterilerinin katıldığı 2007 yılının anketi sonuçlarına dayanarak klasik sıfırdan uygulamalarla karşılaştırıldığında ortalama tasarruf karşılaştırma:

SAP Best Practices kullanmanın potansiyel değeri Önceden konfigüre edilmiş çekirdek faaliyet prosesleri Maliyet Muhasebesi ve Kontrol, Tedarik, Stok Yönetimi, Satış ve Dağıtım, Üretim Proses dokümantasyonu ve son kullanıcı eğitim kılavuzları başlangıcı Maliyet Muhasebesi ve Kontrol,Tedarik, Stok Yön., Satış ve Dağıtım, Üretim Planlama ve Yön. Yazdırma formları ve raporlar 3^'dan fazla yazdırma formu ve temel faaliyet raporları Önceden konfigüre edilmiş çekirdek faaliyet prosesleri Maliyet Muhasebesi ve Kontrol, Tedarik ve Stok, Satış ve Dağıtım, Stok Yön., FSCM Proses dokümantasyonu ve son kullanıcı eğitim kılavuzları başlangıcı Maliyet Muhasebesi ve Kontrol,Tedarik, Stok, Satış ve Dağıtım, Depo Yönetimi, FSCM Yazdırma formları ve raporlar Teslimat İhbarı 47 kişi/güne kadar 97 kişi/güne kadar 90 kişi/güne kadar 150 kişi/güne kadar 180 kişi/güne kadar 5 kişi/güne kadar Tasarruf:Anahtar Proje Özellikleri 569 faturalanabilir güne kadar toplam değer* SAP Best Practices baseline içeriği... Artı sektöre özgü ayarlar *Tüketim Malları için SAP Best Practices'ın (Birleşik Devletler için V1.60 versiyonu) denk kapsamını manüel olarak kurmak ve konfigüre etmek için gereken süreye dayalı potansiyel değer

Uygulama Hızlandırma: ABD ve Latin Amerika'da 2006 yılında 20 örnek proje için ortalama uygulama zamanı 4,2 aydı Danışmanlık ve müşteri proje kaynaklarını ortalama %50 oranında azaltın. Toplam proje süresini ortalama %32 oranında kısaltın. Müşteri ihtiyaçlarını karşılama: Müşteri gereksinimleriyle ortalama %72 oranında eşleşme sağlayın 1 Dünya çapında çalışmalar SAP Best Practices'ın değerini kanıtlamıştır Medyan Aritmetik Ortalama n = 51 Süre azaltma (kişi başına saat) Maliyet azaltma (1000 Euro cinsinden) "SAP Best Practices olmadan nihai çözüm daha karmaşık olabilirdi. Genel proje daha hızlıydı." 2 1 Uygulama projelerinde SAP Best Practices kullanan müşteriler arasında gerçekleştirilen 2007 tarihli bir SAP anketinin sonuçları 2 Ludwigshafen Üniversitesi Uygulamalı Bilimler bölümü tarafından 2004 yılında gerçekleştirilen bir çalışma

Uygulamada SAP Best Practices kullanımı beş temel adımı içerir 5. Uyarlama ve Geliştirme 4. Ayrıntılandırma 3. Etkinleştirme 2. Kurulum 1. Aşağı Yükleme ve Gözden Geçirme SAP Best Practices'ı aşağı yükleyin; doküman ile senaryo kapsamını gözden geçirin ve uygun uygulama senaryolarını seçin SAP uygulamalarını kurun ve önceden konfigüre edilmiş SAP Best Practices senaryolarını etkinleştirin Sistemi manüel olarak konfigüre ederek ya da SAP Best Practices teknik nesnelerini içe aktararak, önceden konfigüre edilmiş senaryoları etkinleştirin Önceden konfigüre edimiş SAP Best Practices senaryolarının üzerine diğer gereksinimleri tanımlayın ve ekleyin Uyarlayın ve geliştirin

SAP Best Practices'ın - Faydaları Zamandan Tasarruf İlk prototipleri blueprinting sırasında "anlat" ve "göster" karşılaştırması için kullanın İhtiyaçların tümünü değil, sadece delta ihtiyaçları tanımlayın Amerika'yı yeniden keşfetmekten kaçının—ortk konfigürasyon seçenekleri için önceden konfigüre SAP Best Practices senaryolarını kolayca etkinleştirin Bilgi Aktarımını Hızlandırın Canlı bir prototiple personelin ilgisini çekin Senaryo proseslerini gözden geçirmek için demo sistemler ve skriptleri kullanın SAP Best Practices'de bulunan son kullanıcı eğitim malzemelerinden yararlanın Proje Tahminini Geliştirin Kanıtlanmış, kaliteli içerikle başlayın Özel bir çözüm için uygulamalı konfigürasyonları sınırlayın Kolay blueprint

İş Ortaklarımız ve müşterilerimiz SAP Best Practices'dan övgüyle söz ediyor "Bu benzersiz bir uygulama... Hitachi Consulting'in ilk SAP Best Practices for Chemicals uygulamasını kullanarak, diğer önemli projeler serisine zemin hazırladık...Bilhassa ben takımın ustalıkla önceden konfigüre edilmiş SAP teslimatı hakkında önemli ayrıntılar sağlayan metodoloji oluşturmasından etkilendim.” —Spencer Golden, Vice President, Hitachi Consulting "Sistemimizin önceden konfigüre edilmiş sektörün en iyi uygulamaları ve çözümlerle entegre deneyimlerle uygulamaya geçirilmesi yönetim araçlarımızı büyük ölçüde güçlendirdi. —John Hengesh, COO, Purcell Systems “Yönetim tarafından desteklenen hemen uygulamaya geçirilen kurumsal bir karar aldık...Bu düşük riskli bir seçenekti. Sabit fiyatlı hizmet teklifi ve hızlı uygulama planıyla herşeyi açıklayan gerçek bir yazılım elde ettik.” —Eric Bloom, Vice President of Information Technology, Endo Pharmaceuticals

SAP Best Practices hskkında daha fazla bilgi için bkz.

Copyright 2008 SAP AG All rights reserved No part of this publication may be reproduced or transmitted in any form or for any purpose without the express permission of SAP AG. The information contained herein may be changed without prior notice. Some software products marketed by SAP AG and its distributors contain proprietary software components of other software vendors. SAP, R/3, xApps, xApp, SAP NetWeaver, Duet, SAP Business ByDesign, ByDesign, PartnerEdge and other SAP products and services mentioned herein as well as their respective logos are trademarks or registered trademarks of SAP AG in Germany and in several other countries all over the world. All other product and service names mentioned and associated logos displayed are the trademarks of their respective companies. Data contained in this document serves informational purposes only. National product specifications may vary. The information in this document is proprietary to SAP. This document is a preliminary version and not subject to your license agreement or any other agreement with SAP. This document contains only intended strategies, developments, and functionalities of the SAP® product and is not intended to be binding upon SAP to any particular course of business, product strategy, and/or development. SAP assumes no responsibility for errors or omissions in this document. SAP does not warrant the accuracy or completeness of the information, text, graphics, links, or other items contained within this material. This document is provided without a warranty of any kind, either express or implied, including but not limited to the implied warranties of merchantability, fitness for a particular purpose, or non-infringement. SAP shall have no liability for damages of any kind including without limitation direct, special, indirect, or consequential damages that may result from the use of these materials. This limitation shall not apply in cases of intent or gross negligence. The statutory liability for personal injury and defective products is not affected. SAP has no control over the information that you may access through the use of hot links contained in these materials and does not endorse your use of third-party Web pages nor provide any warranty whatsoever relating to third-party Web pages.