3tane3=9 3kere3=9 3 x 3 =9 4tane3=12 4kere3=12 4 x 3 =12.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
8. SINIF 3. ÜNİTE BİLGİ YARIŞMASI
Advertisements

el ma 1Erdoğan ÖZTÜRK ma ma 2 Em re 3 E ren 4.
Yrd. Doç. Dr. Mustafa Akkol
FAİZ HESAPLARI ÖMER ASKERDEN PİRİ MEHMET PAŞA ORTAOKULU
ALİ YALKIN İLKÖĞRETİM OKULU 2/A SINIFI ÇALIŞMA SAYFASI
DOĞAL SAYILAR.
Saydığımızda 15 tane sayı olduğunu görürüz.
T.C. İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ Arapgir Meslek YÜKSEKOKULU
KİŞİSEL KAMP MALZEMEN Kamp malzemelerini şu ana başlıklar altında düşünebilirsin. Uyku malzemesi Yemek malzemesi Temizlik malzemesi Zorluklara karşı hazır.
Atlayarak Sayalım Birer sayalım
BEIER CÜMLE TAMAMLAMA TESTİ
Diferansiyel Denklemler
Hazırlayan: Yusuf KAYA
1/27 GEOMETRİ (Kare) Aşağıdaki şekillerden hangisi karedir? AB C D.
ALIŞVERİŞ ALIŞKANLIKLARI ARAŞTIRMASI ÖZET SONUÇLARI Haziran 2001.
KIR ÇİÇEKLERİM’ E RakamlarImIz Akhisar Koleji 1/A.
Sıvı Ölçüleri Değerlendirme.
ÖMER ÖZDEMİR NE DERSENİZ ÇARPIM TABLOSUNA BAKALIM MI.
HİSTOGRAM OLUŞTURMA VE YORUMLAMA
BPR152 ALGORİTMA VE PROGRAMLAMA - II
Soruya geri dön
Prof. Dr. Leyla Küçükahmet
Özel Üçgenler Dik Üçgen.
EĞLENCELİ RİTMİK SAYMALAR VE ÇARPIM TABLOSU
1/20 PROBLEMLER A B C D Bir fabrikada kadın ve çocuk toplam 122 işçi çalışmaktadır. Bu fabrikada kadın işçilerin sayısı, çocuk işçilerin sayısının 4 katından.
TOPLAMA İŞLEMİNDE VERİLMEYEN TOPLANANI BULMA
HAZIRLAYAN:SAVAŞ TURAN AKKOYUNLU İLKÖĞRETİM OKULU 2/D SINIFI
1/25 Dört İşlem Problemleri A B C D Sınıfımızda toplam 49 öğrenci okuyor. Erkek öğrencilerin sayısı, kız öğrencilerin sayısından 3 kişi azdır.
Dördüncü Grup İkinci Harf B sesi sunumu Mürşit BEKTAŞ.
ÇIKARMA İŞLEMİ.
ÖRNEKLEM VE ÖRNEKLEME Dr.A.Tevfik SÜNTER.
TAM SAYILARDA TOPLAMA VE ÇIKARMA İŞLEMİ
ASAL SAYILAR VE ÇARPANLARINA AYIRMA
EBOB EKOK.
İŞLEM ÖNCELİĞİ MATEMATİK 5,6.
SUNU HAZIRLAYAN ERGÜN GÜMÜŞ.
1/20 BÖLME İŞLEMİ A B C D : 4 işleminde, bölüm kaçtır?
TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
1/20 ÖLÇÜLER (Sıvı) 7 litrede kaç tane yarım litre vardır? A B C D.
1/20 ÖLÇÜLER (Değer Ölçüleri) A B C D Kaç tane 1 YTL, 5 YTL eder?
KONU KESİRLER BASİT KESİR GJFX BİLEŞİK KESİR.
Matematik 2 Örüntü Alıştırmaları.
Tam sayılarda bölme ve çarpma işlemi
Onluk ve birliklere ayırarak toplama işlemi
PÇAĞEXER / SAYILAR Ali İhsan TARI İnş. Yük. Müh. F5 tuşu slaytları çalıştırmaktadır.
2/H Sınıfı Bilgi Yarışması
ORAN ve ORANTI DOĞRU ORANTI c a x b c . b = a . x.
4 X x X X X
Mukavemet II Strength of Materials II
1’in içinde 4 yok.O zaman 16 içinde 4 kaç kere var?
EĞLENELİM VE YARIŞALIM
1/20 ÖLÇÜLER (Zaman) A B C D Bir saat kaç dakikadır?
Bir bölme işleminde bölen 8,Bölüm 7, kalan 1ise bölünen Kaçtır?
Metin’in yaşı kardeşinin yaşının 3 katı kadardır
Toplama-Çıkarma-Çarpma-Bölme
ANA BABA TUTUMU ENVANTERİ
1 DEĞİŞMEYİN !!!
Test : 2 Konu: Çarpanlar ve Katlar
Bankacılık sektörü 2010 yılının ilk yarısındaki gelişmeler “Temmuz 2010”
DERS:MATEMATİK KONU:RİTMİK SAYMALAR
Çocuklar,sayılar arasındaki İlişkiyi fark ettiniz mi?
SAYILAR NUMBERS. SAYILAR 77 55 66 99 11 33 88.
1/22 GEOMETRİ (Dikdörtgen) Aşağıdaki şekillerden hangisi dikdörtgendir? AB C D.
1/20 ÇARPMA İŞLEMİ A B C D x 5 işleminin sonucu kaçtır?
ÇARPMA PROBLEMLERİ VE ÇÖZÜMLERİ.
Toplam – toplanan = toplanan
PÇAĞEXER / SAYILAR Ali İhsan TARI İnş. Yük. Müh. F5 tuşu slaytları çalıştırmaktadır.
YENİ ÇARPIM TABLOSU VE RİTMİK SAYMALAR Hazırlayan: Turhan Baytam
ÖĞR. GRV. Ş.ENGIN ŞAHİN BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNOLOJİSİ.
Diferansiyel Denklemler
Sunum transkripti:

3tane3=9 3kere3=9 3 x 3 =9 4tane3=12 4kere3=12 4 x 3 =12

1 tane3=3 1 kere 3=3 1 x 3 = 3 2tane3=6 2kere3=6 2 x 3 =6

ÇARPANLAR YER DEĞİŞTİRİYOR 5 çarpan 3 x 5 = 15 5 x 3 = 15 3 çarpan 15 çarpım Çarpma işleminde çarpanların yeri değiştirilse de çarpım yani sonuç değişmez. 3 çarpan 5 çarpan 15 çarpım

ÇARPMA İŞLEMİ 2 + 2 + 2 + 2 + 2 + 2 = 12 6 x 2 = 12

5’in 6 katı kaçtır? 5 + 5 + 5 + 5 + 5 + 5 = 30 6 x 5 = 30

Esila, 7 arkadaşına 3’er tane elma verdikten sonra kendisine de 5 elma kaldı. Arkadaşlarına vermeden önce Esila’nın kaç elması vardı? 7 x 3 = 21 21 5 26

Bora’nın babası,sınıfımızdan 6 öğrenciye 3’er tane elma dağıttı. Kalan 13 elmayı da Bora ve diğer arkadaşları yedi. Bora’nın babası okula kaç elma getirmişti? 18 18 6 x 3 = 13 31

Balım Ece Pamukların kedisi 5 gün üst üste 3’er tane, 4 günde 2’şer tane fare tuttu.Tuttuğu toplam fare sayısı kaçtır? 15 5 x 3 = 8 4 x 2 = 23 8 15 + =

12 6 x 2 = 60 12 5 x = Avcı Arman, 6 gün üst üste ava gitti ve her gün 2’şer tavşan avladı. Avladığı tavşanların her birini 5 TL’ye sattı. Arman’ın eline geçen para kaç TL’dir ? 12 6 x 2 = 60 12 5 x =

2 4 20 1 6 2 10 3 18 9 4 2 8 8 5 7 6 16 10 14 12

3 6 30 1 9 2 10 3 27 9 4 3 12 8 5 7 6 24 15 21 18

4 8 40 1 12 2 10 3 36 9 4 4 16 8 5 7 6 32 20 28 24

5 10 50 1 15 2 10 3 45 9 4 5 20 8 5 7 6 40 25 35 30

6 12 60 1 18 2 10 3 54 9 4 6 24 8 5 7 6 48 30 42 36

7 14 70 1 21 2 10 3 63 9 4 7 28 8 5 7 6 56 35 49 42 Hazırlayan Ulvi Durmuş Özel Şahika İlköğretim Okulu Ereğli-Konya ulvi_d@yahoo.com.tr