BİR İŞLETMENİN HEDEFİ 1.Müşteri kazanmak 2.Müşterileri firmada tutmak 3.Müşterileri arttırmak
BAŞARILI FİRMALARIN ARKASINDAKİ GÜÇ NEDİR ? TEMEL SORU ŞU; BAŞARILI FİRMALARIN ARKASINDAKİ GÜÇ NEDİR ? FARKLILIK TEMELİNDE BİR PAZARLAMA ANLAYIŞI KENDİNİZE ÖZGÜLÜK YARATMA
Müşteri Rakip Şirket
HANGİ PAZARDA FAALİYET GÖSTERİYORSUNUZ ? NE YAPIYORSUNUZ ? NE YAPMALISINIZ ?
HAYATLARINI KOLAYLAŞTIR KULLANIM ALANI KULLANIM SÜRECİ SORUNU ÇÖZME HAYATI KOLAYLAŞTIRMA
DOĞRU BİR REKABET ÜSTÜNLÜĞÜ RAKİBİNE GÖRE SENİ FARKLILAŞTIRAN NEDİR
PAZARLAMA MİYOPLUĞUNU AŞ GERÇEKTE HANGİ İŞİN İÇİNDESİNİZ ?
İŞİNİZİ YENİDEN KEŞFEDİN İŞİNİZİN ALT UNSURLARI NELERDİR ?
TOPLAM ÇÖZÜM ŞİRKETİ OL İHTİYACIN ÖTESİNE ÇIK, SORUNLARI ÇÖZ.
ÜRÜNÜNÜ SATIN ALACAKLAR KİMLER? BÖLÜMLENDİR HEDEFLE KONUMLANDIRMA
TÜKETİCİLERİN İHTİYAÇLARINI ÖĞREN VE KARŞILA ANCAK; ESAS OLAN GİZLİ İHTİYAÇLARI GÖREBİLME TÜKETİCİLER ÜRÜNÜNÜZDEN NE FAYDA ELDE EDECEKLER
K A H V E Y İ D E Ğ İ L D U M A N I N I S A T !
HERKES OLMAYANI ARAR !
DUYGULAR, DİKKAT, ÖĞRENME VE HAFIZA REKLAM VE PAZARLAMA DUYGULAR, DİKKAT, ÖĞRENME VE HAFIZA
ÖNCE TUTUM YARAT DAVRANIŞ SONRA
PAZARLAMA BAŞARISI: İLGİ ALANI + GERÇEKLİK ALANI
DÖRT MEVSİM PAZARLAMA Değişme zamanı Yarışma zamanı Durağanlaşma Kapanma/ zamanı
İKNA ETME POZİTİF ALGI YARATMA