BİR İŞLETMENİN HEDEFİ 1.Müşteri kazanmak 2.Müşterileri firmada tutmak

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
MBA-502 Stratejik Yönetim Yard. Doç. Dr. Erlan Bakiev
Advertisements

Küçük İşletmeler için Pazarlama Araçları
Strateji Tasarımı İlker acar.
PAZARLAMAYA GİRİŞ PAZARLAMANIN TANIMI
TÜKETİCİ DAVRANIŞI NEDİR?
Bölümlendirme Hedef Pazar Konumlandırma
Leonardo Da Vinci Programı
AHMET NAFİZ DEMİR * * 2005 a.g.b k.g.b z.g.e a.g.b a.g.b o.l.m a.g.b
ELEKTRONİK ORTAMLARDA PAZARLAMA
STRATEJİK PAZARLAMA 1.Hafta Pazarlama Nedir
C R M.
PAZARLAMA KARMA ELEMANLARI: TUTUNDURMA
MARKA VE MARKA STRATEJİLERİ
Girişimci: Candan İŞVEREN
KİMLİK OLUŞTURUN VE MÜŞTERİLERİ ETKİLEYİN Bir marka varlığı yaratmak için web sitenizi, ürününüzü ve hizmetinizi ayırt etmelisiniz. Aynı zamanda müşterilerinizin.
MARKA YÖNETİMİ HAFTA VI.
İÇ MİMARLIK NEDİR?.
GİRİŞİMCİLİK Ahmet AYDIN.
Marka Konumlandırma Brand Positioning
BÖLÜM X FİYATLANDIRMA.
TÜKETİCİ DAVRANIŞI KAVRAMI VE ÖZELLİKLERİ
PAZAR YÖNLÜLÜK.
We bring clarity,speedimpact andto help our clients win İstanbul 28 Nisan 2011 Rekabette ayakta kalmak ve kazanmak için: Marka’nın Nimeti Tülin Şahin -
YONT 401 BİRİNCİ BÖLÜM GÜNÜMÜZ İŞLETMELERİNDE ENFORMASYON SİSTEMİ
PROMOSYON  Kökeni Latince promotio kelimesinden gelen promosyonun anlamı fikir,öne çıkarmak olarak tercüme edilir.  Bir firmanın ya da bir arzın tanıtılması.
Veri Tabanı Nedir?.
Pazarlama İletişimi Tezsiz Yüksek Lisans Programı
Armand Vallin Feigenbaum
BÖLÜM 6 E-DÖNÜŞÜM STRATEJİLERİ VE SWOT ANALİZİ.
Bölüm 10 Olgunlaşmış Pazarlarda Pazarlama Stratejileri
TEMEL YETENEK “Temel yetenek, bir işletmeyi başka işletmelerden ayıran, işletmenin vizyonunun gerçekleştirmesinde rol oynayan, rakipler tarafından kolayca.
MARKA YÖNETİMİ HAFTA VI.
MÜŞTERİ YÖNELİMLİ PAZARLAMA STRATEJİSİ: HEDEF PAZAR İÇİN DEĞER YARATMA
Kalite Nedir? Furkan LEVENTOĞLU.
Ö.Yavuz KARAGÖZ Mevlüt BALTA Hasan AKKOÇ
Pazarlama Giriş 1 1.
İNOVASYON.
ELEKTRONİK TİCARET TÜRLERİ
Cansu DEM İ R İ şletme (iö). Kütahya Porselen . Kütahya Porselen, 1970 yılında temelleri atılan, 1984 yılında %75’i Güral ailesine geçmiş, %26’sı hissesi.
Pazarlama Denetimi ve Performans Değerleme
Pazarlama ve Temel Kavramlar
İŞL305 PAZARLAMA YÖNETİMİ – UYGULAMA HAFTA 2. Aşağıdaki işletmeler açısından önemli olan pazar çevresi faktörleri nelerdir? Tartışınız.  Wolkswagen 
Pazarlama İlkeleri Pazarlamanın Tanımı Kapsamı ve Gelişimi
Mobil pazar verileri – Abone sayısı ve penetrasyon – Mobil abone profili – Mobil trafik hacmi – Mobil gelir – Aylık kullanım miktarı – Mobil yatırım.
Pazarlama Bilgi Sistemi (PBS)
Yenilik ve Yeni Ürün Altunışık-Özdemir-Torlak.
Yrd. Doç. Dr. Şule AYDIN TURAN
Pazarlama İletişimi.
REKLAMCILIK Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN. Reklamda Kampanya Süreci ve Strateji  Kampanyanın amacı açık ve doğru bir biçimde saptanmalıdır.  Pazarlama.
SATIŞ ve PAZARLAMA TEKNİKLERİ
Tutundurma, iletişime dayanır ve ikna edici yanı vardır. Doğrudan satışları kolaylaştırma amacına yönelik olduğu kadar, tutum ve davranışlara da yöneliktir.
Deneyimsel Bir yaklaşımla MARKA YÖNETIMI
Çin'deki küçük imalatçılar için ticaret platformu oluşturmak amacıyla İngilizce öğretmeni Jack Ma ve 17 kurucu üye tarafından kurulmuştur. Bugün 240 ülkeden.
HAZIRLAYAN VE SUNAN DOĞANCAN DEMİR HAZIRLAYAN VE SUNAN DOĞANCAN DEMİR
PAZARLAMA İLE İLGİLİ TEMEL KAVRAMLAR VE PAZARLAMA ANLAYIŞLARI
BÖLÜM: 1 PAZARLAMA VE SATIŞ.
İŞLETMENİN TARİHÇESİ, AMAÇLARI , SOSYAL SORUMLULUK VE ETİK
Pazarlama Giriş 1 1.
TURİZM PAZARLAMASINDA GÜNCEL YALAŞIMLAR
TURİZM PAZARLAMASI Emir Hilmi Üner.
10. MONOPOLCÜ REKABET PİYASASI
Küresel Tedarik Zinciri Yetkinlik Projesi Destekleri ve ihracat pazara giriş belgeleri destekleri, Hibe 1 milyon Dolar destek
18 Eylül 2018 Sample footer 1 HİZ
PAZARLAMA SİSTEMİNE GİRİŞ Büşra YARADILMIŞ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Hızlı Okuma Egzersizleri
PAZARLAMA YÖNETİMİ’NİN TEMELLERİ Prof. Dr. İsmail Üstel.
HEDEF PAZAR.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Sunum transkripti:

BİR İŞLETMENİN HEDEFİ 1.Müşteri kazanmak 2.Müşterileri firmada tutmak 3.Müşterileri arttırmak

BAŞARILI FİRMALARIN ARKASINDAKİ GÜÇ NEDİR ? TEMEL SORU ŞU; BAŞARILI FİRMALARIN ARKASINDAKİ GÜÇ NEDİR ? FARKLILIK TEMELİNDE BİR PAZARLAMA ANLAYIŞI KENDİNİZE ÖZGÜLÜK YARATMA

Müşteri Rakip Şirket

HANGİ PAZARDA FAALİYET GÖSTERİYORSUNUZ ? NE YAPIYORSUNUZ ? NE YAPMALISINIZ ?

HAYATLARINI KOLAYLAŞTIR KULLANIM ALANI KULLANIM SÜRECİ SORUNU ÇÖZME HAYATI KOLAYLAŞTIRMA

DOĞRU BİR REKABET ÜSTÜNLÜĞÜ RAKİBİNE GÖRE SENİ FARKLILAŞTIRAN NEDİR

PAZARLAMA MİYOPLUĞUNU AŞ GERÇEKTE HANGİ İŞİN İÇİNDESİNİZ ?

İŞİNİZİ YENİDEN KEŞFEDİN İŞİNİZİN ALT UNSURLARI NELERDİR ?

TOPLAM ÇÖZÜM ŞİRKETİ OL İHTİYACIN ÖTESİNE ÇIK, SORUNLARI ÇÖZ.

ÜRÜNÜNÜ SATIN ALACAKLAR KİMLER? BÖLÜMLENDİR HEDEFLE KONUMLANDIRMA

TÜKETİCİLERİN İHTİYAÇLARINI ÖĞREN VE KARŞILA ANCAK; ESAS OLAN GİZLİ İHTİYAÇLARI GÖREBİLME TÜKETİCİLER ÜRÜNÜNÜZDEN NE FAYDA ELDE EDECEKLER

K A H V E Y İ D E Ğ İ L D U M A N I N I S A T !

HERKES OLMAYANI ARAR !

DUYGULAR, DİKKAT, ÖĞRENME VE HAFIZA REKLAM VE PAZARLAMA DUYGULAR, DİKKAT, ÖĞRENME VE HAFIZA

ÖNCE TUTUM YARAT DAVRANIŞ SONRA

PAZARLAMA BAŞARISI: İLGİ ALANI + GERÇEKLİK ALANI

DÖRT MEVSİM PAZARLAMA Değişme zamanı Yarışma zamanı Durağanlaşma Kapanma/ zamanı

İKNA ETME POZİTİF ALGI YARATMA