HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ BİLGİSAYAR V ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BTÖ411 - Proje Geliştirme ve Yönetimi I Ders Sorumlusu: Prof. Dr. Arif.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
8. SINIF 3. ÜNİTE BİLGİ YARIŞMASI
Advertisements

el ma 1Erdoğan ÖZTÜRK ma ma 2 Em re 3 E ren 4.
Oktay ERBEY CRM & B2B Ürün Satış Hizmet Yöneticisi
41 adımda ahşap inşaat Yapımcı : Y.Orman Müh. Abdullah Arslan Proje : Y.Mim. Çelik Erengezgin.
Prof.Dr.Şaban EREN Yasar Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi
Diferansiyel Denklemler
ALİ YALKIN İLKÖĞRETİM OKULU 2/A SINIFI ÇALIŞMA SAYFASI
NOKTA, DOĞRU, DOĞRU PARÇASI, IŞIN, DÜZLEMDEKİ DOĞRULAR
Birlikler ve onluklar Aşağıdaki tabloyu inceleyerek, sonuçları üzerinde konuşalım.
T.C. İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ Arapgir Meslek YÜKSEKOKULU
Eğitim Programı Kurulum Aşamaları E. Savaş Başcı ASO 1. ORGANİZE SANAYİ BÖLGESİ AVRUPA BİLGİSAYAR YERKİNLİĞİ SERTİFİKASI EĞİTİM PROJESİ (OBİYEP)
KİŞİSEL KAMP MALZEMEN Kamp malzemelerini şu ana başlıklar altında düşünebilirsin. Uyku malzemesi Yemek malzemesi Temizlik malzemesi Zorluklara karşı hazır.
ASELSAN- TOKİ YAPRACIK KONUTLARI KOORDİNASYON KURULU
BASİT MAKİNELER.
Atlayarak Sayalım Birer sayalım
Diferansiyel Denklemler
BTO310:Topluma Hizmet Uygulamaları Dersi Kitap Toplama Projesi
Yönetim Bilgi Sistemleri Şubat TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ.
KIR ÇİÇEKLERİM’ E RakamlarImIz Akhisar Koleji 1/A.
AKILLI TAHTA Orhan YORULMAZ Semih ŞENGİDER Nazar SALPİYEV Berk HERAL
HİSTOGRAM OLUŞTURMA VE YORUMLAMA
Soruya geri dön
Prof. Dr. Leyla Küçükahmet
MÜRŞİT BEKTAŞ 1-A SINIFI
SLAYTI MUTLAKA SESLİ İZLEYİNİZ… İYİ SEYİRLER…
1/20 PROBLEMLER A B C D Bir fabrikada kadın ve çocuk toplam 122 işçi çalışmaktadır. Bu fabrikada kadın işçilerin sayısı, çocuk işçilerin sayısının 4 katından.
Meslektaşlarımızın Ücret Almadan Hizmete Devam Etmesi. Haksız Rekabette Sorunlar.
AB SIĞIR VE DANA ETİ PAZAR DURUMU 13 Aralık 2012.
HAZIRLAYAN:SAVAŞ TURAN AKKOYUNLU İLKÖĞRETİM OKULU 2/D SINIFI
HAYATI GÜZELLEŞTİRMENİN KURALLARI 1 İNSANLARA BEKLEDİKLERİNDEN FAZLASINI VERİN VE BUNU GÖNÜLDEN YAPIN.
ÖRNEKLEM VE ÖRNEKLEME Dr.A.Tevfik SÜNTER.
ARALARINDA ASAL SAYILAR
Gün Kitabın Adı ve Yazarı Okuduğu sayfa sayısı
TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
FİİLİMSİLER (EYLEMSİLER)
GÖRSEL MATERYAL TASARIMI
Matematik 2 Örüntü Alıştırmaları.
Bulut bilişim için Üniversitelerimizde bilişim personeli yeterlikleri 18 Aralık 2013 – Aksaray Üniversitesi Bilişim Teknik Personeli Yeterlik Ölçeği Toplantısı.
PROTOKOL.
Tam sayılarda bölme ve çarpma işlemi
Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı
DOĞUŞ ÜNİVERSİTESİ VI. LİSELERARASI MATEMATİK YARIŞMASI
1/20 GRAFİKLER Yandaki grafik, hangi çeşit grafiktir? Şekil Sütun Çizgi Daire KIZ ERKEK   Her resim 4 öğrenciyi gösteriyor A B C D.
HABTEKUS' HABTEKUS'08 3.
Anadolu Öğretmen Lisesi
Chapter 6: Using Arrays.
Yard. Doç. Dr. Mustafa Akkol
MURAT ŞEN AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ Üçgenler.
Diferansiyel Denklemler
1 DEĞİŞMEYİN !!!
T.C MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI STRATEJİ GELİŞTİRME BAŞKANLIĞI
1. 2 İşletmelerin genel amaçları 3 Değer Arttırma: İş letme piyasa de ğ erini hissedarları açısından maksimum yapmalıdır 4.
SIĞIR VE DANA ETİ PAZAR DURUMU 16 MAYIS AB TOPLAM SIĞIR HAYVANCILIK ARALIK ANKETİ HAYVANCILIK ARALIK ANKETİ ARALIK-TOPLAM ÇİFTLİK HAYVANLARI SIĞIR.
Bankacılık sektörü 2010 yılının ilk yarısındaki gelişmeler “Temmuz 2010”
AB SIĞIR VE DANA ETİ PAZAR DURUMU 22 Ekim AB TOPLAM BÜYÜKBAŞ HAYVAN VARLIĞI CANLI HAYVAN May / June SURVEY CANLI HAYVAN May / June SURVEY.
1 (2009 OCAK-ARALIK) TAHAKKUK ARTIŞ ORANLARI. 2 VERGİ GELİRLERİ TOPLAMIDA TAHAKKUK ARTIŞ ORANLARI ( OCAK-ARLIK/2009 )
Çocuklar,sayılar arasındaki İlişkiyi fark ettiniz mi?
İSMİN HALLERİ.
Toplama Yapalım Hikmet Sırma 1-A sınıfı.
DÖRTGENSEL BÖLGELERİN
ÇOK DEĞİŞKENLİ FONKSİYONLARDA
1.HAFTA 26 Ağustos 2009 ÇARŞAMBA 2.HAFTA 01 EYLÜL 2009 SALI 3.HAFTA 09 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA 4.HAFTA 15 EYLÜL 2009 SALI 5.HAFTA 23 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA 6.HAFTA.
1.HAFTA 26 Ağustos 2009 ÇARŞAMBA 2.HAFTA 01 EYLÜL 2009 SALI 3.HAFTA 09 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA 4.HAFTA 15 EYLÜL 2009 SALI 5.HAFTA 23 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA 6.HAFTA.
ECHİNODERMATA Kambriyen – Güncel tümüyle denizel Filum
SLAYT 1BBY220 OCLC WorldCat Yaşar Tonta Hacettepe Üniversitesi yunus.hacettepe.edu.tr/~tonta/ BBY220 Bilgi Erişim İlkeleri.
ÖĞR. GRV. Ş.ENGIN ŞAHİN BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNOLOJİSİ.
Diferansiyel Denklemler
Sunum transkripti:

HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ BİLGİSAYAR V ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BTÖ411 - Proje Geliştirme ve Yönetimi I Ders Sorumlusu: Prof. Dr. Arif ALTUN Ders Asistanı: Vildan ÇEVİK Basınç, Sürat, Yörünge Kavramlarının Öykü Yaprağı Grup_5 Ayşe KARAPINAR Emir GÜLSAÇAN Emrah AKBAŞ Fatih ÇIĞRIKÇI Tuğba TUĞRUL HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ BİLGİSAYAR V ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BTÖ411 - Proje Geliştirme ve Yönetimi I Ders Sorumlusu: Prof. Dr. Arif ALTUN Ders Asistanı: Vildan ÇEVİK Basınç, Sürat, Yörünge Kavramlarının Öykü Yaprağı Grup_5 Ayşe KARAPINAR Emir GÜLSAÇAN Emrah AKBAŞ Fatih ÇIĞRIKÇI Tuğba TUĞRUL

Ekran No:1 İsim: Basınç Nedir? Giriş Öğeler 1.A1 = Balon animasyonu 1.R1 = Karakter 1.R2 = Balon 1.R3 = Basınç Nedir? 1.B1 = Başla Olay Türü DurağanEtkileşimli 1.B1 AÇIKLAMALAR: Öğeler: 1.A1 = Dikkat çekmek için karakterin elindeki balon havaya uçar ve belli bir yükseklikte patlar. 1.R3 = Animasyondaki Balonun patlamasından sonra ortaya çıkar. Etkileşimler: 1B1: Başla butonu ile konu anlatıma gider.

Ekran No:2 İsim: Konu anlatımı(1) Dikkat çekme Öğeler 2.R1 = Basınç Nedir? 2.R2 = Karakter 2.M1 = Örnekler 2.B1 = ileri 2.B2 = geri 2.B3 = anasayfa Olay Türü DurağanEtkileşimli 2.R1 2.R22.B1, 2.B2, 2.B3 AÇIKLAMALAR: Öğeler: 2.M1 = Basınçla ilgili örnek ve örnek sorular? 2.B1 = konu anlatımın la ilgili bir sonraki sayfasına gider 2.B2 = konu anlatımın la ilgili bir önceki sayfasına gider 2.R1 = Karda kar ayakkabılarla yürüyebilen, normal ayakkabılarla yürüyemeyen iki çocuk resmi. 2.R2 = Bu sayfada yer alan yörüngeleri açıklar. 2.B3 = Giriş sayfasına gider. Etkileşimler: 2B1: Konu anlatımı (2) sayfasına gider 2B2: Bu butona tıklandığında Giriş sayfasına gider. 2B3: Bu butona tıklandığında Giriş sayfasına gider.

Ekran No:3 İsim: Konu anlatımı (2) Dikkat çekme Öğeler 3.A1 = fışkıran su 3.R1 = Karakter 3.M1 = Örnek 3.B1 = ileri 3.B2 = geri 3.B3 = ana sayfa Olay Türü DurağanEtkileşimli 3.R1, 3.R13.B1, 3.B2, 3.B3 AÇIKLAMALAR: Öğeler: 3.M1 = Basınçla ilgili örnek soru? 3.B1 = konu anlatımın la ilgili bir sonraki sayfasına gider 3.B2 = konu anlatımın la ilgili bir önceki sayfasına gider 3.A1 = Havaya fışkıran su animasyonu. 3.R2 = Bu sayfada yer alan yörüngeleri açıklar. 3.B3 = basınçla ilgili giriş gider Etkileşimler: 3B1: Konu anlatımı (3) sayfasına gider 3B2: Bu butona tıklandığında Konu anlatımı (2) sayfasına gider. 3B3: Bu butona tıklandığında Giriş sayfasına gider.

Ekran No:4 İsim: Konu anlatımı (3) Geliştirme Öğeler 4.R1 = kitapların ağırlığı 4.R2= kitapların yüzeyi 4.R3 = süngerler ve kitaplar 4.R4 = Karakter 4.M1 = metin1 4.B1 = ileri 4.B2 = geri 4.B3 = anasayfa Olay Türü DurağanEtkileşimli 4.R1, 4.R2, 4.R4,4.R3 4.B1, 4.B2, 4.B3 AÇIKLAMALAR: Öğeler: 4.R1 = Aynı ağırlıkta bulunan iki kitap resmi 4.R2 = Kitabın yatay yüzey ve dikey yüzey alanını gösteren resmi. 4.R3 = Aynı boyutlardaki süngerlerin üzerine farklı yüzey alanları ile koyulan kitaplar resmi. 4.R4 = Bu sayfada yer alan yörüngeleri açıklar. 4.M1 = 4.R3 deki farkın neden kaynaklandığı sorulur? 4.B1 = konu anlatımın la ilgili bir sonraki sayfasına gider 4.B2 = konu anlatımın la ilgili bir önceki sayfasına gider 4.B3 = basınçla ilgili giriş gider. Etkileşimler: 4B1: Konu anlatımı (4) sayfasına gider 4B2: Bu butona tıklandığında Konu anlatımı (2) sayfasına gider. 4B3: Bu butona tıklandığında Giriş sayfasına gider.

Ekran No:5 İsim: Konu anlatımı (4) Geliştirme Öğeler 5.R1 = süngerler ve kitaplar 5.R2 = Karakter 5.M1 = metin1 5.B1 = ileri 5.B2 = geri 5.B3 = anasayfa Olay Türü DurağanEtkileşimli 5.R1, 5.R25.B1, 5.B2, 5.B3 AÇIKLAMALAR: Öğeler: 5.R1 = Aynı boyutlardaki süngerlerin üzerine farklı yüzey alanları ile koyulan kitapların resmi. 5.R2 = Bu sayfada yer alan yörüngeleri açıklar. 5.M1 = 5.R1 olayın açıklaması yapılır. 5.B1 = konu anlatımın la ilgili bir sonraki sayfasına gider 5.B2 = konu anlatımın la ilgili bir önceki sayfasına gider 5.B3 = basınçla ilgili giriş sayfasına gider. Etkileşimler: 5B1: Konu anlatımı (5) sayfasına gider 5B2: Bu butona tıklandığında Konu anlatımı (3) sayfasına gider. 53: Bu butona tıklandığında Giriş sayfasına gider.

Ekran No:6 İsim: Konu anlatımı (5) Geliştirme Öğeler 6.R1 = süngerler ve kitaplar 6.R2 = Karakter 6.M1 = metin1 6.B1 = ileri 6.B2 = geri 6.B3 = anasayfa Olay Türü DurağanEtkileşimli 6.R1, 6.R26.B1, 6.B2, 6.B3 AÇIKLAMALAR: Öğeler: 6.R1 = Aynı boyutlardaki süngerlerin üzerine farklı yüzey alanları ile koyulan kitapların resmi. 6.R2 = Bu sayfada yer alan yörüngeleri açıklar. 6.M1 = 6.R1 resmi ile ilişkilendirerek basıncın tanımı verilir. 6.B1 = konu anlatımın la ilgili bir sonraki sayfasına gider 6.B2 = konu anlatımın la ilgili bir önceki sayfasına gider 6.B3 = basınçla ilgili giriş sayfasına gider. Etkileşimler: 6B1: Konu anlatımı (6) sayfasına gider 6B2: Bu butona tıklandığında Konu anlatımı (4) sayfasına gider. 6B3: Bu butona tıklandığında Giriş sayfasına gider.

Ekran No:7 İsim: Uygulama(1) Öğeler 7.M1 = başlık 7.R1 = Karakter 7.B1 = uygulama1 7.B2 = uygulama2 7.B3 = uygulama3 Olay Türü DurağanEtkileşimli 7.R17.B1, 7.B2, 7.B3 AÇIKLAMALAR: Öğeler: 7.M1 = Uygulama başlığı 7.B1 = birinci uygulamayı ifade eder. 7.B2 = ikincisi uygulamayı ifade eder. 7.R2 = Bu sayfada yer alan yörüngeleri açıklar. Etkileşimler: 7.B1: birinci uygulamaya gider. 7.B2: ikinci uygulamaya gider

Ekran No:8 İsim: Uygulama(2) Öğeler 8.M1 = uygulama baslığı 8.R1= Karakter 8.U1 = uygulama1 8.B1 = Vur 8.B2 = Yeniden başlat 8.B3 = 8.B4 8.B5 Olay Türü DurağanEtkileşimli 8.M1, 8.R18.B1, 8.B2 AÇIKLAMALAR: Öğeler: 8.M1 = Uygulama başlığı 8.U1 = Tahtaya çivi çakma uygulamasıdır. 8.R1 = Bu sayfada yer alan yörüngeleri açıklar. 8.B1 = butona her bastığında çiviye bir kere vurulur. 8.B2 = Uygulama tekrar başlatılır. Etkileşimler: 8.B1: kullanıcının uygulamayı yapması sağlar. 9.B4: Bu butona tıklandığında uygulama ana sayfasına gider. 8.B2: Kullanıcının uygulamayı baştan yapmasını sağlar. 9.B6: Bu butona tıklandığında uygulama(4) sayfasına gider.

Ekran No:9 İsim: Uygulama(3) Öğeler 9.M1 = uygulama baslığı 9.R1= Karakter 9.U1 = uygulama2 9.B1 = Yürü 9.B1 = Ayakkabı seç 9.B3 = Yeniden başlat 9.B4 = uygulama sayfası 9.B5 = geri 9.B6 = ileri Olay Türü DurağanEtkileşimli 9.M1, 9.R1 9.B1, 9.B2, 9.B3, 9.B4, 9.B5, 9.B6 AÇIKLAMALAR: Öğeler: 9.M1 = Uygulama başlığı 9.U1 = Karda yürümeye çalışmak. 9.R1 = Bu sayfada yer alan yörüngeleri açıklar. 9.B1 = Basıldığında karda yürür. 9.B2 = Karda yürüyeceği ayakkabıyı seçer. 9.B2 = Uygulama tekrar başlatılır. Etkileşimler: 9.B4: Bu butona tıklandığında uygulama ana sayfasına gider. 9.B1: kullanıcının uygulamayı yapması sağlar. 9.B6: Bu butona tıklandığında uygulama(4) sayfasına gider. 9.B2: Kullanıcının uygulamayı baştan yapmasını sağlar. 9.B5: Bu butona tıklandığında uygulama(2) sayfasına gider.

Ekran No:10 İsim: Değerlendirme(1) Öğeler 10.M1 = başlık 10.R1 = Karakter 10.B1 = değerlendirme1 10.B2 = değerlendirme2 10.B3 = uygulama3 Olay Türü DurağanEtkileşimli 10.R1, 10.M110.B1, 10.B2, 10.B3 AÇIKLAMALAR: Öğeler: 10.M1 = Değerlendirme başlığı 10.B1 = birinci değerlendirmeyi ifade eder. 10.B2 = ikincisi değerlendirmeyi ifade eder. 10.R2 = Bu sayfada yer alan yörüngeleri açıklar. Etkileşimler: 10.B1: birinci değerlendirme sayfasına gider. 10.B2: ikinci değerlendirme sayfasına gider

Ekran No:11 İsim: Değerlendirme(2) Öğeler 11.M1 = Değerlendirme baslığı 11.R1 = Karakter 11.M2 = soru1 11.B1 = secenek1 11.B1 = seçenek 2 11.B3 = seçenek 3 11.B4 = seçenek 4 11.B5 = geri 11.B6 = ileri 11.B7 = Değerlendirme sayfası Olay Türü DurağanEtkileşimli 11.M111.B1, 11.B2 AÇIKLAMALAR: Öğeler: 11.M1 = Değerlendirme başlığı 11.M2 = Çoktan seçmeli soru 11.R1 = Bu sayfada yer alan yörüngeleri açıklar. 11.B1 = 1. seçeneği seçmesini sağlar. Doğru ve ye yanlış yaptığını gösterir. 11.B2 = 2. seçeneği seçmesini sağlar. Doğru ve ye yanlış yaptığını gösterir. 11.B3 = 3. seçeneği seçmesini sağlar. Doğru ve ye yanlış yaptığını gösterir. 11.B4 = 4. seçeneği seçmesini sağlar. Doğru ve ye yanlış yaptığını gösterir. Etkileşimler: 11.B7: Bu butona tıklandığında Değerlendirme ana sayfasına gider. 11.B1: kullanıcının uygulamayı yapması sağlar. 11.B6: Bu butona tıklandığında uygulama(3) sayfasına gider. 11.B2: Kullanıcının uygulamayı baştan yapmasını sağlar. 11.B5: Bu butona tıklandığında Değerlendirme ana sayfasına gider.

Ekran No:12 İsim: Değerlendirme(3) Öğeler 12.M1 = Değerlendirme baslığı 12.R1 = Karakter 12.M2 = soru2 12.B1 = secenek1 12.B1 = seçenek 2 12.B3 = seçenek 3 12.B4 = seçenek 4 12.B5 = geri 13.B6 = ileri 12.B7 = Değerlendirme sayfası Olay Türü DurağanEtkileşimli 12.M1, 2.M2, 12.R1 12.B1, 12.B2, 12.B3, 12.B4, 13.B6 12.B5, 12.B7 AÇIKLAMALAR: Öğeler: 12.M1 = Değerlendirme başlığı 12.M2 = Çoktan seçmeli soru 12.R1 = Bu sayfada yer alan yörüngeleri açıklar. 12.B1 = 1. seçeneği seçmesini sağlar. Doğru ve ye yanlış yaptığını gösterir. 12.B2 = 2. seçeneği seçmesini sağlar. Doğru ve ye yanlış yaptığını gösterir. 12.B3 = 3. seçeneği seçmesini sağlar. Doğru ve ye yanlış yaptığını gösterir. 12.B4 = 4. seçeneği seçmesini sağlar. Doğru ve ye yanlış yaptığını gösterir. Etkileşimler: 12.B7: Bu butona tıklandığında Değerlendirme ana sayfasına gider. 12.B1: kullanıcının uygulamayı yapması sağlar. 12.B6: Bu butona tıklandığında uygulama(3) sayfasına gider. 12.B2: Kullanıcının uygulamayı baştan yapmasını sağlar. 12.B5: Bu butona tıklandığında Değerlendirme ana sayfasına gider.

Ekran No:13 İsim: Değerlendirme(4) Öğeler 13.M1 = Değerlendirme baslığı 13.R1 = Karakter 13.M2 = soru2 13.B1 = secenek1 13.B1 = seçenek 2 13.B3 = seçenek 3 13.B4 = seçenek 4 13.B5 = geri 13.B6 = ileri 13.B7 = Değerlendirme sayfası Olay Türü DurağanEtkileşimli 12.M111.B1, 11.B2 AÇIKLAMALAR: Öğeler: 13.M1 = Değerlendirme başlığı 13.M2 = Çoktan seçmeli soru 13.R1 = Bu sayfada yer alan yörüngeleri açıklar. 13.B1 = 1. seçeneği seçmesini sağlar. Doğru ve ye yanlış yaptığını gösterir. 13.B2 = 2. seçeneği seçmesini sağlar. Doğru ve ye yanlış yaptığını gösterir. 13.B3 = 3. seçeneği seçmesini sağlar. Doğru ve ye yanlış yaptığını gösterir. 13.B4 = 4. seçeneği seçmesini sağlar. Doğru ve ye yanlış yaptığını gösterir. Etkileşimler: 13.B7: Bu butona tıklandığında Değerlendirme ana sayfasına gider. 13.B1: kullanıcının uygulamayı yapması sağlar. 13.B6: Bu butona tıklandığında uygulama(5) sayfasına gider. 13.B2: Kullanıcının uygulamayı baştan yapmasını sağlar. 13.B5: Bu butona tıklandığında uygulama(3) sayfasına gider.

Ekran No:14 İsim: Değerlendirme(5) Öğeler 14.M1 = Değerlendirme baslığı 14.R1 = Karakter 14.M2 = soru2 14.B1 = secenek1 14.B1 = seçenek 2 14.B3 = seçenek 3 14.B4 = seçenek 4 14.B5 = geri 14.B7 = Değerlendirme sayfası Olay Türü DurağanEtkileşimli 14.M1, 14.M2, 14.R1 14.B1, 14.B2, 14.B3, 14.B4, 14.B6 14.B5, 14.B7 AÇIKLAMALAR: Öğeler: 14.M1 = Değerlendirme başlığı 14.M2 = Çoktan seçmeli soru 14.R1 = Bu sayfada yer alan yörüngeleri açıklar. 14.B1 = 1. seçeneği seçmesini sağlar. Doğru ve ye yanlış yaptığını gösterir. 14.B2 = 2. seçeneği seçmesini sağlar. Doğru ve ye yanlış yaptığını gösterir. 14.B3 = 3. seçeneği seçmesini sağlar. Doğru ve ye yanlış yaptığını gösterir. 14.B4 = 4. seçeneği seçmesini sağlar. Doğru ve ye yanlış yaptığını gösterir. Etkileşimler: 14.B7: Bu butona tıklandığında Değerlendirme ana sayfasına gider. 14.B1: kullanıcının uygulamayı yapması sağlar. 14.B6: Bu butona tıklandığında uygulama(3) sayfasına gider. 14.B2: Kullanıcının uygulamayı baştan yapmasını sağlar.

Ekran No:15 İsim: :Yörünge Nedir? Giriş Öğeler 15.A1 = Yörünge animasyonu 15.R1 = Karakter 15.R2 = Yörünge 15.R3 = Yörünge Nedir? 15.B1 = Başla Olay Türü DurağanEtkileşimli 15.B1 AÇIKLAMALAR: Öğeler: 15.A1 = Dikkat çekmek için sol tarafında yörüngeyi temsil eden bir flash animasyon yer alır. 15.R3 = Yörünge animasyonu bittikten sonra ortaya çıkar. Etkileşimler: 15B1: Başla butonu ile konu anlatıma gider.

Ekran No:16 İsim: Konu anlatımı(1) Dikkat çekme Öğeler 16.R1 = Yörünge Nedir? 16.R2 = Karakter 16.M1 = Örnekler 16.B1 = ileri 16.B2 = geri 16.B3 = anasayfa Olay Türü DurağanEtkileşimli 16.B1, 16.B2, 16.B3 AÇIKLAMALAR: Öğeler: 16.M1 = Yörüngenin tanımı ile ilgili soru sorulur. 16.B1 = konu anlatımın ile ilgili bir sonraki sayfaya gider 16.B2 = konu anlatımın ile ilgili bir önceki sayfaya gider 16.R1 = Yörüngeyi temsil eden bir resim yer alır. 16.R2 = Yörünge tanımını sesli olarak yapar. 16.B3 = Giriş sayfasına gider. Etkileşimler: 16B1: Konu anlatımı (2) sayfasına gider 16B2: Bu butona tıklandığında Giriş sayfasına gider. 16B3: Bu butona tıklandığında Giriş sayfasına gider.

Ekran No:17 İsim: Konu anlatımı(2) Dikkat çekme Öğeler 17.R1 = Yörünge Çeşitleri? 17.R2 = Karakter 17.M1 =Doğrusal Hareket 17.M2 = Eğrisel Hareket 17.M3 = Dairesel Hareket 17.B1 = ileri 17.B2 = geri 17.B3 = anasayfa Olay Türü DurağanEtkileşimli 17.B1, 17.B2, 17.B3 AÇIKLAMALAR: Öğeler: 17.M1 = Doğrusal hareket. 17.M2 = Eğrisel hareket 17.M2 = Dairesel hareket 17.R1 = Yörüngeyi çeşitlerini temsil eden bir resim 17.R2 = Yörünge çeşitlerini söyler. 17.B3 = Giriş sayfasına gider. 17.B1 = konu anlatımın ile ilgili bir sonraki sayfaya gider 17.B2 = konu anlatımın ile ilgili bir önceki sayfaya gider Etkileşimler: 17B1: Konu anlatımı (3) sayfasına gider 17B2: Konu anlatımı (1) sayfasına gider 17B3: Bu butona tıklandığında Giriş sayfasına gider.

Ekran No:18 İsim: Konu anlatımı (3) Dikkat çekme Öğeler 18.A1 = Doğrusal Hareket 18.R1 = Karakter 18.M1 = Tanım, açıklama 18.M2=Doğrusal Hareket Başlık 18.B1 = ileri 18.B2 = geri 18.B3 = ana sayfa Olay Türü DurağanEtkileşimli 18.B1, 18.B2, 18.B3 AÇIKLAMALAR: Öğeler: 18.M1 = Doğrusal hareketi tanımlar. 18.M2=Doğrusal hareket başlığı 18.B1 = konu anlatımı ile ilgili bir sonraki sayfaya gider 18.B2 = konu anlatımı ile ilgili bir önceki sayfaya gider 18.A1 = Doğrusal hareketi temsil eden bir animasyon. 18.R1 = Doğrusal hareketi açıklar. 18.B3 = Giriş sayfasına gider Etkileşimler: 18B1: Konu anlatımı (4) sayfasına gider 18B2: Bu butona tıklandığında Konu anlatımı (2) sayfasına gider. 18B3: Bu butona tıklandığında Giriş sayfasına gider.

Ekran No:19 İsim: Konu anlatımı (4) Dikkat çekme Öğeler 19.A1 = Eğrisel Hareket 19.R1 = Karakter 19.M1 = Tanım, açıklama 19.M2=Eğrisel Hareket Başlık 19.B1 = ileri 19.B2 = geri 19.B3 = ana sayfa Olay Türü DurağanEtkileşimli 19.B1, 19.B2, 19.B3 AÇIKLAMALAR: Öğeler: 19.M1 = Eğrisel hareketi tanımlar. 19.M2= Eğrisel hareket başlığı 19.B1 = konu anlatımı ile ilgili bir sonraki sayfaya gider 19.B2 = konu anlatımı ile ilgili bir önceki sayfaya gider 19.A1 = Eğrisel hareketi temsil eden bir animasyon. 19.R1 = Eğrisel hareketi açıklar. 19.B3 = Giriş sayfasına gider Etkileşimler: 19B1: Konu anlatımı (5) sayfasına gider 19B2: Bu butona tıklandığında Konu anlatımı (3) sayfasına gider. 19B3: Bu butona tıklandığında Giriş sayfasına gider.

Ekran No:20 İsim: Konu anlatımı (5) Dikkat çekme Öğeler 20.A1 = Dairesel Hareket 20.R1 = Karakter 20.M1 = Tanım, açıklama 20.M2= Dairesel Hareket Başlık 20.B1 = ileri 20.B2 = geri 20.B3 = ana sayfa Olay Türü DurağanEtkileşimli 20.B1, 20.B2, 20.B3 AÇIKLAMALAR: Öğeler: 20.M1 = Dairesel hareketi tanımlar. 20.M2= Dairesel hareket başlığı 20.B1 = konu anlatımı ile ilgili bir sonraki sayfaya gider 20.B2 = konu anlatımı ile ilgili bir önceki sayfaya gider 20.A1 = Dairesel hareketi temsil eden bir animasyon. 20.R1 = Dairesel hareketi açıklar. 20.B3 = Giriş sayfasına gider Etkileşimler: 20B1: Konu anlatımı (4) sayfasına gider 20B2: Bu butona tıklandığında uygulama sayfasına gider. 20B3: Bu butona tıklandığında Giriş sayfasına gider.

Ekran No:21 İsim: Uygulama Öğeler 21.M1 = başlık 21.R2 = Karakter 21.B1 = uygulama1 21.B2 = uygulama2 Olay Türü DurağanEtkileşimli 21.B1, 21.B2, 21.B3 AÇIKLAMALAR: Öğeler: 21.M1 = Uygulama başlığı 21.B1 =birinci uygulamayı açar 21.B2 = ikinci uygulamayı açar. 21.B3: ana sayfaya gider 21.R2 = Bu sayfada yer alan uygulamaları açıklar. Etkileşimler: 21.B1: birinci uygulama sayfasına gider. 21.B2: ikinci uygulama sayfasına gider

Ekran No:22 İsim: Uygulama(1) Öğeler 22.M1 = başlık 22.A1=Animasyon 22.R2 = Karakter 22.B1 = uygulama1 22.B2 = uygulama2 22.B3=uygulama ana sayfası 22.B4=ileri 22.B5=geri Olay Türü DurağanEtkileşimli 22.B4, 22.B5 AÇIKLAMALAR: Öğeler: 22.M1 = Uygulama başlığı 22.B1 = bilgi giriş kutusu. Etkileşimde bulunan buraya animasyonda yöneltilen soru ile ilgili bilgi girer. 22.B2 = etkileşimde bulunanın girdiği bilginin sınanmasını sağlar. Sonucu ekrana getirir. 22.R2 = Uygulama1’i açıklar 22.A1= uygulama animasyonunun olduğu kısım. Etkileşim: 22.B1 = bilgi giriş kutusu. 22.B2 = girilen bilgiyi sınar. 22.B3=uygulama ana sayfası 22.B4=ileri 22.B5=geri

Ekran No:23 İsim: Uygulama(2) Öğeler 23.M1 = başlık 23.A1=Animasyon 23.R2 = Karakter 23.B1 = uygulama1 23.B2 = uygulama2 Olay Türü DurağanEtkileşimli 23.B1, 23.B2 AÇIKLAMALAR: Öğeler: 23.M1 = Uygulama başlığı 23.B1 = bilgi giriş kutusu. Etkileşimde bulunan buraya animasyonda yöneltilen soru ile ilgili bilgi girer. 23.B2 = etkileşimde bulunanın girdiği bilginin sınanmasını sağlar. Sonucu ekrana getirir. 23.R2 = Uygulama1’i açıklar 23.A1=uygulama animasyonunun olduğu kısım. Etkileşim: 23.B1 = bilgi giriş kutusu. 23.B2 = girilen bilgiyi sınar. 23.B3=uygulama ana sayfası 23.B4=ileri 23.B5=geri

Ekran No:24 İsim: Değerlendirme(1) Öğeler 24.M1 = Değerlendirme baslığı 24.R1 = Karakter 24.M2 = soru1 24.B1 = secenek1 24.B1 = seçenek 2 24.B3 = seçenek 3 24.B4 = seçenek 4 24.B5 = geri 24.B6 = ileri 24.B7 = anasayfa sayfası Olay Türü DurağanEtkileşimli 24.M124.B1, 24.B2 AÇIKLAMALAR: Öğeler: 24.M1 = Değerlendirme başlığı 24.M2 = Çoktan seçmeli soru 24.R1 = Bu sayfada yer alan yörüngeleri açıklar. 24.B1 = 1. seçeneği seçmesini sağlar. Doğru ve ye yanlış yaptığını gösterir. 24.B2 = 2. seçeneği seçmesini sağlar. Doğru ve ye yanlış yaptığını gösterir. 24.B3 = 3. seçeneği seçmesini sağlar. Doğru ve ye yanlış yaptığını gösterir. 24.B4 = 4. seçeneği seçmesini sağlar. Doğru ve ye yanlış yaptığını gösterir. Etkileşimler: 24.B7: Bu butona tıklandığında ana sayfaya gider. 24.B1: kullanıcının uygulamayı yapması sağlar. 24.B6: Bu butona tıklandığında uygulama(3) sayfasına gider. 24.B2: Kullanıcının uygulamayı baştan yapmasını sağlar. 24.B5: Bu butona tıklandığında Değerlendirme ana sayfasına gider.

Ekran No:25 İsim: Değerlendirme(2) Öğeler 25.M1 = Değerlendirme baslığı 25.R1 = Karakter 25.M2 = soru2 25.B1 = secenek1 25.B1 = seçenek 2 25.B3 = seçenek 3 25.B4 = seçenek 4 25.B5 = geri 25.B6 = ileri 25.B7 = Değerlendirme sayfası Olay Türü DurağanEtkileşimli 25.M125.B1, 25.B2 AÇIKLAMALAR: Öğeler: 25.M1 = Değerlendirme başlığı 25.M2 = Çoktan seçmeli soru 25.R1 = Bu sayfada yer alan yörüngeleri açıklar. 25.B1 = 1. seçeneği seçmesini sağlar. Doğru ve ye yanlış yaptığını gösterir. 25.B2 = 2. seçeneği seçmesini sağlar. Doğru ve ye yanlış yaptığını gösterir. 25.B3 = 3. seçeneği seçmesini sağlar. Doğru ve ye yanlış yaptığını gösterir. 25.B4 = 4. seçeneği seçmesini sağlar. Doğru ve ye yanlış yaptığını gösterir. Etkileşimler: 25.B7: Bu butona tıklandığında Değerlendirme ana sayfasına gider. 25.B1: kullanıcının uygulamayı yapması sağlar. 25.B6: Bu butona tıklandığında uygulama(3) sayfasına gider. 25.B2: Kullanıcının uygulamayı baştan yapmasını sağlar. 25.B5: Bu butona tıklandığında Değerlendirme ana sayfasına gider.

Ekran No:26 İsim: Değerlendirme(4) Öğeler 26.M1 = Değerlendirme baslığı 26.R1 = Karakter 26.M2 = soru2 26.B1 = secenek1 26.B1 = seçenek 2 26.B3 = seçenek 3 26.B4 = seçenek 4 26.B5 = geri 26.B6 = ileri 26.B7 = ana sayfası Olay Türü DurağanEtkileşimli 26.M126.B1, 26.B2 AÇIKLAMALAR: Öğeler: 26.M1 = Değerlendirme başlığı 26.M2 = Çoktan seçmeli soru 26.R1 = Bu sayfada yer alan yörüngeleri açıklar. 26.B1 = 1. seçeneği seçmesini sağlar. Doğru ve ye yanlış yaptığını gösterir. 26.B2 = 2. seçeneği seçmesini sağlar. Doğru ve ye yanlış yaptığını gösterir. 26.B3 = 3. seçeneği seçmesini sağlar. Doğru ve ye yanlış yaptığını gösterir. 26.B4 = 4. seçeneği seçmesini sağlar. Doğru ve ye yanlış yaptığını gösterir. Etkileşimler: 26.B7: Bu butona tıklandığında ana sayfaya gider. 26.B1: kullanıcının uygulamayı yapması sağlar. 26.B6: Bu butona tıklandığında uygulama(5) sayfasına gider. 26.B2: Kullanıcının uygulamayı baştan yapmasını sağlar. 26.B5: Bu butona tıklandığında uygulama(3) sayfasına gider.

Ekran No:27 İsim:Sürat nedir? Giriş Öğeler 27.A1 = Sürat animasyonu 27.R1 = Karakter 27.R3 = Sürat Nedir? 27.B1 = Başla Olay Türü DurağanEtkileşimli 27.B1 AÇIKLAMALAR: Öğeler: 27.A1 = Dikkat çekmek yarış arabası karakteri ekranda vın sesi ile beraber geçer. 27.R3 = Animasyondaki sürat arabası geçtikten sonra ortaya çıkar. Etkileşimler: 27B1: Başla butonu ile konu anlatıma gider.

Ekran No:28 İsim: Konu anlatımı(1) Dikkat çekme Öğeler 28.R1 = Sürat Nedir? 28.R2 = Karakter 28.M1 = Örnek olay 28.B1 = ileri 28.B2 = geri 28.B3 = anasayfa Olay Türü DurağanEtkileşimli 2.B1, 2.B2, 2.B3 AÇIKLAMALAR: Öğeler: 28.M1 = Süratle ilgili araba yarışı hikayesi anlatıyor 28.B1 = konu anlatımın la ilgili bir sonraki sayfasına gider 28.B2 = konu anlatımın la ilgili bir önceki sayfasına gider 28.R1 = Yarış pistinde ki arabaların resmi olacak 28.R2 = Bu sayfada yer alan yörüngeleri açıklar.Karakterin başlığı olacak ve pilot görünümü verilecek. 28.B3 = Giriş sayfasına gider. Etkileşimler: 28B1: Konu anlatımı (2) sayfasına gider 28B2: Bu butona tıklandığında Giriş sayfasına gider. 28B3: Bu butona tıklandığında Giriş sayfasına gider.

Ekran No:29 İsim: Konu anlatımı (2) Dikkat çekme Öğeler 29.A1 = Yarış arabası 29.R1 = Karakter 39.M1 = Örnek 29.B1 = ileri 29.B2 = geri 29.B3 = ana sayfa Olay Türü DurağanEtkileşimli 29.B1, 29.B2, 29.B3 AÇIKLAMALAR: Öğeler: 29.M1 = örnek olayla ilgili sorular? 29.B1 = konu anlatımın la ilgili bir sonraki sayfasına gider 29.B2 = konu anlatımın la ilgili bir önceki sayfasına gider 29.A1 = Pistte yarış yapan araba resmi 29.R2 = Bu sayfada yer alan yörüngeleri açıklar. 29.B3 = süratle ilgili girişe gider Etkileşimler: 29B1: Konu anlatımı (29) sayfasına gider 29B2: Bu butona tıklandığında Konu anlatımı (2) sayfasına gider. 29B3: Bu butona tıklandığında Giriş sayfasına gider.

Ekran No:30 İsim: Konu anlatımı (3) Geliştirme Öğeler 30.R1 = Yarış arabası 30.R4 = Karakter 30.M1 = metin1 30.B1 = ileri 30.B2 = geri 30.B3 = anasayfa Olay Türü DurağanEtkileşimli 30.B1, 30.B2, 30.B3 AÇIKLAMALAR: Öğeler: 30.R1 = Yarış yapan iki araba resmi 30.M1 = Sürat kavramı açıklanır. 30.B1 = konu anlatımın la ilgili bir sonraki sayfasına gider 30.B2 = konu anlatımın la ilgili bir önceki sayfasına gider 30.B3 = süratla ilgili giriş sayfasına gider. Etkileşimler: 30B1: Konu anlatımı (4) sayfasına gider 30B2: Bu butona tıklandığında Konu anlatımı (2) sayfasına gider. 30B3: Bu butona tıklandığında Giriş sayfasına gider.

Ekran No:31 İsim: Konu anlatımı (3) Geliştirme Öğeler 31.A1 = Araba yarışma 31.R4 = Karakter 31.M1 = metin1 31.B1 = ileri 31.B2 = geri 31.B3 = anasayfa Olay Türü DurağanEtkileşimli 31.B1, 31.B2, 31.B3 AÇIKLAMALAR: Öğeler: 31A1 = Yarış yapan iki araba animasyonu 31.M1 = Sürat kavramı açıklanır. 31.B1 = konu anlatımın la ilgili bir sonraki sayfasına gider 31.B2 = konu anlatımın la ilgili bir önceki sayfasına gider 31.B3 = süratle ilgili giriş sayfasına gider. Etkileşimler: 31B1: Konu anlatımı (4) sayfasına gider 31B2: Bu butona tıklandığında Konu anlatımı (2) sayfasına gider. 31B3: Bu butona tıklandığında Giriş sayfasına gider.

Ekran No:32 İsim: Konu anlatımı (4) Geliştirme Öğeler 32.R1 = yarış resmi 32.R2 = Karakter 32.M1 = metin1 32.B1 = ileri 32.B2 = geri 32.B3 = anasayfa Olay Türü DurağanEtkileşimli 32.B1, 32.B2, 32.B3 AÇIKLAMALAR: Öğeler: 32.R1 Koşu yarışmasında bitiş çizgisine yaklaşmış çocukların resmi bulunur. 32.R2 = Bu sayfada yer alan yörüngeleri açıklar. 32.M1 = 5.R1 olayın açıklaması yapılır. 32.B1 = konu anlatımın la ilgili bir sonraki sayfasına gider 32.B2 = konu anlatımın la ilgili bir önceki sayfasına gider 32.B3 = süratle ilgili giriş sayfasına gider. Etkileşimler: 32B1: Konu anlatımı (5) sayfasına gider 32B2: Bu butona tıklandığında Konu anlatımı (3) sayfasına gider. 32: Bu butona tıklandığında Giriş sayfasına gider.

Ekran No:33 İsim: Konu anlatımı (5) Geliştirme Öğeler 33.R1 = Otobüs yolculuğu 33.R2 = Karakter 33.M1 = metin1 33.B1 = ileri 33.B2 = geri 33.B3 = anasayfa Olay Türü DurağanEtkileşimli 33.B1, 33.B2, 33.B3 AÇIKLAMALAR: Öğeler: 33.R1 =Otobüsün hızını hesaplayacaktır. Giden otobüs resmi konur. 33.R2 = Bu sayfada yer alan yörüngeleri açıklar. 33.M1 = Otobüsün zamana bağlı hızını hesaplar 33.B1 = konu anlatımın la ilgili bir sonraki sayfasına gider 33.B2 = konu anlatımın la ilgili bir önceki sayfasına gider 33.B3 = süratle ilgili giriş sayfasına gider. Etkileşimler: 33B1: Konu anlatımı (6) sayfasına gider 33B2: Bu butona tıklandığında Konu anlatımı (4) sayfasına gider. 33B3: Bu butona tıklandığında Giriş sayfasına gider.

Ekran No:34 İsim: Uygulama Öğeler 34.M1 = başlık 34.R2 = Karakter 34.B1 = uygulama Olay Türü DurağanEtkileşimli 34.B1, 34.B2, 34.B3 AÇIKLAMALAR: Öğeler: 34.M1 = Uygulama başlığı 34.B1 = uygulamayı ifade eder. 34.R2 = Bu sayfada yer alan yörüngeleri açıklar. Etkileşimler: 34.B1: uygulamaya gider.

Ekran No:35 İsim: Uygulama(2) Öğeler 35.M1 = uygulama baslığı 35.R1= Karakter 35.U1 = uygulama1 35.B1 = Değerlendir 35.B2 = Yeniden başlat 35.B3 = 35.B4 35.B5 Olay Türü DurağanEtkileşimli 35.M135.B1, 35.B2 AÇIKLAMALAR: Öğeler: 35.M1 = Uygulama başlığı 35.U1 =Grafik çizme uygulamasıdır. 35.R1 = Bu sayfada yer alan yörüngeleri açıklar. 35.B1 = hız-zaman grafiğini doğru bir şekilde doldurur ve değerlendirmeye basar. 35.B2 = Uygulama tekrar başlatılır. Etkileşimler: 35.B1: kullanıcının uygulamayı yapması sağlar. 35.B4: Bu butona tıklandığında uygulama ana sayfasına gider. 35.B2: Kullanıcının uygulamayı baştan yapmasını sağlar. 35.B6: Bu butona tıklandığında uygulama(4) sayfasına gider.

Ekran No:36 İsim: Değerlendirme(1) Öğeler 36.M1 = başlık 36.R2 = Karakter 36.B1 = değerlendirme1 36.B2 = değerlendirme2 36.B3 = uygulama3 Olay Türü DurağanEtkileşimli 36.B1, 36.B2, 36.B3 AÇIKLAMALAR: Öğeler: 36.M1 = Değerlendirme başlığı 36.B1 = birinci değerlendirmeyi ifade eder. 36.B2 = ikincisi değerlendirmeyi ifade eder. 36.R2 = Bu sayfada yer alan yörüngeleri açıklar. Etkileşimler: 36.B1: birinci değerlendirme sayfasına gider. 36.B2: ikinci değerlendirme sayfasına gider

Ekran No:37 İsim: Değerlendirme(2) Öğeler 37.M1 = Değerlendirme baslığı 37.R1 = Karakter 37.M2 = soru1 37.B1 = secenek1 37.B1 = seçenek 2 37.B3 = seçenek 3 37.B4 = seçenek 4 37.B5 = geri 11.B6 = ileri 37.B7 = Değerlendirme sayfası Olay Türü DurağanEtkileşimli 37.M137.B1, 37.B2 AÇIKLAMALAR: Öğeler: 37.M1 = Değerlendirme başlığı 37.M2 = Çoktan seçmeli soru 37.R1 = Bu sayfada yer alan yörüngeleri açıklar. 37.B1 = 1. seçeneği seçmesini sağlar. Doğru ve ye yanlış yaptığını gösterir. 37.B2 = 2. seçeneği seçmesini sağlar. Doğru ve ye yanlış yaptığını gösterir. 37.B3 = 3. seçeneği seçmesini sağlar. Doğru ve ye yanlış yaptığını gösterir. 37.B4 = 4. seçeneği seçmesini sağlar. Doğru ve ye yanlış yaptığını gösterir. Etkileşimler: 37.B7: Bu butona tıklandığında Değerlendirme ana sayfasına gider. 37.B1: kullanıcının uygulamayı yapması sağlar. 37.B6: Bu butona tıklandığında uygulama(3) sayfasına gider. 37.B2: Kullanıcının uygulamayı baştan yapmasını sağlar. 37.B5: Bu butona tıklandığında Değerlendirme ana sayfasına gider.

Ekran No:38 İsim: Değerlendirme(3) Öğeler 38.M1 = Değerlendirme baslığı 38.R1 = Karakter 38.M2 = soru2 38.B1 = secenek1 38.B1 = seçenek 2 38.B3 = seçenek 3 38.B4 = seçenek 4 38.B5 = geri 13.B6 = ileri 38.B7 = Değerlendirme sayfası Olay Türü DurağanEtkileşimli 38.M138.B1, 38.B2 AÇIKLAMALAR: Öğeler: 38.M1 = Değerlendirme başlığı 38.M2 = Çoktan seçmeli soru 38.R1 = Bu sayfada yer alan yörüngeleri açıklar. 38.B1 = 1. seçeneği seçmesini sağlar. Doğru ve ye yanlış yaptığını gösterir. 38.B2 = 2. seçeneği seçmesini sağlar. Doğru ve ye yanlış yaptığını gösterir. 38.B3 = 3. seçeneği seçmesini sağlar. Doğru ve ye yanlış yaptığını gösterir. 38.B4 = 4. seçeneği seçmesini sağlar. Doğru ve ye yanlış yaptığını gösterir. Etkileşimler: 38.B7: Bu butona tıklandığında Değerlendirme ana sayfasına gider. 38.B1: kullanıcının uygulamayı yapması sağlar. 38.B6: Bu butona tıklandığında uygulama(3) sayfasına gider. 38.B2: Kullanıcının uygulamayı baştan yapmasını sağlar. 38.B5: Bu butona tıklandığında Değerlendirme ana sayfasına gider.

Ekran No:39 İsim: Değerlendirme(4) Öğeler 39.M1 = Değerlendirme baslığı 39.R1 = Karakter 39.M2 = soru2 39.B1 = secenek1 39.B1 = seçenek 2 39.B3 = seçenek 3 39.B4 = seçenek 4 39.B5 = geri 13.B6 = ileri 39.B7 = Değerlendirme sayfası Olay Türü DurağanEtkileşimli 39.M139.B1, 39.B2 AÇIKLAMALAR: Öğeler: 39.M1 = Değerlendirme başlığı 39.M2 = Çoktan seçmeli soru 39.R1 = Bu sayfada yer alan yörüngeleri açıklar. 39.B1 = 1. seçeneği seçmesini sağlar. Doğru ve ye yanlış yaptığını gösterir. 39.B2 = 2. seçeneği seçmesini sağlar. Doğru ve ye yanlış yaptığını gösterir. 39.B3 = 3. seçeneği seçmesini sağlar. Doğru ve ye yanlış yaptığını gösterir. 39.B4 = 4. seçeneği seçmesini sağlar. Doğru ve ye yanlış yaptığını gösterir. Etkileşimler: 39.B7: Bu butona tıklandığında Değerlendirme ana sayfasına gider. 39.B1: kullanıcının uygulamayı yapması sağlar. 39.B6: Bu butona tıklandığında uygulama(5) sayfasına gider. 39.B2: Kullanıcının uygulamayı baştan yapmasını sağlar. 39.B5: Bu butona tıklandığında uygulama(3) sayfasına gider.