DÜZEN KUŞAĞI BİRİMDEN BÜTÜNE

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Gözün kısımlarını yerleştirme oyunu
Advertisements

YAPI İŞLERİ VE TEKNİK DAİRE BAŞKANLIĞI
8.SINIF BÜTÜNDE FARKLILIK
HOT POTATOES.
KOMİSYONLARIN KURULMASI
KONU: ÇALIŞMA YAPRAĞI HAZIRLAYAN: DEMET KILIÇ MATEMATİK ÖĞRETMENİ.
PARADİGMA DEĞİŞİMİ Çetin TORAMAN.
/ gelişimin adresi… ŞİMDİ DÜŞÜNME ZAMANI 2011 TEKNOLOJİ VE TASARIM DERSİ ÖĞRENCİ ETKİNLİKLERİ ULUSAL SERGİSİ
STANDART DOSYA PLANININ UYGULANMASI
Benim Öğretmenim Benim Öğrencim Modülü Benim Öğretmenim Benim Öğrencim Modülüne ulaşmak için bu yolu izleyebilirsiniz.
GEOMETRİK CİSİMLERDE DÖNME HAREKETİ
IŞIL ÖNCEL EBRU YETİM SERAP DAĞLAR YASEMİN ARSLAN NURGÜL KABAR
ÖĞRENME STİLLERİ.
ÜNAL GÜLMEZ REHBERLİK SERVİSİ
EĞİTİMDE DİKKAT VE MOTİVASYON. DİKKAT NEDİR? William James’e göre dikkat: Zihnin aynı anda beliren nesne ya da düşüncelerden birini açık ve net olarak.
8 Sınıf Düzen Kuşağı.
TARTIŞMA YÖNTEMİ.
BİLİM ADAMI OLMAK İSTERMİSİNİZ?
PROJE TABANLI ÖĞRENME.
6 Sınıf Düzen Kuşağı.
Tömük Yeşilyurt İlköğretim Okulu 6.Sınıf Leyla YILMAZ
Polonya(Kurucu)-Türkiye(Kurucu)-Makedonya(Üye)
KAYNAŞTIRMA öğrencileri Ölçme ve Değerlendirme Esasları
Altı Şapkalı Düşünme Tekniği
TASARRUF NE GÜZELDİR.
Yaratıcı Düşüncelerimizi Ortaya ÇIKARALIM
Yukarıdaki Resmi İnceleyelim…
BİR DÜZLEM İLE BİR GEOMETRİK CİSMİN ARA KESİTİNİ BELİRLEME
DÖNÜŞÜM GEOMETRİSİ ÖRÜNTÜ VE SÜSLEMELER
Neden Proje Yönetimi - PROBLEMLERİN KARMAŞIKLIĞI - TEK BİR KİŞİNİN ÇÖZÜME ULAŞMA GÜÇLÜĞÜ - DİSİPLİNLER ARASI İLİŞKİLERİN SAĞLANMASI - MADDE VE İNSAN KAYNAKLARININ.
MATEMATİK
MEHMET GÖK 2/B SINIFI ÖĞRETMENİ
ÖĞRETİM STRATEJİLERİ Murad TİRYAKİOĞLU.
TEKNOLOJİ VE TASARIM DERSİ 6. SINIFLAR
DÜZEN KUŞAĞI Bütünde Farklılık
UĞUR DERSHANELERİ REHBERLİK BİRİMİ EYLÜL 2004
HAVA DURUMU VE MEVSİMLER
Devinişsel Hedeflere Ulaşma Öğretim İlke ve Yöntemleri Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık.
Hangi duygularımız var ve bu duyguları nasıl ifade ediyoruz? Drama yaparak her duyguyu yaşadık. Parmak izlerimiz farklımıdır? deneyi ile büyüteçle tanıştık..
DERS: Sosyal Bilgiler ÜNTE: Uzaktaki Arkadaşlarım SINIF: 4/A
2012 TEKNOLOJİ VE TASARIM DERSİ ÖĞRENCİ ETKİNLİKLERİ
DÜŞÜNMEYİ ÖĞRETME AKLIN SINIRLARINI GENİŞLETMEK İÇİN
Yapılandırmacılığa Dayalı Öğrenme Modelleri
ÖZDEŞLİKLER a2-b2=(a-b).(a+b) a2 (a-b)2 = a2-2.a.b+b2 (a+b)2 b2
WORD WORD UYGULAMA.
1. KUŞAK DÜZEN.
Öğr.Gör.Seda AKIN GÜRDAL
BÖLÜM 10 OYUN. BÖLÜM 10 OYUN 1. Fiziksel Büyüme ve Gelişmeyi Etkileyen Faktörler Oyun, çocuğun fiziksel, zihinsel, duygusal ve sosyal yönden gelişimini.
Orijinallik. Orijinallik; ilk defa ortaya konma, özgün olma anlamlarına gelmektedir. Orijinal olanı düşünebilme, yaratıcı düşünmenin temel bileşenlerinden.
HAYAT BİLGİSİ VE SOSYAL BİLGİLERDE BECERİ EĞİTİMİ
NEDEN TEKNOLOJİ VE TASARIM PROGRAMI ?
GEOMETRİK ŞEKİLLER KARE
KONU: ÇALIŞMA YAPRAĞI HAZIRLAYAN: DEMET KILIÇ MATEMATİK ÖĞRETMENİ.
Bolu İzzet Baysal Halk Eğitimi Merkezi ve A.S.O. GİRİŞİMCİLİK BİLGİLENDİRME TOPLANTISI.
Diyarbakır tanıtım toplantısı ŞİMDİ DÜŞÜNME ZAMANI 2013 TEKNOLOJİ VE TASARIM DERSİ ÖĞRENCİ ETKİNLİKLERİ ULUSAL SERGİSİ Diyarbakır tanıtım toplantısı.
Bir İŞLEM Öğretilecekse, Öğretmenin Sunuda Kullanacağı içerik Öğeleri Öğrencinin Alıştırma + Değerlendirme Etkinliklerinde Kullanacağı İçerik Öğeleri Genelleme.
Deneme 1. Deneme 2 Deneme 3.
Girİşİmcİ Kİmdİr? ÖĞR.GÖR.TAYLAN VURGUN.
Öğretim Programı Tasarım Soruları
Kavramların Özellikleri Matematiksel Kavramların Gelişimi
Bir Öneri… 5E Modeli 1. Girme 2. Keşfetme 3. Açıklama 4. Derinleştirme
Makale ve Deneme Makale nedir? Deneme nedir? Makale ve deneme arasındaki farklar nelerdir?
PERİYODİK SİSTEMİN TARİHÇESİ. BİLİM ADAMLARI.
STRATEJİ OLUŞTURMA.
Öğretim Programı (1-4) Kazanımları Sunusu
Kavramların Özellikleri Matematiksel Kavramların Gelişimi
TASARIM NEDİR? Bu sunu PowerPoint'in yeni yeteneklerini gösterir ve en iyi Slayt Gösterisi'nde görüntülenebilir. Bu slaytlar, PowerPoint 2010'da oluşturacağınız.
DENEME.
DENEME
Sunum transkripti:

DÜZEN KUŞAĞI BİRİMDEN BÜTÜNE www.serdarkalkan.com DÜZEN KUŞAĞI BİRİMDEN BÜTÜNE Neriman UMURCA

ARAŞTIRMA BU ETKİNLİKTE ÖĞRENCİLERDEN DEĞİŞKENLİĞİ OLMAYAN BİÇİMLERİ KULLANARAK BİR DÜZEN OLUŞTURMALARI BEKLENMEKTEDİR. NASIL BİR DÜZENE ULAŞACAKLARI İLE İLGİLİ BİR FİKİR OLUŞMAMIŞTIR. www.serdarkalkan.com

TEMEL BİRİM ARAYIŞI ÖĞRENCİLERE DEĞİŞKENLİĞİ OLMAYAN BİÇİMLERDEN KARE VE DAİRENİN DEĞİŞKENLİĞİ OLMAYAN BİÇİM OLDUĞUNU KAVRATMAK İÇİN ÖNCE GEOMETRİK ŞEKİLLERLE İLİŞKİ KURDURULUR. DEĞİŞKENLİĞİ OLMAYAN BU İKİ BİRİMİ KULLANARAK ÇOĞALABİLİR TEMEL BİR BİRİM ELDE ETME YOLUNDA DENEME VE ARAŞTIRMALARA BULUNUR. www.serdarkalkan.com

BU AŞAMADA ÖĞRENCİMİZ İLK OLARAK DEĞİŞKENLİĞİ OLMAYAN BİÇİMLERDEN KARE VE DAİRE KULLANARAK DENEME VE ARAMALARDA BULUNACAKTIR. www.serdarkalkan.com

FARKLI BÜYÜKLÜKTE DEĞİŞKENLİĞİ OLAYAN BİÇİMLER YAPARAK DENEME VE ARAMALARINA BAŞLAR. www.serdarkalkan.com

ÇALIŞACAĞI DEĞİŞKENLİĞİ OLMAYAN BİÇİME VE BÜYÜKLÜĞÜNE ÖĞRENCİ KARAR VERECEKTİR. www.serdarkalkan.com

ARANILAN DÜZEN İÇİN KARAR VERİLEN BİÇİMLER DEĞİŞİK ŞEKİLLERDE BİRLEŞTİRİLEREK ÇOĞALABİLİR BİRİM ARAYIŞINA BAŞLANILIR. www.serdarkalkan.com

www.serdarkalkan.com

www.serdarkalkan.com

www.serdarkalkan.com

www.serdarkalkan.com

www.serdarkalkan.com

www.serdarkalkan.com

BU ARAYIŞLAR ÖĞRENCİNİN BELLİ BİR BİRİME KARAR VERMESİNE KADAR DEVAM EDECEKTİR. www.serdarkalkan.com

ÖĞRENCİNİN TEMEL BİRİME ULAŞMASI ZAMAN ALABİLİR ÖĞRENCİNİN TEMEL BİRİME ULAŞMASI ZAMAN ALABİLİR. BU KONUDA ÖĞRENCİNİN SABIRLI OLMASI GEREKECEKTİR. ÇOĞALABİLİR TEMEL BİRİMİ ELDE ETMESİ İÇİN ÖĞRENCİNİN ARAYIŞLARINA DEVAM ETMESİ SÜREKLİ OLARAK ÖĞRETMEN TARAFINDAN TEŞVİK EDİLMELİDİR. www.serdarkalkan.com

www.serdarkalkan.com

www.serdarkalkan.com

www.serdarkalkan.com

www.serdarkalkan.com

www.serdarkalkan.com

ÖĞRENCİ BU NOKTADA SÜREKLİ OLARAK TEMEL BİÇİMLERİ İLE ARAYIŞTA OLACAKTIR. www.serdarkalkan.com

www.serdarkalkan.com

www.serdarkalkan.com

www.serdarkalkan.com

www.serdarkalkan.com

www.serdarkalkan.com

www.serdarkalkan.com

www.serdarkalkan.com

www.serdarkalkan.com

www.serdarkalkan.com

www.serdarkalkan.com

DENEME VE ARAMALARDAN ÖĞRENCİ ZAMAN ZAMAN SIKILABİLİR DENEME VE ARAMALARDAN ÖĞRENCİ ZAMAN ZAMAN SIKILABİLİR. BU ARALARDA ÖĞRENCİLERİMİZE PROGRAM EKLERİNDE BULUNAN BİLİM ADAMLARININ BİYOĞRAFİLERİ VEYA ÇEŞİTLİ BULUŞ HİKAYELERİ OKUNABİLİR. www.serdarkalkan.com

ÖĞRETMEN İSTERSE YARATICI DÜŞÜNCEYİ UYARAN TEKNİKLERDEN BİRİNİ DE SINIFA UYGULAYABİLİR. SINIFIN MOTİVASYONU SAĞLANDIKTAN SONRA ÖĞRENCİLER TEKRAR BİR DÜZENE ULAŞMA KONUSUNDA ÇALIŞMALARINA KALDIKLARI YERDEN DEVAM EDERLER. www.serdarkalkan.com

www.serdarkalkan.com

www.serdarkalkan.com

ÖĞRENCİ DENEME VE ARAMALAR SONUCUNDA ÇOĞALABİLİR TEMEL BİR BİRİME KARAR VERMİŞTİR. www.serdarkalkan.com

www.serdarkalkan.com

BU AŞAMADA TEMEL BİRİM SAYISINI DÜŞÜNDÜĞÜ DÜZENE ULAŞINCAYA KADAR COĞALTACAKTIR. www.serdarkalkan.com

www.serdarkalkan.com

ÖĞRENCİNİN YAPMIŞ OLDUĞU ÇOĞALABİLİR TEMEL BİRİMLER DEĞİŞİK YÖN VE ŞEKİLLERDE BİR ARAYA GETİRİLEREK FARKLI DÜZEN ARAYIŞLARINA ÖĞRENCİ DEVAM EDECEKTİR. www.serdarkalkan.com

www.serdarkalkan.com

İKİ TEMEL BİRİM ÜST ÜSTE KONULARAK DÜZENE ULAŞMADA ARAYIŞLARINA ÖĞRENCİ DEVAM ETMEKTE. www.serdarkalkan.com

www.serdarkalkan.com

DÜZENİN HANGİ KADEMEDE BİTİRİLECEĞİNE ÖĞRENCİ KARAR VERECEKTİR. ÖĞRENCİ TEMEL BİRİMLERİ ÜST ÜSTE DİZEREK BİR DÜZEN OLUŞTURMAYA KARAR VERMİŞTİR TEMEL BİRİMLER HER KADEMEDE YÖN DEĞİŞTİREREK DÜZEN OLUŞTURMA YOLUNDA ADIMLAR ATILIR. DÜZENİN HANGİ KADEMEDE BİTİRİLECEĞİNE ÖĞRENCİ KARAR VERECEKTİR. www.serdarkalkan.com

www.serdarkalkan.com

www.serdarkalkan.com

www.serdarkalkan.com

www.serdarkalkan.com

www.serdarkalkan.com

www.serdarkalkan.com

www.serdarkalkan.com

www.serdarkalkan.com

www.serdarkalkan.com

www.serdarkalkan.com

www.serdarkalkan.com

www.serdarkalkan.com

www.serdarkalkan.com

www.serdarkalkan.com

ÖĞRENCİ DÜŞÜNDÜĞÜ DÜZENİ DEĞİŞKENLİĞİ OLMAYAN BİÇİMLERDEN ELDE ETTİĞİ TEMEL BİRİMLERİ ÇOĞALTARAK ELDE ETMİŞTİR. www.serdarkalkan.com

AYNI TEMEL BİRİMLERİ KULLANARAK ÖĞRENCİNİN OLUŞTURDUĞU FARKLI DÜZEN ARAYIŞLARI. www.serdarkalkan.com

www.serdarkalkan.com

www.serdarkalkan.com

www.serdarkalkan.com

www.serdarkalkan.com

www.serdarkalkan.com

www.serdarkalkan.com

www.serdarkalkan.com

www.serdarkalkan.com

www.serdarkalkan.com

www.serdarkalkan.com

www.serdarkalkan.com

www.serdarkalkan.com

www.serdarkalkan.com

ÖĞRENCİLER YAPMIŞ OLDUĞU BU DENEME VE ARAMALARLA OLDUKÇA FARKLI YAPIYA SAHİP SONSUZ SAYIDA DÜZENE GİDİLEBİLECEĞİNİ GÖRMÜŞ OLACAKLARDIR. www.serdarkalkan.com

Neriman Umurca’ ya sonsuz teşekkürler… teknolojizm ve hayat grubuna üye olmak için tıklayınız www.serdarkalkan.com