Hoş geldiniz Duncan Graham Head of Marketing and Communications/Pazarlama ve İletişim Daire Başkanı.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Kelime Uygulama Sunumu - 20 Bu sunumdaki kelimeler… • To celebrate • Celebrity • Census • To charge (with) • To cite.
Advertisements

GREEN TOUCH PROJECT Bu Proje TOBB ve Eurochambres Koordinasyonunda Yürütülmektedir.Bu Proje Avrupa Birliği Tarafından Finanse Edilmektedir.
Do you know who I am? Kim olduğumu biliyor musun?.
© 2011 IFRS Foundation 1 IFRS for SMEs Konu 2.5(b) Test ve Tartışma Varlıklar Bölümler 14 &15.
FORM 3 USE OF THE PRESENT CONTINUOUS TENSE • a)Bu tense ile temel olarak içinde bulunduğumuz anda yapmakta olduğumuz eylemleri anlatırız. Zamanı.
Journal Use Reports Süreli Yayın Koleksiyonu Geliştirmenizde Güçlü Karar Destek Hizmeti - Kasım
JOUR 384 Online Journalism
Kobi Tanımı 150 kişiden daha az çalışanı olan kurumlar
SATIN ALMA EĞİTİMİ “YAPIM İŞLERİ” MAYIS 2006 PROCUREMENT TRAINING WORKS MAY 2006.
İZLEME VE DEĞERLENDİRME BİRİMİ
İNTERNET VE SOSYAL AĞLAR.
Ders Hazırlama Şablonu
KARTAL BELEDİYE BAŞKANLIĞI BASIN YAYIN VE HALKLA İLİŞKİLER MÜDÜRLÜĞÜ
Introducing yourself ● Numbers ● Greeting
1 2 HE in General …………… EM…………… EM Projects …………….. VenueVenue MEU KYK Info on EM in General Yüksek Lisans ve Doktora Programları İçin Hareketlilik.
İÇERİK 2  Yasal Yükümlülükler  Görünürlük Faaliyetleri  Görünürlük Araçları  SERKA Logosu  Görünürlük Kurallarına Riayet  Görünürlük.
Cem Fotoğrafların bir kısmı Ali Bora ‘ya aittir.Kendisine teşekkür ederiz…
Engelli Dernekleri Federasyonu
HAYATI PAYLAŞMA VE DAYANIŞMA MERKEZİ
İKMEP / HRD-VET Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bileşeni Etkinlikleri
Fakültelerimiz nasıl birer doktor mezun etmeyi uygun görmektedir? The medical school faculty must define the objectives of its educational program. (LCME.
Yerel Yönetim Reform Programına Destek Projesi Bratislava Regional Center 1 MİB’nin temsil (lobi) rolü: Üyelerinin çıkarlarını korumak ve temsil etmek;
Dünyanın En Büyük On Bir Açık Üniversitesinde İnternete Dayalı Eğitim Uygulamaları Öğr. Gör. M. Emin Mutlu Öğr. Gör. M. Canan Öztürk Öğr. Gör. Ruşen Yılmaz.
KÜTÜPHANELERDE HALKLA İLİŞKİLER ve PAZARLAMA ANKARA ÜNİVERSİTESİ KÜTÜPHANESİ ÖRNEĞİ Tuna CAN & E.Erdal AYDIN
Introducing yourself ● Numbers ● Greeting
Bu doküman; pratik bir şablon olarak isteyenlerin kullanması için hazırlanmıştır. Dosya hazırlanırken; Her bir etkinlik için bir slaytta 4’ten fazla fotoğrafa.
KARTAL BELEDİYE BAŞKANLIĞI BASIN YAYIN VE HALKLA İLİŞKİLER MÜDÜRLÜĞÜ 2011 YILI PROGRAMI (OCAK /15 MAYIS ARALIĞI) Kartal Belediyesi
I ASİMO I ASİMO PREPARED: CENGİZ MURAT TEKİNBÜĞRÜ English Course Presentation TURKEY Mechatronics Engineering at SAKARYA UNIVERSITY PREPARED: CENGİZ.
AVRUPA BİRLİĞİ VE TÜRKİYE ARASINDAKİ SİVİL TOPLUM DİYALOĞUNUN GELİŞTİRİLMESİ PROJESİ AVRUPA BİRLİĞİ VE TÜRKİYE ARASINDAKİ SİVİL TOPLUM DİYALOĞUNUN GELİŞTİRİLMESİ.
1-1 Syndicated Research Environment in Turkey TİAK: AGB Nielsen Media Research BİAK: TNS-PİAR RİAK: HTP TGI: AGB Nielsen Media Research & TNS-PİAR Hane.
UNIT 10 R E F R E S H M E N T S “Yiyecek içecek şeyler” SYNONYMS “eş anlam” (=) and ANTONYMS “karşıt anlam” (X)
Six Good Reasons 05/04/2015Steve Darn ITK March 2011.
Günümüzde internet, en çok kullanılan haber kaynağı Gazetecilerin % 97’si haber yazmadan önce mutlaka Google’da ve sosyal medyada araştırma yapıyor.
LOGO Akdeniz Belediyeler Birliği Gençlik Bilgilendirmesi Sunumu Antalya Büyükşehir Belediyesi Eurodesk Temas Noktası.
SATINALMA EĞİTİMİ MAL ALIMI MAYIS 2006 PROCUREMENT TRAINING SUPPLIES MAY 2006.
Hareket halindeki insanlara ulaşın.Mobil Arama Ağı Reklamları Reach customers with Mobile Search Network.
Ü CRET Sİ STEMLER İ VE V ER İ ML İ L İ K DERS İ A RAŞTIRMASI  Hatice ÇAĞAN  Onur ULUSOY  Ali Kaya GÜLER  Pelin GÜZEL  Zeliha GÖK  Kübra ÖZKAN.
/ 141 Yrd. Doç. Dr. Turan SET Atatürk University Medical Faculty, Erzurum QUALİTY CIRCLES
Kampanyanızı optimize edin. Görüntülü Reklam Kampanyası Optimize Edici'yi Kullanma Display Ads Campaign Optimizer. Let Google technology manage your diplay.
Nobody’s Unpredictable Urban Age Istanbul Survey – the views of residents Ben Page, Chief Executive, Ipsos MORI
Genel Bilgilendirme Yrd.Doç.Dr.Sevinç HATİPOĞLU Erasmus Kurum Koordinatörü 07 Ekim 2009 Tanışma Toplantısı.
TEOG SINAVINA BU KELİMELERİ BİLMEDEN GİRMEYİN UNIT 5.
ULUBATLI HASAN PRIMARY SCHOOL (ULUBATLI HASAN İLKÖĞRETİM OKULU) BERGAMA, İZMİR TURKEY.
Kosta Sandalci, Chief Executive Officer, Balnak Logistics AS and President of Association of International Freight Forwarders (tbc) Right Market Positioning.
MIDDLE SCHOOL I-SEARCH Research Paper... Product.... Presentation...
CHAPTER Section 1.1 What Is Entrepreneurship? Section 1.2 Characteristics of an Entrepreneur Introduction to Entrepreneurship.
CHILD PORNOGRAPHY IŞIK ÜNİVERSİTESİ
Zahide Türkan SUBAŞI İzocam. Zahide Türkan SUBAŞI İzocam.
görsel iletişim ve tasarım Halkla ilişkiler ve tanıtım reklamcılık
Cambridge IGCSE® Cambridge IGCSE:
Türkiye Sağlık Sistemi Health System of Turkey
Present Perfect & Simple Past I love to travel. I have been to more than 10 countries.
AÇIKLAMA Bu doküman; pratik bir şablon olarak isteyenlerin kullanması için hazırlanmıştır. Dosya hazırlanırken; Her bir etkinlik için 4’ten fazla fotoğrafa.
ÇEVRE EĞİTİM VE BİLİNÇLENDİRME
TURKISH 1 (UHF1271) TÜRK ALFABESİ TURKISH ALPHABET
Etkinliği Organize Eden Belediye, Dernek veya Tesis Logosu ve adı
ÇEVRE EĞİTİM VE BİLİNÇLENDİRME
FINLAND EDUCATION SYSTEM I am talking about the Finnish education system today.
E - MIY. E - MIY Ülkemizden Veriler… ….. internete erişimi olan insan …..facebook kullanıcısı Haftalık 21,5 saat……internette geçirilen.
ÇEVRE EĞİTİM VE BİLİNÇLENDİRME
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
ÇEVRE EĞİTİM VE BİLİNÇLENDİRME
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
PEGASOS WORLD HOTEL 2017YILI MAVİ BAYRAK ÇEVRE EĞİTİM ve BİLİNÇLENDİRME ETKİNLİKLERİ DOSYASI.
HALKLA İLİŞKİLERE GİRİŞ
Multipoint programlama
AS AS NOT AS AS COMPARISONS.
Araştırma Deneyimini Geliştirme: ProQuest Ara Yuz Geliştirmeleri
Sunum transkripti:

Hoş geldiniz Duncan Graham Head of Marketing and Communications/Pazarlama ve İletişim Daire Başkanı

Bradford 197,000 homes 5,000,000 people 4 th largest council in England x 2 x 1

The people of Bradford/Bradford Halkı 5 Kasaba/5 towns Tarım ağırlıklı/Mostly rural 100 dil konuşuluyor/100 languages 20 farklı din/20 religions Farklı kültürler/Culture and origins Refah ve yoksulluk bir aradaPoverty and wealth İş ve beceri/Jobs and skills Eğitim/Education

Languages/Konuşulan Diller Asian European African Middle Eastern

South Asian languages/Güney Asya Dilleri 25% of the population/Kent nüfusunun % 25’i Many languages spoken but few are read/Bazı diller konuşuluyor fakat yazılı değil.

EU A8 Accession states/AN nin 8 ülkesinden insanlar yaşıyor Czech Republic Hungary Slovakia Slovenia Latvia Estonia Lithuania Poland

Reputation and image/ÜN ve İMAJ 5 things to do very well/İyi iş çıkarmak için gerekli 5 şey Manage the media effectively / Medyayı etkin bir biçimde kullanın Deliver A-Z phone guide of council services./ Belediye hizmetlerini A dan Z ye anlatan bir telefon rehberi bastırın Deliver a regular residents newspaper. / Vatandaşlara yönelik düzenli olarak çıkan bir haber bülteni (gazete) çıkarın Link council brand to services./ Belediyenin amblemini her türlü hizmetinizle birlikte kullanın Good staff communications – Personelle iyi iletişim kurun Other things to do well-Ve diğer şeyler Provide good services / Hizmeti iyi sunun Good customer care / Vatandaşa /müşteriye) iyi davranın

Branding/ LOGO –Kurumsal kimlik Letters/Mektuplar Buildings /Binalar Leaflets/Broşürler Signs/İŞaretler Newspapers/Dergiler- gazeteler Lorries/Kamyon ve diğer taşıma araçları Parks/parkler Badges/Rozetler Adverts/İlanlar Posters/afişler

Yazışmalar ve Kartvizitler/Kırtasiye Yazışmalar ve mektuplar vatandaşla ilk temas araçlarıdır.Bu nedenle belediye logosunun gözükmesi çok önemlidir. Mektup başlıkları daima renkli olmalıdır. Personelin kartvizitleri aynı formatta olmalıdır. Belediyenin saygı mesajlı kağıtları yine aynı formatta olmalıdır.

Signs/Tabelalar-Burada Neler Oluyor ? Cadde tamiratı-Verdiğimiz rahatsızlık için özür dileriz

First impressions/İlk İzlenimler Mektup/Letter Harita/Map Haberler/News A-Z Telefon Rehberi/A-Z phone list Bilgiler/Information /Çay Poşeti Tea bag!

/WEB SİTESİ/ WWW

Disability/Engelliler için Talking website/konuşan web sitesi Braille/Kör alfabesi Large print/Büyük puntolar Plain language A B C/ Sade ve yalın anlatım Graphics/Bol grafik

Community Pride/Toplumun Gruru 6 x year/6 yıldır yayında 197,000 homes/197 bin eve dağıtım Hand delivered / Elle teslim 12 pages/12 sayfa 4 colour/ 4 renkli Good paper/iyi kalite kağıt Best in UK award/ İngilteredeki tüürnün en iyisi ödülü Results / Sonuçlar/Neler yapacağızdan çok neler yaptık

How useful is Community Pride?/Ne kadar faydalı %4%6%5% 7% 44%38%51%25%28%31% 38%49%40%58%59%56% 9% 3%13%8%5%

A-Z Telefon Rehberi/A-Z phone list Delivered/Eve teslim News residents pack/Yeni gelenlere verilen zarflarda yer alıyor Adverts/reklam verilebiliyor / le yollanabiliyor Websites/web siteleri yer alıyor Feedback/geri dönüşüm “Send me more”/İsteyene daha çok yollanıyor

Press, Radio and TV/Basın,radyo TV Contacts/Gazetec i listesi Relationships/iliş kiler Fast / Hizlı olun Honest / Dürüst olun Open / Açık olun Monitored / izleyin Evaluated / Değerlendirin

Media coverage 633 Releases/633 Basın açıklaması Nov 05 – Nov Statements / 798 Basın bildirisi 1431 to 28 different media / toplam 1431 haber 28 medya kuruluşuna servis ediliyor Monitoring / İzleme Value of good coverage £2,125,000/ Medyada iyi bir biçimde yer almanın maliyet tasarrufu (aynı haberi ilan vererek yapmaları halinde ilan parasından tasarruf olarak hesaplanmıştır.) (9 x cost) Good71% Fair20% Bad9%

Staff communications/Personelle iletişim Staff newsletter/Personel Bülteni Workers edit stories/Haberlerin editörlüğünü çalışanlar yapıyor Plain language/Basit ve yalın dil Interesting and helpful/Enteresan ve faydalı bulunuyor And/ve Staff survey/personel anketler, Sunday Times top 20/Sunday Times Gazetesinin ilk 20sinde yar alıyor Performance appraisal/Personel değerlendirmesi Staff meetings/Toplantılar

Partnerships/Paydaşlar Effective working/Etkin çalışmaya dayalı Consistent messages/Sürekli mesaj gönderilmeli Reinforced messages/Mesajlar tekrarlanmalı Avoids duplication / Ama gereksiz tekrarlardan kaçınmalı Liked by the public/Vatandaşları hoşuna gidiyor

Good communications matters/İyi İletişi Önemli Çünkü Nobody was ever accused of communicating too much/Şimdiye kadar kimse çok fazla iletişim kuruyorsun diye suçlanmaz Every “Good” Council has good communications/İyi olan her belediye iyi bir halkla ilişkiler ve iletişim stratejisine sahiptir. Perception is more important than services, especially to those who do not use services regularly./Algılama hizmetin kendisinden daha önemlidir.Özellikle de bu hizmetleri kullanmayanlar açısından