HAZIRLAYAN: NEVİN UYSAL

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Hazırlayan: Yeliz YORMAZ ÇITIRGI
Advertisements

8. SINIF 3. ÜNİTE BİLGİ YARIŞMASI
Mutluköy İlköğretim Okulu
DENİZLİ YAŞAR SANİYE GEMİCİ ANADOLU LİSESİ
Sizi Tahmin Edelim.. Bu program verdiğiniz bilgilere göre yüzünüzün şeklini tahmin eder. Sonuçta sisin resminizi çıkarır. Doğru sonuç için doğru bilgilerin.
HAZIRLAYAN: D.TUĞÇE YILDIZ /B KONU: AÇILAR VE AÇI ÇEŞİTLERİ
REİS BEY ÜNİTE TANITIM SUNUMU
Ünite Portfolyo Sunumu Zeynep Üzümcü
SPORUN SAĞLIĞA FAYDALARI.
NOKTALAMA İŞARETLERİ.
İYİ SEYİRLER  Nazlı’nın öğretmeni, televizyonda hava durumu haberlerini izlemelerini ve yaşadıkları yerin hava olaylarını bir hafta süresince gözlemlemelerini.
KİŞİSEL İMAJ ve BEDEN DİLİ SITKI ASLANHAN
A TEMASI OKUL HEYECANIM
ADLARIN YERİNE KULLANILAN KELİMELER “ADIL”
EĞİTİMDE WEB 2.0 KULLANIMI
TOPOĞRAFYA VE KAYAÇLAR
ATATÜRK VE SANAT SANAT.
SÖZCÜKLERDE ANLAM OLAYLARI
ÖĞRETİM TEKNİKLERİ MİKRO ÖĞRETİM ASLIHAN AKBAĞ
NOKTALAMA İMLERİ.
OKUL HEYECANIM ÜN İ TE TANITIM SUNUMU HAZIRLAYAN:OYA ALTINTAŞ.
Hayat Bilgisi 2 Farklıyım..
HAZIRLAYAN :Arda UZUNOĞLU
 Merhaba Öğretmenler,  O hiç bitmek tükenmek bilmeyecek merhabalardan bir tanesi daha...  Hatırlarmısın öğretmenim gittiğin günü?Hani okulun yanındaki.
AkçanSA Fatih Sultan Mehmet İlköğretim Okulu
TOPLUMSAL YAPI VE TOPLUMSAL İLİŞKİLER
POLLYANNA ÖĞRENME ÖRNEĞİ.
Ünite Tasarım Sunusu Hazırlayan : Ebru GİRGİN.
ANASINIFI YAZ TATİLİ ÖDEVİ
Bitki Örtüsü.
MİLLİ EDEBİYAT HAZIRLAYANLAR  Gülcan Diribaş  Elif Er  Aylin Köseler.
CUMHURİYET DÖNEMİ ŞAİRLERİ
BENİM EŞSİZ YUVAM ENTEL İNTEL.
Ünite Portfolyo Sunumu
VARLIKLAR ARASINDAKİ İLİŞKİLER
İNSANLAR KONUŞA KONUŞA ELFİN AKŞAM 2-A TÜRKKONUT İLKOKULU.
Ders Planı.
ÜRETTİKLERİMİZ….
Hazırlayan: Nurdan ÇOBAN 2/B SINIFI ÖĞRETMENİ
EGZERSİZ YAPALIM.
4. SINIF VE TEKNOLOJİ VÜCUDUMUZ BİLMECESİNİ ÇÖZELİM
YAKIN DOĞU ÜNİVERSİTESİ
SEVGİ ÜNİTE TANITIM SUNUSU
ANASAYFA  İ yi tanımlanmış, birbirinden farklı bir tak›m nesnelerden oluşan toplulu ğ a "küme" denir.  JOHN VENN (1834 – 1923)  John Venn, kendi adıyla.
OBEZİTE DİYABET Eğitim Hemş.:Ayşe ÖZTÜRK.
DOĞAL SAYILAR.
ÜNİTE ÖZETİ Öğrenciler çevrelerinde gördükleri teknolojik araçlar hakkında bilgi edinecekler. Yeni teknolojik araçlar tanıyacaklar. Tanıdıkları araçların.
ÜNİTE ÜRÜN DOSYASI SUNUMU
Yaşamımızdaki Elektrik
İLETİŞİM - DİL VE KÜLTÜR İLİŞKİSİ
BİLGİSAYAR 1 HAZIRLAYAN: HAVVA ÜNAL
VÜCUDUMUZ BİLMECESİNİ ÇÖZELİM TANITIM SUNUMU
ÜNİTE PLANI MESLEKLER.
BARIŞ ARABACI. Company Logo.
BİLGİSAYAR 1 AD: MÜRŞİDE SOYAD: EREN BÖLÜM: TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ (İ.Ö)
TAM SAYILAR.
Konu : DÜZYAZI TÜRLERİNDEN MASAL – ANI – HİKAYE - ROMAN
Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Eğitsel İçerikler
ÜNİTE PORTFOLYO SUNUMU HAYRİYE UTKU
Ölçme ve Değerlendirme Semineri
SINIF : 1 DERS : HAYAT BİLGİSİ ÜNİTE : OKUL HEYECANIM KONU : İŞTE BEN
ETKİLİ OKULUN ETKİLİ ÖĞRETMENİ Öğrencilerin, Fiziksel Ve Zihinsel Yeteneklerini Keşfettirir. ETKİLİ OKULUN ETKİLİ ÖĞRETMENİ.
MEYVELERİ TANIYALIM.
KIRMIZI FİL NEREDE ?.
KONU : YÜZÜMÜZ NE ANLATIYOR KAZANIM :
1.Sınıfımızdaki arkadaşlarımızla benzerlikleriniz veya farklılıklarınız nelerdir ? Söyleyiniz.
Robot resminizi görmek istermisiniz !!!
Robot resminizi görmek istermisiniz !!!
FİLLER.
Sunum transkripti:

HAZIRLAYAN: NEVİN UYSAL OKUL HEYECANIM HAZIRLAYAN: NEVİN UYSAL

İÇİNDEKİLER ÜNİTE KAZANIMLARI TEMEL SORU ÜNİTE SORULARI İÇERİK SORULARI 21. YÜZYIL BECERİLERİ ETKİNLİKLER KAYNAKLAR TEŞEKKÜRLER

ÜNİTE KAZANIMLARI Fiziksel özelliklerini fark ederek kendini tanır ve tanıtır. Duygularını fark ederek kendini tanır ve ifade eder. İletişim ve kişiler arası işbirliği becerilerini geliştirir. Özgüven ve özsaygısını geliştirerek kendi anlama ve öğrenme ihtiyaçlarını belirleyip takip edebilme, uygun kaynakları belirleme, öğrenmeyi bir alandan diğerine aktarma becerilerini arttırır.

TEMEL SORU Beni değerli kılan neler olabilir?

ÜNİTE SORULARI Fiziksel özelliklerim neler? Duygusal özelliklerim neler? Zihinsel özelliklerim neler?

İÇERİK SORULARI 1-Boy ve kilom ne kadar? 2-Aynada kendime bakarken gördüklerim neler?(saçımın , gözümün ,tenimin rengi, saçlarımın şekli, boyu) 3-Beni neler mutlu eder, neler üzer, neler korkutur, neler heyecalandırır 4-Benim ve arkadaşlarımın farklı yönleri neler?

21. YÜZYIL BECERİLERİ Özgüven ve özsaygısını geliştirerek kendi anlama ve öğrenme ihtiyaçlarını belirleyip takip edebilme, uygun kaynakları belirleme, öğrenmeyi bir alandan diğerine aktarma becerilerini arttırır. Karar verme, girişimcilik özelliklerini geliştirirken, hoşgörülü olmanın yararlarının farkına varır.

Merhaba arkadaşlar benim adım callio. Ben zayıf ve normal boydayım Merhaba arkadaşlar benim adım callio . Ben zayıf ve normal boydayım. Saçım yoktur bazıları buna kel derler ama benim hiç hoşuma gitmez bu söz.

Merhaba arkadaşlar ! Ben Çilek Kız’ım . Benim kahverengi gözlerim ve yine kahverengi saçlarım var. Ve zayıfım.

Ben filim. Zürafaya göre daha kısayım ve daha ağırım. Ben zürafayım. File göre daha uzunum. File göre daha hafifim.

Arkadaşlarım Fetih ; kiloludur. Onat ; uzun boylu İsmail; kısa boyludur

arkadaşlarIm Larisa ; kısa boylu ve kısa siyah saçlıdır. Hatice ; normal boylu kıvırcık kahve rengi saçlıdır. Ayşem ; uzun boylu ve düz sarı saçlıdır

Boyumuz, kilomuz, saç rengimiz, göz rengimiz bizim fiziksel özelliklerimizdir. Herkesin dış görünüşü birbirinden farklıdır.

Şimdi sen de kendi fiziksel özelliklerini tanıtır mısın?

KAYNAKLAR http://www.google.com.tr/search?q=%C3%A7izgi+karakterler http://www.google.com.tr/search?tbm=isch&hl=tr&source=hp&biw=1821&bih=829&q=hayvan+resimleri Hayat Bilgisi 1. sınıf ders kitabı http://teachonline.intel.com/tr/course/view.php?id=2793&page=780535

TEŞEKKÜRLER Sunumumuz burada sona ermiştir. Dinlediğiniz için teşekkür ederim.