Her gözden iyilik Uluslararası ÜNİVERSİTELER KISA FİLM FESTİVALİ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
2013 Tanıtım Sunumu Tanıtım Sunumu Üntaş A.Ş. dinamik yapısı, kaliteli, hızlı ve kusursuz organizasyonlarıyla sektöründe Türkiye’nin önde gelen.
Advertisements

SIGN İSTANBUL 2011 Uluslararası 13. Açıkhava Reklamcılığı Fuarı ARALIK 2011 TÜYAP Fuar ve Kongre Merkezi İSTANBUL.
BAŞKANDAN •BİLKA ‘nın amacı siyasi, ekonomik, sosyal, kültürel, fenni ve teknik konularda, her türlü araştırma metodunu kullanarak veri elde etmek ve.
MTO HALKLA İLİŞKİLERİN BASINLA İLİŞKİSİ
DÖVİZ KAZANDIRICI HİZMET TİCARETİNİN DESTEKLENMESİ HAKKINDA TEBLİĞ
Meriç Belediyeler Birliği
KAYSERİ KİTAP VE EĞİTİM FUARI 9-18 EKİM KAYSERİYİ TANIYALIM  Türkiye’nin önde gelen ve köklü üniversitesi Erciyes Üniversitesinin buradadır. 
TÜRKİYE GENÇLİĞİ EL ELE PROJESİ
Yaşam3Geni Eğitim Danışmanlık
14 Mayıs 2013 Swissotel The Bosphorus. Women to Watch 1997 yılından beri dünyanın en büyük pazarlama iletişimi dergisi Advertising Age tarafından pazarlama,
ANKARA ÜNİVERSİTESİ Kurumsal Arşivi Açık Erişim Kaynakları
MEDYA Medyayı Tanımak - Medyaya Dair Temel Bilgiler -
KARTAL BELEDİYE BAŞKANLIĞI BASIN YAYIN VE HALKLA İLİŞKİLER MÜDÜRLÜĞÜ
SELİM İLERİ.
“ PAYLAŞTIĞIMIZ AVRUPA-OUR SHARED EUROPE” PROJE YARIŞMASI.
Topluluk Başkanı Yavuz Sultan Selim KAVRIK
KÜLTÜR MÜDÜRLÜĞÜ. KÜLTÜR MÜDÜRLÜĞÜ ETKİNLİKLERİ Sosyal, sanatsal ve kültürel bir eğitim-öğretim merkezi olan Kültür Müdürlüğümüz, Öğrenci kulüpleri ve.
HAYATI PAYLAŞMA VE DAYANIŞMA MERKEZİ
Teşekkürler b-fit.
REW İSTANBUL Uluslararası 7. Geri Dönüşüm, Çevre Teknolojileri ve Atık Yönetimi Fuarı 8-11 Haziran 2011 Tüyap Fuar ve Kongre Merkezi İSTANBUL.
KÜTÜPHANELERDE HALKLA İLİŞKİLER ve PAZARLAMA ANKARA ÜNİVERSİTESİ KÜTÜPHANESİ ÖRNEĞİ Tuna CAN & E.Erdal AYDIN
AVRUPA BİRLİĞİ BAKANLIĞI Valiliklerde AB İşleri İçin Kapasite Oluşturulması Projesi Tanıtım Toplantısı Antalya 22 Ocak 2013.
Ankara Üniversitesi Açık Arşiv Uygulaması
Fahri Trafik Müfettişleri Derneği
KARTAL BELEDİYE BAŞKANLIĞI BASIN YAYIN VE HALKLA İLİŞKİLER MÜDÜRLÜĞÜ 2009 YILI PROGRAMI Kartal Belediyesi
ETİK ve İTİBAR YÖNETİMİ
AKADEMİK GENEL KURUL TOPLANTISI
Digital Signage teknolojisini ülkemize getiren ilk kuruluşlardan biri olan Sistem 9 Medya, Türkiye’nin en geniş, en yaygın, en güvenli ve işlevsel Digital.
KARTAL BELEDİYE BAŞKANLIĞI BASIN YAYIN VE HALKLA İLİŞKİLER MÜDÜRLÜĞÜ 2011 YILI PROGRAMI (OCAK /15 MAYIS ARALIĞI) Kartal Belediyesi
 BİRİMİMİZİN GÖREV VE SORUMLULUKLARI * Odanın faaliyetlerinin yerel ve ulusal basın aracılığı ile odamızca çıkarılacak bülten ve dergiler aracılığıyla.
Dış İ lişkiler ve AB Koordinasyon Birimi Kırıkkale Üniversitesi.
T.C Kültür ve Turizm Bakanlığı Türkiye Turizm Stratejisi &
TÜRK İNTERNETİ’NDE REKLAM UYGULAMALARI GÜLDEN TOZKOPARAN 17 KASIM  2001.
İçişleri Bakanlığı Mahalli İdareler Genel Müdürlüğünün ulusal ortağı ve temel paydaşı olduğu Kadın Dostu Kentler Programı, Birleşmiş Milletler Nüfus Fonu-
Spor’un Gelişmesini İstiyorsak…
YÜKSEK SADAKAT KONSERİ
SORULARLA MERAK ETTİKLERİMİZ
7. Uluslararası İstanbul Mutfak Günleri 21 – 24 Mart 2009 Tüyap Fuar ve Kongre Merkezi Büyükçekmece, İstanbul.
İLETİŞİM VE İNSAN İLİŞKİLERİ
BİYOGRAFİ NEDİR? , BİYOGRAFİ ÖRNEĞİ,
2010/2011 ERASMUS Öğrenci Öğrenim ve Staj Hareketliliği DEÜ DIŞ İLİŞKİLER KOORDİNATÖRLÜĞÜ
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
Günümüzde internet, en çok kullanılan haber kaynağı Gazetecilerin % 97’si haber yazmadan önce mutlaka Google’da ve sosyal medyada araştırma yapıyor.
İLETİŞİMDE KİTLE İLETİŞİM ARAÇLARININ ROLÜ
Günümüzden 50 yıl önce kullanılan haberleşme araçlarını görüyorsunuz.
18 Mart Yalova.  22 Mayıs 2008 tarih ve 5765 sayılı kanun ile kurulmuş olan Yalova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Öğretim.
R. ŞİRKETİN TARİHÇESİ 1948 ‘de Sedat SİMAVİ tarafından kurulmuştur. 1 Mayıs 1948’de yayınlanmaya başlamıştır. 1953’de Sedat SİMAVİ’nin vefatı üzerine.
İstanbul Üniversitesi Mezun Takip Sistemi EYOKA
2011YILI BASIN HALKLA İLİŞKİLER KOORDİNATÖRLÜĞÜ FAALİYET RAPORU FAALİYET RAPORU.
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
 KONU VE AMAÇ: Orta Karadeniz Kalkınma Ajansı bölgenin ekonomik ve sosyal kalkınmasının hızlandırılması amacıyla 2012 yılında TR83 Bölgesi İnovasyon.
Televizyon Program Türleri
Eğitim Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı
YÜKSEK SADAKAT KONSERİ
KİTLE İLETİŞİM ARAÇLARI VE MESLEKİ AMAÇLAR
İSG, Yangın, Çevre ve Risk Yönetimi Periyodik Sektörel Dergi Ocak 2008 ilk sayısı çıktı.
VESTEL YEREL MEDYA SUNUMU
Toplumda Hayat Boyu Öğrenme Kültürü ve Farkındalığının Oluşturulması
2. TÜRK DÜNYASI BİLİM OLİMPİYATI ARALIK ESKİŞEHİR
MUM IŞIĞINDA ŞARKILAR. Projenin içeriği: Türk sanat müziğinin klasikleşmiş ama yeni nesil tarafından da hala beğeni ile dinlenen eserleri, günümüz Türk.
TÜBİTAK 47. ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİ PROJE YARIŞMASI
İSMEK 14. Genel Sergi ve Festivali 31 Mayıs – 14 Haziran 2011 Feshane Kültür Merkezi / Eyüp – İstanbul ORGANİZASYON Dünyanın En Büyük El Sanatları Sergisi’nde.
FAKÜLTEMİZ HAKKINDA Fakültemiz tarihinde kabul edilen ve tarihinde Sayılı Resmi Gazetede yayınlanan Bakanlar Kurulu Kararı.
AKADEMİK GENEL KURUL TOPLANTISI
Tanıtım Çalışma Grubu
AFİŞ.
AFİŞAFİŞ. T.C. MARMARA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ GÜZEL SANATLAR EĞİTİMİ BÖLÜMÜ RESİM-İŞ ÖĞRETMENLİĞİ YÜKSEK LİSANS PROGRAMI Resim-İş Eğitimi.
Biyografi Nedir? Ünlü bir yazarın, oyuncunun, bilim insanının, profesörün, tarihçinin kısaca önemli insanların hayatını başka.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©
T.C. İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük KİTLE İLETİŞİM ARAÇLARI – ATATÜRK ve İLETİŞİM 1.
Sunum transkripti:

Her gözden iyilik Uluslararası ÜNİVERSİTELER KISA FİLM FESTİVALİ

Etkinliğin Amaçları   Bütün dünya üniversite öğrencilerinin temelde iyilik duygularını harekete geçirmek. Sinema sanatında özgün fikirler üretebilecek, farklı bakış açılarıyla sinemaya katkıda bulunabilecek öğrencilerin düşüncelerini hayata geçirmek. Kısa filmlerin uluslararası gelişmesine katkıda bulunmak

Kısa filmlerin seyirciyle buluşmasını sağlamak Festivalin bir diğer amacı da sinema ile ilgilenen öğrenciler, akademisyenler ve sinema alanında üretim yapan profesyonelleri uluslararası bir platformda bir araya getirip, düşünce ve birikimlerin paylaşılabildiği üretken bir ortam hazırlamaktır. Ana jüri tarafından değerlendirilecek 20 eserin sahibi olan öğrenciler organizasyon tarafından İstanbul’a davet etmek ve festival boyunca iyilik üzerine sinerji sağlamak. Dünyanın en geniş katılımlı kısa film festivali olma özelliğini taşıyacak olan proje, Türkiye’den ve Dünya’nın değişik ülkelerinden Üniversite öğrencilerini İstanbul’da buluşturacak ve farklı dinlerin, farklı kültürlerin iyiliğe bakışını ortaya çıkaracak, iyiliklerle dolu bir dünya için gençler birlikte hareket edecekler. Her yıl, bu sanat elçileri ülkemize gelecek ve daha çok öğrencinin Türk kültürü ve Türk sanatıyla buluşup kaynaşması sağlamış olacak.

Hedef Kitle   Bu festivalin hedef bölgesi bütün dünyayı kapsar. Tüm dünya üniversitelerindeki öğrenciler hedef kitle olarak belirlenmiştir. Uluslararası üniversiteler ‘’Her Gözden İyilik’’ kısa film festivalinin hedef kitlesi Türkiye’nin ve dünyanın tüm üniversitelerinde öğrenim gören öğrenciler olacaktır. Dünyanın farklı ülkelerinde, her yıl binlerce üniversite öğrencisi dilleri, dinleri, ırkları farklı olsa da hepsinin ortak buluşma noktası ‘’iyilikte yarışmak’’ olacak. Her öğrenci kendi sanatıyla iyiliği anlatacak. Her yıl, bu sanat elçileri Türkiye’ye gelecek ve daha çok öğrencinin Türk kültürü ve Türk sanatıyla buluşup kaynaşması sağlanacaktır.

Etkinliğin Ayrıntılı Açıklaması Uluslararası üniversiteler Her Gözden iyilik kısa film festivaline Türkiye’den 172 Dünya genelinde 772 Üniversite davet edilmiştir. Festivale katılan tüm eserler 1-15 Mayıs tarihleri arasında elemelere tabi tutulacak, jüri tarafından belirlenen kriterlere göre puanlamaları yapılacak ve ön elemeler gerçekleşmiş olacak. Bu eleme işlemleri bittikten sonra 16 – 22 Mayıs tarihleri arasında ilk 20 ye kalan filmlerle ilgili olarak değişik yerlerde gösterimler, programlar ve etkinlikler gerçekleştirilecektir. Yurt içi ve Yurt dışında katılımları artırmak için değişik platformlarda festivalin tanıtım çalışmaları en üst seviyede yürütülmektedir. Bu hedef doğrultusunda üniversite gençliğini etkileyecek tanıtım mecralarında festival reklamları en etkili şekilde yapılmaktadır.

Elemeden başarıyla çıkan 20 eserin sahibi olan öğrenciler bir hafta boyunca festival organizasyonu tarafından konuk edilecektir. Ayrıca, katılan tüm öğrenciler gala gecesine davet edilecektir. 26 Mayıs 2012 Cumartesi günü 20.30’ da CRR’ salonlarında ulusal bir tv kanalının canlı yayınının da gerçekleşeceği ödül töreni ile festival sona erecektir. Ödül töreni, Uluslararası siyasetçiler, sanatçılar, akademisyenler, kültür elçileri, aktivistlerin katılımıyla gerçekleşecektir.

Yurtiçi reklam ve duyuru çalışmalarımız; Tüm Üniversitelerin ilgili birimlerine asılacak 20.000 adet 70x100 ebatlarında festival afişleri asılacak. Festivale ilgiyi ve öğrencilerin katılımını artırmak için 4 ulusal TV kanalında, festival için hazırlanacak reklam filmi 15 gün süreyle yayınlanacak. Daha çok gençliğin dinlediği 5 ulusal radyoda festival için hazırlanacak jingle reklam 15 gün boyunca yayınlanacak. Türkiye genelinde 45 ilde Billboard, Megalight, Raket, Durak, Otobüs ve Metro durakları ve içinde festivalin reklamı yapılacak.

Festivalin ulusal 5 gazetede ve gençlik dergilerinde reklamları yapılacak. Gençlerin Kullandığı sosyal medyada festivalin reklamları yayınlanacak. Tüm Tv, Radyo, Gazete, Dergi ve haber ajanlarına festivali anlatan basın bültenleri gönderilecek ve değişik zamanlarda jüri üyeleri ile beraber mülakatlar verilecektir.

Yurtdışı reklam ve duyuru çalışmalarımız; Yurtdışında festivale davet edilen üniversitelere asılmak üzere 70x100 ebatlarında İngilizce 20.000 adet afiş gönderilecek ve ilgili birimlere asılması sağlanacak. Uluslar arası haber ajanslarına festivali anlatan etkili basın bültenleri sürekli servis edilecek. Uluslar arası yazılı medyadaki etkili köşe yazarlarına projeyi anlatan basın bültenleri, ve projenin içerik bilgilendirmeleri sürekli gönderilecek ve köşelerinde festivali anlatan yazılar yazmaları hedeflenmektedir. Uluslararası Tv kanallarında ( BBC, CNN vs..) sanatsal içerikli programlara festivalle ilgili bilgi belge, bülten, reklam ,fikirsel çalışmalar gönderilecek ve festivalin gündeme alınması hedeflenmektedir.

İlgili ülkelerin Tv, Radyo, gazete, dergi ve haber ajanslarına ülke dillerinde festivali anlatan basın bültenleri ve jüri ile yapılan mülakatlar gönderilecektir. Gala gecesine uluslararası basın davet edilecek, ABD, Almanya, Fransa’da belirlenecek üç üniversitede bir günlük kültür etkinliği yapılacak

JÜRİ Sinan Çetin Mesut Uçakan Mustafa Altıoklar Kenan Işık Hasan Kaçan İskender Pala Cem Erkul

SOSYAL PAYDAŞLAR Kültür Bakanlığı Tika YÖK TRT Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Türkiye Öğrenci Konseyi İBB Kültür A.Ş

MEDYA PLANI (AÇIK HAVA) Açık Hava Adet Billboard 500 Megalight 50 Raket 223 Durak 197 Köprü Alınlığı 134 Otobüs içi Afiş 502 Metro içi Afiş 60 Metro Durak Reklamı Genel Afiş 45.000 Otobüs Önü Afiş 220 Broşür 100.000 Duvar reklamı 10  

MEDYA PLANI ( TV, RADYO, GAZETE, GERGi) Adet Tv (Ulusal) 5 Radyo (Ulusal) 7 Gazete (Ulusal) Dergi (Ulusal,Yerel) 20 İnternet Siteleri 15  

TEŞEKKÜRLER www.hergozdeniyilik.com