TWITTER PROFİLLERİ VE TT YÖNTEMLERİ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Yeni Başlayanlar İçin “Twitter” Kullanma Kılavuzu
Advertisements

Araç Takip ve Yönlendirme Sistemi
TBB XML ALT Ç ALIŞMA GRUBU SUNUMU 25 Ekim 2002 Türkiye Bankalar Birliği.
Mobilite ile Gelen Rekabet Avantajı Sunum Öyküm Dizdar.
KONU: Verimlilik nedir? Verimlilik hesabı nasıl yapılır?
Alaçatı Etkileşim Raporu
 Web 2.0 bilgisayar endüstrisinde internetin bir düzlem olarak ilerlemesiyle bir işletme devrimi ve bu düzlemin kurallarını başarı için anlamaya çalışmaktır.
Sosyal Medya.
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
SOSYAL MEDYA VE GÜVENLİĞİ
Aylık Sosyal Medya Faaliyet Raporu Ekim Genel İstatistikler Notlar: Toplam erişim, beğenenler ve hakkımızda konuşulanları görmekteyiz.. Aylık Sosyal.
İNTERNETİN BİLİNÇLİ,GÜVENLİ VE ETKİN KULLANIMI
SİVİL TOPLUM KURULUŞLARINDA ETKİLİ YÖNETİM
SİVİL TOPLUM KURULUŞLARINDA ETKİLİ YÖNETİM
Dijital Pazarlama Merve Öztürkcan.
Support.ebsco.com Dergi Uyarıları Oluşturma Kullanıcı Kılavuzları.
KWELE PROJESİ ULUSAL ÇALIŞTAY SUNUMU Ulusal Çalıştayın Hedefleri ve Beklenen Sonuçları.
Ahmed F. A. Elajez (Fatih Üniversitesi)
ETwinning Twinspace Kullanımı Nisan 2014.
SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK AÇISINDAN BİĞA YARIMADASININ BU GÜNÜ VE GELECEĞİ
GLOBALCV İŞTESOSYAL PROJESİ İLE ARADIĞINIZ ADAYA ULAŞIR Türkiye’nin ilk sosyal kariyer sitesi İŞTESOSYAL ve en güncel dataya sahip portalı GLOBALCV ’nin.
ERP Projelendirme Süreci
İstanbul Üniversitesi Mezun Takip Sistemi EYOKA
Hazırlayanlar: Sinan AYTULU Emine DİLAVER Güneş KARTAL Hasan ATLI
Google Glass Nedir? "Zenginleştirilmiş Gerçeklik Teknoloji" adı verilen teknolojinin uygulandığı Google Gözlüğü sanal aleme açılan üçüncü bir göz olarak.
Web 2.0 Araçları Serkan Aslan Akdeniz Ünv. Türkçe Ö ğ rtm\ 2.Sınıf.
EĞİTİMDE KALİTE ÖDÜLÜ EKİP RAPORU
SOSYAL PAYLAŞIM SİTELERİ
İşletme Doktora Programı Bilgi Teknolojileri ve Yönetim (IYO 713)
Bölüm 10 Takımlar.
İnteraktif Medya Dünü Bugünü Yarını Uğur Şeker / Dijital Büro İstanbul Yıldız Teknik Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi 'Mobile Marketing Conference'
Share Your Passion!. #senneyapbiliyormusun 1.İletişim
Dijital Büro İstanbul ,5 2,7 2,5 Milyon Türk 3 reklamlar 20 4.
 Bilgisayar kullanan her kişinin en büyük sorunu virüslerdir. Hemen hemen her kullanıcının sürekli olarak virüslerden yakındığını görürsünüz. Birçok.
PROJE GELİŞTİRME VE YÖNTEMİ II
Türkçe Öğretmenliği 2.Sınıf
Edremit İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Tasarım by Haksernilpoy 2015 ©
SOSYAL PAYLAŞIM SİTELERİ
#TweetCar Autoshow – İÇERİK 01 – Kampanya Yapısı 01 / İletişim Hedefi 02 / Hedef Kitle 03 / Yaratıcı Fikir 04 / Fikrin Nasıl.
ONLINE MEDYA TAKİBİ “FIRSATLAR”. Online Medya Takibi DİNLE -> KATIL -> ÜRET.
7 yeni kalite aracı Doç.Dr. Nihal ERGİNEL 2010.
BoomSocial Hyundai Türkiye Twitter Raporu
Sevgililer Günü – Proje Önerileri
Prof. Dr. Fersun PAYKOÇ ODTÜ Eğitim Fakültesi Emekli Öğretim Üyesi.
E-Arşiv Fatura. Tebliğler: 213 Sayılı Vergi Usul Kanunu 433 Sıra No’lu Vergi Usul Kanunu Genel Tebliği-Aralık Sıra No’lu Vergi Usul Kanunu Genel.
Sosyal Medya Kişilerin internet üzerinde birbirleriyle yaptığı diyaloglar ve paylaşımlar bütünüdür.  Zaman ve mekân sınırlaması olmadan (mobil tabanlı),
SOSYAL MEDYA İLE PAZARLAMA
TOBB Ekonomi ve Teknoloji Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Tez Çalışması Orijinallik Raporu Alınması ve Kullanılması Uygulama Esasları.
GGJ 2016 Oyun Yükleme GGJ Takımı. Bir GGJ kullanıcısı olmalısınız. Bir oyunu sisteme yüklemek için: 1. Bir GGJ hesabınız olmalı. 2. Bir jam merkezini.
Okuyunca güzelle ş iyoruz... bilgiyle ke ş fet! e-uzum.com Kullanıcı Rehberi.
Laboratuvar Kaynakları Planlama ve Otomasyon Sistemi m – LAB LAKPOS merkezlab merkezlab
1 Proje Yönetimi / 1.Hafta “Her proje kendine has detay ve özellikler içerebilir”
Gizem TOK Twitter. Twitter’ın Tarihçesi Twitter'ın yaratıcısı Jack Dorsey bu fikri yılları arasında yaratmayı önerdi ve bu fikrini.
Temel Bilgiler İlgili Çalışmalar Araştırmanın Yöntemi Bulgu ve Sonuçlar Araştırmanın Kısıtları ve Gelecek Çalışmalar.
Şeyda GÜRKAYNAK (Y.L. Öğrencisi) Nilüfer Sezen DOĞAN (Y.L. Öğrencisi)
SOSYAL MEDYA PLATFORMLARI
KIRKLARELİ DEVLET HASTANESİ UZAKTAN EĞİTİM MERKEZİ Nisan 2017
Dilara KILIÇ Yeni Medya Kültürü Ve Sanal Kimlik
SOSYAL MEDYA VURGUSU TEKSTİL ENDÜSTRİSİNDE
Temel Bilgi Teknolojileri
EBSCOhost ile Tam Metin Makaleler
Yıllara Göre Etkinliklerimiz
Hazırlayanlar: Sinan AYTULU Emine DİLAVER Güneş KARTAL Hasan ATLI
ÖĞRENME ÇIKTILARI HAZIRLAMA VE ÖĞRENCi İŞ YÜKÜ HESABI
BoomSocial Hyundai Türkiye Twitter Raporu
TORBALI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
okuyunca güzelleşiyoruz... bilgiyle keşfet!
Sosyal Medya Araçları Hazırlayan : Nurettin çetinkaya.
Resimli Başlık düzeni alt başlık.
Sunum transkripti:

TWITTER PROFİLLERİ VE TT YÖNTEMLERİ

TAKİPÇİM NASIL ARTAR Eski / Gerçek Görünümlü Hesap Takipçi Kazanmak için Takip Etme TT’lere Katılma Takip TT’lerinde RT Yapanları Takip Etme Mention Atma Çok Tweet Atma, Aktif Olma Özgün, Orijinal, Resimli Tweet Atma TAKİPÇİM NASIL ARTAR Yaratıcılık ve Katılım Sosyal medyada varolan içerik kullanıcı tarafından oluşturulduğundan yaratıcılık önem kazanmaya başladı ve katılım çağı doğdu. Üreten / İzleyen Ayrımı Ortadan Kalktı Medya'nın içeriğini üreten ve medyayı izleyen arasındaki katı ayrım ortadan kalktı. Sıradan insanlar üretime başladı. Bu oluşuma bağlı olarak değişim hızı arttı. Gerçekler değil fikirler önem kazandı, objektif olmak değil içten olmak önemli hale geldi. Geri Bildirim / Tepki İmkanları Genişledi Sosyal medya platformlarının kullanıcıları özgürce fikirlerini aktarabilme imkanı bulmaktadır. Bu durum, kişilerin internette öne sürdükleri düşüncelere, paylaşımlara, tanıdıkları olsun olmasın, diğer kişilerin yaptıkları yorumlar ve geribildirimlerle bir sosyal etkileşim ortamı sağladı. İnsanlar markalardan siyasetçilere, medyadan ünlülere daha kolay ulaşabilme. Geri bildirimde bulunabilme, tepki gösterme imkanlarına kavuştuklarını gördüler. İnsanlar yaşadıkları her türlü olumlu / olumsuz deneyimi veya olayı geniş kitlelere taşıyabilme imkanına kavuştuklarını anladılar.

TT PÜF NOKTALARI Paylaşım Hızındaki Anlık Artış Farklı Kullanıcıların Paylaşması Daha Önceden Kullanılmamış Başlık Eski Hesapların Etki Değeri Daha Yüksek Aynı twitte iki farklı hashtag veya aynı hashtagin kullanılmaması

TT PÜF NOKTALARI Lokasyon Türkiye Olmalı TT’ye Girdikten Sonra Farklı Kullancılar Tarafından Konuşulmalı TT’de Kalması İçin Çok Twit Almasının Önemi Yok Tweet ile birlikte link paylaşılmaması (TT olduktan sonra paylaşılabilir) Lokasyon Türkiye Olmalı

ÖRNEK TT ÇALIŞMASI Özgün TT Başlığının Belirlenmesi Gündeme Çıkınca Ekibin Diğer Kısmının Yüklenmesi TT Saatinde Ekibin Bir Kısmının Etikete Yüklenmesi TT Ekibine İletişim Kanalından Duyurularak Planlama Yapılması TT Saatinin Belirlenmesi Özgün TT Başlığının Belirlenmesi

LİMİT BİLGİLERİ