07.09.2014 Mobile Monday Istanbul | June Meeting June 4, 2007 Ericsson Mobility World Mehmet Subaşı.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
E-posta Forum Sohbet Sesli Görüntülü Konferans
Advertisements

Google Görüntülü Ağ’da Video Reklamları
TÜRK TÜRKMEDYASININPROFİLİ MEDYASININPROFİLİ ÇOK ÖNEMLİ BİR ARAŞTIRMA...
Performans, etkinlik, erişim ve fiyat önemli ise...
TOPLU MESAJLAŞMA SERVİSLERİ “DAHA FAZLASINI İSTEDİĞİNİZ İÇİN BURADASINIZ”
İnternet Sitemizi Açarız! Çok Heyecanlıyız !. Fakat Ziyaretçi Gelmez..
Google Analytics Nedir?
Anketten Foruma, Forumdan Bloga Sosyal Dengeler. •Kod Trendleri •İnternet Trendleri •Medya Trendleri.
İNTERNET VE SOSYAL AĞLAR.
Mobil Pazarlama Promosyon Kart Sunumu
Bilişim Teknolojileri ve Yazılım
Aylık Sosyal Medya Faaliyet Raporu Ekim Genel İstatistikler Notlar: Toplam erişim, beğenenler ve hakkımızda konuşulanları görmekteyiz.. Aylık Sosyal.
ERKEN ANNELER GÜNÜ Anneler Prematüre Bebekleri için Anneler Gününden bir hafta erken yürüdüler. Basın Yansımaları Mayıs 2012 Kurumsal İletişim Türkiye.
5. Dünya Su Forumu bir sonraki Forumun programını oluşturma ortaklık WWC-Türkiye-Uluslar arası paydaş başlangıç toplantısı İstanbul– 19 Mart 2007.
05/02/2007 Mobile Monday - Ericsson Mobility WorldArda KUTSAL l l Web 2.0 ve Türkiye Fırsatları (v2) Arda Kutsal
WEB OF SCIENCE İLE ATIF TABANLI ARAŞTIRMA DEĞERLENDİRMESİ Eğitmen: Metin TUNÇ This presentation is an introduction to InCites - the new web-based.
VERİ İŞLEME Araştırma Sorusu Oluşturma Ve Veri Toplama
E-Ticaret’in Mobil Tarafı
KIŞ SPORLARI ve KIŞ TURİZMİ BAĞLAMINDA CAZİBE MERKEZİ OLMAK: 2011 Universiade Kış ve Erzurum’un Tanıtımı Dr. Raci TAŞCIOĞLU Atatürk Üniversitesi İletişim.
TÜRK İNTERNETİ’NDE REKLAM UYGULAMALARI GÜLDEN TOZKOPARAN 17 KASIM  2001.
Daha Şeffaf Bir Siyaset İçin. Doğruluk Payı  20 Haziran 2014 tarihinde yayın hayatına başladı.  ‘fact-checking’ kavramının Türkiye’deki temsilcisi.
İNTERNETİN FAYDALARI Hazırlayan: Azime Semra AY.
FORD OTOSAN 2007 İŞKUR PROJESİ Sabahattin GÜCİN Ford Otosan / Eğitim Uzmanı.
YAZAR: Aylin TUTGUN ÜNAL
SOSYAL MEDYA.
HALK KÜTÜPHANELERİ SOSYAL AĞLARDA HALK KÜTÜPHANELERİNE ERİŞİM.
JOLLY TOURS FİRMA ANALİZ RAPORU
ANKOS 7. Yıllık Toplantısı, 31 Mayıs-2 Haziran 07, KTÜ E-KİTAP ARAŞTIRMA GRUBU Asuman Akyüz Tuba Akbaytürk.
BLOGLAR ARACILIĞIYLA Pazarlama SEDAT BAŞDAĞ. Kelimenin ilk oluşumu, "Web" ve "Log" kelimelerinin birleşmesinden oluşmuş, “Weblog” olarak isimlendirilmiştir.
Günümüzde internet, en çok kullanılan haber kaynağı Gazetecilerin % 97’si haber yazmadan önce mutlaka Google’da ve sosyal medyada araştırma yapıyor.
İ.İ.B.F. İngilizce İşletme Bölümü
BUGÜN NELERDEN BAHSEDECEĞİZ?
5. Dünya Su Forumu İletişim Dev gözler, Dev kulaklar, Dev bir ses Su için Farklılıkların Birleştirilmesi İlişkiler Görüş birliği Taahhütler.
Teknolojinin hayatımıza etkileri
TÜRKİYE’DE VE DÜNYADA YOKSULLUK ANALİZİ
MESLEKLER AMAÇ &Haberleşme araçlarını tanıma &Yararlarını bilme &Haberleşme ile ilgili meslekleri tanıma
ARAMA MOTORLARI Öğreneceklerimiz 1-Arama motoru nedir?
PİYASA GÖSTERGELERİ.
TÜRKİYE’NİN TURİSTİK DEĞERİ
İşletme Doktora Programı Bilgi Teknolojileri ve Yönetim (IYO 713)
KİTLE İLETİŞİM ARAÇLARI VE MESLEKİ AMAÇLAR
Arama Motoru Nedir?.
OKULUMUZ ÇALIŞMALARI YEREL MEDYADA VE ARSİN BELEDİYE BAŞKANLIĞI’NIN WEB SİTESİNDE GÜNDEMDE İlgi: a) Milli Eğitim Bakanlığı İnsan Kaynakları Genel Müdürlüğü’nün.
Kütüphan-e Türkiye Projesi
ONLINE MEDYA TAKİBİ “FIRSATLAR”. Online Medya Takibi DİNLE -> KATIL -> ÜRET.
MALİYE BAKANLIĞI BÜTÜNLEŞİK PORTAL PROJESİ T.C. Maliye Bakanlığı Strateji Geliştirme Başkanlığı.
İnternet Nedir Bilgisayar Ağları Ağ Çeşitleri
Mobil pazar verileri – Abone sayısı ve penetrasyon – Mobil abone profili – Mobil trafik hacmi – Mobil gelir – Aylık kullanım miktarı – Mobil yatırım.
Sosyal medya pazarlamasında adımlar: – Müşterileri dinlemek – Uygun sosyal medya platformuna üye olmak – Sektörle ilgili topluluklara katılmak – Kendi.
SOSYAL MEDYA İLE PAZARLAMA
Tüketici davranışlarını etkileyen faktörler:
Sosyal Medya ve Türleri
SOSYAL MEDYA Sosyal Medya Nedir? Sosyal Medya Araçları Nelerdir?
SOSYAL BİLGİLER Kitle iletişim’ in anlamı nedir?
MED 167. Frekanslı Serilerde Standart Sapma Örnek XfX.fX-Xbarf.(X-Xbar) ,1259, ,1171, ,1510, ,1453, ,184,05.
ÇALIŞTAY Türkiye'de Sayısal Okuryazarlığın Artırılması ve Sonuçları Aydın Kolat CeBİT Sinerji.
Demokrasi Nöbeti Araştırması Meydanların Profili 26 Temmuz 2016.
SEO Hizmeti. SEO Strateji Site İçi Optimizasyon Sitenin sayfaları ve içerikleri arama motorlarına göre optimize edilir. Araçları Hazırlama Sitenin SEO.
SOSYAL MEDYA.
E-posta Forum Sohbet Sesli Görüntülü Konferans
E-posta Forum Sohbet Sesli Görüntülü Konferans
Çok Kanallı Dijital Pazarlama
WEB 2.0 ARAÇLARI.
E-posta Forum Sohbet Sesli Görüntülü Konferans
E - MIY. E - MIY Ülkemizden Veriler… ….. internete erişimi olan insan …..facebook kullanıcısı Haftalık 21,5 saat……internette geçirilen.
Numarabiz nedir? Nasıl Kazandırır?. 3 BASİT ADIMDA BAŞLA! 2 Üye Ol Numar a Talep Et Reklam Yap & Kazan.
Sosyal Medyanın Politik Katılım ve Hareketlerdeki Rolü
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Sunum transkripti:

Mobile Monday Istanbul | June Meeting June 4, 2007 Ericsson Mobility World Mehmet Subaşı

Nedir?  Politik öğelerin Türk internet dünyasında kapsadığı gündemin ölçümlenmesi ve takibi  Bir “Vodaco Web Stratejileri” Projesi  Taaze Arama Motorunun bir önyüz projesi / PAC -TAN / PolitikAnaliz.com/ MSS / rev 1.0 / © 2007 Tüm hakları saklıdır.

Neden?  Taaze Arama Motorunun verileriyle neler yapılabileceğinin hızlı bir örneği  İnternet PR’ın ve Blog Pazarlamasının önemine değinmek  Vodaco’nun Sosyal Sorumluluk projesi / PAC -TAN / PolitikAnaliz.com/ MSS / rev 1.0 / © 2007 Tüm hakları saklıdır.

Ne Değildir?  Politik bir site  Seçim sonuçlarının tahmini  Partilerin veya liderlerin internetteki başarısının ölçümü / PAC -TAN / PolitikAnaliz.com/ MSS / rev 1.0 / © 2007 Tüm hakları saklıdır. Analiz hiç bir şekilde bir partinin oy oranının veya oy potansiyelini yansıtmamaktadır veya tahmin etmeye çalışmamaktadır. Ölçümlerde çıkan haberlerin parti veya liderler hakkında pozitif mi negatif mi olduğunun detayına bakılmaksızın sayısal olarak gündemdeki aldıkları yer baz alınmıştır. Kısaca partiler ve liderlerin Türk internet dünyasında yer aldıkları yazı ve haber sayıları not edilerek incelenmiştir. Dolayısıyla bu analizlerin siyasi amaçlı kullanılması sitenin amacını aşan bir kullanım olacaktır.

Faydaları?  Partiler veya liderler hakkında Türkiye’de çıkmış tüm yazılara bir noktadan hızlıca ve topluca ulaşabilmek  Partiler ve liderler için bir medya takip aracı  Bu çıkan haberlerin ölçümünü yapabilmek ve gündemde kimler olduğunu ortaya çıkarmak  Ölçümlerin trend analizlerini yaparak bilgi vermek / PAC -TAN / PolitikAnaliz.com/ MSS / rev 1.0 / © 2007 Tüm hakları saklıdır.

Verilerin Kaynağı?  Taaze veritabanında kayıtlı bulunan Türkiye’ye odaklı, internet PR’ı yüksek web sitelerinden  Offline Medya Siteleri (Gazete, Televizyon, vb)  İnternet Medya Siteleri  Bloglar  Forumlar / PAC -TAN / PolitikAnaliz.com/ MSS / rev 1.0 / © 2007 Tüm hakları saklıdır.

Live Demo  Günlük istatistikler  Haftalık istatistikler  Aylık istatistikler / PAC -TAN / PolitikAnaliz.com/ MSS / rev 1.0 / © 2007 Tüm hakları saklıdır.

/ PAC -TAN / PolitikAnaliz.com/ MSS / rev 1.0 / © 2007 Tüm hakları saklıdır. toplantımızın siz değerli katılımcılar için faydalı geçmiş olduğunu umar, bize zaman ayırdığınız için teşekkür ederiz... politikanaliz.com