100 SORUDA KAVRAM HARİTALARI İLE FONKSİYON ANALİZİ & MANTIK

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Yrd. Doç. Dr. Mustafa Akkol
Advertisements

BDP 2014 YEREL SEÇİM PERFORMANSI. GENEL VERİLER - 1 ● TOPLAM KAZANILAN BELEDİYE SAYISI 101 (2009'da 78) ● KAZANILAN İL SAYISI BŞB / 8 İL ● KAZANILAN.
SAYI TABLOSU 100 İçinde Doğal Sayılar Başla Hazırlayan:Metin CEYLAN.
FAİZ HESAPLARI ÖMER ASKERDEN PİRİ MEHMET PAŞA ORTAOKULU
Amaç: Amaç: Tıp Fakültesi öğrencilerinin üniversiteye giriş başarısının dönem içerisindeki başarısıyla orantılı olup olmadığı her zaman bir soru işareti.
DOĞAL SAYILAR.
T.C. İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ Arapgir Meslek YÜKSEKOKULU
TİE Platformu Yürütme Kurulu Başkanı
-Demografik- Nüfus Analizi
Atlayarak Sayalım Birer sayalım
ÇÖZÜM SÜRECİNE TOPLUMSAL BAKIŞ
Diferansiyel Denklemler
VOLEYBOL İNDEKS (OYUNCULARIN FİZİK YETENEKLERİNİN ÖLÇÜMÜ)
ALGORİTMA VE PROGRAMLAMAYA GİRİŞ ***** Prof.Dr. Mustafa Ergün
1/27 GEOMETRİ (Kare) Aşağıdaki şekillerden hangisi karedir? AB C D.
ÖNERMELER KÜMELER Matematik Programınd​a 9. sınıftaki değişiklik​ler
Orta Öğretimden Üniversiteye Gelen Öğrencilerin Temel Bilgisayar Bilgilerinin İl ve Bölge Bazında İncelenmesi: Karadeniz Teknik Üniversitesi Uygulaması.
Uygulamalı Örneklem Seçimi
KIR ÇİÇEKLERİM’ E RakamlarImIz Akhisar Koleji 1/A.
TIP FAKÜLTESİ VE SINIF ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRENCİLERİNİN BİRBİRLERİNE BAKIŞ AÇILARI.
Sıvı Ölçüleri Değerlendirme.
ÖMER ÖZDEMİR NE DERSENİZ ÇARPIM TABLOSUNA BAKALIM MI.
Soruya geri dön
CAN Özel Güvenlik Eğt. Hizmetleri canozelguvenlik.com.tr.
GÖK-AY Özel Güvenlik Eğt. Hizmetleri
EĞLENCELİ RİTMİK SAYMALAR VE ÇARPIM TABLOSU
“Dünyada ve Türkiye’de Pamuk Piyasaları ile İlgili Gelişmeler”
1/20 PROBLEMLER A B C D Bir fabrikada kadın ve çocuk toplam 122 işçi çalışmaktadır. Bu fabrikada kadın işçilerin sayısı, çocuk işçilerin sayısının 4 katından.
TOPLAMA İŞLEMİNDE VERİLMEYEN TOPLANANI BULMA
Frezeleme metodu.
HAZIRLAYAN:SAVAŞ TURAN AKKOYUNLU İLKÖĞRETİM OKULU 2/D SINIFI
1/25 Dört İşlem Problemleri A B C D Sınıfımızda toplam 49 öğrenci okuyor. Erkek öğrencilerin sayısı, kız öğrencilerin sayısından 3 kişi azdır.
ÖRNEKLEM VE ÖRNEKLEME Dr.A.Tevfik SÜNTER.
USLE R FAKTÖRÜ DR. GÜNAY ERPUL.
ASAL SAYILAR VE ÇARPANLARINA AYIRMA
EBOB EKOK.
1/20 BÖLME İŞLEMİ A B C D : 4 işleminde, bölüm kaçtır?
TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
Sayı Doğrusunda Toplama İşlemi Yapalım
Eksileni ve çıkanı verilmeyen işlemleri yapalım
İmalat Yöntemleri Teyfik Demir
Matematik 2 Örüntü Alıştırmaları.
Uygulamalı Örneklem Seçimi
Tam sayılarda bölme ve çarpma işlemi
PÇAĞEXER / SAYILAR Ali İhsan TARI İnş. Yük. Müh. F5 tuşu slaytları çalıştırmaktadır.
1/20 GRAFİKLER Yandaki grafik, hangi çeşit grafiktir? Şekil Sütun Çizgi Daire KIZ ERKEK   Her resim 4 öğrenciyi gösteriyor A B C D.
3tane3=9 3kere3=9 3 x 3 =9 4tane3=12 4kere3=12 4 x 3 =12.
DOĞUM VE SAĞLIK: DOĞUM SAYISI SAĞLIK DURUMUNU ETKİLİYOR MU ? Amaç Annelik kadının varoluşunda ona bahşedilen bir duygudur. Anneliğin birçok getirisi olduğu.
EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
MERAK-ÜL BEŞER TODUP SUNUMU.
- DOĞAL SAYILARLA İLGİLİ PROBLEMLER
4 X x X X X
Mukavemet II Strength of Materials II
1/20 ÖLÇÜLER (Zaman) A B C D Bir saat kaç dakikadır?
MEMNUNİYET ANKETİ ANALİZİ
Bir bölme işleminde bölen 8,Bölüm 7, kalan 1ise bölünen Kaçtır?
Metin’in yaşı kardeşinin yaşının 3 katı kadardır
ANA BABA TUTUMU ENVANTERİ
Test : 2 Konu: Çarpanlar ve Katlar
ALİ YALKIN İLKÖĞRETİM OKULU 2/A SINIFI ÇALIŞMA SAYFASI
ÇEVRE YÖNETİMİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ ÖLÇÜM VE DENETİM DAİRESİ BAŞKANLIĞI
DERS:MATEMATİK KONU:RİTMİK SAYMALAR
Çocuklar,sayılar arasındaki İlişkiyi fark ettiniz mi?
SAYILAR NUMBERS. SAYILAR 77 55 66 99 11 33 88.
1/22 GEOMETRİ (Dikdörtgen) Aşağıdaki şekillerden hangisi dikdörtgendir? AB C D.
Proje Konuları.
SAYI TABLOSU 100 İçinde Doğal Sayılar Başla ? Boş (?)
PÇAĞEXER / SAYILAR Ali İhsan TARI İnş. Yük. Müh. F5 tuşu slaytları çalıştırmaktadır.
YENİ ÇARPIM TABLOSU VE RİTMİK SAYMALAR Hazırlayan: Turhan Baytam
Diferansiyel Denklemler
Sunum transkripti:

100 SORUDA KAVRAM HARİTALARI İLE FONKSİYON ANALİZİ & MANTIK NUMAN KASAP

FONKSİYON ANALİZİ & MANTIK KÜMELER MANTIK BAĞINTI FONKSİYON İŞLEM MOD ALT KÜME TOTOLOJİ –ÇELİŞKİ NİCELEYİCİLER İŞLEMLER BİLEŞİK ÖNERME KÜMELER MANTIK PROBLEMLER FONKSİYON ANALİZİ & MANTIK ÖZELLİKLERİ KARTEZYEN ÇARPIM BAĞINTI FONKSİYON İŞLEM MOD BAĞINTI MOD BİLEŞKE FONKSİYON FONKSİYONLARDA İŞLEMLER İŞLEM

BİLEŞİK ÖNERME MANTIK ÖZELLİK LERİ TOTOLOJİ –ÇELİŞKİ NİCELEYİCİLER

İŞLEM LER KÜMELER ALT KÜME PROBLEMLER

BAĞINTI FONKSİYON BAĞINTI KARTEZYEN ÇARPIM FONKSİYONLARDA İŞLEMLER BİLEŞKE FONKSİYON

İŞLEM MOD İŞLEM MOD

%4 %96 TAMAMLANAN KALAN MANTIK ÖZELLİK LERİ www.numanhoca.blogspot.com

%8 %92 TAMAMLANAN KALAN MANTIK www.numanhoca.blogspot.com %8 %92 TAMAMLANAN KALAN BİLEŞİK ÖNERME MANTIK www.numanhoca.blogspot.com

%12 %88 TAMAMLANAN KALAN MANTIK www.numanhoca.blogspot.com %12 %88 TAMAMLANAN KALAN BİLEŞİK ÖNERME MANTIK www.numanhoca.blogspot.com

%16 %84 TAMAMLANAN KALAN BİLEŞİK ÖNERME MANTIK 2010 YGS

%20 %80 TAMAMLANAN KALAN MANTIK www.numanhoca.blogspot.com 2011 YGS %20 %80 TAMAMLANAN KALAN BİLEŞİK ÖNERME MANTIK www.numanhoca.blogspot.com 2011 YGS

%24 %76 TAMAMLANAN KALAN MANTIK www.numanhoca.blogspot.com %24 %76 TAMAMLANAN KALAN MANTIK TOTOLOJİ –ÇELİŞKİ NİCELEYİCİLER www.numanhoca.blogspot.com

%28 %72 TAMAMLANAN KALAN MANTIK www.numanhoca.blogspot.com %28 %72 TAMAMLANAN KALAN MANTIK TOTOLOJİ –ÇELİŞKİ NİCELEYİCİLER www.numanhoca.blogspot.com

%32 %68 TAMAMLANAN KALAN KÜMELER ALT KÜME www.numanhoca.blogspot.com

%36 %64 TAMAMLANAN KALAN KÜMELER ALT KÜME www.numanhoca.blogspot.com

%40 %60 TAMAMLANAN KALAN İŞLEM LER KÜMELER www.numanhoca.blogspot.com

%44 %56 TAMAMLANAN KALAN 2009 ÖSS KÜMELER 2010 YGS %44 %56 TAMAMLANAN KALAN İŞLEM LER 2009 ÖSS KÜMELER 2010 YGS www.numanhoca.blogspot.com

%48 %52 TAMAMLANAN KALAN KÜMELER PROBLEMLER www.numanhoca.blogspot.com

%52 %48 TAMAMLANAN KALAN BAĞINTI FONKSİYON www.numanhoca.blogspot.com %52 %48 TAMAMLANAN KALAN KARTEZYEN ÇARPIM BAĞINTI FONKSİYON www.numanhoca.blogspot.com

%56 %44 TAMAMLANAN KALAN BAĞINTI FONKSİYON www.numanhoca.blogspot.com %56 %44 TAMAMLANAN KALAN KARTEZYEN ÇARPIM BAĞINTI FONKSİYON www.numanhoca.blogspot.com

%60 %40 TAMAMLANAN KALAN BAĞINTI FONKSİYON www.numanhoca.blogspot.com %60 %40 TAMAMLANAN KALAN BAĞINTI BAĞINTI FONKSİYON www.numanhoca.blogspot.com

%64 %36 TAMAMLANAN KALAN BAĞINTI FONKSİYON www.numanhoca.blogspot.com %64 %36 TAMAMLANAN KALAN BAĞINTI BAĞINTI FONKSİYON www.numanhoca.blogspot.com

%68 %32 TAMAMLANAN KALAN BAĞINTI FONKSİYON 2011 YGS FONKSİYONLARDA %68 %32 TAMAMLANAN KALAN FONKSİYONLARDA İŞLEMLER BAĞINTI FONKSİYON 2011 YGS

%72 %28 TAMAMLANAN KALAN BAĞINTI FONKSİYON www.numanhoca.blogspot.com %72 %28 TAMAMLANAN KALAN FONKSİYONLARDA İŞLEMLER BAĞINTI FONKSİYON www.numanhoca.blogspot.com

%76 %24 TAMAMLANAN KALAN BAĞINTI FONKSİYON www.numanhoca.blogspot.com %76 %24 TAMAMLANAN KALAN FONKSİYONLARDA İŞLEMLER BAĞINTI FONKSİYON www.numanhoca.blogspot.com

%80 %20 TAMAMLANAN KALAN BAĞINTI FONKSİYON www.numanhoca.blogspot.com %80 %20 TAMAMLANAN KALAN FONKSİYONLARDA İŞLEMLER BAĞINTI FONKSİYON www.numanhoca.blogspot.com

%84 %16 TAMAMLANAN KALAN BAĞINTI FONKSİYON 2010 YGS 2011 YGS %84 %16 TAMAMLANAN KALAN BAĞINTI FONKSİYON BİLEŞKE FONKSİYON 2010 YGS 2011 YGS www.numanhoca.blogspot.com

%87 %13 TAMAMLANAN KALAN BAĞINTI FONKSİYON www.numanhoca.blogspot.com %87 %13 TAMAMLANAN KALAN BAĞINTI FONKSİYON BİLEŞKE FONKSİYON www.numanhoca.blogspot.com

%89 %11 TAMAMLANAN KALAN BAĞINTI FONKSİYON 2012 YGS %89 %11 TAMAMLANAN KALAN BAĞINTI FONKSİYON BİLEŞKE FONKSİYON 2012 YGS www.numanhoca.blogspot.com

%92 %8 TAMAMLANAN KALAN 2012 YGS İŞLEM MOD 2012 YGS %92 %8 TAMAMLANAN KALAN İŞLEM 2012 YGS İŞLEM MOD 2012 YGS www.numanhoca.blogspot.com

%94 %6 TAMAMLANAN KALAN İŞLEM İŞLEM MOD www.numanhoca.blogspot.com

%96 %4 TAMAMLANAN KALAN MOD İŞLEM MOD www.numanhoca.blogspot.com

%98 %2 TAMAMLANAN KALAN MOD İŞLEM MOD www.numanhoca.blogspot.com

%100 %0 TAMAMLANAN KALAN İŞLEM MOD MOD 2010 YGS 2012 YGS