1www.turkegitimsen.org.tr Şuayip ÖZCAN Türk Eğitim – Sen Genel Başkanı “ÖĞRETMENLERİN, EĞİTİM VE EĞİTİM SORUNLARINA BAKIŞI”

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
8. SINIF 3. ÜNİTE BİLGİ YARIŞMASI
Advertisements

HARFLERİMİZ HAZIRLAYAN ABDULLAH BÜYÜKYILDIZ
Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
Finansal Eğitim Merkezi ve Eğitim Teknolojileri 2012 – 2013 Dönemi Değerlendirmesi Mesleki Gelişim ve Kurumsal İletişim Grup Başkanlığı Temmuz 2013.
“EĞİTİM ÇALIŞANLARININ SOSYO-EKONOMİK DURUMU” KONULU ANKET ÇALIŞMASI
TS EN ISO 9001:2008 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
TEKNIK EGITIM FAKULTESI ÖĞRETİM YILI AKADEMİK KURUL TOPLANTISI HAZİRAN Bölüm yönetimiyle ihtiyaç duyduğumda rahatlıkla görüşebilmekteyim.
BAŞLIK METNİ ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN 25. DÜNYA ÜNİVERSİTELER KIŞ OYUNLARI ERZURUM 2011 VE BRANŞLARI HAKKINDAKİ.
NOKTA, DOĞRU, DOĞRU PARÇASI, IŞIN, DÜZLEMDEKİ DOĞRULAR
Türkiye Ev Kan Basıncı Ölçüm Aletleri Çalışması Sonuçları Türk Hipertansiyon ve Böbrek Hastalıkları Derneği 21 Mayıs 2011-Antalya.
Orta Doğu Teknik Üniversitesi
FAKÜLTE/BÖLÜM/ YÜKSEKOKUL ADI STRATEJİK PLANLAMA SUNUMU Not:Süreçler değişebilir…
DERSİN AMACI: - Çeşitli öğretim teknolojilerinin özellikleri, öğretim süreçlerindeki yeri ve kullanımı, öğretim teknolojileri yoluyla kendi branşınızla.
1 HUKUK VE MEVZUAT KONUSUNDA ÇALIŞMALARIMIZIN İSTATİSTİKLERİ 2007.
Türk Bankacılık Sektörü Genel Görünümü
Öğr.Gör.Dr. S. Sadi SEFEROĞLU & Arş. Gör. Fatih GÜRSUL
ÜNİTE DEĞERLENDİRMESİ 1.Sınıf Türkçe
1 Etik Değerler ve İş Ahlakı Bülent Şenver
E- İ MZA KULLANIM REHBER İ 1- E-imza pin numarasını öğrenme 2- Doküman Yönetim Sisteminde E-imza’nın kullanımı.
TEKNIK EGITIM FAKULTESI ÖĞRETİM YILI AKADEMİK KURUL TOPLANTISI HAZİRAN Dönem başında dersin hedefi, içeriği ve öğrencilerden beklentiler.
1www.turkegitimsen.org.tr Şuayip ÖZCAN Türk Eğitim – Sen Genel Başkanı ÖĞRENCİLERİN, EĞİTİM VE EĞİTİM SORUNLARINA BAKIŞI.
KARAÇAY İLKOKUL/ORTAOKULU KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
TÜRKİYE EKONOMİSİNE GENEL BAKIŞ VE SON GELİŞMELER KEMAL UNAKITAN MALİYE BAKANI 05 Eylül 2008 T.C. MALİYE BAKANLIĞI.
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ 1.TIP EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI ÖĞRENCİ ANKETİ.
TC ÇAVDARHİSAR KAYMAKAMLIĞI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ 2011 – 2012 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI OKULLAR HAYAT OLSUN PROJESİ.
ETİK ve İTİBAR YÖNETİMİ
Yarbaşı İlköğretim Yarbaşı İlköğretim.
9.Sınıf Tıbbi Etik ve Meslek Tarihi
Bülent Şenver Etik Liderlik Bülent Şenver
SAATLER Zamanı ölçmek için kullanılan ölçme aracı SAATTİR.
MERSİN ÜNİVERSİTESİ DENİZCİLİK MESLEK YÜKSEKOKULU AKADEMİK DEĞERLENDİRME ve KALİTE GELİŞTİRME TOPLANTISI NİSAN 2010.
YASED BAROMETRE 2006 AĞUSTOS.
ZAMBAK 1 SORU BANKASI UĞUR CESUR 1 ZAMBAK 1 SORU BANKASI ÖZEL SORULARI Hazırlayan: UĞUR CESUR.
SAĞLIKLI YAŞLANMA: SOSYAL BİR OLGU
1 YASED BAROMETRE 18 MART 2008 İSTANBUL.
NEVŞEHİR VALİLİĞİ GÖRE İLKOKULU KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
SİLİFKE İLÇESİ MUSTAFA ÖZCAN İLKOKULU KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
Kendi işimi kurma nedenlerim;
TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU İzmir Bölge Müdürlüğü 1/25.
TÜRKİYE EKONOMİSİNE GENEL BAKIŞ VE SON GELİŞMELER KEMAL UNAKITAN MALİYE BAKANI 5 Eylül 2008 T.C. MALİYE BAKANLIĞI.
CUMHURİYET ORTAOKLULU KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
SİNOP AYANCIK İMAM HATİP LİSESİ KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
FİNANS SEKTÖRÜNDE YABANCI SERMAYE ARALIK TSPAKB 2 İSTİKRAR  Siyasi istikrar Uluslararası yatırımcıların güvenini sağlayan tek parti hükümeti 
Mitat Zorlu 1 Adı ve Soyadı: ……….……………………………. 2 Nisan 2009 Çarşamba Matematik Sana göre 12’nin solundaki sayıdan 18’in solundaki sayıyı çıkarırsak.
1 İSTANBUL EKONOMİK ARAŞTIRMALAR DERNEĞİ “Hocaların Gözüyle 2011 Yılında Türkiye Ekonomisi Araştırması” Kantitatif Araştırma Özeti 16 Şubat 2011 Nippon.
Türkiye’de Kayıt Dışılık
TEST – 1.
Üsküdar Halk Eğitim Merkezi Eczane Çalışanlarının Eğitimi
T. C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI Personel Genel Müdürlüğü SAYI :B. 08. PGM
TOPLAMA İŞLEMİNDE VERİLMEYEN TOPLANANI BULMA.
2 ve 1’in toplamı 3 eder..
HABTEKUS' HABTEKUS'08 3.
(Strateji Geliştirme Bölümü) BİLGİLENDİRME TOPLANTISI
1 BAŞARININ SIRRI Sır Değil.
Bülent Şenver Liderlik Oyunları Kalıcı ve her durumda geçerli olan bir yaklaşım var mı? Etik Liderlik.
MAHALLİ İDARELERİN MALİ ÖZERKLİĞİ
8 ? E K S İ L E N EKSİLEN _ 5 5 ÇIKAN FARK(KALAN) 8.
BURSA LİDERLİK FORUMU EKİBİ1. 2 Forum Gündemi  Başlarken | Forumun Tanıtımı  Modül 1 | İyi Uygulama ve Kaynakları İncelemek  Modül 2 | Web.
MURAT ŞEN AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ Üçgenler.
“TÜRKİYE’DE OKULLARIN MEVCUT DURUMU” KONULU ANKET ÇALIŞMASI.
Mitat Zorlu 1 Matematik Adı ve Soyadı: ……….……………………………. 26 Mayıs 2009 Salı = = = = = =16 7 +
Bankacılık sektörü 2010 yılının ilk yarısındaki gelişmeler “Temmuz 2010”
ANKARA KURS VE KURSİYER SAYILARI KURS DURUMUKURSKURSİYER Devam eden Biten Açılmayı bekleyen* Toplam Kurs Sayısı
Çocuklar,sayılar arasındaki İlişkiyi fark ettiniz mi?
Toplama Yapalım Hikmet Sırma 1-A sınıfı.
SAYILAR NUMBERS. SAYILAR 77 55 66 99 11 33 88.
GAZİEVRENOS İLKOKULU KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
Kareköklü Sayılar KAREKÖKLÜ BİR İFADE İLE ÇARPILDIĞINDA SONUCU DOĞAL SAYI YAPAN ÇARPANLAR.
ÖĞR. GRV. Ş.ENGIN ŞAHİN BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNOLOJİSİ.
Kamu Okulları ve Özel Okullar:
Sunum transkripti:

1www.turkegitimsen.org.tr Şuayip ÖZCAN Türk Eğitim – Sen Genel Başkanı “ÖĞRETMENLERİN, EĞİTİM VE EĞİTİM SORUNLARINA BAKIŞI”

2www.turkegitimsen.org.tr Türkiye Eğitim, Öğretim ve Bilim Hizmetleri Kolu Kamu Çalışanları Sendikası 16815,215, ,829,145, ,420,365, ,316,081, ,818,6100, ,5100,0 504, ,0 Kaç yıldır öğretmensiniz? Toplam Cevapsız Genel Toplam FrekansYüzde Geçerli Yüzde Kümülatif Yüzde ANKETE ÇALIŞMASINA KATILIM DAĞILIMI

3www.turkegitimsen.org.tr Türkiye Eğitim, Öğretim ve Bilim Hizmetleri Kolu Kamu Çalışanları Sendikası ANKETE KATILIMDAKİ CİNSİYET AYRIMI

4www.turkegitimsen.org.tr Türkiye Eğitim, Öğretim ve Bilim Hizmetleri Kolu Kamu Çalışanları Sendikası ÖĞRETMENLERİN MİLLİ EĞİTİME BAKIŞI

5www.turkegitimsen.org.tr Türkiye Eğitim, Öğretim ve Bilim Hizmetleri Kolu Kamu Çalışanları Sendikası 29126,328, ,671,1100, ,9100,0 1019, ,0 Mevcut eğitim sisteminin Türk toplumunun kimliğine ve kültürel gelişmesine katkı yaptığını düşünüyor musunuz? Evet Hayır Toplam Cevapsız Genel Toplam FrekansYüzde Geçerli Yüzde Kümülatif Yüzde ÖĞRETMENLERİN MEVCUT EĞİTİM SİSTEMİNE BAKIŞLARI

6www.turkegitimsen.org.tr Türkiye Eğitim, Öğretim ve Bilim Hizmetleri Kolu Kamu Çalışanları Sendikası ÖĞRETMENLERİN DEVLET VE ÖZEL OKULLARINI KIYASLAMASI 44139,841, ,058,4100, ,8100,0 464, ,0 Devlet okulları mı özel okullar mı Akademik açıdan daha başarılıdır? Devlet okulları Özel okullar Toplam Cevapsız Genel Toplam FrekansYüzde Geçerli Yüzde Kümülatif Yüzde

7www.turkegitimsen.org.tr Türkiye Eğitim, Öğretim ve Bilim Hizmetleri Kolu Kamu Çalışanları Sendikası ÖĞRETMENLERİN DEVLET OKULLARININ İTİBAR ARTTIRILMASINA YÖNELİK ÖNERİLERİ 12611,421, ,737,759,4 1079,718,577,9 353,26,083,9 938,416,1100, ,3100, , ,0 Devlet okulları eski itibarlarını nasıl yeniden sağlayabilir? Öğretmenlerin performansa dayalı ücretlendirilmeleriyle Sınıflardaki öğrenci sayılarının azaltılmasıyla Öğretmenlerin dershanelere gitmelerini önleyecek bir ücret artışıyla Sağlanamaz Diğer Toplam Cevapsız Genel Toplam FrekansYüzde Geçerli Yüzde Kümülatif Yüzde

8www.turkegitimsen.org.tr Türkiye Eğitim, Öğretim ve Bilim Hizmetleri Kolu Kamu Çalışanları Sendikası ÖĞRETMENLERİN LİSELERİN DÖRT YILA ÇIKMASINA BAKIŞLARI

9www.turkegitimsen.org.tr Türkiye Eğitim, Öğretim ve Bilim Hizmetleri Kolu Kamu Çalışanları Sendikası ÖĞRETMENLERİN YILLARA GÖRE ÖĞRENCİ BAŞARISINA BAKIŞI

10www.turkegitimsen.org.tr Türkiye Eğitim, Öğretim ve Bilim Hizmetleri Kolu Kamu Çalışanları Sendikası ÖĞRETMENLERİN ARTAN ÖĞRENCİ BAŞARISIZLIĞINI NASIL DEĞERLENDİRDİĞİNE BAKIŞLARI

11www.turkegitimsen.org.tr Türkiye Eğitim, Öğretim ve Bilim Hizmetleri Kolu Kamu Çalışanları Sendikası ÖĞRETMENLERİN DERSHANEYE ATFETTİKLERİ BAŞARI

12www.turkegitimsen.org.tr Türkiye Eğitim, Öğretim ve Bilim Hizmetleri Kolu Kamu Çalışanları Sendikası ÖĞRETMENLERE GÖRE MEB MÜFREDATI VE ÖSS İLİŞKİSİ

13www.turkegitimsen.org.tr Türkiye Eğitim, Öğretim ve Bilim Hizmetleri Kolu Kamu Çalışanları Sendikası ÖĞRETMENLERİN OÖBY’YE BAKIŞLARI 81873,977,8 1039,39,887, ,712,4100, ,9100,0 565, ,0 OÖBP'nın ÖSS'ye girişte arttırılması, öğrencilerin liselere olan devamlılığını sağlar mı? nasıl etkiler? Olumlu yönde etkiler, devam artar Olumsuz yönde etkiler Diğer Toplam Cevapsız Genel Toplam FrekansYüzde Geçerli Yüzde Kümülatif Yüzde

14www.turkegitimsen.org.tr Türkiye Eğitim, Öğretim ve Bilim Hizmetleri Kolu Kamu Çalışanları Sendikası ÖĞRETMENLERİN HANE GELİRLERİNE GÖRE DAĞILIMLARI

15www.turkegitimsen.org.tr Türkiye Eğitim, Öğretim ve Bilim Hizmetleri Kolu Kamu Çalışanları Sendikası ÖĞRETMENLERİN TOPLUMSAL İTİBARLARINA BAKIŞ

16www.turkegitimsen.org.tr Türkiye Eğitim, Öğretim ve Bilim Hizmetleri Kolu Kamu Çalışanları Sendikası ÖĞRETMENLERİN TOPLUMSAL İTİBARLARINI ARTTIRMAYA YÖNELİK ÖNERİLER

17www.turkegitimsen.org.tr Türkiye Eğitim, Öğretim ve Bilim Hizmetleri Kolu Kamu Çalışanları Sendikası ÖĞRETMENLERİN BAŞÖĞRETMEN, UZMAN ÖĞRETMEN VB’NE BAKIŞLARI

18www.turkegitimsen.org.tr Türkiye Eğitim, Öğretim ve Bilim Hizmetleri Kolu Kamu Çalışanları Sendikası ÖĞRETMENLERİN SENDİKA ÜYELİĞİ

19www.turkegitimsen.org.tr Türkiye Eğitim, Öğretim ve Bilim Hizmetleri Kolu Kamu Çalışanları Sendikası ÖĞRETMENLERİN NEDEN BİR SENDİKA ÜYESİ OLMADIKLARINA DAİR GETİRDİKLERİ AÇIKLAMALAR

20www.turkegitimsen.org.tr Türkiye Eğitim, Öğretim ve Bilim Hizmetleri Kolu Kamu Çalışanları Sendikası ÖĞRETMENLERİN SENDİKA ÜYESİ OLMALARINDA BELİRLEYİCİ NEDENLER

21www.turkegitimsen.org.tr Katılımınız İçin Teşekkür Ederiz. TÜRK EĞİTİM-SEN