Comenius Okul Ortaklıkları

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
ÇAN İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
Advertisements

The Different Cultural Effects on Child’s Character Development
A GAP YEAR PLAN Bir ara / boş YIL PLANI
2007 / 30 SAYILI MESLEKİ VE TEKNİK EĞİTİMDE TANITIM VE YÖNELTME ÇALIŞMALARI GENELGESİ DOĞRULTUSUNDA İLÇEMİZ İLKÖĞRETİM VE ORTAÖĞRETİM KURUMLARINDA YAPILMASI.
"Schools PRomoting INtercultural competence through Games"
LINKUVA, LİTVANYA ZİYARETİ 28 MAYIS -2 HAZİRAN 2012 LINKUVA LITHUNIA VISIT 28 MAY -2 JUNE 2012.
To Be / Nationalities Ek fiil / Uyruklar
Sustainable Developement & International Perspective in School Bu proje T.C. Başbakanlık DPT AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı (
İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ Tematik Izleme Toplantısı
Müdürlüğümüz AR-GE Birimi bünyesinde bulunan Proje Koordinasyon Ekibi koordinesinde Ulusal Ajans, Merkezi Finans ve İhale Birimi, Toplum Yararına Çalışma.
Sustainable Developement & International Perspective in School Bu proje T.C. Başbakanlık DPT AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı (
T.C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI BOLU İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ AR-GE BÖLÜMÜ PROJELER KOORDİNASYON EKİBİ LdV Mesleki Eğitim Programı Ortaklık Projeleri (
Kayseri İl Milli Eğitim Müdürlüğü
COMENIUS – LEONARDO DA VINCI - GRUNDTVIG PROJELERİ VE GENÇLİK PROGRAMLARI.
I ASİMO I ASİMO PREPARED: CENGİZ MURAT TEKİNBÜĞRÜ English Course Presentation TURKEY Mechatronics Engineering at SAKARYA UNIVERSITY PREPARED: CENGİZ.
VARYANS STANDART SAPMA
REHBER ÖĞRETMEN/PSİKOLOJİK DANIŞMANLARIN EĞİTİM ÖĞRETİM YILI BOYUNCA OKULLARDA YAPMASI GEREKEN ÇALIŞMALAR
KOORDİNATÖR ÖĞRETMENLER TOPLANTISI
Programs of the Intel Education Initiative are funded by the Intel Foundation and Intel Corporation. Copyright © 2007 Intel Corporation. All rights reserved.
Bu proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti tarafından finanse edilmektedir. Building Mutual Trust Between the Labour Market and Education Panel Session.
Projeler.meb.gov.tr Projeler Koordinasyon Merkezi Başkanlığı PROJELER KOORDİNASYON MERKEZİ BAŞKANLIĞI 2010.
To want to do sth. -mek istemek Part I Study Turkish
YEREL KÜLTÜRLERİN KORUNMASI YEREL KÜLTÜRLERİN KORUNMASISunumcu: Ömer Günaydın Ömer Günaydın PRESERVATION OF LOCAL CULTURES PRESERVATION OF LOCAL CULTURES.
Comenius Okul Ortaklıkları
Comenius Okul Ortaklıkları Projesi
FAALİYET/PROJE EYLEM PLANLARI
Türkiye’de Hayat Boyu Öğrenmenin Geliştirilmesi Projesi Paul Weide Ekip Lideri.
GÜLKENT İLKÖĞRETİM OKULU
Su Değiş Tokuşu Water Swap
EKO KULÜP ECO CLUB.  Bu çalı ş manın uzun süreli olması için okul yönetimiyle konu ş up, ENKA STORE’un önünde sürekli kalacak bir.
Today’s Lesson By the end of this lesson you should be able to say phone numbers in Turkish.
MURATLI OKUYOR ŞUBAT – “MURATLI OKUYOR PROJESİ” KAPSAMINDA ŞUBAT AYI İÇİNDE İLÇEMİZ GENELİNDE YAPILAN ÇALIŞMALAR Koordinatör okul olarak aylık çalışma.
SÜLEYMAN DEM İ REL PRIMARY AND SECONDARY SCHOOL. GENERAL INTRODUCTION SCHOOL DIRECTORY, TEACHERS AND OTHER STAFF CLASSROOMS PARTS OF THE SCHOOL GALLERY.
2014 – 2015 ÖĞRETİM YILI TANITIM VE YÖNELTME KOMİSYONU TOPLANTISI
Türkiye’de Okul Hibeleri : Ekonomik Krize Yenilikçi bir Cevap Milli Eğitim Bakanlığı Çalıştayı 8 Mart 2010 Maureen McLaughlin Dünya Bankası.
WELCOME TO MY SCHOOL OKULUMA HOŞGELDİNİZ
Expressing Daily Routines
ULUBATLI HASAN PRIMARY SCHOOL (ULUBATLI HASAN İLKÖĞRETİM OKULU) BERGAMA, İZMİR TURKEY.
Elke HOFFMANN & Engin YILMAZ Hessenkolleg- Wetzlar / Almanya İzmir Özel Fatih Koleji / Türkiye Grup Çalışması ve e-Twinning: Metodlar ve Sonuçları / Grup.
AVRUPA BİRLİĞİ GUNDTVİG ÖĞRENME ORTAKLIĞI ‘ALTIN ÇOCUKLAR ALTIN EBEVEYNLER’ PROJESİ EUROPEAN UNION GRUNDTVIG LEARN PARTNERSHIP GOLDEN PARENTS FOR GOLDEN.
Nasa programs for students.
1 NİSAN 2015 SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA GÜNLERİNİN 92. GÜNÜ YOKSULLUĞA SON DİYORUZ. DÜNYA DAHA GÜZEL YARINLAR İÇİN ETKİNLİKLERİNİZİ BEKLİYORLAR 14 SENE 9.
COMENİUS PROGRAMI OKUL ORTAKLIĞI PROJE BİLGİLENDİRME TOPLANTISINA HOŞGELDİNİZ.
Good Effects of ADs Renault fluence and Sütaş Ads.
THE PROJECT SPORT AND US “Non-OLYMPIC GAMES”. FIVE STONES.
DISCUSSION
CHILD PORNOGRAPHY IŞIK ÜNİVERSİTESİ
Global Learning For Mind And Heart 2016/2019 Erasmus + Projeleri K219 Global Learning For Mind And Heart 2016/2019 Hibe Miktarı: Avro.
ÇEVRE EĞİTİM VE BİLİNÇLENDİRME
Pop Art Pop Art was inspired by popular culture of the 1950s and 60s Arts were inspired by magazines, pop music, television, films, and advertisements.
Anadolu Üniversitesi Arkeoloji Bölümü
2017 YILINDA GERÇEKLEŞTİRİLEN ÇEVRE EĞİTİM ETKİNLİKLERİ
ÇEVRE EĞİTİM VE BİLİNÇLENDİRME
ETwinning Nedir?. Türkiye’de 81 ilin katılımıyla yürütülen 1.Projemiz.
We are pleased to welcome you to the opening ceremony of
“Differentiation for making a positive Difference!!!!”
EK YILINDA GERÇEKLEŞTİRİLECEK ÇEVRE EĞİTİM ETKİNLİKLERİ
EK YILINDA GERÇEKLEŞTİRİLECEK ÇEVRE EĞİTİM ETKİNLİKLERİ
2018 YILINDA GERÇEKLEŞTİRİLEN ÇEVRE EĞİTİM ETKİNLİKLERİ
EK YILINDA GERÇEKLEŞTİRİLECEK ÇEVRE EĞİTİM ETKİNLİKLERİ
ÇEVRE EĞİTİM VE BİLİNÇLENDİRME
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
2018 YILINDA GERÇEKLEŞTİRİLECEK ÇEVRE EĞİTİM ETKİNLİKLERİ
EK YILINDA GERÇEKLEŞTİRİLECEK ÇEVRE EĞİTİM ETKİNLİKLERİ
EK YILINDA GERÇEKLEŞTİRİLECEK ÇEVRE EĞİTİM ETKİNLİKLERİ
EK YILINDA GERÇEKLEŞTİRİLECEK ÇEVRE EĞİTİM ETKİNLİKLERİ
EK YILINDA GERÇEKLEŞTİRİLECEK ÇEVRE EĞİTİM ETKİNLİKLERİ
People with an entrepreneurial mindset are always brave.
MY ACTİVİTİES ON TYPİCAL DAY BAŞAK MORAL 10-D 43.
Sunum transkripti:

Comenius Okul Ortaklıkları 1 1

FATİH İLKÖĞRETİM OKULU COMENİUS PROJESİ 2010 – 2012

PROJENİN ADI Sustainable development and international perspective in school (Sürdürülebilir gelişim ve Uluslar arası Perspektif)

PROJENİN KONUSU Topic 1 The whole school in physical activities and the freedom of speech A common day for physical activities in all partner-countries for example jogging or walks. Exchange of documentation for example photos or films. Topic 2 Equality and the children’s rights. We compare and make documentations of typical boys- and girls-toys and games in the different partner countries. We try to increase the awareness of and comparison of men’s and women’s choice of occupation. Topic 3 Ecological and local produced groceries. Good healthy food. Recycling and creative work out of recycled material. Sorting out of household waste, composting. What sort of toys are used by the children in our partner-countries, where are they produced. Topic 4 Local and cultural forms for games/plays We learn from each other and share games/dances from our different cultures and countries. We exchange games/plays once a month and the games/plays are played the same day in all countries.

PROJE TÜRÜ Çoklu ortaklık Proje ortakları : Hibe miktarı : 23 000 avro Koordinatör – İsveç Ortaklar - Almanya ve Türkiye Hibe miktarı : 23 000 avro

SÜREÇ: 2 YIL 2010 -2011 2011 - 2012

PROJEMİZİN 1.YIL ÇALIŞMALARI

Proje kabulünden hemen sonra bir çalışma planı hazırladık Çalışma planımızı 2 ana başlıkta toplamayı uygun bulduk 1.Proje Ekibinin oluşturulması ve Görev dağılımının yapılması 2.1.Yıl Çalışmalarının Planlanması

Proje Ekip Şeması Planı

Görev dağılımı: Projemiz okul projesi olduğu için öncelikle Proje ekibi oluşturulması gerekmektedir. Biz Proje çalışmalarını 5 bölüme ayırdık,ancak sizlerden gelecek önerilerle bunu geliştirebiliriz. Her bölüme 1 lider öğretmen seçilecek

2-Çalışma planı Öncelikle proje çalışma takvimi doğrultusunda bir yıllık çalışma planı hazırlamamız gerekmektedir.Planımızı 2 bölümden oluşturmayı düşünüyoruz 1-Etkinlikler:programda olan etkinlikler için okul olarak kararların alınması gerekmektedir. 2-Proje ziyaretlerinin kararlarının alınması Bu plan doğrultusunda;

Öncelikle tahmini bir bütçe çıkarmamız gerekiyor. Okul faaliyet harcamaları için ve Havayolları ve ülkelerin otel,yemek masraflarını, internetten ve ortaklara sorularak tahmini gider tablosu oluşturulacak. Bu tahmini bütçenin yapılacak harcamalarda kolaylık sağlayacağı düşünülmektedir.

PROJENİN TANITIMI Hayat Boyu Öğrenme programı , Comenius Programı ve Fatih ilköğretim Okulu comenius projesi, power point sunumu olarak tüm okul çalışanlarına,öğrencilere tanıtılması planlanmaktadır.

Veli toplantılarında velilere ve okul-aile birliğimize bilgiler verilmesi gerekmektedir.

İlçe çapında proje tanıtımı için yerel basına proje tanıtımının yapılması ve yerel gazetelerde yayımlatılması geremektedir.

Okul panosunda öğrencilerin hazırladığı ortak ülkeleri tanıtan haritalar ve ülkelerin bilgilerinin sergilenmesi gerekmektedir..