PROJENİN AMACI Ankara ve İstanbul arasında çift hatlı, elektrikli, sinyalli, 250 km hıza uygun hızlı demiryolu inşa edilerek hızlı, konforlu, güvenli bir.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Yrd. Doç. Dr. Mustafa Akkol
Advertisements

DEMİRYOLLAR, LİMANLAR VE HAVA MEYDANLARI İNŞAATI GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
HARİTA PROBLEMLERİ.
Kısa Yoldan Çarpma İşlemi
Avrupa Birliği Ortak Taşımacılık Politikası Semineri Michael Schmidt ICCR Viyana 17 Nisan 2007 AB Bilgi Köprüleri Programı Türkiye’ye Köprü Projesi.
T.C. İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ Arapgir Meslek YÜKSEKOKULU
T.C. KİĞI KAYMAKAMLIĞI 2009 YILI KÖYDES PROJESİ KAPSAMINDA KİĞI İLÇE KÖYLERE HİZMET GÖTÜRME BİRLİĞİNCE YAPILAN İŞLER.
OTOYOLU HIZLI TREN HATTININ KALDIRILMASININ
-Demografik- Nüfus Analizi
ASELSAN- TOKİ YAPRACIK KONUTLARI KOORDİNASYON KURULU
Veri ve Veri Yapıları Genel olarak bilgisayarlar.
2014 Yılı Devam Eden Projeler Eğitim Yükseköğretim Sektörü.
TOKKDER Operasyonel Kiralama Sektör Raporu 2012 Yıl Sonu
Atlayarak Sayalım Birer sayalım
OSB’LERİN DOĞALGAZ SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
Diferansiyel Denklemler
VOLEYBOL İNDEKS (OYUNCULARIN FİZİK YETENEKLERİNİN ÖLÇÜMÜ)
Bilgisayar (2) Öğr. Gör. Feyza Tekinbaş.
Microsoft Excel.
KIR ÇİÇEKLERİM’ E RakamlarImIz Akhisar Koleji 1/A.
HOŞGELDİNİZ 2005 Yılı Gelir Vergisi Vergi Rekortmenleri
CAN Özel Güvenlik Eğt. Hizmetleri canozelguvenlik.com.tr.
“Dünyada ve Türkiye’de Pamuk Piyasaları ile İlgili Gelişmeler”
1/20 PROBLEMLER A B C D Bir fabrikada kadın ve çocuk toplam 122 işçi çalışmaktadır. Bu fabrikada kadın işçilerin sayısı, çocuk işçilerin sayısının 4 katından.
HAZIRLAYAN:SAVAŞ TURAN AKKOYUNLU İLKÖĞRETİM OKULU 2/D SINIFI
1/25 Dört İşlem Problemleri A B C D Sınıfımızda toplam 49 öğrenci okuyor. Erkek öğrencilerin sayısı, kız öğrencilerin sayısından 3 kişi azdır.
TAŞIMACILIĞIMIZ ve DEMİRYOLLARIMIZ.
Orta Doğu Teknik Üniversitesi Çevre Mühendisliği Bölümü LIFE Projesi, III.Çalıştay 9-10 Aralık 2004 ODTÜ, Ankara 1 Klavuz B Dış Ortamdaki Koku Seviyesi.
EBOB EKOK.
ARALARINDA ASAL SAYILAR
Excel.
TURKUVAZ MATBAACILIK Samandıra mevkiinde, m2 lik kapalı alanda, 1999 yılından itibaren; baskı ve baskı sonrası ciltleme/paketleme makinelerinden.
1 YASED BAROMETRE 18 MART 2008 İSTANBUL.
1/20 ÖLÇÜLER (Uzunluk) 4 metre kaç santimetredir? A B C D.
İL KOORDİNASYON KURULU I.NCİ DÖNEM TOPLANTISI
Matematik 2 Örüntü Alıştırmaları.
Excel.
PÇAĞEXER / SAYILAR Ali İhsan TARI İnş. Yük. Müh. F5 tuşu slaytları çalıştırmaktadır.
1/20 GRAFİKLER Yandaki grafik, hangi çeşit grafiktir? Şekil Sütun Çizgi Daire KIZ ERKEK   Her resim 4 öğrenciyi gösteriyor A B C D.
2014 Yılı Devam Eden Projeler Eğitim Yükseköğretim Sektörü.
Devam eden proje sayısı
Elektrik Araç Şarj Altyapısı ve Akıllı Şebeke Yönetimi
1 FİNANSBANK A.Ş Sinan Şahinbaş Finansbank Genel Müdürü
AKILLI ULAŞIM SİSTEMLERİ (AUS) Ali Rıza YÜCEULU Karayolu Düzenleme Genel Müdürü.
ANA BABA TUTUMU ENVANTERİ
BÖLÜNEBİLME KURALLARI
Test : 2 Konu: Çarpanlar ve Katlar
Aksaray Üniversitesi Sn Proje AdıSektörüYeriProjenin Durumu 1 Proje Hizmet İşiEğitimMerkezBitti 2 Merkezi Araştırma LaboratuvarıEğitimMerkezBitti 3 Kampüs.
BİREYSEL YAĞMURLAMA SİSTEMLERİNİN TASARIMI
6, 7 ve 8 BASAMAKLI DOĞAL SAYILAR
KIRŞEHİR ORGANİZE SANAYİ BÖLGESİ DOĞALGAZ DAĞITIM ŞEBEKESİ VE
SAYILAR NUMBERS. SAYILAR 77 55 66 99 11 33 88.
BİR MÜHENDİSLİK HARİKASI
Hazırlayan H. Ökkeş DEMİR
Orta Doğu Teknik Üniversitesi Çevre Mühendisliği Bölümü LIFE Projesi-Eğitim Semineri ODTÜ, 1-2 Nisan 2004 Ankara 1 İmisyon Ölçümleri HAZIRLAYANLAR: Prof.
Metro Ulaşımının Dünya Şehirlerine Faydaları….
Toplam – toplanan = toplanan
Lojik Laboratuvarı deneyleri
PÇAĞEXER / SAYILAR Ali İhsan TARI İnş. Yük. Müh. F5 tuşu slaytları çalıştırmaktadır.
TRANSİT TAŞIMA (TRANSSHIPMENT)
USLE P FAKTÖRÜ DR. GÜNAY ERPUL.
Diferansiyel Denklemler
AB MALİ İŞBİRLİĞİ ULAŞTIRMA OPERASYONEL PROGRAMI
MARMARAY’IN YOK EDECEĞİ TARİH
1900 ‘LÜ YILLARDA 5000 ALMAN’IN ÇALIŞTIĞI KÖY-BELEMEDİK TARİHİ 1888 yılında II. Abdulhamit ile Alman İmparatoru Kaiser Willhem tarafından imzalanan sözleşmeyle.
TÜRKİYE’de KARAYOLU - DEMİRYOLU – DENİZYOLU taşımacılığında BUNLARI BİLİYORMUYDUNUZ?..
Kuzey Marmara Otoyolu Projesi
BAKÜ-TİFLİS-KARS (BTK)
HIZLI TREN İŞLETMECİLİĞİ VE BAKIMI
TÜRKİYE’DE ULAŞIM SİSTEMLERİ. A.DOĞAL FAKTÖRLER 1.COĞRAFİ KONUM  Ülkemiz konumu itibariyle üç kıta arasında köprü konumundadır.  Bu özelliği ile Kafkaslar,
Sunum transkripti:

PROJENİN AMACI Ankara ve İstanbul arasında çift hatlı, elektrikli, sinyalli, 250 km hıza uygun hızlı demiryolu inşa edilerek hızlı, konforlu, güvenli bir ulaşım imkânı yaratmak. Ankara-İstanbul arasındaki seyahat süresinin azaltmak. Karayolu, demiryolu ve havayolu trafiği açısından en yoğun yolcu ve yük aksı olan Ankara- İstanbul hattında demiryolunun rekabet şansını arttırmak.

PROJENİN BÖLÜMLERİ Proje 10 ayrı bölümden oluşmaktadır. •  Ankara-Hızlı Tren Garı •  Ankara-Sincan : 24 Km •  Sincan-Esenkent : 15 Km •  Esenkent-Eskişehir : 206 Km I.ETAP •  Eskişehir Gar geçişi : 3,6 Km •  Eskişehir-İnönü : 30 Km •  İnönü-Vezirhan : 54 Km •  Vezirhan-Köseköy : 104 Km II.ETAP •  Köseköy-Gebze : 56 Km •  Gebze-Haydarpaşa : 44 Km ( MARMARAY ) 44 km ' lik Gebze-Haydarpaşa kesimi Marmaray projesi ile yüzeysel metroya dönüşeceğinden Marmaray Projesi kapsamında yapılacaktır.

PROJENİN BÖLÜMLERİ

PROJENİN DİZAYN KRİTERLERİ •  Hat Sayısı : Çift hat, elektrikli, sinyalli •  Hız : 250 km/h •  Dingil Yükü : 22,5 ton •  Min. Kurp Yarıçapı : 3.500 m. •  Maksimum Eğim : Kesim 1, ‰ 16 ; Kesim 2, ‰ 22,5 •  Ray tipi : UIC-60 E1 •  Ray Boyu : Sürekli kaynak •  Ray Kalitesi : 900 A •  Traversler : Ön-germeli, monoblok B70 tipi beton traversler

SÖZLEŞMENİN DAĞILIMI İŞ DAĞILIMI SÖZLEŞMEDEKİ HİSSESİ HİSSE KARŞILIĞI TUTAR CRCC A5, B1, B2, B3 32% USD 406,400,040.730 CMC B1, B2, B3 8% USD 101,600,010.182 CENGIZ A1, A2, A3, A4, A6, A7 30% USD 381,000,038.184 IC ICTAS TOPLAM 100% USD 1,270,000,127.280 A1 – Güzergah Altyapı İşleri A2 - Tüneller A3 – Viyadükler / Köprüler A4 – Alt ve Üst Geçitler A5 – Güzergah Üstyapı İşleri A6 - İstasyonlar A7 – Altyapı Aktarımları B1 – Elektrifikasyon İşleri B2 – Sinyalizasyon İşleri B3 – Telekomunikasyon İşleri

KONSORSİYUM ORGANİZASYON YAPISI PMO KONSORSİYUM PROJE YÖNETİM OFİSİ ALT YAPI İŞLERİ PROJE MÜDÜRLÜĞÜ Cengiz İnşaat IC İçtaş İnşaat ÜST YAPI İŞLERİ CRCC CMC

PROJENİN FİNANSAL YAPISI PROJE TOPLAM BEDELİ: 1.761.658.948 USD ’ dir. Kesim 1 ve Kesim 2’de 30.04.2012 İtibariyle Toplam Finansal Gerçekleşme : 982.330.090,65 USD Altyapı İçerisinde Finansal Gerçekleşme: %78,60 Olmuştur.

PROJENİN KESİMLERİ (KESİM-1) (KESİM-2) 100+548 195+700 249+850 KÖSEKÖY KOSEKOY – VEZİRHAN 104 KM (KESİM-1) BİLECİK VEZİRHAN 195+700 VEZİRHAN RİPAJI DT 26 RİPAJI (KESİM-2) VEZİRHAN-İNÖNÜ 54 KM İNÖNÜ BOZÜYÜK RİPAJI 249+850

PROJENİN TEKNİK BİLGİLERİ KESİM 1 Toplam 11.342 m uzunluğunda 7 adet delme tünel, En uzun tünel, 3.870 m Toplam 4.395 m uzunluğunda 11 adet viyadük/köprü En uzun viyadük/köprü 1.581 m Toplam kazı miktarı 3.643.030 m3 1 adet istasyon binası Altgeçitler, üstgeçitler, menfezler ve altyapı deplasmanları

PROJENİN TEKNİK BİLGİLERİ KESİM 2 Toplam 29.145 m uzunluğunda 19 adet delme tünel, 2 adet aç kapa tünel En uzun tünel, 6.100 m Toplam 6.295 m uzunluğunda 10 adet viyadük/köprü En uzun viyadük/köprü 1.961 m Toplam kazı miktarı 5.000.000 m3 2 adet istasyon binası Altgeçitler, üstgeçitler, menfezler ve altyapı deplasmanları

İMALAT FOTOĞRAFLARI – GÜZERGAH ÇALIŞMALARI

İMALAT FOTOĞRAFLARI – GÜZERGAH ÇALIŞMALARI

İMALAT FOTOĞRAFLARI – GÜZERGAH ÇALIŞMALARI

İMALAT FOTOĞRAFLARI – GÜZERGAH ÇALIŞMALARI

İMALAT FOTOĞRAFLARI – GÜZERGAH ÇALIŞMALARI

İMALAT FOTOĞRAFLARI – GÜZERGAH ÇALIŞMALARI

İMALAT FOTOĞRAFLARI – GÜZERGAH ÇALIŞMALARI

İMALAT FOTOĞRAFLARI – TÜNELLER

İMALAT FOTOĞRAFLARI – TÜNELLER

İMALAT FOTOĞRAFLARI – TÜNELLER

İMALAT FOTOĞRAFLARI – TÜNELLER

İMALAT FOTOĞRAFLARI – TÜNELLER

İMALAT FOTOĞRAFLARI – TÜNELLER

İMALAT FOTOĞRAFLARI – TÜNELLER

İMALAT FOTOĞRAFLARI – TÜNELLER

İMALAT FOTOĞRAFLARI – TÜNELLER

İMALAT FOTOĞRAFLARI – VİYADÜKLER

İMALAT FOTOĞRAFLARI – VİYADÜKLER

İMALAT FOTOĞRAFLARI – VİYADÜKLER

İMALAT FOTOĞRAFLARI – VİYADÜKLER

TEŞEKKÜR EDERİZ…