MedyaNet Performans Reklam Ürünleri

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
SLIDEPLAYER.COM.TR Size sunuyoruz
Advertisements

SLIDEPLAYER.COM.TR Size sunuyoruz
Burkay Yapağcıoğlu.
8. SINIF 3. ÜNİTE BİLGİ YARIŞMASI
MURATOĞLU ÇARŞISI WEB TASARIM PROJESİ
Google Görüntülü Ağ’da Video Reklamları
ClickMerkez İş Ortaklığı Sistemi Daha çok kazanmak için beklemeyin!
Performans, etkinlik, erişim ve fiyat önemli ise...
Oktay ERBEY CRM & B2B Ürün Satış Hizmet Yöneticisi
Performans Odaklı Sponsor Reklam Kampanyaları Mart – Aralık 2013
Facebook Reklamları.
.com İletişimde Kökten Çözüm...
© 2011 MediaMind | A division of DG | All rights reserved Logo with white text place on top © 2011 MediaMind Technologies Inc | All rights reserved.
Google Görüntülü Reklam Ağı. Görüntülü Reklamcılık Neden Önemlidir?
Adex Logaritma 2008.
2009. Logaritma 2009 Logaritma 2002’de internet reklam satış şirketi olarak Ekin İlyasoğlu ve Fatih Muslu ortaklığı ile kuruldu. Ortaklar eğitimleri ile.
Internette nasıl müşteri kazanacaksınız?
Gerekli olduğunda insanlara ulaşın Yer Uzantıları Reach prospective customers at important moment with location extensions. Location Extentions.
PAZARLAMA KARMA ELEMANLARI: TUTUNDURMA
KÜTÜPHANELERDE HALKLA İLİŞKİLER ve PAZARLAMA ANKARA ÜNİVERSİTESİ KÜTÜPHANESİ ÖRNEĞİ Tuna CAN & E.Erdal AYDIN
E TİCARETİN REKLAM BOYUTU
KIR ÇİÇEKLERİM’ E RakamlarImIz Akhisar Koleji 1/A.
Veri Toplama, Verilerin Özetlenmesi ve Düzenlenmesi
242/102/49 0/51/59 181/172/166 Primary colors 248/152/29 PMS 172 PMS 137 PMS 546 PMS /206/ /227/ /129/123 Secondary colors 114/181/204.
242/102/49 0/51/59 181/172/166 Primary colors 248/152/29 PMS 172 PMS 137 PMS 546 PMS /206/ /227/ /129/123 Secondary colors 114/181/204.
Görüntülü Reklam Kampanyalarınızın toplam değerini ölçün Google Görüntülü Reklam Ağı üzerinde Görüntüleme Dönüşümlerini İzleme.
HAZIRLAYAN:SAVAŞ TURAN AKKOYUNLU İLKÖĞRETİM OKULU 2/D SINIFI
Mobil Uygulamalar ve Bilgi Hizmetleri Orçun Madran
1/20 BÖLME İŞLEMİ A B C D : 4 işleminde, bölüm kaçtır?
 Demet Cengiz, “Bilişim Teknolojilerinin Öğrenciler Tarafından Kullanılmasını Sağlayacak Unsurların Belirlenmesi,” TBD Bilişim Kurultayı, Ankara, Eylül.
Confidential & Proprietary Copyright © 2009 The Nielsen Company Reklam Endeksi Nielsen Media Research & Nielsen Consumer İşbirliği İle Yürütülmektedir.
Math in Advertising....
Matematik 2 Örüntü Alıştırmaları.
Dijital Pazarlama İletişimi Semineri 15 Haziran 2013.
MEDYANET DISPLAY REKLAM ÜRÜNLERİ
Dijital Dünya Verilerine Genel Bakış Dünya Nüfusu : Dünyadaki İnternet Kullanıcıları : Dünyadaki Domain Sayısı:
Biz Kimiz 9 senelik satış evi tecrübesi 100+ premium yayıncı Türkiye’ nin ilk bağımsız network’ ü.
242/102/49 0/51/59 181/172/166 Primary colors 248/152/29 PMS 172 PMS 137 PMS 546 PMS /206/ /227/ /129/123 Secondary colors 114/181/204.
Dijital Pazarlama Merve Öztürkcan.
Türkiye’de Kayıt Dışılık
Tüketici Trend Araştırması Aralık 2009 Sosyal Telefon.
© 2011 MediaMind | A division of DG | All rights reserved Logo with white text place on top © 2011 MediaMind Technologies Inc | All rights reserved INTERACTION.
Autodesk Aralık Kampanyaları. Q4 Satis Kampanyalari Autodesk AutoCAD Inventor LT Suite Kampanyasi- 13 Ocak’a kadar gecerlidir (uzatildi) AutoCAD LT 2012.
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
2. Pazarlama Planının Hazırlanması
- 1 Web 2.0 Teknolojileri ve Uygulamaları Çalıştayı, 4 Aralık 2009, Beytepe-Ankara Umut Al Hacettepe Üniversitesi Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümü
GLOBALCV İŞTESOSYAL PROJESİ İLE ARADIĞINIZ ADAYA ULAŞIR Türkiye’nin ilk sosyal kariyer sitesi İŞTESOSYAL ve en güncel dataya sahip portalı GLOBALCV ’nin.
Çocuklar,sayılar arasındaki İlişkiyi fark ettiniz mi?
Facebook.com/HotMobilePress Twitter.com/HotMobilePress :: EYLÜL 2012 :: MOBİL TEKNOLOJİLERE ODAKLI İLK ve TEK TÜRKÇE ONLINE YAYIN.
ÖĞR. GRV. Ş.ENGIN ŞAHİN BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNOLOJİSİ.
İşletme Doktora Programı Bilgi Teknolojileri ve Yönetim (IYO 713)
TÜRKİYE’NİN EMLAK SİTESİ
Türkiyenin ilk içerik bazlı reklam modeli! ULUDAĞ
Temmuz Display Habertürk // Anasayfa // Masthead.
E-TİCARET NEDİR? E-TİCARET NEDİR? E-Ticaret internet ortamında insanların belirli sistemler üzerinde gerçek ve ya sanal ürünleri para karşılı ğ ında satın.
Dijital Büro İstanbul1 Kobi Ümit Aralık Kampanyası.
Temmuz Display Habertürk // Anasayfa // Masthead.
CEO Web Sitesi Kurduğu Üyelerine, –Sanal kimlik ( vb.) –CV ve iletişim bilgilerini güncel tutmak –Eğitici ve bilgilendirici.
Reklâm BBY 401, 1 Kasım 2007 Reklâm UmutAl Umut Al H.Ü. Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümü
Biz Kimiz 9 senelik satış evi tecrübesi 100+ premium yayıncı Türkiye’ nin ilk bağımsız network’ ü.
T.C. KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ BABAESKİ MESLEK YÜKSEK OKULU SATI Ş I ARTIRMANIN YOLLARI İ LKNUR ÖZDEM İ R.
YENİ LINKZ MODELLERİ LinkZ 2010 Yeni Ürünler.
Elektronik pazarlama: – internetin kar yaratmak amacıyla kullanılması – birçok aşamayı ortadan kaldırmakta – daha hızlı ve daha düşük maliyetli –
Çözümlerimiz Algı Yönetimi Sosyal Medya İçerik Yönetimi Dijital Pazarlama Mobil Reklam Web Tasarım Marka / Kurumsal Kimlik SEO (Search Engine Optimization)
Çok Kanallı Dijital Pazarlama
YENİ YILDA BULUŞALIM..
E - MIY. E - MIY Ülkemizden Veriler… ….. internete erişimi olan insan …..facebook kullanıcısı Haftalık 21,5 saat……internette geçirilen.
Numarabiz nedir? Nasıl Kazandırır?. 3 BASİT ADIMDA BAŞLA! 2 Üye Ol Numar a Talep Et Reklam Yap & Kazan.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Elektronik-Ticaret’te Arama Motoru Optimizasyonu ve Sosyal Medya
Sunum transkripti:

MedyaNet Performans Reklam Ürünleri performans@medyanet.com.tr www.medyanet.com.tr @MedyaNet360 Facebook/MedyaNet360

Performans Pazarlama Platformu MedyaNet Display Network’te CPC bazlı reklam çalışmaları Facebook reklamları ADnet Reklam

CPC bazlı reklam çalışmaları Entegre kitle analizi Kampanya yönetimi Veri & kitle yönetimi İleri düzeyde hedefleme Reklam yayın optimizasyonu

MedyaNet Display Network

CPC bazlı reklam çalışmaları Performance Suite Özellikleri CPC Retargeting (Statik) Recommendation Optimizasyon (eCPM bazlı) Birim Maliyete göre önceliklendirme Hedefleme Coğrafik Davranışsal Nasıl Yapıyoruz? Performance Suite Ekran Çözünürlüğü Tarayıcı İşletim Sistemi Anket Frequency Capping (FC) Session bazlı Gün bazlı

CPC bazlı reklam çalışmaları Reklamverenlerin en doğru insana en doğru zamanda en doğru reklamı en uygun fiyatla, gösterebilmelerini sağlar. FiİYATLANDIRMA MODELİ SİTE GÜN YAŞ CİNSİYET TEKNOLOJİ FORMAT M CPC A T 14-28 CPM B W 19-29 KADIN Re- Targeting KÜÇÜK TEKLİF CPL C T 30-45 ERKEK BehaviorTargeting ORTA D F 45+ Prediction BÜYÜK E S S

Facebook Reklamları

Amaca Uygun Reklam Modelleri ve Hedefleme İhtiyaca yönelik reklam modellerinin belirlenmesi (Pazaryeri ya da Premium reklam modelleri) Kampanya Bazlı Özel Hedef Kitle Oluşturulması Bayan Kitle Yaklaşık 11,514,700 kişiye ulaşılmaktadır. Erkek Kitle Yaklaşık 19,888,940 kişiye ulaşılmaktadır.

Gelişmiş Optimizasyon Reklam Kombinasyonları Oluşturulması İhtiyaca Özel Hedef Kitle Demografik istatistikler Görsellere İstatistikleri: Hedef kitleye İstatistikleri

Pazaryeri Reklamları Özellikler Ads Type ( Reklam Türü): Talep edilen reklam türleri ile yayına çıkılabilir. Modelin kullanım amacı; Hedeflenen Hedef kitleye cpc ve cpm bazlı gösterimi amaçlamaktadır. Model ile ne yapılabilir; İhtiyaça uygun reklamlar gerçekleştirilebilir. Gösterim yeri tüm facebook genelidir. CPC ve CPM bazlı satın alınabilmektedir. Page post text ad Page post photo ad Page post video ad Page post link ad Question ad Offer ad Event ad Page like ad App ad Mobile app install ad Domain ad Sponsored results Page like sponsored story Page post like sponsored story Page post comment sponsored story Page post share sponsored story Question sponsored story Offer claim sponsored story Event sponsored story Check-in sponsored story Game played sponsored story App shared sponsored story Open graph sponsored story Domain sponsored story

Pazaryeri Reklamlarının Facebook’ ta Gösterim Yerleri Facebook Sağ taraf Desktop Haber Kaynağı Facebook Arama Çubuğu Mobil haber Kaynağı

Premium Reklamlar Özellikler Ads Type ( Reklam Türü): Talep edilen reklam türleri ile yayına çıkılabilir. Modelin kullanım amacı; Hedeflenen Hedef kitleye öncellikli cpm bazlı gösterimi amaçlamaktadır. Model ile ne yapılabilir; İhtiyaça uygun reklamlar gerçekleştirilebilir. Gösterim yeri Anasayfa ve haber kaynağıdır. Reklam bu kısımlarda öncelikli çıkmaktadır. CPM bazlı satın alınabilir. Gösterim bazlı satın alınması nedeni ile click ve fan konusunda önceden bilgi verilememektedir. Target Block Reach Block Mobile Target Block LOX (Log out) Özel Reklamlar Custom Audience Facebook Exchange (Re – Targeting)

Premium Reklamların Facebook’ ta Gösterim Yerleri Anasayfa Sağ Taraf Log Out Ekranı Desktop Haber Kaynağı Mobil Haber Kaynağı

ADnet, Türkiye’nin en popüler portallerinde reklam vermenizi sağlayan online reklam sistemidir. ADtext ADpop ADbanner ADtext reklamları tıklama adedi üzerinden Açık Artırma ile, ADpop ve ADbanner reklamları tıklama adedi üzerinden Sabit Ücretle fiyatlandırılır.

  ADtext ADpop ADbanner METİN REKLAM METİN + GÖRSEL REKLAM FLASH BANNER REKLAM VIDEO REKLAM RİCH MODEL

Performans Pazarlama Platformu Paket Kullanım CPC bazlı reklam çalışmaları + +

Reklam Satış Grup Koordinatörü (0212) 304 21 32 0549 761 98 62 Metin GÜLEÇ Reklam Satış Grup Koordinatörü (0212) 304 21 32 0549 761 98 62 metin.gulec@medyanet.com.tr Merve AYKUTLUĞ Reklam Satış Yöneticisi (0212) 304 21 62 054972455 48 metin.gulec@medyanet.com.tr Pınar ŞENYÜZ Reklam Satış Müdürü (0212) 304 21 26 0549 761 98 77 pinar.senyuz@medyanet.com.tr performans@medyanet.com.tr www.medyanet.com.tr @MedyaNet360 Facebook/MedyaNet360