TÜRKİYE’NİN İLK LİSANSLI YEMEK KÜLTÜRÜ DERGİSİ…

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Ordu Üniversitesi Eğitim Ve Araştırma Hastanesi Ordu/Türkiye
Advertisements

• Voyager, gezi dergileri* içinde AB okur oranı en yüksek dergidir. (%90) • Voyager okurlarının tamamı ABC1 SES grubunda yer alır • Voyager, okurlarının.
Google Adwors Görüntülü Reklam Ağı. Görüntülü Reklam Ağı Hakkında Görüntülü Reklam Ağı'nda reklam gösterdiğinizde, çok çeşitli ilgi alanlarına sahip geniş.
Pazarlamanızı sosyalleştirin.Bir + ekleyin Pazarlama faaliyetlerinizi Google’ın sosyal ağına dahil etmek için bir + ekleyin.
BDP 2014 YEREL SEÇİM PERFORMANSI. GENEL VERİLER - 1 ● TOPLAM KAZANILAN BELEDİYE SAYISI 101 (2009'da 78) ● KAZANILAN İL SAYISI BŞB / 8 İL ● KAZANILAN.
SAYI TABLOSU 100 İçinde Doğal Sayılar Başla Hazırlayan:Metin CEYLAN.
3 Ekim 2005 GfK TürkiyeCustom ResearchSuper Brands 2005-Türkiye 1 G r o w t h f r o m K n o w l e d g eG r o w t h f r o m K n o w l e d g e GfK Custom.
KÜTÜPHANE HAFTASINA HOŞGELDİNİZ
Reklamcılar Derneği Medya Paylaşım Toplantıları 4 Eylül 2008.
NE KADAR OKUYORUZ?.
T.C. İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ Arapgir Meslek YÜKSEKOKULU
TİE Platformu Yürütme Kurulu Başkanı
Kobi Tanımı 150 kişiden daha az çalışanı olan kurumlar
KOMŞU ÜLKELERLE TİCARETTE GAZİANTEP’İN ÖNEMİ
-Demografik- Nüfus Analizi
Hareket halindeki insanlara ulaşın.Mobil Arama Ağı Reklamları Mobil Arama Ağı Reklamları ile kullanıcılara ulaşın.
Sakarya Üniversitesi personelinin tütün kontrol yasasına uyumunu ve farkındalığını değerlendirmeye yönelik anket sonuçları Pınar Pazarlı Sakarya Üniversitesi.
ARDIŞIK SAYILAR ARDIŞIK DOĞAL SAYILAR
Atlayarak Sayalım Birer sayalım
ReklamMatik Projesi Hit Teknoloji Haziran Televizyon Reklamlarının Avantajları; Duyguları kolayca harekete geçiren formata sahiptir. İmaj hedef.
Diferansiyel Denklemler
VOLEYBOL İNDEKS (OYUNCULARIN FİZİK YETENEKLERİNİN ÖLÇÜMÜ)
TÜRKİYE EKONOMİSİNE GENEL BAKIŞ VE SON GELİŞMELER KEMAL UNAKITAN MALİYE BAKANI 05 Eylül 2008 T.C. MALİYE BAKANLIĞI.
Türkiye’nin ilk ve en etkili WOMM Ajansı. Hangisine daha çok güvenirsiniz? Basın ilanlarına mı? TV - Radyo reklamlarına mı? Ünlülerin mesajlarına mı?
100 SORUDA KAVRAM HARİTALARI İLE FONKSİYON ANALİZİ & MANTIK
MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ KPSS SINAV SONUÇLARI.
Orta Öğretimden Üniversiteye Gelen Öğrencilerin Temel Bilgisayar Bilgilerinin İl ve Bölge Bazında İncelenmesi: Karadeniz Teknik Üniversitesi Uygulaması.
KIR ÇİÇEKLERİM’ E RakamlarImIz Akhisar Koleji 1/A.
Hastane Çalışanlarında Tüberküloz Bilgi Düzeyi ve Risk Algılanması
X.BÖLÜM KÜLTÜR.
CAN Özel Güvenlik Eğt. Hizmetleri canozelguvenlik.com.tr.
GÖK-AY Özel Güvenlik Eğt. Hizmetleri
“Dünyada ve Türkiye’de Pamuk Piyasaları ile İlgili Gelişmeler”
1/20 PROBLEMLER A B C D Bir fabrikada kadın ve çocuk toplam 122 işçi çalışmaktadır. Bu fabrikada kadın işçilerin sayısı, çocuk işçilerin sayısının 4 katından.
İnsanlarla İletişimin
HAZIRLAYAN:SAVAŞ TURAN AKKOYUNLU İLKÖĞRETİM OKULU 2/D SINIFI
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME DERSİ
BESLENME ANEMİLERİ VE KORUNMA
Uygulama I. Cinsiyet: 1: Kadın 2: Erkek Grup: 0: Kontrol 1: Hasta.
ALİ YALKIN İLKÖĞRETİM OKULU 2/A SINIFI ÇALIŞMA SAYFASI
İmalat Yöntemleri Teyfik Demir
TÜRKİYE EKONOMİSİNE GENEL BAKIŞ VE SON GELİŞMELER KEMAL UNAKITAN MALİYE BAKANI 5 Eylül 2008 T.C. MALİYE BAKANLIĞI.
Medya Paylaşım Toplantıları Reklam Yatırımları 2010/2011 Yıllık Değişim Büyüyen Sektörler Gündemimizdeki Konular 1.
GRUP NoNA 9.
iPara Üyeliksiz Ödeme Altyapısı
PÇAĞEXER / SAYILAR Ali İhsan TARI İnş. Yük. Müh. F5 tuşu slaytları çalıştırmaktadır.
TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI
19 Ekim 2006 GfK TürkiyeCustom ResearchGrowth from Knowledge 1 TUHID - İDA İletişim Hizmetleri Algılama Araştırması Eylül 2006.
EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
4 X x X X X
E-Ticaret (Rakamlarla Giriş) Sunu İçerik Kaynağı: İyiler, Z. (2009). Elektronik Ticaret ve Pazarlama, T.C. BAŞBAKANLIK Dış Ticaret Müsteşarlığı İhracatı.
MEMNUNİYET ANKETİ ANALİZİ
IX.BÖLÜM YAŞAM TARZI.
ANA BABA TUTUMU ENVANTERİ
YEREL YÖNETİMLERİM ÖZ GELİR YARATMA KAPASİTESİNİN GÜÇLENDİRİLMESİ III.YEREL YÖNETİMLERİN MALİ YÖNETİMİ FORUMU 15 EYLÜL 2010 ANKARA Prof. Dr. Ayşe Güner.
Test : 2 Konu: Çarpanlar ve Katlar
ALİ YALKIN İLKÖĞRETİM OKULU 2/A SINIFI ÇALIŞMA SAYFASI
ÇEVRE YÖNETİMİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ ÖLÇÜM VE DENETİM DAİRESİ BAŞKANLIĞI
Tuğçe ÖZTOP İlköğretim Matematik Öğretmenliği 2. sınıf
ANKOS Kullanım İstatistikleri Kullanım İstatistikleri Çalışma Grubu ANKOS 7.Yıllık Toplantısı, 31 Mayıs-2 Haziran 2007 Karadeniz Teknik Üniversitesi.
SAYI TABLOSU 100 İçinde Doğal Sayılar Başla ? Boş (?)
PÇAĞEXER / SAYILAR Ali İhsan TARI İnş. Yük. Müh. F5 tuşu slaytları çalıştırmaktadır.
Diferansiyel Denklemler
Hepimizin DünyasI 1. Dünya Çocukları.
DÜNYA’NIN MARKA BİLİNİRLİĞİ EN YÜKSEK DEKORASYON DERGİSİ…
Doç. Dr. Özlem ATALIK Arş. Gör. Bahri Baran KOÇAK
YARATICI SENARYO KONSEPT SUNUMU Müşteri : Akman Holding Marka : Ersu
Elektronik pazarlama: – internetin kar yaratmak amacıyla kullanılması – birçok aşamayı ortadan kaldırmakta – daha hızlı ve daha düşük maliyetli –
IX.BÖLÜM YAŞAM TARZI.
SOSYAL MEDYA DANIŞMANLIĞI. Sosyal Medya Danışmanlığı; Markanızın Sosyal medya ortamındaki hedef kitlelerini analiz edip hazırlayan, Hedef kitlelerinizin.
Sunum transkripti:

TÜRKİYE’NİN İLK LİSANSLI YEMEK KÜLTÜRÜ DERGİSİ… Mutfak Rehberi okurlarının %84’ü ABC1 sosyo ekonomik grubundadır. Kadın okur oranı, Türkiye’de yayınlanan tüm dergiler arasında en yükseklerden birisidir. (%86) Mutfak Rehberi okurlarının alım gücü yüksek; tüketim alışkanlıkları gelişmiştir. Mutfak Rehberi okurlarının kişisel bakım ve kozmetik ürünlerini kullanma eğilimi yüksektir. Mutfak Rehberi okurlarının mutfak kültürü, kozmetik ve kişisel bakım, teknoloji ve mobilya ürünlerine ilgisi diğer yemek dergileri* ortalamasının üzerindedir. * Yemek dergileri: Lezzet, Sofra ** Kaynak: QRS’IV-2008, TNS PIAR 1

OKURLARININ %84’Ü ABC1 SOSYO EKONOMİK SINIFA MENSUP VE TÜKETİMDE AKTİFTİRLER CİNSİYET SES YAŞ EĞİTİM İŞ YABANCI DİL ** Kaynak: QRS’IV-2008, TNS PIAR 2

OKURLARININ SAHİPLİK ORANI YÜKSEK SEVİYEDEDİR SAHİPLİK EĞİLİMLERİ FİNANSAL ARAÇLARI KULLANIM EĞİLİMLERİ % EV / OTOMOBİL SAHİPLİĞİ ABONELİKLE İLGİLİ SAHİPLİK ** Kaynak: QRS’IV-2008, TNS PIAR 3 100 Genel Dergi Okuru

OKURLARININ KİŞİSEL BAKIM VE KOZMETİK ÜRÜNLERİNİ KULLANMA EĞİLİMİ YÜKSEKTİR KİŞİSEL BAKIM VE KOZMETİK ÜRÜNLERİ KULLANIM ORANLARI (%) % ** Kaynak: QRS’IV-2008, TNS PIAR 4

OKURLARININ ÖZEL İLGİ ALANLARI, YEMEK DERGİLERİ VE GENEL DERGİ OKUR ORTALAMASINDAN YÜKSEKTİR İLGİ ALANLARI ENDEKS* 100 Genel Dergi Okuru Yemek Dergileri Okuru Mutfak Rehberi teknoloji ürünleri, dekorasyon mobilya ve kültür sanat konularına ilgi sıralamasında, yemek dergileri içinde ilk sırada yer alır. * Çok ilgiliyim cevabı verenler değerlendirilmiştir. ** Kaynak: QRS’IV-2008, TNS PIAR 5

OKURU İÇİN DERGİSİ “REHBER” NİTELİĞİNDEDİR. OKUR DERGİSİNİ ETKİLİ BİR BİLGİ KAYNAĞI OLARAK GÖRÜR Okur dergisine bağlıdır % Dergiyi okuduktan sonra saklarım 68 Bir sonraki sayıyı heyecanla beklerim Sayfa sayfa okurum 49 Bazı bölümleri detaylı okurum 37 Kendi evimde okurum 95 Verdiğim paraya değer 78 Okurun dergiyle arasında sağlam güven ilişkisi vardır % İyi bir bilgi kaynağıdır 77 Dergide okuduklarıma inanırım 80 Yeni fikirler edindim 97 Kendimi geliştirdiğimi hissederim 93 Vaktimi iyi değerlendirdiğimi hissederim 96 Verilen tavsiyeleri uyguladım / bir şeyi ilk kez denedim 81 Kendime ayırdığım özel zamandır, keyfini çıkarırım 99 Rahatlarım / Kafamı boşaltırım 91 Yeni marka ve modellerin ayağıma geldiğini hissederim Son akım / yaşam biçimlerini ilk kez öğrenirim 84 Nerede ne var öğrenirim, aradıklarımı kolay bulurum 88 ** Kaynak: QRS’IV-2008, TNS PIAR 6

OKURLARININ TÜKETİME EĞİLİMİ YÜKSEKTİR. BU DURUM REKLAMVERENE HEDEF KİTLEYE ULAŞIM KONUSUNDA AVANTAJ SAĞLAR YAŞAM BİÇİMİ %* * Kesinlikle geçerli-kısmen geçerli cevabı verenler değerlendirilmiştir. ** Kaynak: QRS’IV-2008, TNS PIAR 7

YAYINLANAN REKLAMLARIN ETKİNLİĞİ YÜKSEKTİR Okurlar reklamları ilgiyle inceler % Dergide ilgimi çeken reklamı kopartıp saklarım 74 Dergi reklamını istediğim detayda incelerim 97 Reklamları daima ilgiyle incelerim / okurum 22 Reklamları genellikle ilgiyle incelerim / okurum 25 Reklamlardan bilgi ve keyif alırlar % Reklamların zenginleştirdiği ve keyif kattığı mecra 47 Reklamlarına en güvendiğim mecra 44 Reklamlarından en çok bilgi aldığım mecra 45 Dergi reklamlarını referans alırlar % Yeni çıkan bir ürün hakkında bilgilendirir 94 Tanıtılan ürün ve markalarla ilgileniyorum 88 Tanıtılan ürün ve markalara güvenirim 79 Dergiden çıkan ürün örneklerini denerim 68 Gördüğüm reklamlar satın alma kararımı etkiler 76 Rehber niteliğinde tanıtıcı ekleri faydalı buluyorum 87 Özel ilgi alanıma giren reklamlara bakmaktan zevk alırım 93 ** Kaynak: QRS’IV-2008, TNS PIAR 8

Teşekkür ederiz… ** Kaynak: QRS’IV-2008, TNS PIAR 9