Felsefeye İlişkin Düşünceleri Yansıtan Bazı Sorular

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
“IP Universities” Istanbul, May 16 to 18, 2012 Albert Long Hall, BOGAZICI UNIVERSITY Institutional logo FM Ofisi – Üniversite İlişkisi Salih.
Advertisements

SPOR TEMELLİ KARİYER SEÇENEKLERİ
Kitaplar ve kaynaklar. Kaynaklar Küresel Arena’da Girişimci ve Girişimcilik Küresel Arena’da Girişimci ve Girişimcilik Prof.Dr.Mehmet Emin Gürol Gazi.
1 Tarım Politikası Dersi Uygulama Dönemi Tez Yazımında Dikkat Edilmesi Gereken Konular Dr. Yener ATASEVEN Ankara Üniversitesi.
PROGRAM GELİŞTİRME VE ÖĞRETİM
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ STRATEJİK ARAŞTIRMALAR MERKEZİ SENATO SUNUMU
Doç. Dr. Olcay Taner Yıldız
ÖĞRETMEN YETİŞTİRME REFORMLARI
Tarım Politikası Dersi-Uygulama Yayın Arama/Tarama
ÜNİVERSİTE REFORMLARI
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi. Hacettepe Üniversitesi – Eğitim Fakültesi STRATEJİK AMAÇLARIMIZ Vizyon ve misyonumuza dayalı olarak oluşturulan.
Bibliyografya.
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Yaşam Boyu Öğrenme ve Yetişkin Eğitimi Bölümü
Prof. Dr. İhsan Sabuncuoğlu Abdullah Gül Üniversitesi Gelen Öğrenciler ve Uluslararasılaşma 23 Ekim 2015.
Kamu Politikaları Giriş
SPOR BİLİMLERİNE GİRİŞ
SPOR BİLİMLERİNE GİRİŞ
SPOR BİLİMLERİNE GİRİŞ
SPOR YÖNETİMİNE GİRİŞ.
Spor Tesis İşletmesi.
ANKARA ÜNİVERSİTESİ SPOR BİLİMLERİ FAKÜLTESİ Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Bölümü BSÖ 103 BASKETBOL (2 2) Prof. Dr. Fehmi TUNCEL.
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
ANKARA ÜNİVERSİTESİ SPOR BİLİMLERİ FAKÜLTESİ Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Bölümü BSÖ 103 BASKETBOL (2 2) Prof. Dr. Fehmi TUNCEL.
Program Geliştirmenin Felsefi Temelleri
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
Beden Eğitimi ve Sporun Genel Eğitim İçindeki Yeri
ANKARA ÜNİVERSİTESİ SPOR BİLİMLERİ FAKÜLTESİ Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Bölümü BSÖ 103 BASKETBOL (2 2) Prof. Dr. Fehmi TUNCEL.
Beden Eğitimi ve Sporun Karşılaştırılması
ANKARA ÜNİVERSİTESİ SPOR BİLİMLERİ FAKÜLTESİ Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Bölümü BSÖ 103 BASKETBOL (2 2) Prof. Dr. Fehmi TUNCEL.
BEDEN EĞİTİMİ VE SPORUN TEMELLERİ
BEDEN EĞİTİMİ VE SPORUN TEMELLERİ
BEDEN EĞİTİMİ VE SPORUN TEMELLERİ
ANKARA ÜNİVERSİTESİ SPOR BİLİMLERİ FAKÜLTESİ Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Bölümü BSÖ 103 BASKETBOL (2 2) Prof. Dr. Fehmi TUNCEL.
TEMİZLİK GEREÇLERİ.
DERS İÇERİĞİNİN TANITILMASI
SHB-221 TÜRKİYENİN TOPLUMSAL VE EKONOMİK YAPISI
ANKARA ÜNİVERSİTESİ SPOR BİLİMLERİ FAKÜLTESİ Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Bölümü BSÖ 103 BASKETBOL (2 2) Prof. Dr. Fehmi TUNCEL.
Deniz Tekin Ersan Şükran Alan
SKY 423 Avrupa Birliği ve Sağlık Politikaları
10 Kasım Atatürk’ü Anma Töreni Prof. Dr. Tülay Alim BARAN
EĞITIME FELSEFI YAKLAŞıMLAR IDEALIZM REALİZM NATÜRALİZM PRAGMATİZM VAROLUŞÇILIK (EGZİSTANSİYALİZM)
BSÖ 201 (2 2) 3 EGZERSİZ FİZYOLOJİSİ
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
Felsefe KARİYER TERCİHİNİZ NE OLURSA OLSUN – EĞİTİMDE BİR ALAN OLABİLİR; OKUL DIŞINDA BİR ÖĞRETİM OLABİLİR; FİTNES İLE İLGİLİ BİR KARİYER OLABİLİR; - BİR.
BSÖ 101 (2 0) 2 Beden Eğitimi ve Sporun Temelleri
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
BSÖ 101 (2 0) 2 Beden Eğitimi ve Sporun Temelleri
BAÖ 107 İnsan Anatomisi ve Kinesiyolojisi (4 0) 4
BAÖ 107 İnsan Anatomisi ve Kinesiyolojisi (4 0) 4
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
BSÖ 201 (2 2) 3 EGZERSİZ FİZYOLOJİSİ
BSÖ 201 (2 2) 3 EGZERSİZ FİZYOLOJİSİ
BSÖ 201 (2 2) 3 EGZERSİZ FİZYOLOJİSİ
BSÖ 201 (2 2) 3 EGZERSİZ FİZYOLOJİSİ
Prof. Dr. Fehmi TUNCEL Basketbol Oyunu
BSÖ 201 (2 2) 3 EGZERSİZ FİZYOLOJİSİ
BSÖ 201 (2 2) 3 EGZERSİZ FİZYOLOJİSİ
BSÖ 201 (2 2) 3 EGZERSİZ FİZYOLOJİSİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
BSÖ 201 (2 2) 3 EGZERSİZ FİZYOLOJİSİ
Prof. Dr. Fehmi TUNCEL Basketbol Oyunu
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ TURİZM COĞRAFYASI
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ TURİZM COĞRAFYASI
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ TURİZM COĞRAFYASI
BAÖ 107 İnsan Anatomisi ve Kinesiyolojisi (4 0) 4
Prof. Dr. Fehmi TUNCEL Basketbol Oyunu
Sunum transkripti:

Felsefeye İlişkin Düşünceleri Yansıtan Bazı Sorular İNSANLARIN BU GEZEGENDEKİ ROLLERİ? Prof. Dr. Fehmi TUNCEL 08.11.2019

Felsefeye İlişkin Düşünceleri Yansıtan Bazı Sorular EVRENİN BAŞLANGICI VE DOĞASI NEDİR? Prof. Dr. Fehmi TUNCEL 08.11.2019

EGZİSTENSİALİZM (Varoluşçuluk) Genel Felsefeler BEŞ GENEL FELSEFE YILLAR İÇİNDE GELİŞEREK EĞİTİM İLE İLGİLİ DÜŞÜNCELERİ ETKİLEMİŞTİR. BUNLAR : İDEALİZM, REALİZM, PRAGMATİZM, NATURALİZM, EGZİSTENSİALİZM (Varoluşçuluk) Prof. Dr. Fehmi TUNCEL 08.11.2019

KAYNAKLAR   Bennett, B. et al(1975). Comparative Physical Education and Sport. Henry Kimpton Publishers, London. Bucher & Wuest (1987). Foundations of Physical Education and Sport. Times Mirror/Mosby College Publishing,St. Louis. Fişek, Kurthan. Devlet Politikası ve Toplumsal Yapı ile İlişkileri Açısından Spor Yönetimi (Dünyada ve Türkiye’de). Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Yayını, Ankara, 1983. s. 38, 230. Kasap, Hasan. Eğitimsel Perspektiften Spor Eğitimcisi Yetiştirme Politikamızın İncelenmesi. 1. Eğitim Kurumlarında Beden Eğitimi ve Spor Sempozyumu. Milli Eğitim Basımevi. Ankara, 1992. s. 407-408. Lumpkin, A: (1990). Physical Education and Sport-A Contemporary Introduction. Times Mirror/Mosby College Publishing, Missouri. Mirzeoğlu, Nevzat. Spor Bilimlerine Giriş. Bağırgan Yayımevi. Ankara, 2003. Sümer, Rıza. Türkiye’de Spor Kulüplerinin Yapıları, Yönetimdeki Yerleri ve Sorunları. Boş Zamanları Değerlendirme Alanı ve Toplumsal Çevreleri ile İlişkileri Üzerine Bir Araştırma. Gazi Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi. Ankara, 1997.s. 47-48. Üçışık, Fehim. Türk Spor Yönetiminde Gelişmeler ve Değişimler. Ulusal Spor Bilimler Sempozyumu. İstanbul, 1990. s. 187, 196. Prof. Dr. Fehmi TUNCEL 08.11.2019