Şirket Adı İş Planı.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
GİRİŞİMCİLİK Mustafa Özhan KALAÇ.
Advertisements

Meslek Yüksekokulu, 25 kasım 2010
İŞ PLANI NOT:Bilimsel amaçlı hazırlanmamış ve yayınlanmamıştır.
RİSK KAVRAMI RİSKLERİN BELİRLENMESİ
İKTİSAT Girişimcilik - İş Planı -.
Global Pazar Analizi 1. adım: Organizasyonun U/A’laşmaya ne derece hazır olduğunu incele. Finansal ve fiziksel kaynaklar, ilgili beceri ve yetenekler,
FİNANSAL PLANLAMA BAŞABAŞ NOKTASI ANALİZİ FİNANSAL DENETİM
Bir İş Planı Yazmanın Ne, Neden
Girişimcilik.
Hüseyin ŞİRİN Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi EYTEP ABD.
“PAZARLAMA PLANI” ESASLARI Prof. Dr. İsmail Üstel.
ÖZEL EMEKLİLİK SİSTEMLERİ:
FİNANSAL AMAÇ VE FİNANS FONKSİYONU
GİRİŞİMCİ SUNUMU.
Eduplus Business World Workshops - LİDERLİK
TÜRK HAVA KURUMU ÜNİVERVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ
Finansal Yönetim ve Fonksiyonları
HAFTA I.
Sunanın Adı | Şirket Adı
GİRİŞİMCİ YAVUZ SELİM MURATOĞLU.
Finansal Yönetim ve Fonksiyonları
GİRİŞİMCİLİKTE İŞ PLANI (Yapım - Uygulama)
EMLAK PAZARLAMA STRATEJİLERİ VE UYGULAMALARI
Projenin Durumu [Proje Adı] [Sunanın Adı] Bu sunu sırasında, dinleyicilerin de katılımıyla, yapılması gereken işlemlerin ortaya çıkacağı konuşmalar olacaktır.
AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ Projenin Adı : Verimli ve Doğru Çalışma Bölüm Adı : Sunanın Adı : 1.
İNOVASYON.
Örn: Dönen varlıkları: 40 TL
Sorular Şekil1. Sorular Şekil 2 Sorular 1)Şekil 1 ve Şekil 2’de listelenen bölümlendirme boyutlarını gözden geçirin ve bugün bir saat almak isteseniz.
ENM 307 YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ Dersin Koordinatörü:. Prof. Dr
İşletmelerin Kuruluşu, İş Planı ve Fizibilite
İşletme Çevreleri, Büyüme, Küçülme ve Analizler
ÇATIŞMA YÖNETİMİ.
2 Pazarlama Strateji ve Planlarının Geliştirilmesi
REKLAMCILIK Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN. Reklamda Kampanya Süreci ve Strateji  Kampanyanın amacı açık ve doğru bir biçimde saptanmalıdır.  Pazarlama.
KURUMSAL BİLİŞİM SİSTEMLERİ
GENEL İŞLETME İŞLETMENİN AMAÇLARI
Şirketlerimizi Büyütürken Temel Finansman Yönetimi…… Firmaların problemli hale gelme nedenleri aşağıdaki biçimde gruplandırılmıştır: GENEL.
Firmaların Problemli Hale Gelme Nedenleri
PAZARLAMANIN ÖNEMİ.
Ayşegül ARSLAN.
BİLGİ YÖNETİMİ KAVRAMI ve GELİŞİMİ
KKTC GİRİŞİMCİLİK PROJESİ - ÖNCELİK 2 İŞ PLANI
Sorumlu Mahalleler Projesi İş Planı Eğitimi Bu proje T. C
İŞ PLANI ÖĞR.GÖR.TAYLAN VURGUN.
BÖLÜM: 1 PAZARLAMA VE SATIŞ.
Şirket Adı İş planı sunusu.
Bölüm 4 Fizibilite Analizi Gerçekleştirmek ve Kazançlı Bir İş Planı Oluşturmak.
İş Projesi Planı Sunucu Adı | Şirket Adı.
Şirket Adı İş Planı.
Şirket Adı İş planı sunusu.
Hüseyin ŞİRİN Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi EYTEP ABD.
Şirket Toplantısı Şirketinizin Adı.
Hoş Geldiniz! Şirket Adı.
İlerleme veya Durum Raporlama
Adınız | Öğretmen adı | Okul
FİNANSAL YÖNETİM.
ÜRÜN ve FİYATLANDIRMA ÜRÜN KAVRAMI ve ÇEŞİTLERİ ÜRÜN GELİŞTİRME SÜRECİ
Eğitim Sunusunun Başlığı
KKTC’DE GİRİŞİMCİLİK PROJESİ
Meslek Yüksekokulu, 25 kasım 2010
PAZARLAMA YÖNETİMİ’NİN TEMELLERİ Prof. Dr. İsmail Üstel.
Bölüm 6. Pazarlama karması (stratejiler)
Sunum Destesi Etiket Satırı İki Satıra Yayılabilir
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
Proje Adı | Şirket Adı | Sunucu Adı
KKTC GİRİŞİMCİLİK PROJESİ - ÖNCELİK 2 İŞ PLANI
Eğitim Sunusunun Başlığı
Şirket Adı İş Planı Sunusu.
Hem bugüne hem de geleceğe yönelik fikirler
Sunum transkripti:

Şirket Adı İş Planı

Görev Bildirimi Şirketinizin uzun vadedeki görevini açıkça ortaya koyun. Şirketinizin büyümesinde yol gösterici olabilecek sözcükler kullanmaya çalışın ama olabildiğince kısa tutun.

Ekip CEO'yu ve önemli yöneticileri adlarıyla listeleyin. Bu kişilerin başarılı sicillere sahip olduklarını göstermek için önceki başarılarını da ekleyin. Bu alanda kaç yıllık deneyimleri olduğunu özetleyin.

Pazar Özeti Pazarınızın geçmişini, bugününü ve geleceğini özetleyin. Pazar payında, liderliğinde, oyuncularında yaşanan değişimleri, pazardaki kaymaları, maliyetleri, fiyatlandırmayı veya şirketinize başarı fırsatı veren rekabeti gözden geçirin.

Fırsatlar Sorunları ve fırsatları belirleyin. Tüketici sorunlarını ortaya koyun ve bu sorunların yarattığı ürün/hizmet fırsatlarının doğasını tanımlayın.

İş Kavramı İşinizin dayandığı başlıca teknolojiyi, kavramları veya stratejiyi özetleyin.

Rekabet Rekabeti özetleyin. Şirketinizin rekabet avantajının genel hatlarını çizin.

Hedefler Beş yıllık hedefleri listeleyin. Beş yıllık hedeflerinize ulaşmak için belirli, ölçülebilir hedefler ortaya koyun. Pazar payı hedeflerini listeleyin. Gelir/karlılık hedeflerini listeleyin.

Finansman Planı Finansman modelinizi ve fiyatlandırma varsayımlarınızı tanımlayan üst düzey bir finansman planının ana hatlarını çizin. Bu plan gelecek üç yılda beklenen yıllık satış ve kar düzeylerini içermelidir. Bu malzemeyi düzgün bir şekilde ortaya koymak için birkaç slayt kullanın.

Kaynak Gereksinimleri Aşağıdaki kaynaklarla ilgili gereksinimleri listeleyin: Personel Teknoloji Finansman Dağıtım Promosyon Ürünler Hizmetler

Riskler ve Ödüller Önerilen projenin risklerini ve bunlarla nasıl başa çıkılacağını özetleyin. Özellikle fon arıyorsanız, beklenen ödüllerle ilgili tahminlerde bulunun.

Önemli Sorunlar Kısa vadede Uzun vadede Önemli kararları ve hemen veya kısa vadede çözülmesi gereken sorunları belirleyin. Kararın geciktirilmesinin sonuçlarını ortaya koyun. Uzun vadede Uzun vadede çözüm gerektiren sorunları tanımlayın. Fon arıyorsanız, çözümü için finansman kaynakları gerektiren tüm sorunları açıkça belirtin.