03.01.2019 DENKKEM SİSTEMLERİ 03.01.2019 Mat. Öğrt. Oğuz BESLE.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Öğretim İhtiyacını Belirleme
Advertisements

“HİÇBİR GEMİ, SENİ KİTAPLAR KADAR UZAĞA GÖTÜREMEZ”
EŞİTLİK VE DENKLEMLER.
Örnek Bİr VerİtabanI TasarImI
YANLIŞLARIN BAŞARIYA OLUMSUZ ETKİSİ. Okul Zümre Öğretmenleri ve Yöneticileri ile yapılan tüm toplantılarda Yanlış işaretlenen her sorunun başarıyı nasıl.
PEER SUPPORT TEAM.
ÜNİTE ÖZETİ Öğrenciler çevrelerinde gördükleri teknolojik araçlar hakkında bilgi edinecekler. Yeni teknolojik araçlar tanıyacaklar. Tanıdıkları araçların.
DENKLEM ÇÖZME Sonraki sayfa
Problem: Ali 5 arkadaşına 3’er tane şeker dağıtmış. Acaba Ali kaç şeker dağıtmış?
Karenin Çevresi ve Alanı
İçindekiler; Orantı Çeşitleri Ters Orantı Doğru Orantı Örnekler
PERFORMANS G Ö STERGELERİNİN OLUŞTURULMASI. D Ö RT ANA SORU: Şu an neredeyiz? = Proje BaşlangıçVerileri Nerede olmak istiyoruz? = Amaçlar Oraya ulaşmak.
CEREN YILMAZ.  Yazları sıcak ve kurak olur. Kışları ılık ve ysğışlıdır.
FAİZ PROBLEMLERİ Faiz: Bir paranın, belirli bir süre bir bankada kalıp bir miktar değerlenmesidir. * Faiz problemleri aslında bir çeşit yüzde problemidir.
ORAN Oran: İki çokluğun ölçülerinin birbirine bölünerek karşılaştırılmasına oran denir. * a sayısının b sayısına bölümü, a’nın b’ye oranı şeklinde.
Sayı değeri
Sizi Tahmin Edelim.. Bu program verdiğiniz bilgilere göre yüzünüzün şeklini tahmin eder. Sonuçta sisin resminizi çıkarır. Doğru sonuç için doğru bilgilerin.
LİMİT ve SÜREKLİLİK.
SBS SOSYAL BİLGİLER SORU DAĞILIMI SUNUSU Ayşegül SÖNMEZ.
Uluslararası Pazarlama Araştırması Metodolojisi
BULUŞ YOLUYLA ÖĞRETİM JEROME BRUNER.
O R T L G İ M A A Ve Problem çözme.
OLASILIK TEOREMLERİ Permütasyon
/ 91 Beyin Fırtınası Şifa Üniversitesi Sağlık Bilimleri Yüksekokulu Eğitici Eğitimi Kursu Eylül 2015.
KESİRLER.
222. Kaç tabak var? …… Her tabakta kaç şeftali var? …… Toplam şeftali sayısı kaçtır? ……
2013 SBS SİSTEMİ. Yeni sınav sisteminde yapılan önemli değişiklikler şöyle; sınavdan alınacak puanın 500 değil, 700 tam puan üzerinden hesaplanması,
DÖRT İŞLEM PROBLEMLERİ
11. SINIF: ELEKTRİK ve MANYETİZMA ÜNİTESİ Elektrik Alan ve Sığa
2013 SBS SİSTEMİ.
BİZ KİMİZ? EVRENSEKİ, Q-RESIDENS İÇİNDE
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
Sorular Yoluyla Sorun Çözmek
BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ ÜNİTE 3
Yaratıcı Proje Fikirleri
DÖRT İŞLEM PROBLEMLERİ
Kesikli Olasılık Dağılımları

7.SINIF 1.ÜNİTE ÇIKMIŞ SORULAR.
ÖRNEK BAŞLIK. ÖRNEK BAŞLIK İKİ SATIRLI ÖRNEK BAŞLIK.
IŞIĞIN KIRILMASI VE MERCEKLER
HAYVAN ISLAHI.
Program Tasarım Modelleri
BİLGİSAYAR DERSİ FİDAN ÇİFTÇİ
DERS:MATEMATİK HAZIRLAYAN: CUMA ARAYICI
2017 TEOG-2 72,3 55,35 78,15 65,75 73,75 60,1 2.TEOG TÜRKÇE MATEMATİK
Buluş nedir?.
8.SINIF SBS VE OKULA YARDIM
2017 TEOG-2 72,3 55,35 78,15 65,75 73,75 60,1 2.TEOG TÜRKÇE MATEMATİK
TÜRK BEŞLERİ.
ÇOCUĞU TANIMA VE DEĞERLENDİRME TEKNİKLERİ
TIMSS Madde Örnekleri Yrd. Doç. Dr. Ömer Kutlu.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
TEKNOLOJİ VE TASARIM DERSİ 7.D.1. Özgün Ürünümü Tasarlıyorum.
Aktif Öğrenme Teknikleri Köşelenme
Bir Kurumda Öğrenme Merkezi (ÖMer) Nasıl Oluşturulur?
Verimli ve Doğru Çalışma
MATEMATİK DÖNEM ÖDEVİ.
Ö Ö Hazırlayan: Nurhan UZ.
Bölüm 4 Seçme Komutları Koşul İfadesi if Komutu Bileşik Komut
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
ÖĞRENME MODELLERİ Eriman TOPBAŞ.
Robot resminizi görmek istermisiniz !!!
ÖDÜLLÜ RADYOLOJİ SORUSU-288 HAFTANIN OLGUSU
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
ÖRNEK BAŞLIK. ÖRNEK BAŞLIK İKİ SATIRLI ÖRNEK BAŞLIK.
Bölüm 4 Seçme Komutları Koşul İfadesi if Komutu Bileşik Komut
PROBLEM ÇÖZME TEKNİKLERİ
Enerji ve Hareket Belkıs Garip.
Sunum transkripti:

03.01.2019 DENKKEM SİSTEMLERİ 03.01.2019 Mat. Öğrt. Oğuz BESLE

03.01.2019 NELER ÖĞRENECEĞİZ ? 03.01.2019 Mat. Öğrt. Oğuz BESLE

03.01.2019 BİLGİ 03.01.2019

03.01.2019 BİLGİ 03.01.2019

03.01.2019 ÖRNEK 03.01.2019

03.01.2019 ÖRNEK 03.01.2019

03.01.2019 ÖRNEK 03.01.2019

03.01.2019 BİLGİ 03.01.2019

03.01.2019 ÖRNEK 03.01.2019

03.01.2019 ÖRNEK 03.01.2019

03.01.2019 ÖRNEK 03.01.2019

03.01.2019 PROBLEMLER 03.01.2019 Mat. Öğrt. Oğuz BESLE

03.01.2019 BİLGİ 03.01.2019

03.01.2019 ÖRNEK 03.01.2019

03.01.2019 Problem 03.01.2019 Mat. Öğrt. Oğuz BESLE

03.01.2019 Problem 03.01.2019

03.01.2019 Problem 03.01.2019

03.01.2019 Problem 03.01.2019

03.01.2019 Problem 03.01.2019

03.01.2019 ÖNEMLİ 03.01.2019

03.01.2019 ÖRNEK 03.01.2019

03.01.2019 ÖRNEK 03.01.2019

03.01.2019 ÖRNEK 03.01.2019

03.01.2019 ÖRNEK 03.01.2019

03.01.2019 ÇIKMIŞ SORULAR 03.01.2019

03.01.2019 SBS 2009 03.01.2019 Mat. Öğrt. Oğuz BESLE

03.01.2019 SBS 2010 03.01.2019 Mat. Öğrt. Oğuz BESLE

03.01.2019 SBS 2012 03.01.2019 Mat. Öğrt. Oğuz BESLE

03.01.2019 SBS 2011 03.01.2019 Mat. Öğrt. Oğuz BESLE

03.01.2019 GENEL TEKRAR 03.01.2019

03.01.2019 BİLGİ 03.01.2019

03.01.2019 BİLGİ 03.01.2019

03.01.2019 BİLGİ 03.01.2019

03.01.2019 BİLGİ 03.01.2019

03.01.2019 BİLGİ 03.01.2019

03.01.2019 BİLGİ 03.01.2019

03.01.2019 BİLGİ 03.01.2019

03.01.2019 BİLGİ 03.01.2019

03.01.2019 BİLGİ 03.01.2019