SÜTUN GRAFİĞİ UYGULAMASI FATİH MEYDAN İLKOKULU 4/A SINIFI SÜTUN GRAFİĞİ UYGULAMASI ÖĞRENCİLER ALİ CAN SUDE BERRA GÜLCAN OCAK GÜLCAN ŞEN YAREN SEHER GONCA GAMZE FATMA KARDELEN PENBENUR TUNAHAN FURKAN EREN YÜKSEL CAN YASİN
Sütun grafiğinde sütunlar dikey veya yatay olabilir. ANAHTAR BİLGİ Veri veya bilgilerin sütunlarla gösterildiği grafiklere sütun grafiği denir. Sütun grafiğindeki dikdörtgensel sütunların genişliği ve aralıkları eşit olmalıdır. Sütun grafiğinde sütunlar dikey veya yatay olabilir.
ÖĞRENCİ SAYI KIZLAR /////////// 11 ERKEKLER ////// 6
SINIF TAKIM TARAFTARLIĞI GRAFİĞİ ÇETELE VE SIKLIK TABLOSU TAKIMLAR SAYI GALATASARAY /////////////// 15 FENERBAHÇE / 1 BEŞİKTAŞ /// 3 12 6 4 10 8 2 15 G S F B B J K
EN ÇOK HANGİ MEYVEYİ SEVİYORUZ GRAFİĞİ ÇETELE VE SIKLIK TABLOSU MEYVELER OYLAR SAYI PORTAKAL / / 2 ÜZÜM / 1 ELMA NAR / / / / / / 6 ŞEFTALİ / / / / / 5 6 4 10 8 2 portakal üzüm elma nar şeftali 12
15 10 25 20 5 miktar (kg) meyveler portakal üzüm elma nar şeftali Yukarıdaki grafikte bir pazarcının Cumartesi Pazar’ında sattığı meyve miktarları verilmiştir. Soru:Buna göre pazarcının bir günde sattığı toplam elma ve portakal miktarı, üzüm,nar ve şeftali miktarları toplamından kaç kg fazladır? A) 25 B)20 C)15 D)5
30 20 50 40 10 miktar (kg) meyveler gül karanfil nergis menekşe lale Yukarıdaki grafikte bir çiçekçinin sattığı çiçek sayıları verilmiştir. Soru:Buna göre çiçekçinin bir günde sattığı toplam gül ve karanfil; nergis,menekşe ve lalenin toplamlarından kaç tane fazladır? A) 25 B)20 C)15 D)10