Zamir konusunda en iyi 3 siteye ilişkin Sunum

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
3- Site konuyu geniş çaplı ele almış ve konuların anlaşılması için değişik ve anlaşılır örnekler verilmiş. Her konuya ayrı.
Advertisements

Site konuyu en ince ayrıntılarıyla ele alarak anlaşılırlığı artırmış.
Türkçe Eğitimi için site incelemesi
EDATLAR.
Fiilde Kip Konusunda En iyi 3 Siteye İlişkin Sunum
Eğitimde Web 2.0 Araçları İSMAİL KEPEK Akdeniz Üniversitesi
FİİLLERDE ÇATI KONUSUNDA EN İYİ ÜÇ İNTERNET SİTESİYLE İLGİLİ SUNUM
EK FİİL KONUSUNDA EN İYİ 3 SİTEYE İLİŞKİN SUNUM
TÜRKÇE İLE İLGİLİ EN GÜZEL 3 SİTE
Fatih Atmaca Türkçe Öğretmenliği
BİLGİSAYAR DERSİ FİDAN ÇİFTÇİ
7/yazim-kurallari-konu-anlatm.html Bu sitede,konunun derinlemesine incelenmesi ve ayrıntılar ile konunun pekiştirilmesi.
CÜMLENİN ÖĞELERİNDEN ‘ÖZNE’
Hazırlayan:Gözde Haznedar 6/B 987
TEMEL TIP BİLİMLERİ ÖĞRENCİLERİ İLE KLİNİK BİLİMLER ÖĞRENCİLERİ ARASINDA MESLEĞE BAKIŞ AÇISINDAN FARK VAR MIDIR? SUNANLAR: Batuhan TAVEL, Recep KAPLAN,
TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ ÖRGÜN ÖĞRETİM 2.SINIF
T.C. Erciyes Üniversitesi Ziya Eren Eğitim Fakültesi
Serap çalIşkan akdenİz ünİversİtesİ türkçe öğretmenlİğİ
1 İsrafın Görünmeyen Yüzünü İyileştirmek: Yönetim ve Organizasyon Prof. Dr. Nihat ERDOĞMUŞ İstanbul ŞEHİR Üniversitesi İşletme ve Yönetim Bilimleri fakültesi.
Öncelikle site anlaşılır bir şekilde hazırlanıp değişik ve çarpıcı örnekler vermiştir. Konuya girmeden.
Erciyes Üniversitesi Eğitim Fakültesi
DOĞRU YANIT C SEÇENEĞİDİR DOĞRU YANIT D SEÇENEĞİDİR.
Karabük Üniversitesi Edebiyat Fakültesi
1.Soru Aşağıdaki cümlelerin hangisinde bağlaç olan ''de'' yanlış yazılmıştır? A) Bence annen de haksızdı, sen de haksızdın. B) Bıçak ta, kaşık ta ikisi.
YAPISAL ANLATIM BOZUKLUKLARI
AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ Projenin Adı : Verimli ve Doğru Çalışma Bölüm Adı : Sunanın Adı : 1.
Site konuyu en ince ayrıntılarıyla ele almış ve bu sayede anlaşılırlığı arttırmıştır. Her konuda ayrı ayrı örneklere yer verilmiş. Konuyla ilgili örnekler.
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DAVUT DOĞAN TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ SINIF.
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DAVUT DOĞAN TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ SINIF.
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ HAVVA ÜNAL TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ.
ORTAÖ Ğ RET İ M Ö Ğ RENC İ LER İ N İ N YARARLANAB İ LECE Ğİ S İ TELER.
1- Site konuyu ince ayrıntılara ayırarak anlaşılmasını kolaylaştırmış. Örnekler üzerinden açıklayıcı şekilde yerleri gösterilmiş.
Halil İbrahim Karakuş Özellikleri:  Türkçe üzerine geniş kapsamlı bir site,  Dosya deposu linkinden ulaşılabilecek(Ders.
Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Eğitsel İçerikler
BİLGİSAYAR DERSİ BİRNUR EKİZ SİTE ADRESLERİ programi.html
Bilgisayar Dersi 2. Sınıf Bedia Sibel Çalış 6
İlköğretim 8.Sınıf Türkçe Dersi Anlatım Bozukluğu için Önerilebilecek İlk 3 Site.
1) r/turkce/sinif6/duygular?id=18c27fca0 8b603a5af48abc77c4c9bf0&s=10&n=1 Bu sitenin konu anlatımında vido ve anlatım.
Rize Üniversitesi Eğitim Fakültesi Özge Kurtgöz
Test : 2 Konu: Rasyonel Sayılar
İlköğretim Matematik Öğretmenliği 2.Sınıf
M.Burak YILDIZ
CÜMLENİN ÖGELERİ Semra ACAR
BİLGİSAYAR 2 DERSİ ÖDEVİ MUSTAFA NAZIM ÖZGEN TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ(İ.Ö)
ADI:MUSTAFA SOYADI:UYSAL BÖLÜM:TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ(İ.Ö.) NO: KONU:SÖZCÜKTE ANLAM.
ALİCAN ÖZTÜRK TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ 2.SINIF 2.ÖĞRETİM
CANSU ALTIN T ÜRKÇE Ö ĞRETMENLIĞI Ö RGÜN Ö ĞRETIM Türkçe Dersi İçeriğine Uygun Siteler.
Okulda Yönetime Ve Karara Katılım TUNCAY TAŞBAŞ , ALPER ALEMDAR , Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve.
Atatürk Üniversitesi Uzaktan Eğitim Araştırma ve Uygulama Merkezi Atatürk Üniversitesi Uzaktan Eğitim Araştırma ve Uygulama Merkezi.
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ MÜRŞİDE EREN TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ.
Türkçe Eğitici Siteler
ADI : AYDIN SOYADI : ARIDURU BÖLÜMÜ: TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ NUMARASI : DERSİN ADI : BİLGİSAYAR 2.
SERHAT YILMAZ TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ 2.SINIF 2.ÖĞRETİM
Kütahya Siteler Öğrenci Yurdu Talebeleri 2008 STANDART SAPMA 8.SINIF SBS Slaytlarda fare veya aşağı tuş ile ilerleyiniz.
DİLEK DİKEÇ Matematik Öğretmeni
Türkçe Dersi Kaynak Siteler
Karabük Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü
Dikkat Artırıcı Unsurlar 1.Olumlu iletişim 2.Kişiye özgü öğrenme biçimlerine yönelik yapılandırılmış eğitim çalışmaları 3.Egzersiz ve spor 4.Ortamsal Düzenlemeler.
Dilin Bileşenleri Dr. Gökçe Karaman Benli
ETKİNLİK PROGRAMI 24 Kasım 2014 Saat: 17:00 Kokteyl 18:00
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Doç. Dr. Yalçın KIRDAR Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü Öğretim Üyesi.
MERAKLI MARLOV ANKET RAPORU
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Hem bugüne hem de geleceğe yönelik fikirler
PROJE BAŞLIĞI NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ
Sunum transkripti:

Zamir konusunda en iyi 3 siteye ilişkin Sunum ismail kepek Akdeniz üniversitesi Eğitim fakültesi Türkçe Öğretmenliği(İ.Ö)

http://www. turkceciler. com/sozcuk_turleri/zamir http://www.turkceciler.com/sozcuk_turleri/zamir.html 1) Açık ve anlaşılır egitim 2) Amacının dışına sapmadan özgün bir anlatım 3) Kaynak göstermiştir

http://www. vitaminegitim. com/arama/ http://www.vitaminegitim.com/arama/?q=zamirler&c=all&n=&s= 1) bol bol örnekler verilmiştir 2) öğrenme seçenekleri fazladır. 3) siteye kolay ulaşılabilirlik

http://www. edebiyatogretmeni http://www.edebiyatogretmeni.org/zamirler-adillar-konu-anlatimi/ 1) konu ayrıntısıyla anlatılmıştır. 2) örneklerle konu pekiştirilmiştir. 3) konuyla ilgili çıkmış sorularla anlatım pekiştirilmiştir.