RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
AMİRALİ BATIRAN KOORDİNAT
Advertisements

Materyal Hazırlama Yönergesi Nisan, Materyal Ödevi2 Materyal Hazırlama Hazırlanan materyal vize sınavı yerine geçecek. Materyal ödevlerinin en son.

İNŞAAT TEKNOLOJİSİ UYGULAMALARI I
SIFIRIN TAR İ HÇES İ NESL İ HAN KAPLAN Haluk Bingöl CMPE 220-Fall 2010/ /11.
RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ PEDAGAJİK FORMASYON PROGRAMI Öğrenci Numarası: Mehmet Kürşat SOĞANCIOĞLU.
Uygarlığın Gelişimindeki Matematik
Örnek 1 Kullanıcının girdiği bir sayının karesini hesaplayan bir program yazınız.
DİYARBAKIR 2008.
OLASILIK TEOREMLERİ Permütasyon
GEOMETRİK CİSİMLER VE HACİM ÖLÇÜLERİ
Yapılan çalışmanın detaylarını, yöntemlerini, farsa şekil, formül, yazılım algoritması, çalışma biçimleri, çalışma durumları, uygulama alanları, çalışmanın.
Prof. Dr. Feral OGAN-BEKİROĞLU Yrd. Doç. Dr. Kürşad DURU
Fatih YAZICI, Şeyda GÜL, Mustafa SÖZBİLİR
Bilgiye Ulaşma ve Biçimlendirme
ENGELSİZ ÜNİVERSİTE FAALİYET RAPORU
EĞiTiMDE iLETiŞİM VE EĞiTiM ARAÇLARI
İÇİNDEKİLER NEGATİF ÜS ÜSSÜ SAYILARIN ÖZELLİKLERİ
DARICA ÜLKÜN YALÇIN ANADOLU LİSESİ
Bitirme Tezi/Mühendislik Tasarımı Proje Türkçe Başlığı
HASAN ALİ YÜCEL EĞİTİM FAKÜLTESİ
3D MODELLER MALİYET ANALİZİ SUNUMU
DERS2 Prof.Dr. Serpil CULA
İç Hastalıkları Klinik Stajı GİRİŞ DERSİ
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
ÖZET KONU DETAYLARI GİRİŞ SONUÇLAR VE ÖNERİLER
Another graphic or chart
ÖĞRETİM YILI “SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK” DERSİ DEĞERLENDİRME SONUÇLARI EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
ÖZDEŞLİKLER- ÇARPANLARA AYIRMA
T.C. RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ
Eğitim Bilimleri Fakültesi
MAT – 101 Temel Matematik Mustafa Sezer PEHLİVAN *
SALİM ÖZATA – BAYRAM TUNÇ – MUHAMMET GÖCEN
KULLANILAN MALZEMELER
RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
KOORDİNAT SİSTEMİNDE TAMSAYILARI ÇARPALIM
OYNAYARAK ÖĞRENİYORUM
Abant İzzet Baysal Üniversitesi
RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TAM SAYILARDA TOPLAMA İŞLEMİ CETVELİ EZGİ BÖLEK, ÖZGE AYTAÇ, AYŞE NUR KOÇALİ MATERYALİN AMACI MATERYALİN.
RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
Erken Çocukluk Döneminde Sağlık Bilimleri Fakültesi
PRİZMALAR şehrİ RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
Arş. Gör. Dr. Seyhan ERYILMAZ TOKSOY
Sağlık Bilimleri Fakültesi
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
PİSAGOR TEOREMİ Havva ALTUN , Merve YILDIRIM , Özge ARI , Merve GÜLTEKİN RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ RİZE sonuç giriş prosedür sonuçları . Pisagor.
ŞEKİLLER.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi
Eğitimde Hedefler Hedef Kaynakları
EĞİTİME GİRİŞ Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
Bitirme Tezi/Mühendislik Tasarımı Proje Türkçe Başlığı
ÖBBS (Öğrenci Başarılarının Belirlenmesi Sınavı)
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİME GİRİŞ Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Öğretimde Görsel-İşitsel Araçlar Görsel Araçlar: Grafikler Dr. Süleyman Sadi SEFEROĞLU Hacettepe Üniversitesi,
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Bitirme Tezi/Mühendislik Tasarımı Proje Türkçe Başlığı
Dersi Planlama.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Bitirme Tezi/Mühendislik Tasarımı Proje Türkçe Başlığı
ARAŞTIRMANIN YAZILMASI II: BİÇİMSEL KOŞULLAR
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
ÖĞRENME.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
POSTER BOYUTLARI: Genişlik: 50 cm, Yükseklik: 70 cm
Öğrenci ve Öğretim Elemanının Uzaktan Eğitime Bakış Açısı
Sunum transkripti:

RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ ŞEYDA ORUÇ, SEMA KORKMAZ, MERVE ÖZKUL, AYŞEGÜL KARAGÖZ MATERYALİN ADI: BİNOM PİRAMİT’İ MATERYALDE KULLANILAN MALZEMELER MATERYALİN AMACI Bu materyalin amacı öğrencilerin özdeşliklerin nasıl yazıldığını kat sayıların nasıl oluştuğunu ezber yapılmadan öğrenmesini sağlamaktır ayrıca binom açılımında her sıranın toplamı 2’nin üs kuvvetleri şeklinde gitmektedir. MUKAVVA RENKLİ FON KARTONU EVA YAPIŞTIRICI SİLİKON SİLİKON TABANCASI MAKAS MAKET BIÇAĞI CETVEL MATERYALİN YAPILIŞI İlk önce mukavvaya pirizma için yükseklik çizdik daha sonra kenar çizip bunu 4 kenar için yaptık ve kenarlar ile orantılı taban çizdik silikon ile ilk önce tabanlarını birleştirdik daha sonra kenarları birleştirdik. Mukavvalardan piramit oluşturulduktan sonra renkli fon kartonu ile şeritler oluşturuldu. Evalardan rakam ve harfleri kestikten sonra şeritlere sıraya uygun bir biçimde yapıştırılır. EĞİTSEL ÖZELLİKLERİ Özdeşlikleri modellerle açıklar. Cebirsel ifadeleri çarpanlara ayırır. Binom açılımını yazar.