Kullanıcı Kılavuzu support.ebsco.com.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Seramik Dental İmplantlar
Advertisements

BİYOGAZ HAZIRLAYANLAR : HAKAN DEMİRTAŞ
BÖLÜM 5 . KÜTLE BERNOULLI ENERJI DENKLEMİ
HAZIRLAYANLAR AYHAN ÇINLAR YUNUS BAYIR
Yeniliği Benimseyen Kategorilerinin Bütüncül ve Analitik Düşünme Açısından Farklılıkları: Akıllı Telefonlar için Bir İnceleme Prof. Dr. Bahtışen KAVAK,
Doç. Dr. Hatice Bakkaloğlu Ankara Üniversitesi
Newton’un Hareket Yasaları
19. VE 20. YÜZYILDA BİLİM.
Enerji Kaynakları-Bölüm 7
AKIŞKANLAR DİNAMİĞİ BÖLÜM 8 . BORULARDA AKIŞ.
İŞGÜCÜ PİYASASININ ANALİZİ
BRÜLÖR GAZ KONTROL HATTI (GAS TRAİN)
SES DONANIMLARI Ayşegül UFUK Saide TOSYALI
İŞLETİM SİSTEMİ İşletim Sistemi Nedir İşletim Sisteminin Görevleri
Tıbbi ve Aromatik Bitkilerin Hayvansal Üretimde Kullanımı
MUHASEBE YÖNETMELİĞİ KONFERANSI
Bu sitenin konusu kıyamete kadar hiç bitmeyecek
DUYUŞ VE DUYUŞSAL EĞİTİMİN TANIMI
ÇOCUKLARDA BRONŞİOLİT VE PNÖMONİ
Alien hand syndrome following corpus callosum infarction: A case report and review of the literature Department of Neurology and Radiology, Yantai Yuhuangding.
Parallel Dağılmış İşlemci (Parallel Distributed Processing)
TANJANT Q_MATRİS Aleyna ŞEN M. Hamza OYNAK DANIŞMAN : Gökhan KUZUOĞLU.
ADRESLEME YÖNTEMLERİ.
Diksiyon Ödevi Konu:Doğru ve etkili konuşmada
AZE201 ERKEN ÇOCUKLUKTA ÖZEL EĞİTİM (EÇÖE)
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ KARATAŞ TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK
EĞİTİMDE YENİ YÖNELİMLER
BAĞIMLILIK SÜRECİ Prof Dr Süheyla Ünal.
FACEBOOK KULLANIM DÜZEYİNİN TRAVMA SONRASI STRES BOZUKLUĞU, DEPRESYON VE SOSYODEMOGRAFİK DEĞİŞKENLER İLE İLİŞKİSİ  Psk. Asra Babayiğit.
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ NEDİR?
PSİKO-SEKSÜEL (RUHSAL) PSİKO-SOSYAL
Sinir Dokusu Biyokimyası
Can, H. (1997). Organizasyon ve Yönetim.
Bölüm 9 OPERASYONEL MÜKEMMELİYETİ VE MÜŞTERİ YAKINLAŞMASINI BAŞARMA: KURUMSAL UYGULAMALAR VIDEO ÖRNEK OLAYLARI Örnek Olay 1: Sinosteel ERP Uygulamalarıyla.
ERGENLİKTE MADDE KULLANIMI
Şeyda GÜL, Fatih YAZICI, Mustafa SÖZBİLİR
MOL HESAPLARINDA KULLANILACAK BAZI KAVRAMLAR:
AKIŞKANLAR MEKANİĞİ 3. BASINÇ VE AKIŞKAN STATİĞİ
GAZLAR Yrd. Doç. Dr. Ahmet Emin ÖZTÜRK. GAZLAR Yrd. Doç. Dr. Ahmet Emin ÖZTÜRK.
Engellerin farkında mıyız?
CEZA MUHAKEMESİ HUKUKU
DİSİPLİN HUKUKU.
İZMİR.
ACİL YARDIM ve AFET YÖNETİMİ ÖĞRENCİLERİNİN KARAR VERME DÜZEYLERİ
Yazar:ZEYNEP CEREN YEŞİLYURT Danışman: YRD. DOÇ. DR
TEMEL MAKROEKONOMİ SORUNLARI VE POLİTİKA ARAÇLARI
IMPLEMENTATION OF SOME STOCK CONTROL METHODS USED IN BUSINESS LOGISTICS ON DISASTER LOGISTICS: T.R. THE PRIME MINISTRY DISASTER AND EMERGENCY MANAGEMENT.
Mikrodalga Sistemleri EEM 448
Örnekler Programlama Dillerine Giriş
Modülasyon Neden Gereklidir?
A416 Astronomide Sayısal Çözümleme - II
İSTATİSTİK II Hipotez Testleri 1.
4.BÖLÜM ÇAĞDAŞ BÜYÜME MODELLERİ
Ayçiçeği Neden Stratejik Ürün Olmalı?
Aydınlanma Işığın doğası ile ilgili bilgilerin tarihsel süreç içindeki değişimini farkeder. a. Dalga ve tanecik teorisinden bahsedilir,
Final Öncesi.
Sayısal Haberleşme.
ULUSLARARASI FİNANS.
Elektrik Enerjisi Üretimi, Dağılımı ve Depolanması
İÇ ORGANLARIN YAPISI VE İŞLEYİŞİ
DENK KUVVET SİSTEMLERİ
Dil Materyalleri ve Çalışmaları Doç. Dr. Müdriye YILDIZ BIÇAKÇI
Sosyal Bilimler Enstitüsü
Anlamsal Web, Anlamsal Web Dilleri ve Araçları
Hazırlayan; Görkem Baygın Yabancı Dil / M Şubesi 21 Maddede İngiliz Dili Edebiyatı Okumak Ne Demektir?
FURKAN EĞİTİM VAKFI TEFSİR USULÜNE GİRİŞ
BİN AYDAN DAHA HAYIRLI GECE KADİR GECESİ
Tarımsal nüfus ve tarımda istihdam
AKIŞKANLAR MEKANİĞİ 3. BASINÇ VE AKIŞKAN STATİĞİ
Emir ÖZTÜRK T.Ü. F.B.E. Bilg. Müh. A.B.D. Y.L. Semineri
Sunum transkripti:

Kullanıcı Kılavuzu support.ebsco.com

EBSCO’nun okul ve halk kütüphanelerine özel tasarladığı Explora arayüzüne hoşgeldiniz. Kullanıcıların kendilerine has ihtiyaçlarını karşılamak için tasarlanan Explora, zengin ve güvenilir içeriği, kullanımı kolay fonksiyonları ile öğrenci araştırmalarını, sınıfta öğretimi ve kullanıcı bilgi ihtiyaçlarını destekler. Bu kılavuzda, basit bir arama yapacağız, sunulan tarama seçeneklerini inceleyeceğiz ve veri tabanına has özellikleri keşfedeceğiz.

Ana sayfadan bir arama yaparak başlayalım Ana sayfadan bir arama yaparak başlayalım. Otomatik tamamlama özelliği aradığınız terimleri öngörecektir ve böylece bir kelimeyi yanlış yazsanız bile açılır menüde doğru seçenekler belirecektir. Listeden seçim yapabilirsiniz ya da terimlerinizi yazmayı bitirdikten sonra Ara (Search) butonuna tıklayarak bir sonuç listesi gelmesini sağlayabilirsiniz.

Birçok terim için sonuç listesinin üzerinde Topic Overview adlı bir bölüm yer alacaktır. Bu bölüm, araştırmaya başlangıç için gerekli olan temel bilgiyi önemli ansiklopedik kaynaklardan sağlar. Daha fazla (More) bağlantısına tıklamak sizi makalenin tamamına yönlendirir.

Buradan makalenin tam metnini okuyabilirsiniz ya da metni konuşmaya dönüştürme özelliği ile dinleyebilirsiniz. Arama teriminiz ile bağlantılı olarak, metin içerisinde ek bağlantılar bulunabilir. Bu bağlantılar sizi yeni Topic Overview başlıklarına yönlendirecektir.

Sonuçların sıralanması için seçili ayar ilgililiğe göredir fakat yayın yılına göre de sıralama yapabilirsiniz. Daraltıcılar, sonuçlarınızı filtrelemenize yardımcı olurlar. Örneğin, sonuçları sadece tam metin makaleler ile sınırlandırmak için tam metin (Full Text) seçeneğini işaretleyiniz. Ayrıca, kitaplar, dergiler, haberler ve birincil kaynak dökümanları gibi kaynak türlerine (Source Type) göre filtreleme yapabilirsiniz. Okuma seviyenize uygun makaleler bulmak için okuma ölçütü aralığı (Lexile Range) daraltıcısını kullanabilirsiniz.

Makale tam metnini görmek için tam metin (Full Text) bağlantısına ya da makale detaylarını incelemek için makale başlığına tıklayınız. Şimdi okumak için zamanınız mı yok? Oturum açınız ve klasör simgesine tıklayarak bu kaydı kişisel klasörünüze kaydediniz.

PDF tam metin ekranındaki Adobe okuyucu araç çubuğunu kullanarak makalenin tam metnini yazdırabilirsiniz ya da bilgisayarınıza indirebilirsiniz. Ekranın sağındaki araçlar menüsünü kullanarak yazdırma, e-posta ile gönderme, alıntılama, dışa aktarma ya da kişisel klasörünüze ekleme işlemlerini yapabilirsiniz.

Google Classroom kullanan öğretmenler, Explora içeriğini öğrencileri ile paylaşabilirler. Google Classroom hesabınıza giriş yaptıktan sonra makalenizi paylaşmak için bir sınıf (Class) ve bir eylem (Action) seçiniz.

Explora ana sayfasından gündemde olan konulara dair ve haftalık olarak güncellenen bir görsel vitrini görüntüleyebilirsiniz. İlgili başlığa dair bir sonuç listesi oluşturmak için daha fazla öğren (Learn More) bağlantısına tıklayınız. Vitrinde gezinmek için görsellerin sağındaki ve solundaki oklara tıklayınız.

Görsel vitrininin altında, yapabileceğiniz araştırmalara dair fikir veren bir tarama alanı yer almaktadır. Öne çıkan konulardan birinin bağlantısına ya da seçtiğiniz kategorideki tüm konuları alfabetik olarak listelemek için daha fazla (More) bağlantısına tıklayınız.

Kategori tarama sayfasından bir harfe tıklayarak, o harf ile başlayan konulara geçiş yapabilirsiniz. Belirlediğiniz konu ile ilgili sonuçları listelemek için konu bağlantısına tıklayınız. Sonuç sayfasında her konuya ait bir de Topic Overview makalesi bulunacaktır.

Ana sayfaya dönmek istediğinizde Explora logosuna tıklayınız Ana sayfaya dönmek istediğinizde Explora logosuna tıklayınız. Online yardım sisteminin tamamını görmek istediğinizde ise ekranın sağ üst bölümündeki yardım (Help) bağlantısına tıklayınız.

Daha fazla bilgi için: EBSCO Destek Sayfası: https://help.ebsco.com/ EBSCO Türkiye Destek Sayfası: https://help.ebsco.com/interfaces/International_Resources/turkish YouTube EBSCO Türkiye: https://www.youtube.com/channel/UCI1masQI6zVefHGZP1xBt8g