HEDEF KİTLE AMAÇ STRATEJİ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Alptekin GÖKÇEYREK | Teknik Satış Danışmanı
Advertisements

Burkay Yapağcıoğlu.
25 Mart 2006 tarihli ve sayılı Resmi Gazetede yayımlanmıştır.
• 2001 yılında kuruldu. • E-Ticaret ve E-Tahsilat alanlarında yazılımlar ve çözümler geliştirmekte. • 4691 sayılı Teknoloji Geliştirme Bölgesi yasasına.
MALZEME DAİRESİ BAŞKANLIĞI
HERKESE KAZANDIRAN ACENTE SİSTEMİ
Türkiye’nin ilk ve en etkili
Prokart Promosyon Sistemi Version: Temel Özellikler  Kullanıcı dostu kolay kullanım.  Alışveriş Merkezi ortamında dahi kolayca çalışabilme.
Alakalı müşterileri hedefleyin. Google ile Yeniden Pazarlama Google ile Yeniden Pazarlama. Zaten işinize ilgi gösteren müşterileri hedefleyin.
Taşınır Mal Yönetmeliği Modülü
Yeni Nesil Mobil Katalog
Selda Aydın Seyhan Kamçı
ELEKTRONİK PAZARLAMA.
Mobil Pazarlama Promosyon Kart Sunumu
2009. Logaritma 2009 Logaritma 2002’de internet reklam satış şirketi olarak Ekin İlyasoğlu ve Fatih Muslu ortaklığı ile kuruldu. Ortaklar eğitimleri ile.
REKLAMCILIK Hafta 5.
Türkiye’nin ilk ve en etkili WOMM Ajansı. Hangisine daha çok güvenirsiniz? Basın ilanlarına mı? TV - Radyo reklamlarına mı? Ünlülerin mesajlarına mı?
REKLAM KAMPANYALARI VE UYGULAMALARI
İTALYAN VE TÜRK TEKNOLOJİSİNİN BULUŞTUĞU NOKTA Şirketimiz 2000 yılında Mimsunar LPG Otogaz Dönüşüm adı altında bir şahıs firması olarak İzmit'de 5 adet.
GİRİŞİMCİLİK Ahmet AYDIN.
1 MarmarisCard Marmaris Turizm Geliştirme Projesi.
BABAM DER Kİ STRATEJİNİN YARATICILIĞI, FARKLILIĞI, YENİLİĞİ VE ÖZGÜNLÜĞÜ: Yeni Linea ATL lansmanının hedef kitlesi, otomobil satın alma kararını veren.
Eczane Sadakat Kart Sistemi
STRATEJİK PLANLAMA Dr. Yüksel VARDAR 19 Ekim 2007, ANKARA.
Tübider Crm Ana Menü Kontak (Çağrı)Yönetimi – Çağrı Listesi.
Garanti Bankası-11 Aralık 2007 Gündem Garanti Bankası Online Stratejisi ve Örnekleri Study Case: 5 dk.da Kredi Mobil Mecra.
Bu müşterilere %5 indirim ve sepette bıraktığı ürünlere göre ilgi duyacakları ilave ürün önerileri sunarak, alışverişlerini tamamlamaya yönlendirdik.
K3 Toplantımıza Hepiniz
HAFTA I.
1 Be YOUR Best with the BEST Kampanya 1 ve 2’de Yüksek Kazanç Elde Etmek İçin İp Uçları...
KREA Direct the future is direct. Profile uygun makaleler web sitesinden alındı Sitede en son tıkladığı ürüne ait kampanya bilgisi Profile uygun ürün.
2. Pazarlama Planının Hazırlanması
E-TİCARET Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Çeşitleri
Özel Alışveriş Sitesi.
Strateji Geliştirme Başkanlığı PERFORMANS PROGRAMI HAZIRLIKLARI VE İZLEME SÜRECİ 25 Kasım 2014 Antalya Coşkun KARAKOÇ İl Planlama Uzmanı.
SANAL MAĞAZA UYGULAMALARI VE STRATEJİLERİ
 E-TİCARETİN GELİŞME SAFHALARI  GELENEKSEL TİCARET İLE E-TİCARETİN KARŞILAŞTIRILMASI  E-TİCARETİN AVANTAJ VE DEZAVANTAJLARI.
E- Ticaret Altyapısı.
İLETİŞİM VE BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
Özgür Kayaş Müzeyyen Tekinşen
ELEKTRONİK TİCARET TÜRLERİ
ne yapar? tweety, timisi Creative tarafından geliştirilmiş bir yazılımdır. tweety, belli bir lokasyonda tweet atan kullanıcıları tespit eder ve bu kullanıcılara.
AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ JET KART UYGULAMASI
Değişim Zamanı Kampanyası
AK Sigorta Ücretsiz İşyeri Sigortası Kampanyası.
500TL’LİK SİPARİŞE ÇATAL BIÇAK TAKIMI HEDİYE! 1 ÇILGIN HAFTASONU 2.
T.C. KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ BABAESKİ MESLEK YÜKSEK OKULU SATI Ş I ARTIRMANIN YOLLARI İ LKNUR ÖZDEM İ R.
Müşteri Odaklı Mobil Pazarlama ve Mobil Reklam
Proje Hakkında “Her Sınıfın Bir Yetim Kardeşi Var” kampanyası çocuklarımızı küçük yaşlardan itibaren bilinçli, yardımsever başkalarının dertleriyle dertlenen.
Gundemkep.com.tr. Gundemkep.com Amaç: Kep sisteminde kanal yapısının açıklanabilmesi için hazırlanmıştır. Uygulama: Web Site işlemleri Sisteme giriş işlemleri.
Konut Pazarlamasında Bir «İLK». Projelerinizi Yatırımcılarla Buluşturuyoruz.
Elektronik pazarlama: – internetin kar yaratmak amacıyla kullanılması – birçok aşamayı ortadan kaldırmakta – daha hızlı ve daha düşük maliyetli –
CRM SOFTWARE YIĞIT TAKA CRM Tarihçesi 1980’ lerde database marketing. Neydi bu marketlerin amacı? Sayılamayan müşterilerle bire bir etkileşime.
WEB’DEN KİŞİSELLEŞTİRİLMİŞ KART DOLUMU KILAVUZU. WEB’DEN DOLUM AŞAMALARI Webden dolum için öncelikle internet tarayıcımızın adres Kısmına
FORD SEVENLER EL KALDIRSIN.. BRIEF Ford müşterilerini daha iyi tanımayı ve değerli müşterilerini tespit etmeyi amaçlamıştır. & Müşterilerinin tercih ve.
kredi kartı sadakat programı
Ayşegül ARSLAN.
İDEALİSTKENT 2. ETAP SİTE YÖNETİMİ
Trink Para Puan Toplama Sistemleri
E-posta Forum Sohbet Sesli Görüntülü Konferans
AMAÇ ÇÖZÜM SONUÇ koctas.com.tr üzerinden sepetine ürün ekleyip satın
GİRESUN ÜNİVERSİTESİ 2017 ŞUBAT AYLIK BÜTÇE GERÇEKLEŞMELERİ RAPORU
OCAK BÜTÇE GERÇEKLEŞMELERİ RAPORU STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLIĞI
GİRESUN ÜNİVERSİTESİ 2017 MAYIS AYLIK BÜTÇE GERÇEKLEŞMELERİ RAPORU
Strateji Geliştirme Dairesi Başkanlığı
GİRESUN ÜNİVERSİTESİ 2017 NİSAN AYLIK BÜTÇE GERÇEKLEŞMELERİ RAPORU
ELEKTRONİK TİCARET E TİCARET NEDİR ? E-Ticaret ‘ te dikkat edilmesi gereken kurallar 1.
YENİ YILDA BULUŞALIM..
Strateji Geliştirme Dairesi Başkanlığı
E - MIY. E - MIY Ülkemizden Veriler… ….. internete erişimi olan insan …..facebook kullanıcısı Haftalık 21,5 saat……internette geçirilen.
Sunum transkripti:

HEDEF KİTLE AMAÇ STRATEJİ Aygaz Otogaz müşterisi olan, online olarak otomobil ürünleri ile ilgilenen, kullanıcılar, Axion (online) ve Paro (offline) datası kullanılarak belirlendi. AMAÇ Hem Paro kart kullanımını yaygınlaştırmak hem de cazip bir teklifle daha çok müşteriye ulaşabilmek. STRATEJİ Belirlenen hedef kitleye e-posta yolu ile Aygaz’dan 35 TL değerinde hediye otogaz fırsatı verilerek, Paro kartları ile Aygaz istasyonlarına gelip harcama yapacakları bir kampanya kugulandı.

Axion ve Paro datasından belirlenen 1.932 kişiye e-posta gönderildi

35 TL E-posta gönderilen kişilerin %13’ü Aygaz Otogaz istasyonlarına gelerek kampanyadan Paro kartları ile faydalandı

SONUÇ Belirlenen 1.932 kişilik hedef kitleye ulaşıldı. E-posta gönderilen kişilerin %13’ü kampanyadan faydalandı. Gönderilen E-postaların %20’si açıldı. E-postaları açan kişilerin de %64’ü kampanyadan faydalandı.