COLOR CUPS İREM AKSOY HÜSEYİN YÜKSEL.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
OYUN OYUN İÇİNDE BİLGİ BİZİM DİLİMİZDE
Advertisements

Güvenlik ve Sağlık İşaretleri
AÇILAR VE AÇI ÇEŞİTLERİ
NE GEREK VAR GRUBU Buket Akcengiz
SİMETRİ VE ÖTELEME SİMETRİ VE ÖTELEME MATERYALİN ADI
3.GRUP VİLDAN KARABAŞ IŞIL ÖREN HABİBE YALILI BÜŞRA KOCABOZ.
1.HAFTA GRUP ÜYELERİ BETÜL BÜŞRA AKTAŞ :
ÜÇÜNCÜ BOYUT ( Origami ile piyano yapımı)
KAVRAM ÖĞRETİMİ.
SATRANÇTA BERABERLİKLER
Olasılık ve Olay Çeşitleri
HAZIRLAYANLAR AYLİN ŞAHİN DÖNÜŞ ÜNVER ÖZLEM AKBAŞ ŞEYME AŞAN.
ELEKTRONİK KOORDİNAT SİSTEMİ ELEKTRONİK KOORDİNAT SİSTEMİ
 Projenin Amacı: Farklı öğrenme ortamlarından, farlı öğrenme tekniklerinden yararlanma, öğrencileri derse motive etme, zevkli,
ANNELER GÜNÜ ETKİNLİKLERİ
MATARYEL TASARIMI.
CİSİMLERİN YÜZEYLERİ.
KASIM AYINDA NELER YAPTIK? ETKİNLİKLERİMİZ KASIM AYI KAVRAMLARIMIZ KASIM AYI GEZİMİZ ŞENLİKKÖY POSTANESİ KASIM AYI TİYATROMIZ ÇİZGİ TİYATRO.
Hazırlayan Gülnihal BAYINDIR ALKAN İMKB MESLEKİ VE TEKNİK EĞİTİM ANADOLU LİSESİ GRAFİK VE FOTOĞRAF ALANI BÖLÜM ŞEFİ.
GÖRSEL SANATLAR ÖĞRETİMİ
Renkli Resim Teknikleri
DİLEKÇE NASIL YAZILIR?.
KOLAJ ÇALIŞMASI KAPLUMBAĞA YAPIMI
KAN İDRAR BALGAM VE DİĞER VUCUT SIVILARI VE BULAŞILARI OLAN MALZEMELERİ LÜTFEN BU ATIK BİDONUNA ATINIZ.
Grup 14 Etkinlik: Parmak Boyası Ek Etkinlik : Kitap Ayracı
KASIM AYI BRANŞ BÜLTENİ.
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLİĞİ 1.ÖĞRETİM
CANAN TEKİN FATMA SUBAŞI HACER MALAK MELEK ÜLKÜ
YENİ BAŞLAYANLAR İÇİN SATRANÇ
MADDEYİ TANIYALIM.
OYUN ÖRNEKLERİ NAZAN ÜNAL.
1. Bir zar ardı ardına iki kez atılıyor. Birinci atışta 6 ve
GRUP RENGARENK. BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ EREĞLİ EĞİTİM FAKÜLTESİ GÖRSEL SANATLAR DERSİ GRUP ETKİNLİĞİ.
EMRE ÜZÜMCÜOĞLU 7/C 2871 BİLGİ BANKASI
DEĞERLER EĞİTİMİ KONAK RAM 2014.
Materyal Tasarımım Ders:Dil ve Edebiyat Konu:Zarflar MUSTAFA UYSAL
Hazırlayan:Nebahat Özmen
AYŞENUR SELVİ GÜLÇİN MANAV MELİKE YÜKSEL
Z ÇİVİLERİ ▬ TC. RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
GÖRSEL SANATLAR 1. SINIF.
Another graphic or chart
TEKNOLOJİ VE TASARIM DERSİ
Doğal Sayılar ve Okunuşları
BALKAN ÜLKELERİNDE BAŞIBOŞ KÖPEK POPÜLASYONUNUN KONTROLÜ HAKKINDA OIE BÖLGESEL FARKINDALIK KAMPANYASI BALKAN ÜLKELERİNDE BAŞIBOŞ KÖPEKLER Öğretmenler için.
EĞİTSEL KURAMLAR PROJE: Bir Ok Atana Bir Soru Bedava Grup Üyeleri; Murat YILMAZ Cebrail SE Ğ MEN MEHMET Ş ER İ F TEK İ N.
BİLGİ ÇARKI. ELİF KÜTÜK ŞEYMA NUR AĞIRTOPÇU MERCAN ÖZEN DİN KÜLTÜRÜ AHLAK BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ(İ.Ö)
My Colorful World.
Hasret ÇAĞLAR-İklima TEBEŞ
MATBAACILIK ve BASKI SÜREÇLERİ
ACCESS GRUBU 5.SINIF MATEMATİK ÜÇ BOYUTLU GEOMETRİK CİSİMLER
KÜÇÜK SANATÇILAR ÖYKÜ YAZIYOR
Öğrenmede Öncelik- Sonralık Etkisi
3D MODELLER MALİYET ANALİZİ SUNUMU
Hazırlayan: Rabia Ayşenur Kurnaz
Another graphic or chart
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
SALİM ÖZATA – BAYRAM TUNÇ – MUHAMMET GÖCEN
KULLANILAN MALZEMELER
RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
KOORDİNAT SİSTEMİNDE TAMSAYILARI ÇARPALIM
RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
OYNAYARAK ÖĞRENİYORUM
RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
PRİZMALAR şehrİ RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
KESİRLERDEN MEKTUP VAR!
COUNTABLE AND UNCOUNTABLE NOUNS
ORİGAMİ NE DEMEKTİR? ORIGAMI, JAPONCA ORU (KATLAMA) VE KAMI (KAĞıT) KELIMELERININ BIRLEŞMESIYLE MEYDANA GELMIŞ KATLANMıŞ KAĞıT ANLAMıNA GELEN GENEKSEL.
MATERYALİN HAZIRLANIŞI
Yazı Tahtası Hem öğrencinin hem de öğretmenin aynı anda aynı konu üzerinde çalışabilmesine olanak sağlayan en etkili sınıf içi iletişim aracıdır. Her öğretmen,
Ali Emre UGAN-Aslıhan UZUN-D.Tuğçe YILDIZ
Sunum transkripti:

COLOR CUPS İREM AKSOY HÜSEYİN YÜKSEL

ADI: COLOR CUPS TASARLAYANLAR: HÜSEYİN YÜKSEL, İREM AKSOY AMACI: Bu etkinliğin amacı, colors konusu derste işlendikten ve tamamlandıktan sonra öğrencilerin konuyu tamamen kavraması ve akıllarında kalması için üzerinde renklerin İngilizce isimleri yazan renk bardakları ve renkli şekerler kullanarak bir oyun oynamak. Bu şekilde tüm öğrenciler konunun içine dahil edilebilir, kimin konuyu anlayıp kimin anlamadığı ve gerçek hayatta uygulamaya geçirebilip geçiremediği gözlemlenebilir. SINIF SEVİYESİ: 2. sınıf ÖĞRENME ALANI: İngilizce KONU: Colors

İLGİLİ KAZANIMLAR: İkinci sınıf öğrencilerine İngilizce renkler konusunu öğretmek, konuyu bir oyun yardımıyla gerçek hayata adapte etmek, pekiştirmek ve öğrenciler için eğlenceli bir şekilde onları gözlemleyebilmek. GEREKLİ MALZEMELER *Bir büyük mukavva *Üç renkli karton *İki yapıştırıcı *Çift taraflı bant *On adet karton bardak *Renkli grapon kağıtları *Stickerlar *Makas *Keçeli kalem *Sepet *Şeker

Yapılışı: İlk olarak büyük mukavvanın üzerini uhuyla kapladık ve sonra diğer renklerin daha canlı görünmesi için mukavvanın üzerine siyah bir karton yapıştırdık.

Daha sonra sarı kartonları teker teker kestik ve kestiğimiz şeritlerle on adet karton bardağı kapladık.

On adet karton bardağın üzerine teker teker renklerin ingilizce isimlerini keçeli kalem kullanarak yazdık ve 2. sınıf öğrencileri için daha keyifli bir hale getirmek için üzerlerine stickerlar yapıştırdık.

Daha sonra on adet karton bardağı büyük mukavvanın üzerine çift taraflı bant yardımıyla yapıştırdık. İlk olarak uhu ile yapıştırmayı denedik fakat başarısız olduk ve çift taraflı bant kullandık. Sonra yine sarı bir kartonun üzerine materyalimizin adını yazıp başlığı yapıştırdık ve renkli stickerlar ile süsledik.

Otuz adet şekeri seçtiğimiz on renk grapon kağıdı ile kapladık, her renkten üçer tane olmak üzere kapladığımız şekerleri minik bir sepetin içerisine koyduk. Ve materyalimiz bu şekilde kullanıma hazır hale geldi.

Uygulanış: Öncelikle bu materyal otuz kişilik bir sınıf için düzenlenmiştir. Colors konusunu anlattıktan sonra konuyu pekiştirmek için ders sonunda bu etkinliği öğrencilere uygulamaya karar verdik. Bu etkinlik ile öğrencileri eğlendirerek renklerin daha akılda kalıcı hale gelmesini hedefledik. Konu anlatımını bitirdikten sonra öğrencilere konuyla ilgili bir oyun oynayacağımızı söyleyip tahtaya karton bardakların asılı olduğu mukavvayı yerleştiriyoruz. Daha sonra öğrencileri üçer kişilik on takıma ayırarak kendilerine birer takım rengi belirlemelerini ve o takımın rengindeki şekerleri seçmelerini istiyoruz. Sonra oyunu öğrencilere açıklayacağız. Oyun şu şekilde; her öğrenci ellerindeki renkli şekerleri üzerinde ingilizce isimleri yazan renk bardaklarına sırayla atacaklar, bu esnada geri kalan öğrenciler arkasını dönecek ve atan öğrencinin hangi bardağa hangi renk şeker attığını görmeyecek. Atan öğrencinin ismini ve attığı renk bardağını bir kağıda yazarak kaydedeceğiz, bütün öğrenciler bu işlemi bitirdikten sonra bardaklardaki şekerleri alıp kontrol edeceğiz. Bütün öğrenciler şekerleri bardaklaraattıktan sonra her rengin ingilizcesini ve hangi bardakta olması gerektiğini açıklayacağız. En az iki şekeri doğru bardağa atmış olan gruplar şekerlerini yiyebilecekler.