SENİ TANIYORUM ve NEYE İHTİYACIN OLDUĞUNU BİLİYORUM!

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Bankacılık ve Teknoloji
Advertisements

Burkay Yapağcıoğlu.
Mobil Reklamcılıkile hareket halindeki insanlara ulaşın Mobil Reklamcılık ile hareket halindeki insanlara ulaşın.
Toplu SMS Toplu MMS Hedefli Mesaj Sesli Mesaj / IVR Akıllı Yetenekler
AKILLI FAKS.
KURUMSAL TANITIM BELGESİ
Pazarlamanızı sosyalleştirin.Bir + ekleyin Pazarlama faaliyetlerinizi Google’ın sosyal ağına dahil etmek için bir + ekleyin.
Gerekli olduğunda insanlara ulaşın Yer Uzantıları Potansiyel müşterilere, Yer Uzantıları ile önemli anlarda ulaşın.
HERKESE KAZANDIRAN ACENTE SİSTEMİ
Facebook Reklamları.
Bilişim Teknolojileri ve Yönetim Dersi (IYO 713) Sunumu
Alakalı müşterileri hedefleyin. Google ile Yeniden Pazarlama Google ile Yeniden Pazarlama. Zaten işinize ilgi gösteren müşterileri hedefleyin.
Google Görüntülü Reklam Ağı. Görüntülü Reklamcılık Neden Önemlidir?
Google Analytics Nedir?
Google Adwords Dönüşüm Optimize Edici
Elektronik Ticaret Yrd. Doç. Dr. Gültekin ALTUNTAŞ.
Yeni Nesil Mobil Katalog
ELEKTRONİK PAZARLAMA.
SANAT ÜRÜNLERİ ONLİNE SATIŞ SİTESİ
DİDEM GÖRGÜLÜ ÖZGE ÇELİK ÜLKELER : AMERİKA İNGİLTERE YENİ ZELANDA ÇİN
Mobil Pazarlama Promosyon Kart Sunumu
Hareket halindeki insanlara ulaşın.Mobil Arama Ağı Reklamları Mobil Arama Ağı Reklamları ile kullanıcılara ulaşın.
ELEKTRONİK TİCARET VE LOJİSTİK HİZMETLERİ
ELEKTRONİK ORTAMLARDA PAZARLAMA
Web kullanım madenciliği ve kişiselleştirme
Okyanus Zincir Mağazacılık Yönetim Sistemini tercih etmek için
Eczane Sadakat Kart Sistemi
Görüntülü Reklam Kampanyalarınızın toplam değerini ölçün Google Görüntülü Reklam Ağı üzerinde Görüntüleme Dönüşümlerini İzleme.
E-Ticaret’in Mobil Tarafı
Math in Advertising....
Tübider Crm Ana Menü Kontak (Çağrı)Yönetimi – Çağrı Listesi.
EDM Araç Kiralama Paketi. EDM Web Paketi EDM Web Paketini satın alan müşterilerimiz kendi web sitelerini hem de en gelişmiş dizayn özellikleri ve en zengin.
Bu müşterilere %5 indirim ve sepette bıraktığı ürünlere göre ilgi duyacakları ilave ürün önerileri sunarak, alışverişlerini tamamlamaya yönlendirdik.
HAFTA I.
Dönüşüm, reklamlarınızı tıklayan bir müşterinin web sitenizde bir işlemi gerçekleştirmesidir. Dönüşümler ; Yandex Arama motorunda arama yapıp, reklamlarınızı.
KREA Direct the future is direct. Profile uygun makaleler web sitesinden alındı Sitede en son tıkladığı ürüne ait kampanya bilgisi Profile uygun ürün.
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
Nurşen Varır Workcube - İnsan Kaynakları Yönetimi.
E-TİCARET.
1. 2 E-Ticaret Neden Ç evrecidir?  4 © Elif Dural Dünya iklim koşullarındaki değişiklik, kaynakların azalması ve canlı türlerinin yavaş yavaş yok olması,
BİLGİSAYAR DESTEKLİ TASARIM VE ANİMASYON GİZEM TANIŞ
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
 ADI SOYADI :AYCAN ERKAYA  NUMARASI:  ÖDEV KONUSU: TURİZMDE MOBİL UYGULAMALAR.
Neden Kendi Siparişimi Kendim Girmeliyim?
Yrd. Doç. Dr. Cemalettin DEMİRELİ
Sosyal Medyanız ve NetHizmet. Sosyal Medya’da Sizin İçin Neler Yapıyoruz?  Sizin için hesaplar açıp, içerik yönetimlerinizi yapıyoruz.  Kampanya kurgularınızı.
TÜRKİYE BİLİŞİM DERNEĞİ Kamu Bilişim Platformu - 17 E-Ticaret Güvenlik Sertifikasyonu ve Hukuksal Düzenlemeler 1 Çalışma Grubu ve Ötesi Kamu Hizmetlerinde.
YKB Proje Önerileri. Ziyaretçiler scroll bar ‘da bulunan parayı çekerek sayfayı aşağıya doğru indirirler Para göndermenin ne kadar kolay ve hızlı olduğunu.
Küresel Gıda Endüstrisi Zorluklar ve Fırsatlar Christine AGNES Elanco Hayvan Sağlığı EMEA Kurumsal İlişkiler Avrupa Gıda Endüstrisi Lideri.
Mobil İletişimin Gelişimi
Mobil pazar verileri – Abone sayısı ve penetrasyon – Mobil abone profili – Mobil trafik hacmi – Mobil gelir – Aylık kullanım miktarı – Mobil yatırım.
Mobil Pazar Çevresi ve Pazar Fırsatları
  Satış sonrası hizmetler bir ürün satıldıktan sonraki süreçte müşteriye sunulan teknik destekler olarak değerlendirilebilir. Bu hizmetler arasında garanti,
Müşteri Odaklı Mobil Pazarlama ve Mobil Reklam
Mobil Pazarlama Karması
Elektronik pazarlama: – internetin kar yaratmak amacıyla kullanılması – birçok aşamayı ortadan kaldırmakta – daha hızlı ve daha düşük maliyetli –
CRM SOFTWARE YIĞIT TAKA CRM Tarihçesi 1980’ lerde database marketing. Neydi bu marketlerin amacı? Sayılamayan müşterilerle bire bir etkileşime.
MyORTAK Satış Ortaklığı Eğitimi Daha fazla detay için tıkla : “ internetten para kazanma “internetten para kazanma Daha fazla detay için tıkla : “ internetten.
Bekir Sami NALBANTOĞLU
Bölüm 4 : VERİ MADENCİLİĞİ
INBOUND PAZARLAMADA SOSYAL MEDYA VE KADIN TÜKETİCİLERDE SATIN ALMA DAVRANIŞINA OLAN ETKİSİ Yrd. Doç. Dr. Pınar Bacaksız.
Çözümlerimiz Algı Yönetimi Sosyal Medya İçerik Yönetimi Dijital Pazarlama Mobil Reklam Web Tasarım Marka / Kurumsal Kimlik SEO (Search Engine Optimization)
CRM Mehmet Batuhan Ülper
Merve ÇAKMAK.
AMAÇ ÇÖZÜM SONUÇ koctas.com.tr üzerinden sepetine ürün ekleyip satın
YENİ YILDA BULUŞALIM..
E - MIY. E - MIY Ülkemizden Veriler… ….. internete erişimi olan insan …..facebook kullanıcısı Haftalık 21,5 saat……internette geçirilen.
KONULAR GERİ DÖNÜŞÜM NEDİR ? NASIL YAPILIR? TEKNOLOJİK ATIKLAR NELERDİR? TEKNOLOJİK ATIKLAR HAKKINDA NE BİLİYORUZ? E ATIK NEDİR? ELEKTİRİKLİ VE ELEKTRONİK.
HEDEF PAZAR.
Dijital Sağlık Platformu
Sunum transkripti:

SENİ TANIYORUM ve NEYE İHTİYACIN OLDUĞUNU BİLİYORUM! VERİMİZ Bizim için veri sadece telefon numarası veya bir e-posta adresi değildir. Bizim için veri yakından tanıdığımız insanlardır. Sadece erişim bilgilerini değil alışveriş trendlerini ve tercihlerini, demografik bilgilerini ve SES gruplarını da biliriz. Bu sayede gönderi iznine sahip olduğumuz 6,8 milyon insana benzersiz kırılım kriterleriyle gönderi yapabilirsiniz.

AMAÇ Kişiye Özel Dijital Insert Online dünyanın araçlarından faydalanarak markettlerde kişiye özel akıllı ürün önerileri ile mass kampanya maliyetlerini düşürmek, hedef kitleli kampanyalara göre daha yüksek kampanya geri dönüşü sağlamak hedeflenmiştir. Perakende sektöründe kitlesel olarak iletişimi yapılan basılı insert kampanyaları dijitalleştirilerek geçmişte benzer ürünleri alanlar gelecekte de benzer ürünleri alır mantığı ile kişiye özel ürün önerileri sunulmaktadır. Mobil üzerinden hedefleme Dijital Kişiye Özel Insert Promosyon Duyurusu İleri Analitik Modelleme VERİMİZ Bizim için veri sadece telefon numarası veya bir e-posta adresi değildir. Bizim için veri yakından tanıdığımız insanlardır. Sadece erişim bilgilerini değil alışveriş trendlerini ve tercihlerini, demografik bilgilerini ve SES gruplarını da biliriz. Bu sayede gönderi iznine sahip olduğumuz 6,8 milyon insana benzersiz kırılım kriterleriyle gönderi yapabilirsiniz.

UYGULAMA Tüketici Önerilen Ürünlerden Satın Alır. 5 Tüketiciler, kişiye özel ürünlerle hazırlanmış web sayfalarına ulaşır ve kampanyalı ürünleri görür. 4 SMS ile tüketiciye ulaşılır. 3 Hangi tüketiciye hangi ürünler önerileceği belirlenir. 2 Tüketicilerin alışveriş verileri öngörüsel pazarlama algoritmaları ile analiz edilir. 1 Sayın Mehmet Yılmaz, Özhan Market’ten size özel fırsatlar! Görmek için linke tıklamanız yeterli. https://www.ozhan.com.tr/ eb5677yzt43ref Z.Yağı Z.Yağı Bal Bal K.Peyniri K.Peyniri K.Peyniri

Marketten Alışveriş Yapan SONUÇ Marketten Alışveriş Yapan Müşteri Oranı %85 Önerilen Ürün Performansı* %24 İletişime Geçilen Kişi Sayısı: 72.585 Tıklama Oranı: %11 * Önerilen Ürün Performansı; Önerdiğimiz ürünü satın alan kişi sayısının tıklayan kişi sayısına oranıdır. Başarılı Sonuçlar Elde Edilmiştir. 6 Kat * *Diğer hedef kitleli kampanyalar ile karşılaştırdığımızda, kişiselleştirilmiş önerilerin sağladığı avantajlara göre verişmiştir.