P U UTINKO Herkes için kitap….

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Final Sunum Şablonu Dönem Final Sunumları
Advertisements

Global Pazar Analizi 1. adım: Organizasyonun U/A’laşmaya ne derece hazır olduğunu incele. Finansal ve fiziksel kaynaklar, ilgili beceri ve yetenekler,
Eczane ve Finans Yönetimi Sunumu 2014
Girişimci: Candan İŞVEREN
GİRİŞİMCİ SUNUMU.
Tübider Crm Ana Menü Kontak (Çağrı)Yönetimi – Çağrı Listesi.
IAB Türkiye Basın toplantısı Büyük dönüşüm Dijital akıl.
Eduplus Business World Workshops - LİDERLİK
HAFTA I.
PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI Prof. Dr. İsmail Üstel.
Ar-Ge ve Girişimcilik Ekibi

Pazarlama İletişimi Tezsiz Yüksek Lisans Programı
Masal mı,problem mi? Okuyalım çözelim..
PEER SUPPORT TEAM.
AB SIĞIR VE DANA ETİ PAZAR DURUMU 19 Mart DEĞİŞİM TOPLAM BÜYÜKBAŞ DEĞİŞİM TOPLAM BÜYÜKBAŞ BÜYÜKBAŞ ARALIK ARAŞTIRMASI BÜYÜKBAŞ ARALIK ARAŞTIRMASI.
E- Ticaret Altyapısı.
Bankacılık Sektöründe Kullanıcı Deneyimi Araştırması: Dijital Şube, XTM Yazarlar: Öznur Savaş Fatma Molu
KOŞUL İFADELERİ.
AB SIĞIR VE DANA ETİ PAZAR DURUMU 13 Nisan DEĞİŞİM TOPLAM BÜYÜKBAŞ DEĞİŞİM TOPLAM BÜYÜKBAŞ BÜYÜKBAŞ HAZİRAN ARAŞTIRMASI BÜYÜKBAŞ HAZİRAN ARAŞTIRMASI.
İnteraktif Medya Dünü Bugünü Yarını Uğur Şeker / Dijital Büro İstanbul Yıldız Teknik Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi 'Mobile Marketing Conference'
Uzaktan İzleme ve Bakımın Önemi
AB SIĞIR VE DANA ETİ PAZAR DURUMU
Elektronik Bilgi Kaynaklarına Yatırım ile Yayın Sayısı Arasındaki İlişki Üzerine Yaşar Tonta Hacettepe Üniversitesi Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümü yunus.hacettepe.edu.tr/~tonta/tonta.html.
arkadaş B) konuk C) öğrenci
SUNUM HAZIRLANIRKEN DİKKAT EDİLMESİ GEREKEN HUSUSLAR
AB SIĞIR VE DANA ETİ PAZAR DURUMU 27 Ağustos 2015.
Ders 8 Temel Analiz Hüseyin İlker Erçen
AB SIĞIR VE DANA ETİ PAZAR DURUMU 6 Kasım DEĞİŞİM TOPLAM BÜYÜKBAŞ DEĞİŞİM TOPLAM BÜYÜKBAŞ BÜYÜKBAŞ HAZİRAN ARAŞTIRMASI BÜYÜKBAŞ HAZİRAN ARAŞTIRMASI.
AB SIĞIR VE DANA ETİ PAZAR DURUMU 19 Kasım AB % BAŞ DEĞİŞİMİ ÜRETİM BOĞA BAŞ ÖKÜZ İNEK DÜVE BUZAĞI GENÇ SIĞIR Büyükbaş Hayvan Eti.
Mobil İletişimin Gelişimi
Kurumsal ve Gelişmiş Stratejik Planlama Çözümü.
Girişimcilik.
İşletmenin Kuruluş Çalışmaları
İHRACATA YÖNELİK DEVLET DESTEKLERİ ULUSLARARASI REKABETÇİLİĞİN GELİŞTİRİLMESİ 2010/8 sayılı Uluslararası Rekabetçiliğin Geliştirilmesinin Desteklenmesi.
Türkiye’nin dünyaya anlattığı hikayesi imalattaki gücüyle başlıyor, ihracattaki potansiyeli ile devam ediyor..
Rehberlik Hizmetleri. Bir Soru MOBİL OLAN NE? CİHAZLAR MI, İNSAN MI? Rehberlik Hizmetleri.
6 Tüketici Pazarlarının Analizi 1. Copyright © 2011 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall 6-2 Bölüm Soruları  Tüketici özellikleri satın.
 Fikir  Girişimcilik  Yatırım almak  Fikirden Girişime  Misyon, takım, liderlik  Internette Markalaşmak ?  İş Modelleme Zamanı  Planlama ve Analiz.
1 GİRİŞİMCİ SUNUM TASLAĞI. 1. İletişim Formu 2. Şirket Hakkında Bilgi 3. Genel Bilgi 4. Sektör ve Pazar Hakkında 5. Teknoloji ve Patent Hakkında 6. Rakip.
Temel Bilgiler İlgili Çalışmalar Araştırmanın Yöntemi Bulgu ve Sonuçlar Araştırmanın Kısıtları ve Gelecek Çalışmalar.
SINIF YÖNETİMİ İlköğretim Müfettişi Durdu Mehmet BAYRAKTAR.
Çözümlerimiz Algı Yönetimi Sosyal Medya İçerik Yönetimi Dijital Pazarlama Mobil Reklam Web Tasarım Marka / Kurumsal Kimlik SEO (Search Engine Optimization)
Muhammed Emin ALTINTAŞ
Sektör Profesyonelleri Danışmanı
2016 Kayseri Ticaret Odası.
KOBİ VE KÜMELENME DESTEKLERİ DAİRESİ
DÖVİZ KAZANDIRICI HİZMET TİCARETİNİN DESTEKLENMESİ
KALORİ BANK YEDİĞİNİ BİL.
KOBİ VE KÜMELENME DESTEKLERİ DAİRESİ
SEMİNER TİM AKADEMİ 2023 – İNGİLTERE PAZARI 3 MAYIS GAZİANTEP
Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar Hazırlayan: Gözde Boz
AB SIĞIR VE DANA ETİ PAZAR DURUMU
“”éHayata İz Bırakan Kadınlar…
İŞLETME BÜTÇELERİ Bu sunudaki değerler “file:///C:/Users/kullanici/Documents/%C4%B0%C5%9Fletme%20B%C3%BCt%C3%A7eleri%20(Do%C3%A7.%20Dr.%20R.%20%C4%B0.%20G%C3%B6kbulut).pdf”
Merve ÇAKMAK.
İŞ PLANI ÖRNEĞİ HAZIRLAMA
PROJE BAŞLIĞI Proje Kısa Tanıtım Proje Planı Yöntem Sonuç
Yeni Medya Teknolojileri ve Modernleşme
Üniversite Hastanelerinin Finansal Sürdürülebilirliği
Bölüm 12. İşletmecilik İşletme, ürün piyasalarındaki ekonomik birim olup, üretim faaliyeti için üretim faktörleri bir araya getirilir. İşletmelerde örgütsel.
Sunum Destesi Etiket Satırı İki Satıra Yayılabilir
Müşteri Memnuniyetini Geliştirme Planı
“Her Sabah Mutluluk”.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
ÜLKEMİZE KATKIDA BULUNAN İNSANLAR. Engin ARIK
GAS 208 PAZARLAMANIN TEMEL İLKELERİ ve HİZMET PAZARLAMASI
Bilgi Yönetimi ve Matematik Hafta 4
Şişecam Ürün Yönetim Şefi
Sunum transkripti:

p U UTINKO Herkes için kitap…

Sizce Türkiye’de kişi başına kaç kitap düşmektedir?

p Hikayemiz 0.166777 *Türkiye’de kişi başına düşen kitap sayısı

Problem Düşük kitap okuma oranı Yanlış kitap seçimi Fiyat

Çözüm Doğru kitap önerisi Uygun ,fiyata sahip olma seçeneği.

UTINKO Nasıl İşler ? İlgi alanı tespiti Doğru kitap önerisi Aylık Üyelik Kiralama

Hedef Kitle 12-27 yaş grubu akıllı telefon kullanıcıları 27-60 yaş grubu kitap okuyucuları

Pazar Araştırması Kitap ve E-Kitap E-kitap global pazarı ~$5B E-kitap Türkiye pazarı ~$250M *IPA estimations for 2015

Aranma Hacmi

Finansal Tablo 2017 Gelir Akışı 2017 Gider Durumu 2017 Yılı Net Karı 500.000 $ 400.000 $ 100.000 $ *Tablo Türkiye E-kitap Pazar hacminin %1’i göz önünde bulundurularak hesaplanmıştır. 2018 Gelir Akışı 2018 Gider Akışı 2018 Yılı Net Karı 12.500.000 $ 10.000.000 $ 2.500.000 $ *Tablo Türkiye E-kitap Pazar hacminin %5’i göz önünde bulundurularak hesaplanmıştır

Yıllık Planlama İlk ay büyüme hedefi 3000 indirme ve 500 abonelik. Sene sonu büyüme hedefi 25.000 indirme 5000 abonelik.

Marka Hikayemiz Logo Rengi İsim Hikayesi p U

Görünürlük Faaliyetleri Çalışmalarımız

Destekçilerimiz

Beklentilerimiz Dijital pazarlama bütçesi Networking

Ekip Kurucu Ortak Ata Engin Kurucu Ortak Zafer Berke Dalkıran COO Kaan Çetinkaya CMO İnan Mutlu CFO Gülin Göçer CTO Ahmet Emre Ceyhan Mentor Sevtap Engin (BUEK Bölge Koordinatörü) Mentor Mehmet Arslantunalı (BAU İcra Kurulu Üyesi) Mentor Kadircan Kırkoyun (Scode Co-Founder)

Bizi dinlediğiniz için teşekkür ederiz. Ata Engin-Kurucu Ortak 0530 231 55 43 engata.20@robcol.k12.tr Zafer Berke Dalkıran- Kurucu Ortak 0531 969 54 62 zaferberked@gmail.com İnan Mutlu-CMO 0531 221 50 84 Fibs.inanmutlu@hotmail.com Gülin Göçer-CFO 0554 351 43 04 gulinng@hotmail.com