Vezirköprü Anadolu lisesi 2. DÖNEM PERFORMANS GÖREVİ ADI.BÜŞRA SOYADI.BALCI NO.675 SINIF.9 E KONU. RÜZGARLARIN OLUŞTURDUĞU ŞEKİLER.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
EKOSİSTEM Yeryüzü kendiliğinden işleyen bir denge ve düzene sahiptir.Bu düzenin oluşmasında canlı varlıklar ve cansız varlıklar bir yapbozun parçaları.
Advertisements

Treibhauseffekt Handan Anapa Januar 2013
çölleşme: Çölsel alanların, insanlarca kullanılan alanlara yayılımı.
DÜNYAYI ŞEKİLLENDİREN GÜÇ
Sosyal Bilgiler Proje ÖDEVİ 5/D KONU: DOGAL AFETLER HAZIRLAYANLAR:
Çemberin Analitik İncelenmesi
METEOROLOJİK BİR UYARININ DİKKATE ALINMASI DURUMUNDA VE ALINMAMASI DURUMUNDA YAŞANANLAR…
T.C ANADOLU ÜNİVERSİTESİ BEDEN EGİTİMİ VE SPOR YÜKSEK OKULU DERS:İLT366 SUNUŞ TEKNİKLERİ HAZIRLAYAN:OSMAN ÖZTÜRK KONU: EROZYON.
800 ÖĞRETMENLER KURULU DOSYASI TAKİP EDİLECEK YAZILAR DOSYASI
TÜRKİYE’NİN BİTKİ ÖRTÜSÜ
Konu : türkiye’de iklim bölgeleri
AKARSU AŞINDIRMA ŞEKİLLERİ
TÜRKİYE’NİN BİTKİ ÖRTÜSÜ
NEVŞEHİR COĞRAFYASI HAZIRLAYANLAR BAHAR KİRŞAN
Rüzgar aşındırma.
Gaziçiftliği Anadolu Lisesi. TABLET TESLİMİ ve AKTİVASYON İŞLEMİ Tabletinizi Md. Yrd. Metin AKTÜRK’ten alınız. Tabletinizi alırken teslim tutanağını imzalamayı.
5.sınıf 3. ünite Bölgemizi Tanıyalım
“MESLEKİ EĞİTİMDE GÖNÜLLÜLÜK” LEONARDO da VINCI HAREKETLİLİK PROJESİ PORTEKİZ GRUBU Proje No: TR-LEO
Türkiye’nin Volkanik Dağları
KEMER ANADOLU LİSESİ MÜDÜRLÜĞÜ GELİR GİDER TABLOLARI 1.
Bu Sunu En İyi Ofis 2010 Yüklü Bilgisayarlarda Görüntülenir
TABLET TESLİMİ ve AKTİVASYON İŞLEMİ
KAHTA İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
PROJESİ VEZİRKÖPRÜ AKADEMİK BAŞARIYI ARTTIRMA VABA
EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI AKADEMİK BAŞARI DURUMU Sınava Giren Öğrenci Sayısı Barajı Geçen Öğrenci Sayısı Tercih yapan Öğrenci Sayısı Tercihine Yerleşen.
1 Suyun Doğal Dolanımı 2  Yeryüzündeki sularda, güneş enerjisinin etkisiyle sürekli buharlaşma olur.
MORFOJENETİK BÖLGELER
FEYAZ BİLGİ COĞRAFYA FEYAZ BİLGİ
Rehber Öğretmenlerimiz Elif BAŞ BULUT Mustafa ŞENDEN Hoş geldiniz
Yüzey şekilleri Yeryüzüne bakıldığında her yerin aynı yükseklikte olmadığını görürüz. Bu farklılıklar yüzey şekillerini meydana getirir.
Türkiye’de İklimler Adı: İsmail Soyadı: Akyol No:
TÜRKIYE IKLIMLERI Erdoğan GÜL.
KEPEZ ÇOK PROĞRAMLI ANADOLU LİSESİ UMUT AKBAŞ
KiMYA PERFORMANS ÖDEVi
Volkan Topografyası Dr. Okan BOZYURT.
TÜRKİYE’DE TOPRAK EROZYONU VE KORUNMA YOLLARI
REHBERLİK ve ARAŞTIRMA MERKEZİ OKUL TANITIMLARI. MERKEZ ZÜBEYDE HANIM MESLEKİ TEKNİK ANADOLU LİSESİ 2.
BATMAN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ REHBERLİK ve ARAŞTIRMA MERKEZİ.
 NİSA NAZ KURT  449 5/A  KONU:HAVA DURUMU VE İKLİM  SOSYAL BİLGİLER DERSİ.
8 ÜNİTE Dünyamız, ay ve yaşam kaynağı güneş. DÜNYA, GÜNEŞ VE AY'IN ŞEKİLLERİ VE BÜYÜKLÜKLERİ Dünya’nın şekli hakkındaki görüşler Eski Mısırlılar, dünyayı.
Coğrafya mekansal bir sentez:türkiye
Türkiye’nin Volkanik Dağları
Adı ve Soyadı : Şubesi : No :
Ali SANCI-Çorum Anadolu Lisesi
Ali SANCI-Çorum Anadolu Lisesi
Ali SANCI-Çorum Anadolu Lisesi
Ali SANCI-Çorum Anadolu Lisesi
İnsan ve Çevre.
REHBERLİK ve ARAŞTIRMA MERKEZİ
ŞEHİT ÖMER HALİSDEMİR ANADOLU LİSESİ
HÜSNÜ M.ÖZYEĞİN ANADOLU LİSESİ
Çorum Anadolu Lisesi KONU ANLATIMI
BATMAN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ REHBERLİK ve ARAŞTIRMA MERKEZİ
Peribacaları Sunuizle.com.
TEKNOLOJİ TASARIM ADIM: TUĞÇENUR SOYADIM: GÖYDENİZ SINIF: 8/E NO:973 KONU: RÜZGAR ENERJİSİ ÖĞRETMEN: CANER EVGLÜLÜ HAZIRLAYAN: TUĞÇENUR.
BATMAN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ REHBERLİK ve ARAŞTIRMA MERKEZİ
STRATEJİ OLUŞTURMA.
HASAN ÇELEBİ ÇOK PROGRAMLI ANADOLU LİSESİ
ANKARA ANADOLU MEDENİYETLERİ MÜZESİNİ ZİYARET.
MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI ÖZEL PROGRAM VE PROJE UYGULAYAN EĞİTİM KURUMLARI EĞİTİM ÖĞRETİM YILI YILSONU İZLEME DEĞERLENDİRME RAPORU DURSUN ALİ KURT.
Bu Sunu En İyi Ofis 2010 Yüklü Bilgisayarlarda Görüntülenir
CASUS YAZILIMLAR ADI:SAKIP SOYADI:GÜL NO:74 SINIF:11/ATP.
Şehit Ahmet Özsoy Anadolu İmam Hatip Lisesi
Şehit Ahmet Özsoy Anadolu İmam Hatip Lisesi
DEĞİRMENDERE HACI HALİT ERKUT ANADOLU LİSESİ
Şehit Ahmet Özsoy Anadolu İmam Hatip Lisesi
Matematik Performans Ödevi Ad: Salih Soyad:AkkanNo:1137Sınıf:10/D.
KONU:TÜRKİYEDEKİ İKLİM TİPLERİ ÖĞRENCİNİN ADI-SOYADI:Emre Bayraktar ÖĞRENCİ NO:95 ÖĞRETMENİN ADI-SOYADI:TÜLAY KISA.
Şehit Ahmet Özsoy Anadolu İmam Hatip Lisesi
Sunum transkripti:

Vezirköprü Anadolu lisesi 2. DÖNEM PERFORMANS GÖREVİ ADI.BÜŞRA SOYADI.BALCI NO.675 SINIF.9 E KONU. RÜZGARLARIN OLUŞTURDUĞU ŞEKİLER

A.Rürların Oluşturduğu Yer Şekiller: A.Rüzgarların Oluşturduğu Yer Şekiller: Rüzgarların bir bölgede etkili olabilmesi için o bölgenin kurak veya yarı kuraközellikte olması gerekir.Ayrıca biki örtüsünün varlığı da rüzgarın yeryüzünü şekillendirerek şekiller oluşturmasını engeller. Yeryüzünü teşkil eden malzemelerin gevşeközellikte olması rüzgar aşındırmasını kolaylaştırır.Anlaşılacağı gibi rüzgarların en fazlaçöllerde etkili olması bir tesadüf değildir.