Çeşme Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi YGS ANALİZLERİ ( )
YGS-2014 TURİZM OTELCİLİK-AND MESLEK LİSELERİ İZMİR İLİ SIRALAMASI SİLİOKUL ADI SORU SAYISI MATEMA TİK FEN BİLİMLERİ TÜRKÇE SOSYAL BİLİMLER YGS-1YGS-2YGS-3YGS-4YGS-5 YGS-6 24İZMİR KONAK N.S.İŞGÖREN AND.OTEL.TURİZM M.L 40 1,510,6917,559,35154,245153,085202,969195,170190,890175, İZMİR KONAK N.S.İŞGÖREN KAMP.OTEL VE TUR.MES.L (AND.OTEL. MES.) 40 1,191,3416,859,51154,636154,370201,065193,913188,661174, İZMİRÇEŞME AND. OTEL.VE TURİZM MES. L 40 0,690,8014,818,67147,334147,180189,066183,261177,418164, İZMİRSELÇUK AND. OTEL. VE TUR.MES. L 40 0,820,9114,098,64146,772146,547186,567181,346175,387162, İZMİR FOÇA H.FOÇALI AND.OTEL.VE TURİZM ME 40 0,660,5713,266,23142,260141,883175,176168,773166,621156, İZMİRMENDERES Ö.TAHİR ÇAMUR OTEL.TUR.MES 40 0,330,5611,466,72139, , ,875165,611160,976151,278 Okulumuz, YGS-2014 tablo verilerine göre; İlde; 6 Anadolu Otelcilik ve Turizm Meslek Lisesi arasında: olmuştur. Ayrıca, Türkiye’de; 121 Anadolu Otelcilik ve Turizm Meslek Lisesi arasında Bölgede ; 23 Anadolu Otelcilik ve Turizm Meslek Lisesi arasında olmuştur. ( Kaynak: izmir.meb.gov.tr/AR-GE )
YGS-LYS SONUÇLARINA GÖRE YERLEŞEN ÖĞRENCİ DURUMU YGS-LYS SONUÇLARINA GÖRE YERLEŞEN ÖĞRENCİ DURUMU SINAVA GİREN ÖĞRENCİ SAYISI78 YÜKSEK ÖĞRETİM PROGRAMLARINA 4 YILLIK 4 YILLIK YERLEŞEN SAYISI1 YÜKSEK ÖĞRETİM PROGRAMLARINA 2 YILLIK 2 YILLIK YERLEŞEN SAYISI46 YÜKSEK ÖĞRETİM PROGRAMLARINA TOPLAM TOPLAM YERLEŞEN SAYISI47 YÜKSEK ÖĞRETİM PROGRAMLARINA TOPLAM TOPLAM YERLEŞEN ORANI %60,26 % 60,26OkulumuzÇeşme Meslek Liseleri 1. Sırada YGS-LYS Sonuçlarına göre, % 60,26 yerleşme oranı ile, Okulumuz, Çeşme’ de Meslek Liseleri arasında ; 1. Sırada yer almıştır YGS-LYS Sonuçlarına göre, % % % 60,26 yerleşme oranı ile, O OO Okulumuz, Ç ÇÇ Çeşme’ de Meslek Liseleri arasında ; Sırada yer almıştır.
YGS-2015 TURİZM OTELCİLİK-AND MESLEK LİSELERİ İZMİR İLİ SIRALAMASI SİLİOKUL ADI SORU SAYISI MATEMA TİK FEN BİLİMLERİ TÜRKÇE SOSYAL BİLİMLER YGS-1YGS-2YGS-3YGS-4YGS-5 YGS-6 11İZMİR KONAK N.S.İŞGÖREN AND.OTEL.TURİZM M.L 40 1,151,5915,4810,46154,901155,147201,796196,709188,016172, İZMİR KONAK N.S.İŞGÖREN KAMP.OTEL VE TUR.MES.L (AND.OTEL. MES.) 40 0,791,9514,6811,06153,180154,138199,925196,228185,228169,918 25İZMİR ÇEŞME AND. OTEL.VE TURİZM MES. L 40 0,660,8513,9610,17148,865148,939194,280190,428180,524165, İZMİRSELÇUK AND. OTEL. VE TUR.MES. L 40 0,201,5511,408,13144,030145,135177,300174,136166,454155, İZMİR FOÇA H.FOÇALI AND.OTEL.VE TURİZM ME 40 -0,111,3710,407,62140,994142,213173,484170,778162,360151, İZMİRMENDERES Ö.TAHİR ÇAMUR OTEL.TUR.MES 40 -0,061,5910,677,98140,637141,824172,032169,700161,325151,007 Okulumuz, YGS-2015 tablo verilerine göre; İlde; 6 Anadolu Otelcilik ve Turizm Meslek Lisesi arasında: olmuştur. Ayrıca, Türkiye’de; 113 Anadolu Otelcilik ve Turizm Meslek Lisesi arasında Bölgede ; 22 Anadolu Otelcilik ve Turizm Meslek Lisesi arasında olmuştur. ( Kaynak: izmir.meb.gov.tr / AR-GE )
YGS – 2015 DERSLER BAZINDA OKUL BAŞARISI YGS – 2015 DERSLER BAZINDA OKUL BAŞARISI TÜRKİYE ORTALAMASI İZMİR ORTALAMASI OKUL ORTALAMASI MATEMATİK0,480,430,66 FEN B.1,031,480,85 TÜRKÇE11,7412,7613,96 SOSYAL B.8,769,2310,17
YGS-LYS SONUÇLARINA GÖRE YERLEŞEN ÖĞRENCİ DURUMU YGS-LYS SONUÇLARINA GÖRE YERLEŞEN ÖĞRENCİ DURUMU SINAVA GİREN ÖĞRENCİ SAYISI54 YÜKSEK ÖĞRETİM PROGRAMLARINA 4 YILLIK 4 YILLIK YERLEŞEN SAYISI14 YÜKSEK ÖĞRETİM PROGRAMLARINA 2 YILLIK 2 YILLIK YERLEŞEN SAYISI23 YÜKSEK ÖĞRETİM PROGRAMLARINA TOPLAM TOPLAM YERLEŞEN SAYISI37 YÜKSEK ÖĞRETİM PROGRAMLARINA TOPLAM TOPLAM YERLEŞEN ORANI % 68,52 Okulumuz YGS-LYS Sonuçlarına göre, Okulumuz, % 68,52 % 68,52 yerleşme oranı ile, bir önceki yıla göre, başarısını % 8,26 artırmıştır. Ayrıca, bu başarısıyla, Kendi Türünde; Türkiye’deki 113 okul arasında, 52.sıradan 25. sıraya, Bölgede 22 okul arasından 7.sıradan 5.sıraya yükselmiştir. İlde, 3.lük sırasını korumuştur YGS-LYS Sonuçlarına göre, O kulumuz, % 68,52 yerleşme oranı ile, bir önceki yıla göre, başarısını % 8,26 artırmıştır. A A A Ayrıca, bu başarısıyla, Kendi Türünde; T ürkiye’deki 113 okul arasında, 52.sıradan 25. sıraya, B ölgede 22 okul arasından 7.sıradan 5.sıraya yükselmiştir. İ lde, 3.lük sırasını korumuştur.
YGS SONUÇLARINA GÖRE BARAJI AŞAN ÖĞRENCİ DURUMU YGS SONUÇLARINA GÖRE BARAJI AŞAN ÖĞRENCİ DURUMU SINAVA GİREN ÖĞRENCİ SAYISI PUAN 150 PUAN BARAJINI AŞAN ÖĞRENCİ SAYISI PUAN 150 PUAN BARAJINI AŞMA ORANI %87 Okulumuz YGS Sonuçlarına göre, Okulumuz, % Puan % Puan barajını aşma oranı ile, bir önceki yıla artırmıştır. göre, % 68,52 yerleşme oranı olan başarısını artırmıştır. Ayrıca, testlerdeki net sayılarına göre, genelde, başarı artmıştır YGS Sonuçlarına göre, O kulumuz, % Puan barajını aşma oranı ile, bir önceki yıla göre, % 68,52 yerleşme oranı olan başarısını a aa artırmıştır. A A A Ayrıca, testlerdeki net sayılarına göre, genelde, başarı artmıştır.
ÇEŞME MESLEKİ ve TEKNİK ANADOLU LİSESİ NET ORTALAMALARINA GÖRE – BAŞARI DURUMU ( ) ÇEŞME MESLEKİ ve TEKNİK ANADOLU LİSESİ NET ORTALAMALARINA GÖRE – BAŞARI DURUMU ( ) DERSLER YILLAR MatematikFen-1TürkçeSosyal-1 Okul Ortalaması ,690,8014,818,67 Okul Ortalaması ,660,8513,9610,17 Okul Ortalaması 20161,762,1014,289,11
ÇEŞME MESLEKİ ve TEKNİK ANADOLU LİSESİ YGS - ORTALAMALARINA GÖRE – BAŞARI DURUMU ( ) ÇEŞME MESLEKİ ve TEKNİK ANADOLU LİSESİ YGS - ORTALAMALARINA GÖRE – BAŞARI DURUMU ( ) YGS1YGS2YGS3YGS4YGS5YGS ÖSYS 147, , , , , , ÖSYS 148, , , , , , ÖSYS156, ,772194, ,754184, ,2154
ÇEŞME MESLEKİ ve TEKNİK ANADOLU LİSESİ YGS – PUAN ORTALAMALARINA GÖRE – OKUL BAŞARI DURUMU ( ) ÇEŞME MESLEKİ ve TEKNİK ANADOLU LİSESİ YGS – PUAN ORTALAMALARINA GÖRE – OKUL BAŞARI DURUMU ( ) YGS1YGS2YGS3YGS4YGS5YGS ÖSYS 147, , , , , , ÖSYS 148, , , , , , ÖSYS156, ,772194, ,754184, ,2154
2016 – YGS PUAN HESAPLAMALARINDA ESAS ALINAN YÜZDELİKLER 2016 – YGS PUAN HESAPLAMALARINDA ESAS ALINAN YÜZDELİKLER PUAN TÜRÜ TESTLERİN AĞIRLIKLARI ( % OLARAK ) ESKİ PUAN TÜRÜ TÜRKÇESOSYAL B.MATEMATİKFEN B. YGS SAY-1 YGS YGS SÖZEL-1 YGS YGS EA-1 YGS
ÇEŞME MESLEKİ ve TEKNİK ANADOLU LİSESİ YGS / 2014 – 2015 – 2016 Yılları MATEMATİK Testi Başarı Ortalamaları Grafiği ÇEŞME MESLEKİ ve TEKNİK ANADOLU LİSESİ YGS / 2014 – 2015 – 2016 Yılları MATEMATİK Testi Başarı Ortalamaları Grafiği
BU SUNUM, B İLGİLENDİRME, Ö ĞRENCİLERİMİZİ; HEDEF BELİRLEMEDE YÜREKLENDİRME ve MOTİVE ETME, Y APABİLDİKLERİMİZDEN HAREKETLE, YAPABİLECEKLERİMİZİ ÖN GÖRMEMİZDE, IŞIK TUTMASI ve B AŞARI ÇITAMIZI YÜKSELTMEDE YARDIMCI OLMASI AMACIYLA, HAZIRLANMIŞTIR. ( ÇMTAL - ONUR KURULU ) ) ) )