Learning to learn network for low skilled senior learners ÖĞRENCİ Mİ? EVET, O BENİM! Learning to Learn Training Hafıza performansınızı geliştirmek Developed.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Iletişimde üç filtre
Advertisements

This project is produce with the financial assistance of EU
HIZLI OKUMA VE NOT TUTMA
Yazdırma: Yazıcınız bizim yazıcılarımız gibi yazdırmayabilir; bu nedenle birkaç deneme baskısı yaptığınızdan emin olun. Hizalama yeterince doğru olmuyorsa,
HAYATIN İÇİN TALİMATLAR :  Çavdar ye.  İnsanlara istediklerinden fazlasını ver, ve bunu kalben isteyerek yap.  En sevdiğin şiiri ezberle.  Duyduğun.
Bu India’dan gelen TANTRA.
P p 8. Ünitede yinelemeli programlamanın teknikleri anlatılmaktadır. p p Gördüğünüz gibi, yinelemeli programlama bir problemin içinde problemin küçük parçalarını.
Zor insanla başa çıkma yolları
Rev.0.0 – 2000© Copyright Sistem Mühendisliği Uygulama Hizmetleri, ortak akıl “ ortak akıl ” Nedir?
Yaşam Boyu Öğrenme Prof. Dr. Ali ŞEN.
TARTIŞMA YÖNTEMİ.
Member of Consortium This project is co-financed by the European Union and the Republic of Turkey Düşük Sıcaklık Güç Üretimi Section 14.
Beş Aşamalı Mesleki Rehberlik ve
6.Sınıf sosyal bilgiler olgu ve görüş
TÜRKÇE / Paragrafın Anlam Yönü
ETKİLİ ÇALIŞMA VE ETKİN DİNLEME
SLAYTI MUTLAKA SESLİ İZLEYİNİZ… İYİ SEYİRLER…
Yönetimde stres kaynakları ve başa çıkma Dr. Alper Engeler
SLAYTI MUTLAKA SESLİ İZLEYİNİZ… İYİ SEYİRLER…
Probleme Dayalı Öğrenme (Problem Based Learning)
Afyon Rehberlik ve Araştırma Merkezi Müdürlüğü Büyük düşün, küçük adımlarla başla...
NOUN CLAUSES (İSİM CÜMLECİKLERİ).
The Value of Serious Play
SINAV KAYGISIYLA BAŞETME YOLLARI
Verimli Ders Çalışmayı öğrenmek istiyor musunuz?
Avrupa’da Fen Eğitimi için Topluluk Murat YATAĞAN
SÜLEYMAN DEM İ REL PRIMARY AND SECONDARY SCHOOL. GENERAL INTRODUCTION SCHOOL DIRECTORY, TEACHERS AND OTHER STAFF CLASSROOMS PARTS OF THE SCHOOL GALLERY.
SERVING WATER TO A THIRSTY PERSON Bu Proje AB Tarafından Finanse edilmektedir. This Project is funded by European Union. Responsibility for the information.
En fazla ödül kazanmış olan İngilizce Dil Eğitimi Programı.
KISIM 4 Sınıfta Biliş. KISIM 4 Sınıfta Biliş BÖLÜM 12 Öğrenmek İçin Okuma.
YALVAÇ İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ GATHER TOGETHER FOR BETTER "Erasmus+ Programı kapsamında Avrupa Komisyonu tarafından desteklenmektedir. Ancak burada.
n Düzey: n Düzey: Lise 1. Sınıf öğrencileri n Genel Hedef: n Genel Hedef: Karar verme becerisini geliştirmelerini sağlayabilme. n Oturum Sayısı: n Oturum.
NOT TUTMA.
This project has been funded with support from the European Commission UK01-KA This publication [communication] reflects the views only.
This project has been funded with support from the European Commission UK01-KA This publication [communication] reflects the views only.
This project has been funded with support from the European Commission UK01-KA This publication [communication] reflects the views only.
This project has been funded with support from the European Commission UK01-KA This publication [communication] reflects the views only.
YÖNTEMLERİ ETKİLİ ÖĞRENME.
This project has been funded with support from the European Commission UK01-KA This publication [communication] reflects the views only.
This project has been funded with support from the European Commission UK01-KA This publication [communication] reflects the views only.
Learning to learn network for low skilled senior learners ÖĞRENMEYİ İSTİYORUM, FAKAT... BENİM STİLİM NE? Öğrenmeyi öğrenme Her yerde ve her zaman kendi.
Learning to learn network for low skilled senior learners ÖĞRENCİ Mİ? EVET, O BENİM! Learning to Learn Training Öğrendiklerinizin aktif bir seçicisi olmak.
Learning to learn network for low skilled senior learners FARKLI ÖĞRENME STİLLERİ! Öğrenmeyi öğrenme Her yerde ve her zaman kendi stilimle öğrenme. Developed.
Learning to learn network for low skilled senior learners Hayat Boyu Öğrenme Toplumu Learning to Learn Training 21. Yüz Yılda Öğrenme Developed with the.
Yaparak yaşayarak öğrenme. Motivasyon ve yöneltme Learning to Learn Training Öğrenmede yetişkinleri ne güdüler? Developed with the support of the EU Leonardo.
Learning to learn network for low skilled senior learners ÖĞRENCİ Mİ? EVET, O BENİM! Learning to Learn Training Gölgede kalmış yeterliliklerinizin farkında.
Learning to learn network for low skilled senior learners HAYAT BOYU ÖĞRENME TOPLUMU Learning to Learn Training ÖGRENME KÜLTÜRÜ Developed with the support.
Learning to learn network for low skilled senior learners Hayat Boyu Öğrenme Toplumu Learning to Learn Training Bir Fırsat Olarak Öğrenme Developed with.
Yaparak yaşayarak öğrenme. Motivasyon ve yöneltme Learning to Learn Training Amaç ve yetenek Developed with the support of the EU Leonardo da Vinci Programme.
ICFCY-MedUse - On the job learning by using ICF-CY in Social Paediatrics İşlevsellik, Yetiyitimi ve Sağlığın Uluslararası Sınıflandırılması -Çocuk ve Genç.
Elke HOFFMANN & Engin YILMAZ Hessenkolleg- Wetzlar / Almanya İzmir Özel Fatih Koleji / Türkiye Grup Çalışması ve e-Twinning: Metodlar ve Sonuçları / Grup.
Learning to learn network for low skilled senior learners ÖĞRENCİ Mİ? EVET, O BENİM! Learning to Learn Training Bilinçsiz zihnimiz Developed with the support.
We just want to have the peace for our world Dünyamız için sadece barış istiyoruz.
GİRİŞİMCİNİN ÖZELLİKLERİ NELERDİR?
Learning to learn network for low skilled senior learners Hayat Boyu Öğrenme Toplumu Learning to Learn Training Ne kazanıyoruz? Developed with the support.
Learning to learn network for low skilled senior learners ÖĞRENCİ Mİ? EVET, O BENİM! Learning to Learn Training Developed with the support of the EU Leonardo.
AVRUPA BİRLİĞİ GUNDTVİG ÖĞRENME ORTAKLIĞI ‘ALTIN ÇOCUKLAR ALTIN EBEVEYNLER’ PROJESİ EUROPEAN UNION GRUNDTVIG LEARN PARTNERSHIP GOLDEN PARENTS FOR GOLDEN.
Yaparak yaşayarak öğrenme. Motivasyon ve uyum Learning to Learn Training Motivasyon nedir ve neden ona ihtiyaç duyariz? Developed with the support of the.
Learning to learn network for low skilled senior learners Her yerde ve her şekilde öğrenme Öğrenmeyi Öğrenme Eğitimi Developed with the support of the.
Learning to learn network for low skilled senior learners ÖĞRENME KABİLİYETİMİ VE YAKLAŞIMIMI BİLME Öğrenmeyi öğrenme Her yerde ve her zaman kendi stilimle.
BOĞAZLAYAN HALK EĞİTİM MERKEZİ INSTITUTUL POSTLICAL PHOENIX htttp:// NEWHAM COLLEGE OF FURTHER.
MUNZUR WATER Bu Proje AB Tarafından Finanse edilmektedir. This Project is funded by European Union. Responsibility for the information and views set out.
Öğretmenlere, sporcular gibi koçluk edilirse, yeni edindikleri becerileri uygulamaya koyacaklardır. Akran Koçluğu Akran Koçluğu Koçluk Becerileri.
SOSYAL BİLGİLERDE BECERİ EĞİTİMİ
ETKİLİ DERS DİNLEME VE ÇALIŞMA YÖNTEMLERİ
Anadolu Üniversitesi Arkeoloji Bölümü
Bölüm 3 Talep, Arz ve Piyasa
We are pleased to welcome you to the opening ceremony of
PROBLEM ÇÖZME YÖNTEMİ Problem çözme yöntemiyle öğrenme yaklaşımı, bilimsel araştırma yöntemini temel almaktadır. Bu yaklaşımın özü John dewey’ in genel.
ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE YARATICILIK VE SANAT EĞİTİMİ
Sunum transkripti:

learning to learn network for low skilled senior learners ÖĞRENCİ Mİ? EVET, O BENİM! Learning to Learn Training Hafıza performansınızı geliştirmek Developed with the support of the EU Leonardo da Vinci Programme This project has been funded with support from the European Commission. This publication reflects the views only of the author, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein.

learning to learn network for low skilled senior learners Bu dersin sonunda… Hafızanızı geliştirmek için bilgiyi akılda daha iyi tutmanın üç yaralı yolunu öğreneceksiniz.

learning to learn network for low skilled senior learners Soru Bir filmi izledikten sonra ne kadarını hatırlarsınız? Bir kitabı okuduktan sonra ne kadarını hatırlarsınız? Bir dersi dinledikten sonra ne kadarını hatırlarsınız? Bunlar hakkında düşünün… Bir filmi izledikten sonra e kadarıın hatırlarsınız?

learning to learn network for low skilled senior learners Çözüm! Herkes, bütün detayları değil de sadece birkaç belirli parçayı ve olayın genel konusunu hatırladığımız fikrine katılır. Sadece birkaç belirli küçük parça

learning to learn network for low skilled senior learners Örnek Aslında bir kitabı bitirdikten sonra, o kitapla ilgili hiçbir şeyi ilk anda hatırlayamadığımız yaygın bir deneyimdir. Oysaki, sadece kitaba tekrar şöyle bir göz atmamız,ya da birilerinin kitapla ilgili söyleyeceği çok az bir şey, her şeyi hatırlamamızı sağlar. Bu bizim uzun süreli belleğimizde vardır ama ona ulaşma yoluna sahip değilizdir. Kitaba hızlı bir şekilde tekrar bir göz atın

learning to learn network for low skilled senior learners Anahtar görüş Tekrar,uzun süreli belleğimize ulaşmak için uygun bir yoldur. tekrar

learning to learn network for low skilled senior learners Görüş Tıkanma noktası probleminin etrafında 3 yol vardır. – problem söylenmekten çok onu bilinçli bir şekilde göz önüne almaktır. Bunları : –Büyük düşünmek –Otomatikleştirmek –Bir parça zaman. Hafızayı geliştirmenin üç yolu

learning to learn network for low skilled senior learners Görüş Büyük düşünmek, küçük fikirleri büyük bir fikir altında düzenleyebilmek, ve sonrasında tek bir fikri hatırlamaya konsantre olmak, demektir.Bu yolla, bütün küçük düşünceleri ele almış olursunuz. Bir çok küçük fikri bir büyük fikir altında düzenlemek

learning to learn network for low skilled senior learners Örnek Sonuç olarak,büyük fikirlerle ilgilenip bunara yoğunlaşırsanız, küçük fikirler onlara aykırı düşmeyecektir. Büyük fikirlerle ilgilenin

learning to learn network for low skilled senior learners Anahtar görüş Büyük düşünmek, ana fikirlere konsantre olmak demektir. Ana fikirlere konsantre olmak

learning to learn network for low skilled senior learners Görüş Otomatikleştirmek, bazı şeyleri onarı düşünmeden ve ya takip etmek zorunda kalmadan pratik hale getirmek demektir.Bu, biz normal sürücüler haline geldiğimizde olan şeydir. Bir şeyleri, onları takip etmek zorunda kalmadan yapabilmek için pratikleştirmek

learning to learn network for low skilled senior learners Görüş Sonuç olarak otomatikleştirmek, kısa süreli belleğimizi kullanmak zorunda kalmamak için ilgili alt başlıkları otomatik hale getirmek demektir. Bir çok ilgili alt başlığın otomatikleşmesi

learning to learn network for low skilled senior learners Örnek Eğer bütün kelimelerin yazım kurallarıyla ilgili endişe duyarsanız, onların geçekte ne anlam geldiğine konsantre olamazsınız. İnsanların otomatikleştirmekle ilgili söylemeye çalıştığı şey ‘uygulama her şeyi mükemmelleştirir.’ Pratik mükemmel hale getirir

learning to learn network for low skilled senior learners Anahtar görüş Otomatikleştirmek, kısa süreli belleği korumak için alt becerileri otomatik hale getirmek anlamına geliyor. Alt becerileri otomatik hale getirmek

learning to learn network for low skilled senior learners Görüş Zamanda bir parça, bilinçli zihninizin çok fazla şeyle boğulmaması anlamına gelir. Zihninizin boğulmaması için, düşüncelerinizi düzenlemek

learning to learn network for low skilled senior learners Anahtar görüş “zamanda bir parça’ aynı anda parçalanmış birkaç şeye odaklanmak anlamına gelir. Aynı anda birkaç parça şeye odaklanmak

learning to learn network for low skilled senior learners Sonuç ! hafızanızı geliştirmek için bilgiyi akılda tutmanın daha iyi tumanın üç yolu vardır.Bu yollar: büyük düşünmek,otomatikleştirmek ve zamanda küçük bir parça. Bunları hatırlamaya çalışın! Bilgiyi akılda daha iyi tutmanın yolları Dilekler !

learning to learn network for low skilled senior learners Soru Sizden bir sonraki yardım kuruluşu partisi için bir başlangıç konuşması yapmanız rica edildi. Konuşmanızı düzenlemeyi nasıl başarırsınız? Bir başlangıç konuşması hazırlayın

learning to learn network for low skilled senior learners Çözüm ! Örneğin,yazımı kuralları konusundaki beceriniz kötü olmasına rağmen,söylemek istediğiniz şeye konsantre olabilmek için önce bir taslak hazırlarsınız.Sonra geriye dönüp yazım kurallarına dikkat ederek bir başka taslak hazırlarsınız,ve böyle devam edersiniz. Herhangi eski bir yazımı kullanarak sadece ilk taslağı hazırlayın

learning to learn network for low skilled senior learners Öğrendiklerimiz Bu yolla bir seferde sadece birkaç şeye odaklanırsınız. İlk önce daha önemli olanlara konsantre olmak daha iyi olur. Yani,yazım kuralları konusunda endişelenmeden ilk önce söylemek istediklerinize odaklanmaya çalışın. Önce daha önemli olanlara konsantre olun