Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

PERFORMANS ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME DERSİ DÖNEM PROJESİ 2015 GÜZ.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "PERFORMANS ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME DERSİ DÖNEM PROJESİ 2015 GÜZ."— Sunum transkripti:

1 PERFORMANS ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME DERSİ DÖNEM PROJESİ 2015 GÜZ

2 Dönem Projesi Sunumu 2

3 Dikkat Edilmesi Gereken Noktalar Okunaklı uygun bir yazı tipi Açık renk arka fonun üzerine koyu renk yazı Slayt numarası Tablolar, grafikler, resimler uyumluluk modu Prova – kaç dk sürüyor Bitince baştan kontrol – dilbilgisi hataları vb Sunum planı – taslak Sunuma başlarken kendinizi ve grup arkadaşınızı tanıtın İki kişilik bir grupsa, iki öğrenci de eşit performans göstermeli 3

4 Dikkat Edilmesi Gereken Noktalar Bir slaytta en fazla 7 satır yazı Yazılar çok büyük ya da çok küçük olmamalı Mümkün olduğunca örneklerle anlatılmalı Resimler – SmartArt grafikler 4

5 Sunum Akışı Kapak sayfası İçerik Giriş Bilgiler Sonuç Kaynakça 5

6 Kapak Sayfası Konu başlığı Öğrencilerin isimleri ve numaraları Dersin adı Yıl 6

7 Giriş Alt başlık Sonuç Kaynakça İÇERİK 7 Giriş Alt başlık Sonuç Kaynakça Giriş Alt başlık Sonuç Kaynakça

8 Giriş Seçilen konuya giriş Genel bilgiler 8

9 Konu Başlığı Seçilen konu ile ilgili bilgiler Örnekler Konu anlatımı (15-20 slayt sürebilir) 9

10 Sonuç Örgütsel performans yönetimi modellerinden hangi modeli anlattınız Bu sunumda genel olarak anlattığınız konu başlıkları Son sözler 10

11 Kaynakça Şamlıoğlu, Y. (2011) «Pazarlama İletişimi Nedir» Elginkan Vakfı Eğitim Seminerleri Yrd.Doç.Dr. Işıl KARPAT (2002) «Pazarlama İletişimi, Halkla İlişkiler, Reklam ve Tanıtım» İzzet Bozkurt (2005) «Bütünleşik Pazarlama İletişimi» Prof.Dr.Yavuz Odabaşı, Yrd.Doç.Dr.Mine Oyman (2002) «Pazarlama İletişimi Yönetimi» Tunçel, H. (2009) «Halkla İlişkiler Anlayışıyla Bütünleşik Pazarlama İletişimi» İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Hakemli Dergisi Kotler, P. (2006) «The Marketer’s Guide to Public Relations in the 21st Century» Thomson South ‐ Western C9tNyj3Vk0%3D&tabid=138&mid=881http://www.sistempatent.com/LinkClick.aspx?fileticket=4 C9tNyj3Vk0%3D&tabid=138&mid=881 11

12 Teşekkür Sayfası Öğrenci isimleri ve numaraları 12

13 Dönem Projesi Raporu 13

14 Dönem Projesi Raporu Times new roman - başlıklar dahil tamamı 12 punto 1,5 satır aralığı – iki yana yaslı – Sayfa Numarası Kapak - Konu anlatımı (ana başlıklar ve alt başlıklar halinde) – Sonuç - Kaynakça Sunumda ve rapordaki cümleler birbirinden farklı olmalı Rapor konuyu kapsamlı anlatmalı, bir bütünlük içerisinde olmalı İnternet makaleleri ve kitap-dergi gibi basılı kaynaklar dahil minimum 10 kaynak 14

15 Dönem Projesi Raporu Kapak ve kaynakça sayfaları dahil toplam minimum 8 sayfa Kaynaklardan alıntı yaparken tamamen kendi cümleleriniz kullanılmalı Doğru şekilde kaynak göstermeye dikkat edilmeli Kaynakça APA stiliyle oluşturulmalı –APA stili hakkında ayrıntılı bilgiye “Google Akademik”den (scholar.google.com.tr) ulaşabilirsiniz, aynı zamanda makale araştırmanızı da buradan yapabilirsiniz 15


"PERFORMANS ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME DERSİ DÖNEM PROJESİ 2015 GÜZ." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları