Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

MURATLI ANADOLU LİSESİ. I. BÖLÜM OKULA İLİŞKİN GENEL BİLGİLER OKUL/ KURUM ADIMURATLI ANADOLU LİSESİ OKUL MÜDÜRÜEsma Deniz DELLAL MÜDÜR BAŞ YRD.Hatice.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "MURATLI ANADOLU LİSESİ. I. BÖLÜM OKULA İLİŞKİN GENEL BİLGİLER OKUL/ KURUM ADIMURATLI ANADOLU LİSESİ OKUL MÜDÜRÜEsma Deniz DELLAL MÜDÜR BAŞ YRD.Hatice."— Sunum transkripti:

1 MURATLI ANADOLU LİSESİ

2 I. BÖLÜM OKULA İLİŞKİN GENEL BİLGİLER OKUL/ KURUM ADIMURATLI ANADOLU LİSESİ OKUL MÜDÜRÜEsma Deniz DELLAL MÜDÜR BAŞ YRD.Hatice İŞLEK MÜDÜR YARD.Zehra KARACA (Pansiyon Sorumlusu) OKUL AİLE BİRLİĞİ BAŞKANI Arslan ÖZDEMİR OKUL ADRESİ Muradiye Mh. Tekirdağ Yolu Muratlı OKUL TELEFONU OKUL FAX E-POSTA ADRESİ

3 WEB ADRESİhttp://muratlianadolulisesi.meb.k12.tr ÖĞRETİM ŞEKLİNORMAL ISINMA DURUMUKÖMÜR PANSİYONVAR (KIZ-ERKEK)

4 VİZYONUMUZ Vizyon ideallerimizdir. Vizyon hayallerimizdir. Vizyon ne olmak istediğimizdir. Bundan yola çıkarak vizyonumuz; - Türk Milli Eğitimi’nin genel ve özel amaçları doğrultusunda, - Atatürk ilkelerini yaşam değeri olarak benimseyen, - Öğrenmenin değerini bilen ve öğrendiklerini sorgulayan, - Bilim ve teknolojiyi yaşamına dahil eden, - Toplumsal değerler ile evrensel değerleri bütünleştiren, - Dünyadaki bilimsel ve teknolojik gelişmeleri izleyebilecek düzeyde öğrenen, lider ruhlu önderlik vasıflarına sahip öğrenciler yetiştiren bir kurum olmaktır.

5 MİSYONUMUZ BİZ; Bilgili, becerili ve kendine güvenen, Bilgi toplumunun gereği akla dayalı değerlere sahip, Bilgi donanımı yüksek, Sorgulayan ve üretken, Önyargılardan uzak bakış açısına sahip, Değişime ve gelişime açık, Kendisi ve çevresiyle barışık, Yarınlara güvenle bakabilen, Lider ruhlu, örnek öğrenciler yetiştirmek için varız.

6 II. BÖLÜM OKULUN TARİHÇESİ İlçemizin adından dolayı “Muratlı Anadolu Lisesi” adı verilen okulumuz, 1996 yılında Muratlı Lisesi’nin ek binasında hizmete girmiştir. İlk mezunlarını 2001 – 2002 Eğitim – Öğretim yılında vermiştir – 2007 Eğitim – Öğretim yılında yeni binasına taşınan okulumuz; gündüzlü, karma bir eğitim uygulamaktadır. Okulumuzda 16 derslik, 4 laboratuvar, 1 çok amaçlı salon, 1 kütüphane bulunmaktadır.

7 III. BÖLÜM OKUL BİNA DURUMU SAYISI DERSLİK16 İDARİ ODA3 KÜTÜPHANE1 FİZİK LAB.1 BİYOLOJİ LAB.1 KİMYA LAB.1 ÇOK AMAÇLI SALON1 KANTİN1 ARŞİV1 SPOR ODASI1

8 SAYISI EKİPMAN ODASI5 ÖĞRETMEN ÇALIŞMA ODASI2 TARİH DERSLİĞİ1 DİL DERSLİĞİ1 REHBERLİK SERVİSİ1 RESİM ODASI1 MÜZİK ODASI1 BİLGİSAYAR LAB.1

9 OKULUN BÜRO MALZEMESİ DURUMU SAYISI BİLGİSAYAR5 ETKİLEŞİMLİ TAHTA24 YAZICI4 FOTOKOPİ MAKİNESİ3 TARAYICI1 KİTAP (KÜTÜPHANE)1960 ADET

10 IV. BÖLÜM OKUL YÖNETİCİ DURUMU BRANŞISAYISINORM OKUL MÜDÜRÜBİYOLOJİ11 MÜDÜR BAŞYARDIMCISI BİYOLOJİ11 MÜDÜR YARDIMCISI İNGİLİZCE12

11 V.BÖLÜM ÖĞRETMEN DURUMU BRANŞIKADROLUNORMÜCRETLİBAŞKA KURUMLARDA GÖREVLİ TOPLAM ALMANCA121-2 DİN KÜLTÜRÜ-11-1 TARİH22--2 BİYOLOJİ11--1 MATEMATİK44-13 İNGİLİZCE34-13

12 BRANŞIKADROLUNORMÜCRETLİBAŞKA KURUMLARDA GÖREVLİ TOPLAM COĞRAFYA22--2 GÖRSEL SANATLAR TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI BEDEN EĞİTİMİ FİZİK11--1 KİMYA11--1 REHBERLİK11--1

13 VI. BÖLÜM PERSONEL DURUMU KADROLUHİZMET ALIMI OKUL AİLE BİRLİĞİ İŞKURTOPLAM MEMUR1---1 YARDIMCI HİZ PANSİYON -3-14

14 VII. BÖLÜM ÖĞRENCİ DURUMU ERKEKKIZŞUBE 9.SINIF SINIF SINIF SINIF29414 TOPLAM ÖĞRENCİ TAŞIMALI ÖĞRENCİDİR.

15 AÇILAN KURSLAR KURS TÜRÜAÇILAN KURS SAYISI ( HER SINIF SEVİYESİNDE) ÖĞRENCİ SAYISI GÖREVLİ ÖĞRETMEN SAYISI DESTEKLEME VE YETİŞTİRME KURSLARI 28 KIZ:119 ERKEK:140 TOPLAM:259 14

16 SPORTİF FAALİYETLER BASKETBOL TAKIMI(ERKEK) MASA TENİSİ (KIZ- ERKEK) VOLEYBOL (KIZ-ERKEK) JUDO (BİREYSEL)

17 ÖSYM SINAV SONUÇLARI ÖĞRENCİ SAYISISINAVA GİREN ÖĞRENCİ YERLEŞEN ÖĞRENCİ

18 VIII. BÖLÜM PANSİYON

19 Eğitim Öğretim yılında hizmete giren pansiyonumuzda 21 kız 18 erkek toplam 39 öğrenci bulunmaktadır. 35 parasız yatılı, 4 paralı yatılı öğrencimiz vardır.4 öğrencimiz Teknik Lise ve METEM öğrencisidir. Pansiyonumuz 100 erkek 100 kız öğrenci kapasitelidir.

20

21

22

23

24 IX. BÖLÜM PROJELER

25 Okulumuz İngilizce öğretmenlerinden Saadet İLMEN GÜRER koordinatörlüğünde, İngilizce zümresi tarafından hazırlanan “Preparing For Life in 21st Century” – “21. Yüzyılda Hayata Hazırlanma” adlı Avrupa Birliği Projesi kabul edilmiştir. Proje kapsamında ortaklık yapılan ülkeler Yunanistan, Macaristan, Romanya, İspanya ve İtalya’ dır. Yunanistan ve İtalya’ya öğretmen ziyareti, Macaristan, Romanya ve İspanya’ya öğrenci ziyaretleri gerçekleşmektedir.

26 Muratlı Anadolu Lisesi Erasmus + Projesi kapsamında ilk hareketliliğini 7 öğretmenle Yunanistan’a gerçekleştirdi. Son derece verimli geçen ilk hareketliliğe İtalya 4, İspanya 2, Romanya 8, Macaristan 8 ve ev sahibi Yunanistan 10 öğretmen ile katıldı. Toplantıda okulumuzu Türkiye’nin Atina Büyükelçiliği de yalnız bırakmadı. Sekreter Derviş Fikret Ünal sıcak tavırları ve yardımseverliği ile ekibimize desteğini hissettirdi. Toplantının açılış mahiyeti taşıyan ilk oturumuna Yunanistan takımının öğrencileri de katıldı. Çok ilgili ve heyecanlı olan öğrenciler misafirperver ve içten tavırlarıyla toplantıya renk kattılar. Toplantının ikinci oturumunda ilk olarak sonraki hareketliliklerin tarihleri Macaristan Mart 2015, Romanya Eylül 2015, İtalya Ekim 2015, İspanya Şubat 2016 ve Türkiye Nisan 2016 olarak belirlendi. Ardından branş öğretmenleri kendi aralarında toplantı yapıp üzerinde çalışılacak konuları belirlediler. Toplantıdan sonraki gün tüm katılımcılar Atina’nın sembolü olan Akropolis müzesini gezdiler. Katılımcılara tanınan serbest zaman aktivitelerinin ardından ilk hareketlilik amacına ulaşarak sona erdi.

27

28

29 Erasmus+ Projesi (Preparing for life in the 21st Century) kapsamında ikinci hareketlilik 2 öğretmen ve 12 öğrenciyle birlikte Macaristan’a gerçekleştirildi tarihleri arasında gerçekleştirilen Macaristan hareketliliği hem öğrenciler hem de öğretmenler için beklentilerin çok üstünde bir deneyim oldu. 6 ülkeden 64 öğrenci ve 15 öğretmenin katılımıyla gerçekleşen Macaristan hareketliliğinde birçok tarihi ve turistik mekân ziyaret edildi. Yedi güne yayılan gezilerde Macaristan Parlamento Binası, St. Stephen’s Bazilika, Gellert Tepesi, Kahramanlar Meydanı, Balaton Gölü, Tihany, Adventure Park, Balatonfüred, Esztergom, Basilica, Maria-Valeria Köprüsü, Slovakya görüldü. Düzenlenen farklı etkinlikler öğrencilerin sosyal ve kültürel gelişimleri açısından çok faydalı oldu. 6 ülkenin öğrencilerinden 8 karma grup oluşturularak bu gruplarla genel kültür yarışmaları yapıldı. Ayrıca bu karma grupların kale bölgesinde üç saatlik bir zamanda bölgeyi tanımalarına yönelik bir etkinlik düzenlenerek tarihi binaları bulmaları istendi. Böylece eğlenerek kalıcı öğrenme gerçekleşti ve etkinlik amacına ulaştı

30 Adventure Park’ta ağaçlar arasında hazırlanmış parkurda keyifli zaman geçiren öğrenciler beden eğitimi çalışmalarında da bulundular. Bunların yanı sıra çeşitli dersler ve sportif faaliyetler düzenlendi: dans, okçuluk, yüzme, bilgisayar, resim ve el işi; masa tenisi, voleybol, basketbol ve futbol… Projenin ve Macaristan hareketliliğinin en önemli faydası öğrencilerin yabancı dil bilmenin ne kadar önemli olduğunu kavramaları oldu. İlk günlerde konuşmada ve anlamada zorluk çeken öğrencilerimizin sonraki günlerde çekingenliği de üzerlerinden atarak İngilizce konuşma pratiği kazandıkları görüldü. Kurdukları dostlukları döndükten sonra da devam ettiren öğrencilerimiz bu sayede İngilizce bilgilerini geliştirme olanağı bulmaktadırlar. Bu bağlamda projenin en önemli amacına daha ilk öğrenci hareketliliğinde ulaştığı görülmüştür. Öğrenciler yapılan derslerle ve sportif aktivitelerle hoş zaman geçirerek farklı kültürleri tanıma ve yeni yerler görme imkânı buldular.

31

32

33 X. BÖLÜM SORUNLAR Okulumuzun en temel problemi pansiyon olmasından dolayı gece bekçisine olan ihtiyaçtır. Okulumuzun bodrum katında yoğun yağışlarda su baskını olmaktadır. Kanalizasyon probleminin bir an önce halledilmesi gerekmektedir.


"MURATLI ANADOLU LİSESİ. I. BÖLÜM OKULA İLİŞKİN GENEL BİLGİLER OKUL/ KURUM ADIMURATLI ANADOLU LİSESİ OKUL MÜDÜRÜEsma Deniz DELLAL MÜDÜR BAŞ YRD.Hatice." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları