Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

1. 2 Yavuz Sultan Selim’in 1514 yılında Çaldıran Zaferinden sonra Osmanlı egemenliğine girdiği ve tarih boyunca bir çok kavimlere belde olduğu görülmüştür.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "1. 2 Yavuz Sultan Selim’in 1514 yılında Çaldıran Zaferinden sonra Osmanlı egemenliğine girdiği ve tarih boyunca bir çok kavimlere belde olduğu görülmüştür."— Sunum transkripti:

1 1

2 2 Yavuz Sultan Selim’in 1514 yılında Çaldıran Zaferinden sonra Osmanlı egemenliğine girdiği ve tarih boyunca bir çok kavimlere belde olduğu görülmüştür. Rusların 1853 yılında Türk’lere savaş açması sonunda Dağistan’daki Şeyh Şamil ile işbirliği yapan Şemdinli’li Seyit Taha düşmana savaş ilan etmiştir. Fakat Diyarbakırlı Hacı Timur Ağa asileri tamamen ortadan kaldırdı 1865’te Van Vilayetinin kurulması ile ilçeler Van’a bağlandı. Fakat güneyde Cizre’de hüküm süren İzzettin Şir Ruslar tarafından kandırılarak isyan çıkarması sağlandı, Yezidi ve Nasturi’lilerle birleşen İzzettin Şir Musul ve Bitlis dolaylarını yağma ile işgal etti.(1854). ŞEMDİNLİ

3 yılında yapılan Ankara Antlaşması ile Musul ve Hakkari’nin 5 bölgesi sınır dışı kaldı. Nihayet Çölemerik (Hakkari),Gever (Yüksekova),Şemdinan (Şemdinli) ilçelerinden meydana gelen Hakkari Vilayeti kuruldu. Cumhuriyet döneminde bir süre Van Vilayeti içerisinde kaldı.4 Ocak 1936 tarihinde Hakkari tekrar Vilayet olunca Şemdinli de Hakkari’ye bağlandı.

4 4 ŞEMDİNLİ NÜFUS VE EĞİTİM DURUMU

5 5 DOĞUM: ÖLÜM: 175 = ORAN ARTI DEĞER OLMASINA RAĞMEN BÜYÜME HIZI DÜŞÜKTÜR.

6 6 Milli Eğitim Müdürü Fahrettin ÇELİK Eğitim Öğretim Şube Müdürü Şube Müdürü Köksal BULUT Destek-Strateji Geliştirme Şube Müdürü Şube Müdürü Yakup Kadri ÖZTÜRK Hukuk-İnsan Kaynakları Şube Müdürü Reşat DEMİRTAŞ Reşat DEMİRTAŞ Şef : 3 VHKİ: 1 Memur : 6 Hizmetli : 4

7 7 MİSYONUMUZ: Eğitim hizmetini; bilimsel yöntemleri kullanma,teknolojiden azami düzeyde faydalanma, eşit fırsatlar sunma temelinde yürütme ve bunu sağlayabilmek için ise fiziki yapı, eğitim öğretim materyalleri yönünden kapasitesini geliştirerek verimi arttırmak suretiyle geleceğimizin teminatı yavrularımızı kendilerini gerçekleştirebilen, toplum sorunlarına akıl yoran ve çözümlere katkı sunabilen iyi birer yurttaş ve mutlu bireyler olarak yetişebilmelerine yardımcı olmaktır. Eğitim hizmetini; bilimsel yöntemleri kullanma,teknolojiden azami düzeyde faydalanma, eşit fırsatlar sunma temelinde yürütme ve bunu sağlayabilmek için ise fiziki yapı, eğitim öğretim materyalleri yönünden kapasitesini geliştirerek verimi arttırmak suretiyle geleceğimizin teminatı yavrularımızı kendilerini gerçekleştirebilen, toplum sorunlarına akıl yoran ve çözümlere katkı sunabilen iyi birer yurttaş ve mutlu bireyler olarak yetişebilmelerine yardımcı olmaktır.

8 8 VİZYONUMUZ: Eğitim-öğretim süreci içinde, yaşadığı toplumun değerlerine saygı gösteren, kendisine, ailesine ve ülkesine karşı sorumluklarının farkında ve farkındalığının gereklerini yerine getiren, demokratik yaşam kültürünü özümsemiş bireylerin yetişmesini sağlamaktır.

9 9 Okulöncesi OKULLAR Okul Sayısı :26 Derslik Sayıs :34 Öğrenci Sayısı :444 Derslik Başına Düşen Öğrenci Sayısı :13 İlkokul ve Ortaokul Okul Sayısı : 108 Derslik Sayısı : 281 Öğrenci Sayısı : Derslik Başına Düşen Öğrenci Sayısı : 45 Bilgi Teknoloji Sınıfı Sayısı : 12 Lojman Sayısı : 85+4 Okul Sayısı : 6 Derslik Sayısı : 81 Bilgi Teknoloji Sınıfı Sayısı : 6 Öğrenci Sayısı :2270 Derslik Başına Düşen Öğrenci Sayısı : 29 Lojman Sayısı : 1 Orta Öğretim

10 10 1- Okul öncesi Bağımsız Anaokulu : 2 Derslik Sayısı : 8 Öğrenci Sayısı :92 İlkokul Bünyesinde ; Okul Sayısı :24 Derslik Sayıs : 26 Öğrenci Sayısı :352

11 2-İlkokul ve Ortaokul a) İlkokul Okul Sayısı : 90 Birleştirilmiş Sınıf : 2 Bağımsız İlkokul : 76 ( Köy:10, Merkez: 4 ) Derslik Sayısı : 233, 37 Öğrenci Sayısı : 5746, 1638 Lojman Sayısı : b) Ortaokul Okul Sayısı : 12 (köy :9-, Merkez: 3) Derslik Sayısı : tahsisli -tahsisli Öğrenci Sayısı : Bilgi Teknoloji Sınıfı Sayısı : 12 Lojman Sayısı : 2 c- İmam Hatip Ortaokulu Okul Sayısı :2 Derslik sayısı :tahsisli Öğrenci Sayısı : 253 Lojman Sayısı : d- Yatılı İlköğretim Bölge Okulu Okul Sayısı : 2 Derslik Sayısı : 37 Öğrenci Sayısı :1629 Bilgi Teknoloji Sınıfı : 2 Lojman Sayısı : 2

12 12 d) İmam Hatip Lisesi Okul Sayısı : 1 Derslik Sayısı : 15 Öğrenci Sayısı : Orta Öğretim Okulları Okulları a) Anadolu Lisesi Okul Sayısı : 2 Derslik Sayısı : 12 Öğrenci Sayısı: 1002 Pansiyon durumu var, yatak kapasitesi:0 Kalan: 300 Erkek b) Anadolu Lisesi Okul Sayısı : 2 Derslik Sayısı : 31 Öğrenci Sayısı : 1066 C) Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi(Kız meslek) Okul Sayısı : 1 Derslik Sayısı : 8 Öğrenci Sayısı : 228

13 13 Öğretmenevi ASO Binası 1998 yılında hizmete açıldı. 48 yatak kapasitesi var. 1 memur 4 tane sözleşmeli personeli var. Müdür : ---- Müdür Yardımcısı : 1 Müdür : 1 Müdür Başyardımcısı: 1 Müdür Yardımcısı : 1 Memur : 2 Hizmetli : 2 Öğretmen : 5-Öğretmenevi 4-Halk Eğitim Merkezi

14 14 1-Rehabilitasyon Merkezi A)Özel Terslale Reh. Merk. B)Özel Nehir Rehabilitasyon Merkezi 6-Özel Eğitim Kurumları 2-MTSK A)Özel Şemdinli MTSK B)Özel Macit MTSK

15 15 İdareci Sayısı : 75 Okul Öncesi Öğretmeni : 17 Sınıf Öğretmeni : 395 Branş Öğretmeni : 207 KADROLU GENEL TOPLAMI : 602 Ek ders Karşılığı Ücretli Öğretmen : 235 Öğretmen ve Personel Durumu Personel Durumu Şef : 2 Memur : 3 Veri hazırlama ve İşletmeni : 5 Hizmetli : 28 Kaloriferci : -- Bekçi : 1 Aşçı : -- İşkur çalışanı : 100 Hizmet alıma çalışanı : 5 İlçe Geneli Çalışan Sayısı : 144

16 16 Orta Öğretim Çağ nüfusu: 4210 Kayıtlı öğrenci Sayısı:2270 Okullaşma Oranı: %53 Okullaşma Oranı Okul Öncesi Çağ nüfusu: 1210 Kayıtlı öğrenci Sayısı:444 Okullaşma Oranı: % 36 İlkokul/Ortaokul Çağ nüfusu: Kayıtlı öğrenci Sayısı: Okullaşma Oranı: %75


"1. 2 Yavuz Sultan Selim’in 1514 yılında Çaldıran Zaferinden sonra Osmanlı egemenliğine girdiği ve tarih boyunca bir çok kavimlere belde olduğu görülmüştür." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları