Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Halkla İlişkiler Yard. Doç. Dr. Sevil Bayçu.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Halkla İlişkiler Yard. Doç. Dr. Sevil Bayçu."— Sunum transkripti:

1 Halkla İlişkiler Yard. Doç. Dr. Sevil Bayçu

2 Halkla ilişkiler, kurumun iç ve dış çevreleri
arasında karşılıklı iletişim ve işbirliğini sağlayıp sürdürmeye yardımcı bir yönetim fonksiyonudur. Halkla ilişkilerin işlevleri; Uzman reçeteci İletişim sağlayıcı Sorun giderme uzmanı İletişim teknisyeni

3 Proaktif İletişim; Halkla ilişkilerin sorun çözme yerine, sorun önleyici, hatta olası sorunları önceden görüp, bu sorunları etkileyerek,kurumsal bir fırsata ve kurum imajına dönüştürme sürecidir.

4 Reaktif İletişim; Sadece kurum açısından bir rahatsızlık söz konusu olduğunda uygulamaya konulur. Reaktif iletişimde öneli olan “nasıl” söylendiğidir.

5 İletişim Sürecinde Halkla İlişkiler İletişim sürecinin öğleri; kaynak, mesaj, hedef, kanal, geri besleme ve gürültü.

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15


"Halkla İlişkiler Yard. Doç. Dr. Sevil Bayçu." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları