Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Halkla İlişkiler Yard. Doç. Dr. Sevil Bayçu. Halkla ilişkiler, kurumun iç ve dış çevreleri arasında karşılıklı iletişim ve işbirliğini sağlayıp sürdürmeye.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Halkla İlişkiler Yard. Doç. Dr. Sevil Bayçu. Halkla ilişkiler, kurumun iç ve dış çevreleri arasında karşılıklı iletişim ve işbirliğini sağlayıp sürdürmeye."— Sunum transkripti:

1 Halkla İlişkiler Yard. Doç. Dr. Sevil Bayçu

2 Halkla ilişkiler, kurumun iç ve dış çevreleri arasında karşılıklı iletişim ve işbirliğini sağlayıp sürdürmeye yardımcı bir yönetim fonksiyonudur. Halkla ilişkilerin işlevleri; Uzman reçeteci İletişim sağlayıcı Sorun giderme uzmanı İletişim teknisyeni

3 Proaktif İletişim; Halkla ilişkilerin sorun çözme yerine, sorun önleyici, hatta olası sorunları önceden görüp, bu sorunları etkileyerek,kurumsal bir fırsata ve kurum imajına dönüştürme sürecidir.

4 Reaktif İletişim; Sadece kurum açısından bir rahatsızlık söz konusu olduğunda uygulamaya konulur. Reaktif iletişimde öneli olan “nasıl” söylendiğidir.

5 İletişim Sürecinde Halkla İlişkiler İletişim sürecinin öğleri; kaynak, mesaj, hedef, kanal, geri besleme ve gürültü.

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15


"Halkla İlişkiler Yard. Doç. Dr. Sevil Bayçu. Halkla ilişkiler, kurumun iç ve dış çevreleri arasında karşılıklı iletişim ve işbirliğini sağlayıp sürdürmeye." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları