Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
YayınlayanKelebek Turk Değiştirilmiş 8 yıl önce
1
BİLGİ-İŞLEM E-POSTA KURULUMU 1.Adım: Outlook u açıyoruz ve «Araçlar» --> «Yeni bir hesap oluştur»a veya «hesap ekle» tıklıyoruz.
2
BİLGİ-İŞLEM E-POSTA KURULUMU 2.Adım: İşaretli olan seçenegi (İnternet E-Posta – POP3) işaretliyoruz ve ileri
3
BİLGİ-İŞLEM E-POSTA KURULUMU 3.Adım: Çerçeveli yerlerdeki bilgiler tam olarak girilmelidir. 1.Adınız: OKUL ADI 2.E-posta : xxxxxx@meb.k12.trxxxxxx@meb.k12.tr 3.Hesap türü: POP3 4.Gelen sunucu: k12pop2.meb.k12.tr 5.Giden sunucu: k12smtp.meb.k12.tr 6.Kullanıcı adı: xxxxxx@meb.k12.trxxxxxx@meb.k12.tr 7.Parola: yazın ve «anımsa» aktif. Sonra Diğer Ayarlar…
4
BİLGİ-İŞLEM E-POSTA KURULUMU 4.Adım: Diğer Ayarlarda «GİDEN SUNUCU» sekmesindeki kimlik doğrulamayı seçiyoruz.
5
BİLGİ-İŞLEM E-POSTA KURULUMU 5.Adım: Diğer Ayarlarda «GELİŞMİŞ» sekmesinde; a)Gelen sunucu 110 b)Giden sunucu 587 c)İletinin bir kopyasını sunucuda bırak seçeneğini Pasifleştir! Bilgisayardaki e-postalar kaybolmasın diye (format, yeni kurulum v.s.) Bir veri dosyası oluşturulmaktadır. Bu dosyayı BELGELERİM > OUTLOOK DOSYALARI klasöründe Bulabilirsiniz.
6
Şubat 2016
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.