Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
YayınlayanGülistan Yener Değiştirilmiş 8 yıl önce
1
Konut Pazarlamasında Bir «İLK»
2
Projelerinizi Yatırımcılarla Buluşturuyoruz
3
Yatırımcılar sizi bekliyor
4
Pazarlama Maliyetlerinizi Düşürün Nasıl mı?
5
Projenin Amacı Projenizi yatırımcılarınızla buluşturmak.
6
Pazarlama Odaklı Dağıtımın Proje Adımları 1. ADIM Proje netleştirme 2. ADIM Operasyonu gerçekleştirme 3.ADIM Operasyon sonrası raporlama & proje değerlendirmesi
7
1.Adım:Projeyi Netleştirme Gayrimenkul projesinin özelliklerini ve buna uygun hedef kitleyi netleştirmek, Doğru kitleye «doğru» yöntemle ulaşma kriterlerini belirlemek, Projeye uygun dağıtım adeti ve lokasyonu belirlemek, Talep edilmesi durumunda hedef kitlenin data teminini sağlamak, Harita bazında micro dağıtım çalışması oluşturmak.
8
Micro çalışmanın gerçekleştirildiği proje hayata geçirilir. İlgili sahada hedef kitleye ulaşılır. Uzman kadrosu ve 15 yıllık deneyimi ile Partner Express operasyonun etkili geçebilmesi için bütün ekip olarak süreci yakından takip eder.(saha ekibimiz, ekip şefleri, müşteri ilişkileri ve idari işler ekibi) Operasyon esnasında proje sahibi müşterimize de düzenli olarak bilgilendirme yaparız 2.Adım:Operayonu Gerçekleştirme
9
3.Adım:Operasyon Sonrası Raporlama& Proje Değerlendirme Gerçekleşmiş olan operasyonun detaylı raporlaması gerçekleştirilir. Talep edilmesi durumunda satışa katkı sağlamak amacı ile «Ön satış» amaçlı çağrı desteği sağlanır. Dağıtım sonrası proje sahibi ile değerlendirme yapılır.
10
Ocak 2015. Axis, İdilia ve Vitrin projeleri için yatırımcı ve oturumcu profilli,İstanbul genelinde 40.000 kişilik hedef kitleye «Pazarlama Odaklı» proje oluşturuldu. Kampanya broşürleri 7 gün içinde alıcılarına ulaştırıldı. Projenin Amacı : Kısa vadede Satış potansiyelini arttırarak orta ve uzun vadede Marka algısını yükseltmek. Projenin Sonunda : Yapılan dağıtım sonrası hedef kitlenin yüksek oranda projelere ilgi gösterdiği, satış ofisini ziyaret etiği ve 40 günlük süreç içerisinde konut satışlarına katkı sağladığı geribildirimi alınmıştır. Nisan 2015. Sinpaş Aydos Projesi için yatırımcı ve oturumcu profilli,İstanbul genelinde 20.000 kişilik hedef kitleye «Pazarlama Odaklı» proje oluşturuldu. Kampanya broşürleri 7 gün içinde alıcılarına ulaştırıldı. Teslim işlemleri ile birlikte alıcılar tek tek aranarak projeye ilgi ölçüldü ve satış desteği sağlandı. Projenin Amacı : Satış potansiyelini arttırmak Projenin Sonunda: Yapılan dağıtım projesi ile birlikte konut satışları memnuniyet verecek düzeydedir. Satışlar devam etmektedir (30.05.2015) Örnek Başarı Hikayelerimiz
11
Şubat 2015. Yeşilyurt inşaat Diamond Kurtköy Projesi için yapacağı konser etkinliğine 1.000 kişilik doğru profilde katılımcı oluşturabilmek için 10.000 adetlik «Pazarlama Odaklı» dağıtım projesi oluşturuldu ve hedef kitleye 5 gün içinde bütün dağıtım gerçekleştirildi. Örnek Başarı Hikayelerimiz Eylül 2014. 30.000 adetlik «Pazarlama Odaklı» proje oluşturuldu ve hedef kitleye 7 gün içinde bütün dağıtım gerçekleştirildi. Projenin Amacı : Konser etkinliğine gelecek ailelere konut projesini tanıtmak Projenin Sonunda : 10.000 doğru profilde hedef aile datası seçilerek yapılan davetiye gönderimi işlemi sonrasında 1.000 aile katılımına ulaşılmıştır. Projenin Amacı : Kısa vadede Satış potansiyelini arttırarak orta ve uzun vadede Marka algısını yükseltmek. Projenin Sonunda : Kampanya duyurusunun sadece dağıtım ile desteklendiği bu projede kesin 40 konut satışı, aynı oranlarda çapraz satış ve yüksek oranda referans portföy elde edilmiştir.
12
Partner Express Farkı 2001’den beri dağıtım sektörü tecrübesi Uzman dağıtım kadrosu Online gönderi takip sistemi Müşterilerin %75’ı en az üç yıl, %15’i dört yıldan fazla çalışıyor. 14 yılda 1.892 adet proje, 102.000.000 dağıtım adeti (adresli) 2013 yılında 128 adet proje, toplam 7.500.000dağıtım adeti (adresli) Kuruma ve sektöre özel “ihtiyaç odaklı” proje oluşturma ve Operasyonunu gerçekleştirme Sadece dağıtım aşamasında değil, projelendirme aşamasında çözüm ortaklığı Projelere özel mikro çalışma sistemi T.C. Ulaştırma Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı Türkiye geneli dağıtım lisans sahibi
13
Temel Hizmetlerimiz Pazarlama Odaklı Saha Dağıtım Hizmeti (Türkiye’de ilk ve tek) Plastik kart ve hesap ekstreleri dağıtımları, Periyodik yayınların (dergi, bülten) dağıtımları, Katalog ve rehberlerin dağıtımları, Faturaların dağıtımları, Açılış, kutlama, konferans vb. davetiyelerin dağıtımları, Adressiz broşür dağıtımları, Kampanya duyuru ve broşürlerin dağıtımları, Çeşitli promosyon ürünlerinin dağıtımları, Poster, el ilanı, ajanda ve takvim dağıtımları, Çağrı hizmeti, LCV, Ön satış desteği
14
Katlama Zımbalama Partner Express / Ek hizmetlerimiz Kaligrafi Kişiselleştirme Özel Ambalaj Adres Girişi Veri Güncelleme Zarflama Paketleme İnsert Ekleme Ayıklama Etiketleme Poşetleme Data Temini Saha Analiz Hedef Kitle Oluşturma Raporlama
15
Neden Partner Express? Partner Express olarak, önceliğimiz müşteri odaklı çözümler sunmaktır. Müşterilerimizin isteklerini ve beklentilerini en profesyonel şekilde karşılar, personellerimizi özenle seçer ve bu sayede verdiğimiz hizmet kalitesini en üst seviyede tutarız. En iyi hizmeti başarılı bir şekilde sizlere sunabilmek için pazarlama dünyasını yakından takip etmekteyiz. Müşterilerimizle gerçekleştirdiğimiz işbirliklerini uzun vadeli bir birliktelik olarak görür ve bunu gözönünde bulundurarak müşterilerimize pofesyonel bir hizmet sunarız. “Hedefimiz Müşteri Memnuniyeti” Müşterilerimize daima kaliteli hizmet sunma anlayışıyla çözümler üretir, %100 mutlu müşteri anlayışını benimseriz.
16
BİZ DAĞITALIM SİZ KAZANIN!
17
Yetkinlik Belgemiz
18
Referanslarımız (Gayrimenkul)
19
Referanslarımız (Farklı Sektörler)
20
Partner Express İletişim www.partnerdagitim.com.tr Telefon: (0212) 212 92 22 Faks: (0212) 224 18 93 Adres:19 Mayıs Mahallesi 19 Mayıs Caddesi Yaşar Doğu Sk. No:9/A PK:34600 Şişli/İstanbul
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.