Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
YayınlayanDeniz Durak Değiştirilmiş 9 yıl önce
1
BİLİNÇLİ TOPLUMBİLİNÇLİ TÜKETİCİ
2
TOPLUM BİLİNCİ NASIL OLUŞUR Gerçek İhtiyacın ne olduğu; Birden Fazla Olanların Sıralaması; İhtiyaçların Önem Derecesi; 1.Sıradaki acilin ne zaman elde edilmesi; Hangi bütçe ile ne zaman alınacağı; Sıralamadaki ihtiyaçların asıl olan yaşamı zorlamadan elde edilişi;
3
TOPLUM BİREYİ NE ZAMAN TÜKETİCİ OLUR En küçük bireyin renklere yönelmesi, Ebeveynlerin,küçük bireye bakış açısı, Zorunlu ihtiyaçların dışında arzu edilenlere yönelim, Aile bütçesinin harcamaları karşılayabilmesi, Küçük bireyin mutluluğu için ek arayışlar, Aile içi gelirin ortak planlaması.
4
TOPLUMUMUZ EN KÜÇÜK BİREYİNİ TÜKETİM KONUSUNDA NASIL BİLİNÇLENDİREBİLİR ? Algı başlangıcından itibaren oyunlarla eğitim. Okul öncesi kurum ve ev ortamında sanal pratikler. Eğitim başlangıcından itibaren okullarda anlatım. Neyi,niçin,ne zaman,nasıl alacağını programlama. Ve en önemlisi NEREDEN en doğru ekonomi ile alacağı.
5
TÜKETİCİ BİLİNCİNİN OLUŞTURULMASINDA ÜZERİMİZE DÜŞENLER. En küçük bireyin aile içi oyunlarla eğitimi. Tüketimde aktif rol oynayan kuruluşların faaliyetleri. Sosyal sorumluluk çalışmaları ile toplumu bilgilendirme. En küçük bireye okul öncesi kurumlardan başlayarak ulaşım. Eğitim kurumlarında görsel destekli sunumlarla örneklemeler. Okul öncesi kurumlarında eğitmenler.
6
AVANTAJ VE FİKİRLERİMİZİ NASIL ULAŞTIRIRIZ ? KURUM BİREYSEL YAŞAM ALANLARI YAŞAM ALANLARININ YAKININA GÖTÜRÜLEN HİZMETLER.
7
TOPLUMUN HER KESİMİNE TANITIM. TV REKLAMLARI GERÇEKTEN YETERLİ Mİ? ? EVDEKİ İŞLER İÇİN REKLAMLAR BEKLENİYORSA !
8
ALIŞKANLIKLARDAN DEĞİŞİMLERE YÖNELİM. Kulağa hoş, bütçeye uygun gelen tekliflerle Kalıplaşmış alışkanlıklar ancak Kırılabilir ve yeni tanışmalar sağlanabilir.
9
Good News AİLENİN EN KÜÇÜK BİREYİ MUTLU OLDUĞUNDA AİLE MUTLU OLUYORSA.
10
TOPLUMA KURUMUMUZU NASIL TANITIRIZ ? KALIPLAŞMIŞ DERGİ,GAZETE İLANLARI EL İLANI VE BROŞÜR DAĞITIMI KURUM ÖNÜ ANİMASYONLAR TV REKLAMLARI ÇEKİLİŞLER,KUPONLAR VS. BELİRLİ GÜNLERE ÖZEL PROMOSYONLAR TÜKETİCİNİN AYAĞINA GİDEN HİZMET
11
TÜKETİCİNİN REKLAM ÇALIŞMALARINA BAKIŞI. - TV REKLAM SÜRELERİNİ FARKLI KULLANIYORLAR -DERGİ VE GAZETEDEKİ REKLAM SAYFALARI OKUNMADAN GEÇİLİYOR - KLASİKLEŞMİŞ ANİMASYONLAR ÇEKİCİ OLMAKTAN ÇOK İTİCİ OLMAYA BAŞLAMIŞ - ÇEKİLİŞLER DOĞAL OLARAK TÜM KATILIMCILARA KAZANDIRMADIĞINDAN İNANDIRICILIĞINI YİTİRMİŞ - ÖZEL PROMOSYONLAR İSE HER KURUMUN UYGULADIĞI BİR ÇALIŞMA - EL İLANI VE BROŞÜR OLMAZSA OLMAZ FAKAT ÇEKİCİ HALE GETİRİLMELİ - TÜKETİCİ YENİ VE İLK KEZ KARŞILAŞACAĞI BİR ÇALIŞMAYA DAHA FAZLA İLGİLİ
12
BİR İLK OLARAK NE YAPILABİLİR SORUSUNA TEKLİFİMİZ
13
TİYATRO OTOBÜSÜ
14
UYGULAMA MODELLERİ. …KURUM ADINA YERLEŞİM BÖLGELERİNE GİDEREK …HAFTANIN BELİRLİ GÜNLERİNDE KURUM ÖNÜNDE … İL VE İLÇE MEYDANLARINDA … KURUM ADINA İLKÖĞRETİMLERİ ZİYARET EDEREK … KURUM ADINA OKUL ÖNCESİ EĞİTİMLERİ ZİYARET EDEREK … TOPLUMUN EN KÜÇÜK BİREYİNE ULAŞARAK KURUMU AİLE İLE BULŞTURMAK
15
DETAYLANDIRILABİLİR BİR ÇALIŞMA OLAN TİYATRO OTOBÜSÜ; BİRÇOK REKLAM ÇALIŞMASINI İÇİNE ALAN VE AİLEYE EN KÜÇÜK BİREY ÜZERİNDEN ONU MUTLU EDEREK ULAŞAN BİR ÇALIŞMA MODELİDİR. GEREK SINIR KOYMADAN, GEREKSE ASGARİ TUTARLAR KARŞILIĞINDA DAĞITILABİLİR BİLETLER SAYESİNDE KÜÇÜK SEYİRCİLERİN MUTLU ANLARI AİLENİN ALIŞVERİŞİ İLE SAĞLANABİLİR.
16
HEDEFLEDİĞİMİZ KONUM. Maksimum Müşteri Memnuniyeti Doğru ve kaliteli ürün Ekonomik sunumlar Güler yüzlü hizmet Kolay ulaşım ve servis ağı
17
GEÇMİŞTEN GELECEĞE GELİŞMELER. START1. Periyot2. Periyot3. Periyot 2015 öncesi Proje başlangıcı 3. ay 6.ay 2015 öncesi müşteri yüzdesi 1.Ay hareketleri 4.Ay hareketleri 8. Ay hareketleri
18
İLETİŞİM 3 EVENT PRODUCTION 3eventproduction@gmail.com 0 535 727 56 63 0 553 129 13 99
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.